Free Spirit Shop レビュヌ 

136
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Well made jewelry. Good quality. Beautiful Malas especially. Colors may not be as bright as pictured. They are real not fake. They affect me. Shipping sometimes takes time, but will get to you. Any pr... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Natural Black Rutilated Quartz & Clear Quartz Mala Bead Necklace - silver 80cm long × 1 I just received this necklace as described above. It is simply lovely. I have ordered a couple of things recent... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

My delivery went to a wrong address. Working with customer service was very cumbersome, repetitive and kept saying they would escalate to next level. Finally whoever received my package delivered it t... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Free Spirit Shop jewellery is beautiful. My friend gifted me with a beautiful bracelet, and as I am vegan, I was pleasantly surprised that it came with an alternative to leather. I love it, and when m... もっず芋る

䌁業情報

  1. 宝石店

圓該䌁業による蚘述

We specialize in handmade gemstone jewelry such as wap bracelets, watch bands, mala beads, necklaces & earrings.


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

136件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 30に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(136)

過去12か月のレビュヌ数: 21ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Well made jewelry

Well made jewelry. Good quality. Beautiful Malas especially. Colors may not be as bright as pictured. They are real not fake. They affect me. Shipping sometimes takes time, but will get to you. Any problems,ask customer service. They are nice and prompt.

2026幎8月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

My delivery went to a wrong address

My delivery went to a wrong address. Working with customer service was very cumbersome, repetitive and kept saying they would escalate to next level. Finally whoever received my package delivered it to me. I purchased a labradorite bracelet and the gems are such poor quality, super cloudy and not shiny and sparkly at all. I would never shop here again.

2026幎8月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Beautifully crafted jewelry

Beautifully crafted jewelry! ... and the stones feel genuine and carefully selected. I had an issue with my first labradorite bracelet, as it came loose from the setting, but the team was incredibly kind and responsive and quickly sent me a replacement. Great customer service and a shop I’d happily recommend further ✹

2026幎5月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Lovely Beads and Crystal Necklace

I had been looking for a necklace like this for some time. I like my necklaces long and with silver accents. Although it is a lighter weight bead than I thought it would be, I do love it. The colors and quality are very nice. I could see getting another color down the road. It's pretty to wear with many kinds of clothing. And it layers well with other things I have.

2026幎5月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Temu Toy Jewelry

The "natural" plastic stones are tied with fishing line that have no stretch. The cheap jewelry that is on par with Temu and Shein looks nothing like the pictures on their website. The beads are similar to a child's toy jewelry..You'll be waiting on your dollar store item for a few weeks since it ships directly from China. Their website leads you to believe the items are in the US. I ordered an Apple Band that broke/ fishing line wasn't tied properly. Asked for a refund several times but conveniently it was too late because they already shipped the plastic out. I will dispute the charge with my bank and contact my local consumer protection agency. Buyer Beware!

2026幎4月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DO NOT ORDER FROM HERE!

DO NOT ORDER FROM HERE!! THE CUSTOMER SERVICE IS APATHETIC AND THEY STEAL PEOPLES MONEY. I HAVE NOT RECEIVED MY ITEMS AND IT HAS BEEN ALMOST TWO MONTHS! I HAVE REACHED OUT TO THEM AND THE IGNORANT DELIVERY SERVICE THEY USE, CALLED GOFO. FREE SPIRIT TAKES NO ACCOUNTABILITY AND JUST BLAMES THE DELIVERY SERVICE. HORRIBLE! I WOULD GIVE THIS PLACE ZERO STARS IF I COULD.

2026幎1月8日
自発的なレビュヌ
Free Spirit Shop ロゎ

Free Spirit Shop からの回答

Hi Kelly,

We’re very sorry for the frustration caused by the delivery issues with GOFO. While we don’t have direct control over the shipping carrier’s operations, we still take our customers’ experience seriously.

According to our records, we offered to send a full replacement order at our expense, but this option was declined. As a result, a full refund was issued to your original payment method.

We truly wish the delivery had gone more smoothly. Unfortunately, packages can occasionally be lost by carriers during transit, though this happens only rarely.

Kind regards,
Sarah

5぀星のうち1の評䟡

I am being asked to try to clean the gift they shipped me!

I ordered a bracelet from your company for the first time, and I’m honestly shocked by the experience. The bracelet arrived in a small gift bag that is clearly damaged and stained with a red mark. When I asked for a replacement, I was told to try cleaning it myself.

I find this response completely unacceptable. No customer should ever be told to “clean” a brand‑new item that arrives in a defective condition ,especially when it’s meant to be a gift. This is not normal, and it is not professional.

At this point, I am seriously considering returning the entire order. Being asked to fix your quality issue myself is insulting, and it has completely undermined my confidence in your company.

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
Free Spirit Shop ロゎ

Free Spirit Shop からの回答

Hi Mabel,

We sincerely apologize for how this was handled. This was the first time we’ve encountered this specific issue, and we realize our suggestion to clean the branded cotton pouch that came with your jewelry was not the professional standard we strive for.

As per our records, we’ve issued a small refund so you can replace the packaging with a gift box of your choice. We’re glad the bracelet itself arrived safely, and we'll be using this experience to ensure our team handles shipping mishaps better in the future. Thank you for your patience! — Sarah

5぀星のうち1の評䟡

NOT a local business. Misleading information throughout

Promoted themselves as a local business in Australia. Returns then to France.
A return resolution of a significant discount offered. Only once we had re-ordered (as part of this offer) did they then tell us using US$ not Australian - which had been the case throughout all transactions and communications.
Misleading, dishonest operators.

2026幎1月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Ammonite wrap bracelet

Such a beautiful and unique bracelet and I love the ammonite in the centre. It is adjustable and comfortable to wear. It is 3 bracelets in one which is a huge bonus and have had many lovely compliments about it.

2026幎1月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Use caution with this "company"

Ordered a selenite lamp. After seeing the postage/ sending address I questioned where they sourced their selenite as that area is not a selenite source. After asking a minimum of 5 times 5 different ways the response I got was the same. They work with over 70 vendors bla bla bla yet refused to respond to their sourcing. Simple question. I dont have the product yet (after many weeks)but returning would cost more than the product itself for a store credit and you pay international postage. Be careful with this company. The items may be pretty but doubtful authentic and virtually non returnable.

2026幎1月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

You don't get your order

Ordered a bracelet for £26 on 3rd December and am still waiting for it to arrive. Unacceptable as it was supposed to be a Christmas present. Will never trust them ever again. Looks like ive lost £26 and nothing to show for it

2025幎12月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Poor value

Beware of this company. If you are not happy with the item, you have to exchange it for something else and cannot get a refund. Also you have to return to an address in France and the postage is expensive. I was not happy with the quality of a bracelet which was basically some beads held together with string, and would not wish to replace it with more of the same poor quality merchandise.

2025幎12月2日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報