Floristella レビュー 

29
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The delivery was on time, ordered from the UK to the Philippines. The flowers are really nice and my wile loved them, the card was printed really nicely and looked professional. I really good eas... もっと見る

5つ星のうち1の評価

WORST Experience. Ordered flower last DECEMBER and not yet received until now. Their customer service is unresponsive, their address is not updated and they not providing any update on their customers... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Very poor and unprofessional service. The delivery window was between 8:00 am and 1:00 pm. At 12:00 pm, customer service contacted me to inform me that pink roses were unavailable and asked if they co... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

First time to order flowers from them.. t'was Valentine's Day and they promised to deliver it within the day (6am-8pm) They said that I will receive an email once it's ready and delivered. I haven... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 花屋

当該企業による記述

Floristella is the leading and most trusted online florist in the Philippines. We curate the best flower arrangement specially made for you and your loved ones.


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

29件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 60%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(29)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Communication and Updates Needs Improvement

The orders were not delivered on time and I was not informed that the delivery personnel had difficulty in locating the address until I called the website myself

2023年2月15日
Floristella ロゴ

Floristella からの回答

Dear Sandra,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your order was delivered later than expected, and we'd like to apologize for any inconvenience caused.

We understand how frustrating it can be to wait longer than anticipated for your order, and we're committed to delivering a timely and efficient service to all our customers. Unfortunately, it seems that we fell short in your case.

We would like to assure you that we're taking steps to investigate the cause of the delay and improve our delivery process to ensure that this doesn't happen again in the future. We value your business and appreciate your patience as we work to make things right.

If there's anything else we can do to address your concerns, please don't hesitate to reach out to us at floristellaph@gmail.com. We would be happy to discuss the issue further and see what we can do to make things right.

Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
Floristella

5つ星のうち2の評価

NOT PREMIUM

I bough premium flowers but what I receive is not premium. Received the flowers crumpled and have to fix it myself before handing it over to my wife. The delivery guy did not want to deliver it to my unit despite the guards allowing him to go up and hand it over. Even have to wake up and go down to pick it up from him in the guard house. But really the flowers are not premium so different from the image I saw online and this should be in a box when delivered. Rider sucks.

2023年2月13日
Floristella ロゴ

Floristella からの回答

Dear Aaron,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're sorry to hear that your visit didn't meet your expectations, and we'd like to apologize for any inconvenience caused.

We take all feedback seriously, and we appreciate your honesty in sharing your concerns with us. Our team strives to provide excellent service and quality products, and we're disappointed to learn that we fell short in your case.

We would like to learn more about your experience so that we can take steps to address any issues and improve our services. If you would be willing to provide more details, please feel free to reach out to us at floristellaph@gmail.com.

Once again, we apologize for any frustration or disappointment caused, and we hope to have the opportunity to make things right in the future.

Best regards,
Floristella

5つ星のうち4の評価

delivery was as expected

delivery was as expected. the only thing is that the flowers were no longer fresh as it should be. there's a lot of room to improve how the flowers are delivered I believed. overall good though.

2023年2月12日
Floristella ロゴ

Floristella からの回答

Dear Ferdie,

Thank you for taking the time to share your experience with us and for giving us a 4-star review. We're thrilled to hear that you enjoyed our flowers and the service you received from our team.

At the same time, we understand that there might be room for improvement, and we appreciate your feedback. We would love to hear more about your experience and how we can further enhance our services to meet your expectations and exceed them.

Thank you again for choosing our flowershop, and we hope to have the opportunity to serve you again soon.

Best regards,
Floristella

5つ星のうち1の評価

SCAM SCAM! BE CAREFUL!!

Cant reach anyone even the page for the update of the item. ITEM NOT RECEIVED UNTIL NOW

2023年2月9日
Floristella ロゴ

Floristella からの回答

Dear Luisito,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're sorry to hear that your visit didn't meet your expectations, and we'd like to apologize for any inconvenience caused.

We take all feedback seriously, and we appreciate your honesty in sharing your concerns with us. Our team strives to provide excellent service and quality products, and we're disappointed to learn that we fell short in your case.

We would like to learn more about your experience so that we can take steps to address any issues and improve our services. If you would be willing to provide more details, please feel free to reach out to us at floristellaph@gmail.com.

Once again, we apologize for any frustration or disappointment caused, and we hope to have the opportunity to make things right in the future.

Best regards,
Floristella

5つ星のうち1の評価

WORST Experience

WORST Experience. Ordered flower last DECEMBER and not yet received until now. Their customer service is unresponsive, their address is not updated and they not providing any update on their customers. They mentioned that they will resolved my issue and yet no resolution until now!! Its as if a scam!! Will never order on this store again!!!

2023年2月12日
自発的なレビュー
Floristella ロゴ

Floristella からの回答

Dear Mark,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're sorry to hear that your visit didn't meet your expectations, and we'd like to apologize for any inconvenience caused.

We take all feedback seriously, and we appreciate your honesty in sharing your concerns with us. Our team strives to provide excellent service and quality products, and we're disappointed to learn that we fell short in your case.

We would like to learn more about your experience so that we can take steps to address any issues and improve our services. If you would be willing to provide more details, please feel free to reach out to us at floristellaph@gmail.com.

Once again, we apologize for any frustration or disappointment caused, and we hope to have the opportunity to make things right in the future.

Best regards,
Floristella

5つ星のうち5の評価

very good service

2023年2月6日
Floristella ロゴ

Floristella からの回答

Dear Vadim,

We would like to thank you for taking the time to write such a lovely review of our flower shop. It's always a pleasure to hear that our efforts to provide the best possible service are appreciated.

We are delighted to know that you were satisfied with the quality of the flowers you received from us. We take great pride in sourcing the freshest and most beautiful blooms to create stunning arrangements that leave a lasting impression.

Your words of praise have truly brightened our day, and we're grateful for your support. It's feedback like yours that motivates us to keep doing what we do best.

Should you ever need anything in the future, please don't hesitate to reach out to us. We'd be more than happy to assist you with your floral needs.

Once again, thank you for your review, and we hope to see you soon at our flower shop.

Best regards,
Floristella

5つ星のうち5の評価
Floristella ロゴ

Floristella からの回答

Dear MG,

We would like to thank you for taking the time to write such a lovely review of our flower shop. It's always a pleasure to hear that our efforts to provide the best possible service are appreciated.

We are delighted to know that you were satisfied with the quality of the flowers you received from us. We take great pride in sourcing the freshest and most beautiful blooms to create stunning arrangements that leave a lasting impression.

Your words of praise have truly brightened our day, and we're grateful for your support. It's feedback like yours that motivates us to keep doing what we do best.

Should you ever need anything in the future, please don't hesitate to reach out to us. We'd be more than happy to assist you with your floral needs.

Once again, thank you for your review, and we hope to see you soon at our flower shop.

Best regards,
Floristella

5つ星のうち5の評価

Excellent service

I ordered for same day delivery and they communicated well via messenger. The bouquet was beautiful and as pictured

2023年1月31日
Floristella ロゴ

Floristella からの回答

Dear Mimi,

We would like to thank you for taking the time to write such a lovely review of our flower shop. It's always a pleasure to hear that our efforts to provide the best possible service are appreciated.

We are delighted to know that you were satisfied with the quality of the flowers you received from us. We take great pride in sourcing the freshest and most beautiful blooms to create stunning arrangements that leave a lasting impression.

Your words of praise have truly brightened our day, and we're grateful for your support. It's feedback like yours that motivates us to keep doing what we do best.

Should you ever need anything in the future, please don't hesitate to reach out to us. We'd be more than happy to assist you with your floral needs.

Once again, thank you for your review, and we hope to see you soon at our flower shop.

Best regards,
Floristella

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報