Gardengreatness レビュー 

88
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I would give zero stars if possible! I placed an order via B&Q, no communication from the seller other than the order confirmation with a delivery date. The delivery date came and went, my message to... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I ordered online 23rd August . Order did not arrive I contacted them and they said out is stock they would refund me. Iam still waiting for refund. I received from PayPal advising me refund did not go... もっと見る

5つ星のうち1の評価

disappointed as there are items missing and 1 item has been damaged in transit. My Order number is 3699  I ordered  Scandi... もっと見る

5つ星のうち3の評価

After reading the previous reviews I was very worried that my order wouldn’t arrive. There was no communication, no confirmation emails, nothing to advise on delivery, and I did panic. However, a... もっと見る

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

88件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 23%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.3

すべてのレビュー

(88)

過去12か月のレビュー数: 88件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

disappointed as there are items missing…

disappointed as there are items missing and 1 item has been damaged in transit.

My Order number is 3699 

I ordered 

Scandi Doti Blanc Vase × 2

£31.98

Small Scandi Dot Urban Vase × 2

£27.98

Contemporary Terracotta Charcoal Vase × 1

£30.99

Pippa Textured Ceramic Vase Pair × 2

£71.98

Maison Graphite White Sculptural Vase × 2

£49.98

Textured Wide Sculptured Vase × 1

£17.99

Contemporary Sculptural Stoneware Vase × 1

£32.99

Maison 2 Holed Natural Vase × 2

£75.98

4ft Animated Spooky Witch Halloween Decoration × 1

£26.99

However the following items are missing 

SCANDI DOTI VASE x 2

SMALL SCANDI DOTI VASE (BLACK) x 1

MAISON GRAPHITE WHITE SCULPTURAL VASE x 1

MAISON 2 HOLED NATURAL VASE x 2

TEXTURED WIDE SCULPTURED VASE x 1

4ft Animated Spooky Witch Halloween Decoration × 1

Also I item is broken this is the 

Contemporary Terracotta Charcoal Vase × 1

We have received 2 items which have not ordered I have attached a picture of these.

The order is shambolic with the quality of good below par and not suitable for our use.

Please kindly inform me how to return the goods which have been received,

And how to return the damaged good and the goods which were not ordered.

Also please kindly provide a update on the missing goods.

Kind please supply the required information within 48 hours from Monday 19th October.

Just sent them the above email shocking company goods quality rubbish looks like a PayPal refund is on the cards will give them 48hours

2026年10月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I would give zero stars if possible

I would give zero stars if possible! I placed an order via B&Q, no communication from the seller other than the order confirmation with a delivery date. The delivery date came and went, my message to the seller asking where the order is was ignored. B&Q chased the seller and I received notification I'll get a refund in 14days. So they've just taken my money and held it for almost a month by the time I get it back. I'm not convinced this is a legit company and brands like B&Q should be giving them a wide berth!!!

2026年10月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered online 23rd August

I ordered online 23rd August . Order did not arrive I contacted them and they said out is stock they would refund me. Iam still waiting for refund. I received from PayPal advising me refund did not go through to contact company again concerning refund. I have been doing this weekly to no avail. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. NOT RELIABLE

2026年10月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Aweful DO NOT USE -

Aweful - please don’t use. Take note of the reviews / I wish I’d have looked. Orders placed - not received- money taken. Criminal company. No customer services and emails not responded to. Should be closed down. DONT USE

2026年9月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT USE!

It seems this is the only way to get Garden Greatness to respond...I order an vase on 19th August, expected date 28th August, it's now 14th September and despite three emails, absolutely no response. So out of pocket and not happy. I've attempted their chat, a robot responds and promises to put you through to a 'human'....strangely enough, absolutely no 'human' on chat either. Garden Greatness, if you do bother to read this, please can you contact me and refund me my £34.20 for order number #3654 which you clearly have no intention of sending.

UPDATE thankfully I used Paypal and have got my money back. I will also be reporting this company to trading standards.

2026年8月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Well finally got a answer..

Well finally got a answer... which is funny you write to me stating not truthful did you answer all the other complaints before mine I think last count was 80 and thats only this August.i got nothing from you about my orders nothing the company's who are daft enough to let sellers like you ruin there name.... and you give me a email address to get intouch which I did many times but no reply.got excited one day think finally found a number to get in touch but no it was another business with simular name was getting at least 10 call a day for ur bad business poor man he had even reported u to b&q and is going to take it further because of you like they say dont leave a paper trail u have you should be ashamed of ur self decent working people saved money to buy something and u rob them so injoy while u can as its finally catching u up.dont bother me any more get a consciousnes and pay people back...

2026年8月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Really wished I had looked at the…

Really wished I had looked at the reviews before buying via the B&Q marketplace . So far £86.99 down and nothing to show for it .
Have contacted this company , but, as yet , no reply . Have contacted them through B&Q on the contact form , no reply , have spoken to B&Q who sent the seller an email and still no reply .
Don’t waste your money in this fraudulent company as you’ll never get your item and will be fighting for a refund

Edit 14/08/26 I see GG have responded to reviews dating back to the 23rd July , however , not bothered responding to those before that date who have had a bad experience with them .
Do they really think I haven’t tried emailing them through their website via their contact form and giving all the details so they can sort this out , do they really think I haven’t contacted B&Q with who I placed my order with via B&Q marketplace . All I can say is they must have a huge amount of complaints to get through .
Too little , too late from this company .

2026年9月11日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your concern, particularly as you have not received your order or a response to your messages.

We take concerns like this extremely seriously. Unfortunately, we cannot identify your B&Q Marketplace order from the information included in this review. Please email us at Info@GardenGreatness.com with your B&Q order number and the name used when ordering. We will investigate this as a priority and ensure that either your order is located or the appropriate resolution is arranged.

We sincerely apologise for the lack of communication and the frustration this has caused. This is not the standard of service we aim to provide, and we would appreciate the opportunity to put this right.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Scammers

Scammers! Don’t order through B&Q you’ll never receive your products!

2026年9月10日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Francesca,

We’re very sorry to hear that you have not received your order. We understand how concerning and frustrating this must be, and we take your comments extremely seriously.

Unfortunately, we cannot identify your B&Q Marketplace order from this review alone. Please email Info@GardenGreatness.com with your B&Q order number and the name used when placing the order. Our customer service team will investigate this as a priority and ensure that the appropriate resolution is provided.

We sincerely apologise for your experience and would appreciate the opportunity to look into what has happened and put this right for you.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Absolute rubbish

Absolute rubbish. Did not receive my vase. No communication from the company at all. Luckily I paid with PayPal so recieved my refund through them. Won’t order again.
Since my review on trust pilot you replied straight away. You should have done that straight away. I still have had no reply. Only on trust pilot. You want me to email you back now and sort it out It’s sorted thankyou through PayPal

2026年8月29日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Amanda,

We’re very sorry that your vase did not arrive and that you did not receive the communication you should have expected from us. We completely understand your disappointment, and you should not have had to contact PayPal to obtain a resolution.

Although your payment has now been refunded, we would still like to investigate what went wrong with both the delivery and our communication. Please email Info@GardenGreatness.com with your original order number so that we can review this internally and ensure the matter is properly addressed.

We sincerely apologise for letting you down on this occasion. This is not the standard of service we aim to provide, and we appreciate you bringing the matter to our attention.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

I ordered a water feature for my sister…

I ordered a water feature for my sister and her husband for thete 25th Anniversary, when it was opened it was badlywrapped and it had a brocken part. I purchased this through B &Q i contacted them they said thevwould get it touch with garden grateatness and was told to give it 48hrs. This has been going on since 28/07/26 i have contacted garden greatness on several occasions by email and they have ignored everyone of them, so i would not recommend this company they are good at selling but not good at acknowliging faults. Please do not buy from this company they are cowboys. I will be reporting this company to trading stamdards.

2026年7月28日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Mr Pattinson,

We are sincerely sorry that the water feature purchased for your sister and her husband’s 25th anniversary arrived damaged. We understand how disappointing this must have been, particularly as it was intended for such a special occasion.

We are also very concerned that you contacted us several times without receiving the acknowledgement or resolution you deserved. This falls below the standard of customer service we expect to provide, and we apologise for the frustration caused.

Please email Info@GardenGreatness.com with your B&Q order number, the name used when ordering and photographs of the damaged item, if these are still available.

We would appreciate the opportunity to review what happened and ensure that the appropriate resolution is provided.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Avoid!!

Avoid!!! Avoid!!! Avoid!!!

Placed an order for an outdoor box via Tesco. Order never arrived. Zero communication. Thanks to Tesco i managed to get my money back but still avoid buying anything from Garden Greatness

2026年8月5日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Jonathan,

We’re very sorry that your outdoor storage box did not arrive and that you received no communication regarding your order. We completely understand why this experience left you disappointed with our service.

Although Tesco has now issued your refund, we would still like to investigate why the order was not delivered and why you did not receive the updates you should have expected.

Please email Info@GardenGreatness.com with your Tesco order number. This will allow us to review the order internally and address what went wrong.

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration caused. This is not the experience we want any customer to have.

Garden Greatness Customer

5つ星のうち1の評価

Never shopping with b&q again after this

I placed 2 separate orders with this supplier through b&q. Neither were delivered and no response to the numerous attempts to contact them regarding this. B&q clearly do not verify their sellers properly nor do they take responsibility for them. Wouldn't shop with either of them ever again.

2026年8月14日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Good Morning,

We’re very sorry that neither of your two B&Q Marketplace orders arrived and that your attempts to contact us went unanswered. We fully understand how frustrating and concerning this experience must have been.

Garden Greatness is an established UK retailer that has operated through trusted marketplaces for several years, and we take our responsibilities to both our customers and marketplace partners seriously. The experience you have described does not reflect the standard of service we aim to provide.

Please emai Info@GardenGreatness.com with both B&Q order numbers and the name used when placing the orders. We will investigate both orders as a priority and ensure the appropriate resolution is provided.

We sincerely apologise for the failed deliveries and the lack of communication. We would appreciate the opportunity to put this right.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Placed an order that was never…

Placed an order that was never received, sent countless emails over 6 weeks no one ever replies worst company i have ever dealt with in my life. DO NOT PLACE AN ORDER WITH THIS COMPANY

2026年8月14日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Mark,

We’re very sorry that your order did not arrive and that you have been waiting more than six weeks without receiving a response to your emails. We completely understand your frustration, and this is not the level of service we expect to provide.

Unfortunately, we cannot identify your order from the information included in this review. Please contact us at Info@GardenGreatness.com with your order number and the name used when ordering. We will investigate what happened as a priority and ensure that the appropriate resolution is provided.

We sincerely apologise for the failed communication and for the inconvenience this experience has caused. We would appreciate the opportunity to put this right.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Absolutely shocking company DO NOT USE

Absolutely shocking company DO NOT USE
Ordered an item , it never arrived, contacted twice for refund or replacement and a bot said my details had been passed on to customer service and someone would be in touch..nobody gets in touch! Luckily I went through my bank and got my money back that way. AVOID AT ALL COSTS, this seems to happen alot with them

2026年7月11日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Matthew,

We’re very sorry that your order did not arrive and that, despite contacting us twice, you did not receive the promised response from our customer service team. We completely understand why you felt you had no alternative but to seek a refund through your bank.

Although you have now recovered your payment, we would still like to investigate both the failed delivery and why your enquiries were not followed up after being passed on by our automated assistant. This is not the standard of service we expect to provide.

If you are willing, please email Info@GardenGreatness.com with your order number and the name used when ordering. This will allow us to review what happened and address the failures internally.

We sincerely apologise for the frustration and inconvenience this experience caused.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

At first I was very happy I bought a…

At first I was very happy I bought a wall clock. Looks great and delivered no problem.
The issue came a few months later when the clock decided to start having issues. First off I contacted them asking for advice which they basically said they can’t do anything as it had past its 1 month warranty (which for the price I paid I thought that was poor) after going back to them they came back with a partial refund of £10 which I accepted.
Then everything went quiet, no refund, no response to any emails I sent, no phone number to call. Nothing.
Why offer a refund and not follow through with it. Very very poor and will not be using them again or recommending them. Reading other reviews I’m surprised they are still in business. Avoid.
Editing after their response on here.
Still no refund, still no response to email. Now just making up lies to try and save face on trust pilot. It’s not even about the £10 because if the company needs it that badly they ghost after agreeing to it. Then it must mean the company is in a very bad state. Which is a shame because if they had values they might be a pretty good company 🤷🏻‍♂️

2026年8月8日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Lee,

We’re sorry to hear that your wall clock developed a fault and that you did not receive the communication you expected while the matter was being resolved.

We would like to clarify that the agreed £10 partial refund has been issued to your original payment method. Depending on your bank or payment provider, it may take several working days to appear on your statement.

We apologise for the delay and for not keeping you properly updated. We completely understand how frustrating it must have been to receive no confirmation after the partial refund was offered.

If the refund is not showing after the standard processing period, please contact us at Info@GardenGreatness.com with your order number so that we can check its status.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Checked Tesco marketplace website today…

Checked Tesco marketplace website today - states Garden Greatness is no longer an active seller and a link to contact them if problems with previous orders. Please do this if affected by them, chase Tesco, contact bank/paypal if possible re charge back on cards etc, don't give up. Still waiting for a reply from CEO of Debenhams by the way...

2026年8月7日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Chris,

We would like to clarify that Garden Greatness is still actively trading. Our seller status on an individual marketplace does not mean that our company has ceased operating.

Garden Greatness is an established UK retailer and continues to trade through our own website and other trusted marketplace partners. We remain responsible for addressing any legitimate outstanding customer issues, including orders previously placed through Tesco or Debenhams.

If you have an unresolved order with us, please contact Info@GardenGreatness.com with your order number, the marketplace through which it was placed and the name used when ordering. Our team will investigate the matter and provide the appropriate assistance.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Missing goods - no response or refund from company

Ordered three statues. Only 1 arrived but in a box big enough for all 3. Emailed them at time of delivery and three times afterwards to query when the remaining two are arriving, or requesting money back and have ignored each email, no response received. Unfortunately only spotted they have a lot of previous for this some one month later. Lesson learned to check provider before buying online. Really disappointing and find it disgusting companies can act so dishonestly.

2026年8月6日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Good Afternoon,

We’re very sorry that only one of the three statues you ordered arrived and that you did not receive a response to your emails. We completely understand why the missing items and lack of communication have caused such concern.

We take this matter seriously and would like to investigate whether the order was divided into separate parcels or whether the remaining two items were not dispatched correctly. Please email Info@GardenGreatness.com with your order number and the name used when ordering. We will review the delivery records as a priority and arrange the appropriate resolution for any items that remain outstanding.

We sincerely apologise for the frustration and disappointment caused. The experience you have described does not reflect the honest and reliable service we aim to provide, and we would appreciate the opportunity to put this right.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

AS OTHERS HAVE FOUND - ABSOLUTE SHAM OF A SO CALLED COMPANY!

Like so many others, ordered a fire basket with this 'company' through Tesco Marketplace, therefore trusting it to be a safe bet. How wrong I was!
Was meant to be a birthday present, so ordered well in advance, and estimated delivery given by Tesco on their behalf was a few days.
Three weeks later and no sign, no updates and absolutely no replies to emails or phone calls / voicemails left!! Clearly a complete sham of an outfit!
However - to all people, incl. Hannah, who say they have had no help from Tesco (can't comment on other partner sites) I complained to them after the obligatory attempt to contact GG Ltd. They also tried to reach out to them for answers, and received no reply (surprise!). Therefore, after a couple of weeks of waiting, they have stepped up and are refunding me the amount paid.
Just persist with them - they do have an obligation to their own customers! Good luck!

Update 7/8/26
Did receive refund via Tesco and have added my voice to Trading Standards regarding this company.
Hopefully they will be stopped before too long!

Update #2 14/08/26
I notice a sudden flurry of apologies from GG, including to my review. Could be that they are panicked due to several Trading Standards reports?
In any case, it's too little too late. Had their chance to address the multiple issues at point of purchase and blew it. I am certainly not wasting any more time and effort trying to deal with them.
If customer service meant anything to them, these reviews would never have been written in the first place!

2026年7月19日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Good Afternoon,

We’re sincerely sorry that the fire basket did not arrive in time for the birthday and that you received no updates or responses while waiting. We understand how disappointing and frustrating this experience must have been.

We acknowledge that Tesco has now issued a full refund. However, we would still like to investigate why the order was not fulfilled and why your attempts to contact us were not answered.

We must also respectfully clarify that Garden Greatness is a legitimate UK business that remains actively trading. We have operated through established marketplaces for several years and take our responsibilities to customers and marketplace partners seriously. The service described in this review falls below the standard we aim to provide, but it does not reflect the legitimacy of our company.

If you are willing to provide your order details, please contact Info@GardenGreatness.com so that we can review what went wrong and address it internally.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Order

Please, whatever you do, do not order from this company. Based on my experience, I believe it is not a trustworthy seller.

I placed an order through the Tesco Marketplace, expecting the purchase to be secure. Unfortunately, neither Tesco nor Garden Greatness Ltd has responded to my enquiries.

I spent £80, and more than a month later I have still not received my order. I have received no dispatch notification and have found it extremely difficult to contact the company.

As a result, I am now contacting Trading Standards to report my experience and investigate the matter.

2026年7月1日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi Hannah,

We’re very sorry that more than a month passed without your £80 order being delivered and that you received neither a dispatch notification nor a response to your enquiries. We completely understand why this caused you to lose confidence in our service.

Garden Greatness is a legitimate UK business that has traded through established marketplaces for several years. Nevertheless, the experience you have described is unacceptable and falls well below the standard we expect to provide.

Please contact Info@GardenGreatness.com with your Tesco order number and the name used when ordering. We will investigate the order as a priority and ensure that the appropriate resolution is provided if it remains outstanding.

We sincerely apologise for the failed communication and the concern this matter has caused. We would appreciate the opportunity to put this right.

Garden Greatness Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Terrible company

Terrible company, we ordered a mirror which was supposed to have been dispatched but of course we never received it, even though they said it had been delivered, eventually managed to speak to a human who asked if we would like a refund or another mirror, we chose to have the mirror again. But of course nothing has arrived and after emailing the Company have heard nothing back.
We received our money back from Pay Pal thank goodness.
Avoid at all cost !!

2026年7月25日
自発的なレビュー
Gardengreatness ロゴ

Gardengreatness からの回答

Hi David,

We’re very sorry that your original mirror did not arrive despite the tracking showing it as delivered, and that the replacement you requested also failed to reach you. We understand how frustrating this must have been, particularly when your subsequent emails went unanswered.

Although you have now recovered your payment through PayPal, you should not have needed to take that step to obtain a resolution. We would still like to investigate both deliveries and the failure in communication.

If you are willing, please email Info@GardenGreatness.com with your original order number so that we can review what happened and address the matter internally.

We sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused. This is not the standard of service we aim to provide.

Garden Greatness Customer Care Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報