Frontier Windows レビュヌ 

139
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Great instillation team lovely quality windows and doors. Friendly and informative sales and management team who offered advice every step of the way and were not pushy in the slightest. Had so ma... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Sales rep visits to review the project with a quote, contract and requires a same day deposit. Surveyor arranges a visit, only to state they don't provide the windows in the contract and will provide... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The company was very professional ! From the beginning te survey and the after care it was excellent ! Friendly professional ! I will recommend to anybody ! Excellent service and thank you to Vik... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

From the very first meeting for the quote, I felt comfortable and reassured with everything from the cost to production to fitting. I was kept upto date with timings and the job was completed ahead of... もっず芋る

䌁業情報

  1. 窓ガラス蚭眮業
  2. ・
  3. PVC窓提䟛業者
  4. ドア補造業者
  5. 窓提䟛業者

圓該䌁業による蚘述

Frontier Windows Ltd is a FENSA-registered double glazing installer based in Hounslow, TW4, proudly serving homeowners across London and the South East of England. We specialise in the supply and installation of high-quality uPVC windows, composite doors, aluminium bifold doors, and timber-style alternatives, tailored to suit both modern and period properties. Every window and door we install ensures excellent thermal efficiency, reduced noise, and enhanced home security. All installations are backed by our insurance-backed guarantee, giving customers long-term peace of mind. From your first quotation through to final fitting, our experienced team focuses on precision workmanship, clear communication, and a smooth, hassle-free installation process. Whether you’re upgrading tired windows, replacing your front door, or adding a conservatory, Frontier Windows delivers durable, energy-efficient, and aesthetically pleasing results across Hounslow, West London, and the wider South East.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

139件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 33に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.4

すべおのレビュヌ

(139)

過去12か月のレビュヌ数: 73ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Called them out for one window


Called them out for one window replacement, gave me a good price and was happy once again

2025幎9月5日
自発的なレビュヌ
Frontier Windows ロゎ

Frontier Windows からの回答

Thank you for coming back to us again! We’re delighted we could assist with your window replacement and provide you with a fair price.

It’s always a pleasure to see returning customers, and your continued trust in Frontier Windows means a lot to our team.

We’re so pleased you’re happy with the result once again and look forward to helping you with any future projects.

Best regards,
Frontier Windows

5぀星のうち5の評䟡

The whole exprian was great

The whole exprian was great. Vik and the team were great. Everything was completed in the less time than what was quoted. I highly recommend Frontier Windows

2025幎9月5日
自発的なレビュヌ
Frontier Windows ロゎ

Frontier Windows からの回答

Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that your experience with us was such a positive one. Vik and the team will be so pleased to know their hard work made a difference and that everything was completed even quicker than expected. Your recommendation means a great deal to us—we truly appreciate you choosing Frontier Windows!

Best regards,
Frontier Windows

5぀星のうち5の評䟡

Mr DT

Vik and his team were professional and friendly and all work was completed to a high standard.
I would highly recommend them.

2025幎9月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Abysmal customer service and awful


Abysmal customer service and awful windows, we've had so many issues with them and 5 months later still not resolved, they completely ignore emails and phone call, stay well clear and save your money . Wonky windows not fitted correctly, we even had a window open the wrong way, iwould upload the poorly installed windows to see but it won't let me

Updated in response to the not so correct reply from Frontier:-
So its quite a phenomenon to receive a response from Frontier - albeit it took a poor review to prompt some sort of contact from them considering the massive amount of unanswered phone calls, messages and emails I have sent.
Firstly - I have never complained about the bathroom window being the wrong way around. However you did install the wrong glass originally regardless of the opening because you supplied frosted glass with lead when none of the rear windows has lead. I didn't mention this in the original review but as you are trying to use this as a reason to toot your own horn, I feel it only fair to correct you. That same window is still not finished either as all the expanding foam is still visible and the internal flashing hasnt been done. Something which has been brought to your attention multiple times.
Your replacement of 8 panes of glass "free of charge" was because by the admission of your various fitters and supervisors on the day, the lead was poorly and unevenly spaced - which you checked with a tape measure. The comment that you "allowed" us to retain a "substantial portion of the balance" is completely laughable. Firstly why would we settle the balance when you agreed it wasnt satisfactory & secondly you knocked off £50 per pane which amounted to £400 - for a nearly £9000 job i would hardly call that substantial.
The day you came to replace the panes, you were late. And you didn't replace them all as the top windows for downstairs bathroom were not on the van and the fitter said they would have to come again - which is why the lead doesn't line up with the larger panes. We have never confirmed the design, you were told on the day it still wasnt right.
You then sent an employee, I believe to be a manager or director (the gentleman who appears in your Facebook videos) who was meant to remove these panes, take them to the factory to rectify and then return. He came but they wasnt able to carry this out due to issues with the factory. He had a lengthy argument on the phone with someone at said factory and then informed my wife that he wasnt able to do as planned because the glass hadn't been made due to sickness. He was deeply apologetic in fairness to him and promised it would be sorted the following week. We were however on holiday so he said it would be upon our return. And this is what we are still waiting for. There are so many emails and messages sent to you so if you believe any of your own response to my review, why haven't you replied to my emails to say this?
The other issue with the inside trim of many of the panes not fitting correctly was also confirmed by the same man who took photos and said would be replaced when he returned. As well as finishing the bathroom flashing.
Again, if you believe your own version then why haven't you ever responded and why haven't you asked for the balance to be paid? There is evidence staring you in the face that these windows aren't finished or dont line up so im really not sure how you think you can argue the case. Emails and images have been sent with times and dates, they have never been correct since you did the installation.

2025幎4月11日
自発的なレビュヌ
Frontier Windows ロゎ

Frontier Windows からの回答

Hello Dan, we hope you are well. We have seen your review and would like to address the concerns raised.

Upon installation, you raised an issue with the lead design of 8 panes of glass, and one window was unfortunately manufactured with the opening on the wrong side. While the glass design had been confirmed with you, we nevertheless agreed, for ease of communication and to ensure your satisfaction, to replace all 8 panes free of charge and to correct the bathroom window. We also allowed you to retain a substantial portion of the balance while this work was being completed.

We then returned to replace the glass and correct the window, which you accepted without issue at the time of installation. However, when we later requested settlement of the remaining balance, you raised further concerns and requested that the glass be remade again. As the glass had already been remade once at our cost, and as you had confirmed the design a second time, we cannot remake it a third time. This is clearly outlined in our terms and conditions.

We must stress that the installation itself meets all building regulations and standards. You are, of course, free to have this independently verified should you wish.

5぀星のうち1の評䟡

They’ve taken my deposit and


They’ve taken my deposit and disappeared. Don’t do it. I am currently going through fraud services to get my money back.

2025幎8月18日
自発的なレビュヌ
Frontier Windows ロゎ

Frontier Windows からの回答

Hello, we have noticed that you left this review after cancelling your contract with us outside of the 7-day cooling-off period. Regardless of this, as no survey had yet been carried out, we agreed to return your deposit and informed you that it would be refunded within 5 working days.

As this fell over a bank holiday weekend, the refund process took an additional 2 days. During this time, we remained in constant communication with you. You have since confirmed and acknowledged that your refund was successfully returned, and we also hold a receipt and confirmation of this transaction.

Given that your deposit has been refunded in full and the review does not reflect the final outcome, we kindly ask that you update or remove your review accordingly.

Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

I am giving them chance to rectify my


I am giving them chance to rectify my issue and provide me with all.the certificate and insurance documents.
I hope the do that promptly.
If not I will explain whole sales tactics they use extremely poor quality fittings. Window not being balanced and a lot more to explain.
I will remove this review if all the issues are handled and sorted.
Thank you

2025幎7月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Good job

Frontier Windows really changed the look of my house
Great service and good price. Professional company not like others
Thank you

2025幎6月15日
自発的なレビュヌ
Frontier Windows ロゎ

Frontier Windows からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're happy with the transformation and the service you received. At Frontier Windows, we take pride in offering quality products at fair prices, with a professional touch. It was a pleasure working on your project; thank you for choosing us!

5぀星のうち5の評䟡

Good price and service

The guys at Frontier Windows were very helpful throughout all the process.
My wife and I shopped around a lot and started with 5 quotes, their price came second and Anwais and Vik matched the cheaper quote.
We initially booked with them 7 windows to replace our current ones, and once we started our extension project they also provided 5 windows for the project.
There were some communication issues with their installers, but I have to say that they rectified it, and overall our experience was very positive.

2025幎5月30日
自発的なレビュヌ
Frontier Windows ロゎ

Frontier Windows からの回答

Thank you for taking the time to share your experience! We're glad to hear that you and your wife found our team helpful and that Anwais and Vik were able to work with you on pricing to make things work. It’s great to know we could support both your window replacements and your extension project.

We appreciate your patience regarding the communication hiccups with the installers and are pleased we could resolve things to your satisfaction. Your feedback means a lot, and we're grateful you chose Frontier Windows for your home improvement journey!

5぀星のうち5の評䟡

Frontier windows

All involved from initial enquiry to fitting were helpful, professional and detailed oriented.

The whole process took less than 6 weeks from order to fitting.

The fitters were efficient, and ensured all work was done to a high standard

2025幎3月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Happy customer

Really happy with the service we received. Sales pitch was good and not pushy didn’t feel forced in to signing up for a product we didn’t want, unlike another well known company we had come round to quote.
They called us when the windows were built and managed to fit us in the next day.
Two installers came to install the windows, they were extremely professional and without a doubt the cleanest work men I’ve experienced, I didn’t even need to hoover after they left.
Windows are good quality and look very smart.
Highly recommend.

2025幎3月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Amazing!!

From consultation to installation I received amazing customer service. I have gone through a few consultations with other companies for my double glazing and I have not felt more confident with my choice, everything was explained, concerns and pricing, were respected. I would highly recommend Frontier Windows

2025幎1月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great job

Great job! Friendly, efficient and highly professional. The newly fitted windows has given my home a completely different look and feel. Thank you once again to Vik and his team.

2025幎2月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Avoid Frontier Windows

Avoid Frontier Windows – Poor Quality, Communication & Customer Service
If you're considering Frontier Windows, think twice. We had several window replacement companies quote for our project, and unfortunately, choosing Frontier Windows was a mistake. The entire experience was frustrating, unprofessional, and stressful.

Poor Communication & Customer Service
From the start, communication was a major issue. After installation, they agreed that I could withhold £50 until a wrong window handle was replaced, promising to rectify it the following week. However, weeks went by with no follow-up or response. Despite multiple attempts to reach them, messages were either ignored or left on read with no reply.

Substandard Installation & Poor Workmanship
Window & Door Fitting Below Standard – The quality of the installation is far from professional. Handles are uneven, and one window came with the wrong handle entirely.
Serious Issues Left Unnoticed – A builder who was at my home for an unrelated job discovered packing materials hanging out from under two windowsills and four windows that had not been sealed, allowing water and cold air to seep in.
Front Door Draft Issue – The front door has a terrible draft, making our hallway constantly cold. After raising concerns about this, the second installer actually made it worse instead of fixing it.
Ignored for Two Months – Then Harassed for Payment
After chasing the company for two months with no response, one of the original installers finally returned to fix the outstanding issues. However, within 30 seconds of the work being completed, a salesperson was knocking on my door demanding the £50. This was immediately followed by three text messages asking for the payment. While I fully expected to pay for the job, this sudden urgency to collect money—after being ignored for two months—perfectly reflects the unprofessional nature of the company.

Final Verdict
Poor communication & lack of customer care
Unreliable follow-ups & ignored messages
Shoddy workmanship resulting in cold air leaks & drafts
No accountability for poor installation
Harassing behaviour for payment after months of neglect
I strongly advise against using Frontier Windows. They are unprofessional, their work lacks quality, and once they have your money, good luck getting them to fix anything. Save yourself the stress and choose a company that values its customers.

2025幎2月1日
自発的なレビュヌ
Frontier Windows ロゎ

Frontier Windows からの回答

Dear Lee,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were not satisfied with your experience. At Frontier Windows, we strive to provide high-quality products and service, and we’d like to clarify a few points.

The handles you ordered were on special order and unfortunately went out of stock over the Christmas period. As soon as they became available, we installed them promptly. In the meantime, we fitted temporary handles so you could still use your windows. While we understand that delays can be frustrating, this was due to supplier availability, and we worked to resolve it as quickly as possible.

Your review has been posted months after the installation was completed, during which time the windows and doors have been in use. We would also like to highlight that there is an outstanding balance on your account despite multiple requests for payment. While we are committed to honoring our guarantees and addressing any concerns, we can only proceed once the account has been settled in full.

We value all customer feedback and are happy to discuss any concerns directly. Please feel free to reach out to us.

Best regards,

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報