レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

The games seem to be a generic cannon fodder saving someone from eminent death no fun at all and seem to be a tread mill brain death. Who are these games aimed at hospital patients to keep them... もっと見る

5つ星のうち4の評価

An sich nichts zu beklagen, spiel bestellt und schnell angekommen, und auch keine probleme beim einlösen des Codes. ABER, die Website ist ein bischen zersprengt, ich hoffe das das schnell heile gem... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

EDIT below! Original message: When I try to purchase something, I get a message "Your bank has blocked this payment due to suspicion of fraud". I haven't even entered any payment information at... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

These guys are awesome! Definitely a 5* review and a trusted source. I ran into a small problem (not their fault - with game a code and payment) and contacted them and all their responses were fast... もっと見る

企業が回答しました

企業情報


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

357件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(357)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Bought a steam key

Bought a steam key to redeem. It took only a few seconds to get it, I'm very satisfied.

2022年11月7日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you for your comment and we are very happy to see that you satisfied with our service. Hope to see you soon!

5つ星のうち5の評価

Cheapest price.

2022年11月23日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you for your comment and you can always find the cheapest prices and the greatest discounts at GFP. We can't wait to see you soon again!

5つ星のうち5の評価

È stato perfetto

È stato perfetto. Il gioco è arrivato immediatamente e funziona benissjmo!

2022年11月30日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you for sharing your experience and hope to see you soon again!

5つ星のうち5の評価

A trustworthy licence supplier !

Ultra fast licence delivery. And the Steam licence was OK for activation.
Very recommended !

2022年12月4日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you for your comment and recommendation! Hope to see you again at Gamesforplay.

5つ星のうち3の評価

No paypal, ony € but all ok.

Everything work nice but there is no option to pay via paypal and all payments are in € (but shows in other currencies)

2022年11月30日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you for sharing your experience and hope to see you soon!

5つ星のうち5の評価

Excellent price

Excellent price, rapid processing and delivery.
Thankyou.

2022年12月5日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you very much for your comment and great prices and discounts always find you at gamesforplay. We can't wait to see you soon again!

5つ星のうち4の評価

Received working code, sadly no PayPal

The prices are great, and I received my code within the promised 5 minutes. Only 4 stars because they didn't over PayPal and the site loading times were a bit too slow for a smooth checkout experience.

2022年12月4日
自発的なレビュー
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you for sharing your thoughts and feedback. Hope to see you soon again!

5つ星のうち1の評価

I personally don't know anything about…

I personally don't know anything about this app only that it has been trying to charge me different prices for services I know nothing about and haven't used. It got me for 6.98 cents and came back and tried for 23.95 and 93.00 by this time I had done locked my card, because Everytime there's transaction going on with my card I'm notified. I do know this is bull and I don't want to have to be worried about my money. And I just moved and have 3 little girls!! 🧐🥺🤬😠

2022年12月4日
自発的なレビュー
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Hi Teflony. We understand your frustration and please know that we are constantly working with our payment system provider to make sure fraudulent activities do not take place. For safety reasons we use a payment system provider, this means that credit card information is not stored on our platform and users are directed to a third party provider and this is where the transaction takes place. We also have 3d verification and cvc checks mandatory for each credit card transaction meaning a payment will fail if it is entered wrong. This problem seems to be occurring with Cash app users only and we don't have a direct relationship with them nor have we ever asked our customers to make purchases through them. This could be a security issue specific to this particular app so locking your card and/or Requiring a PIN or Touch ID to make payments is definitely the right call to make.

5つ星のうち1の評価

I guess I’m having same experience as…

I guess I’m having same experience as everyone else, no idea what this is, never made any single purchase with them but yet they took all my money off of my cash app….. everyone with a cash app…. This seems to happen to. Along with a few attempted purchases from some other places I’ve also never heard of all doing it at the exact same time but this place done took it all so the other places transactions failed. Seems suspicious!!!!

2022年12月4日
自発的なレビュー
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

We understand your frustration and please know that we are constantly working with our payment system provider to make sure fraudulent activities do not take place. For safety reasons we use a payment system provider, this means that credit card information is not stored on our platform and users are directed to a third party provider and this is where the transaction takes place. We also have 3d verification and cvc checks mandatory for each credit card transaction meaning a payment will fail if it is entered wrong. If you feel your account information has been stolen please also reach out to Cashapp to speed up the process of solving this issue as soon as possible.

5つ星のうち1の評価

I have never heard of you but yet your…

I have never heard of you but yet your taking money from my cash app for a bunch of random amounts.Im pissed.before you say contact my bank and it has nothing to do with you.Like hell it doesn't.you guys are fraudulent thieves.Refund me my flipping money and lose my card information.a##holes

2022年12月4日
自発的なレビュー
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

We understand your frustration and please know that we are constantly working with our payment system provider to make sure fraudulent activities do not take place. For safety reasons we use a payment system provider, this means that credit card information is not stored on our platform and users are directed to a third party provider and this is where the transaction takes place. We also have 3d verification and cvc checks mandatory for each credit card transaction meaning a payment will fail if it is entered wrong. Since we don't store card information this situation needs to be handled through the platform cashapp and the bank. We hope this issue is resolved as soon as possible.

5つ星のうち5の評価

fast and easy

2022年12月3日
自発的なレビュー
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you for sharing your experience and welcome to the GFP family. Enjoy your game!

5つ星のうち1の評価

key was invalid

i was waiting week for my order and then the key come invalid

2022年11月28日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Hello Jack, we have received the information that you have been contacted regarding the issue and happy to hear the situation has been resolved. Hope to see you soon!

5つ星のうち1の評価

Mol GamesForPlay took $24.90 from my…

Mol GamesForPlay took $24.90 from my Cash App account on November 30, 2022. This was around 12:19am. The Mol GamesForPlay tried other transactions, one for $76.88 and $24.90. These two did not go through. Cash App denied my dispute. They said I authorized these transactions. I requested a copy of their review. I want to see their evidence that I authorized these transactions. I keep my Cash App on lock. However, my money was taken within 8 hours after I used the card. I did not have my card locked. It all makes me think someone within the Cash App company is talking the money.

2022年11月30日
自発的なレビュー
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Hi Silmon, We understand your frustration and please know that we are constantly working with our payment system provider to make sure fraudulent activities do not take place. For safety reasons we use a payment system provider, this means that credit card information is not stored on our platform and users are directed to a third party provider and this is where the transaction takes place. We also have 3d verification and cvc checks mandatory for each credit card transaction meaning a payment will fail if it is entered wrong. If you feel your account information has been stolen please contact the cash app and also if you have not done so already we advise you to Require a PIN or Touch ID to make payments from your Cash App. Because we do not have customer information like credit cards stored on our platform the correct way to handle this situation is through your bank. We hope this issue is resolved as soon as possible.

5つ星のうち1の評価

I just got paid 2 days ago if that and…

I just got paid 2 days ago if that and just got charged $111 on cash app by this company and I'm LIVID! Just like every other person experiencing this same issue I need every penny I work for! This is unacceptable and I need my money back ASAP! My bank can't do anything about it because it's still a pending purchase! This makes me sick and it's not the first time this has happened. Only the first time they've gotten away with getting my money!

2022年12月3日
自発的なレビュー
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Hello Davy, we understand your frustration and please know that we are constantly working with our payment system provider to make sure fraudulent activities do not take place. For safety reasons we use a payment system provider, this means that credit card information is not stored on our platform and users are directed to a third party provider and this is where the transaction takes place. We also have 3d verification and cvc checks mandatory for each credit card transaction meaning a payment will fail if it is entered wrong. If you feel your account information has been stolen please contact the cash app and also if you have not done so already we advise you to Require a PIN or Touch ID to make payments from your Cash App. Because we do not have customer information like credit cards stored on our platform the correct way to handle this situation is through your bank. We hope this issue is resolved as soon as possible.

5つ星のうち3の評価

game was out of stock after i purchased…

game was out of stock after i purchased it. they refunded the money but it took 4 days

2022年11月28日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Thank you for your comment and sharing your experience, we did not want to keep you waiting for your refund that day and we completed the process immediately, but refunds may take 1 or 10 days to reach the bank accounts. We hope to see you again!

5つ星のうち3の評価

Quick return

Ordered on a weekend, game code wasn’t sent until Monday. They were quick to refund my money once I requested a return (I had already bought another copy)

2022年12月1日
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Hello, a notification was made via e-mail about the subject and our team is currently investigating your case and will be in touch with updates.

5つ星のうち1の評価

My money Was stolen

My money Was stolen yesterday morning yet again. It happen for
$$96. First then 2 more charges for $25 all back to back within 2 minutes. Now my account balance is negative and my 2 youngest son's are without diapers! This is beyond ridiculous, I've never heard of this company and i damn sure don't have the time to be playing any games! My family needs every penny we have, we work hard for every penny we have and it was wrongfully took without my consent. You should be charged and thrown in jail like anyone else woukd be for stealing money

2022年12月2日
自発的なレビュー
GamesForPlay  ロゴ

GamesForPlay からの回答

Hi Heather, We understand your frustration and please know that we are constantly working with our payment system provider to make sure fraudulent activities do not take place. For safety reasons we use a payment system provider, this means that credit card information is not stored on our platform and users are directed to a third party provider and this is where the transaction takes place. We also have 3d verification and cvc checks mandatory for each credit card transaction meaning a payment will fail if it is entered wrong. If you feel your account information has been stolen please contact the cash app and also if you have not done so already we advise you to Require a PIN or Touch ID to make payments from your Cash App. Because we do not have customer information like credit cards stored on our platform the correct way to handle this situation is through your bank. We hope this issue is resolved as soon as possible.

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報