レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち3の評䟡

I have been wearing gentle grip socks happily for many years however in the last 12 months or so the socks appear to be made much thinner and less durable. I have been making holes in the heels and p... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Great socks. Had a minor issue with one pair of my recent (3rd) order, and a new pair arrived in 2 days, no quibble. Excellent

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Having dealt with Gentle Grip for sometime and always been pleased with the quality and value of the product. However i had a quality issue with one pair of socks in my last order. I contacted... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I brought socks from gentle grip for first time for my mum as part of her mother's day gift. She has a medical condition and her legs and feet are swollen. She struggles with 'normal socks' being tigh... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

Gentle Grip socks are designed to stay in place without compromising on comfort. Our unique Non-Binding HoneyComb Top gently holds the legs without restriction avoiding irritating and unsightly compression marks. Available in a soft touch cotton, a smooth silky bamboo and a thermal wool blend there are plenty of options to choose from in a multitude of colourways, patterns and designs. IOMI FootNurse offers a range of specialised health and wellbeing socks designed to aid feet, ankles and legs including a Diabetic Gentle Grip sock option with extra smooth toe seams. In addition the range offers cushion foot Diabetic socks, Extra Wide Oedema socks for Lymphoedema, Fluid Retention and other conditions associated with swollen feet and ankles, Flight socks, Energising Compression socks, Toe socks, Plantar Fasciitis socks and more.


連絡先

4.1

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

62件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Thank you for your response to my inquiry.

Thank you for your complete, personable response to my inquiry. I am sad that the current political administration of the U.S. has complicated your desire to do international business in our country. I appreciate the fullness of your reply. Paul Jacobson

2025幎9月20日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Paul,
Thank you for your positive review, even though we could not assist on this occasion. Please note you can purchase genuine Gentle Grip socks from our North American partner: https://sockbuy.com/collections/gentle-grip-socks
We are glad to hear you enjoy wearing our socks and wish to repeat purchase :-)
Kind regards
From the UK Gentle Grip team.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

A customer service query was dealt with very quickly and efficiently by Sophie. A very positive outcome for me is much appreciated. What more can you ask for, a company that values its customers! PS the socks are lovely too!

2025幎8月12日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Jane Griffiths, thank you so much for your positive review. We are happy we managed to resolve your query satisfactorily and furthermore glad to hear you like our socks. Kind regards, from the Gentle Grip team :-)

5぀星のうち5の評䟡

Quality product

I had a slight issue with one of the pairs of Gentle Grip socks, however it was reported to Gentle Grip & they resolved the problem straight away. By the way the socks are of very good quality.

2025幎7月30日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Thank you @Paul McCormack for your positive review. We are sorry there was an issue but glad we managed to resolve quickly and to your satisfaction. Kind regards from the Gentle Grip team :-)

5぀星のうち5の評䟡

An example of how customer service should be done.

A Customer Service lady called Gill Boulter was very quick to deal with a problem I had with some socks purchased for my husband. Her response was caring and kind, and an example of how customer service should be done.

2025幎7月24日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Mrs Taylor, thank you so much for your lovely positive review. We are sorry about the initial problem but glad you were happy how Gill in our customer service dept resolved for you :-) Kind regards from the Gentle Grip team.

5぀星のうち5の評䟡

Ordered and received within 2 days free


Ordered and received within 2 days free delivery!!! Lovely soft socks for an autistic child.

2025幎7月4日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Mr Christopher Poole, thank you for your positive review and we are so glad to hear you are happy with the socks & delivery. We do hope the young receiver loves the socks too. Kind regards, from the Gentle Grip team :-)

5぀星のうち2の評䟡

Poor quality Bamboo socks

Bamboo socks, look good, comfortable, low ankle compression and they don’t fall down BUT the material is thin and they wear very badly. Developed holes in toe soon after purchase, then heel and sole. Can get better quality for less at Matalan, George or M&S.

2025幎5月29日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear John, we are sorry to read this is your experience, we rarely receive such feedback. Many positive reviews for each individual product can be seen on our website here: https://gentlegrip.co.uk/collections/mens-bamboo-socks
You are welcome to return the socks free-postage to our customer service team for replacements or a full refund. Here is link how to do: https://gentlegrip.co.uk/policies/refund-policy
Kind regards, Gentle Grip team.

5぀星のうち5の評䟡

Gill Boulterprovided me with excellent


Gill Boulterprovided me with excellent customer service when I reported that one pair of socks in a pack of three was a smaller size then requested. After sending a photo I today received a replacement pack of socks. I am very impressed with Gills efficient, professional and prompt service. She should be commended.

2025幎5月15日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Thank you @Julian Masters for your positive review and we are glad to hear you are pleased with our customer service :-) Kind regards, the Gentle Grip team.

5぀星のうち1の評䟡

These socks are junk holes on some of


These socks are junk holes on some of them when removing tag. Horrible grip on them aswell loose. They are made of rubbish material. Bought for autistic child not suitable at all, making money from rubbish from people with medical conditions ... they were purchased from gentlegrip.co.uk which shows David James on my PayPal so they are genuine...I don't want a refund thanks

2025幎4月25日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Ian Mellor, we are sorry to read this review. All packaging states remove barb with scissors which will prevent ripping a hole in the socks. Please contact our customer service team: customerservices@gentlegrip.co.uk so we can check these are genuine SOCKSHOP Gentle Grip socks, investigate and offer you replacements or a refund. Our team can also make suggestions for which socks might suit an autistic child better, for example our sensitive feet socks: https://gentlegrip.co.uk/collections/the-upside-down-inside-out-sock-for-sensitive-feet Kind regards, Gentle Grip team.

5぀星のうち2の評䟡

Just tried socks so far had to throw 2


Just tried socks so far had to throw 2 pairs out because they developed holes on first day of wearing obviously poor quality

2025幎5月11日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Dr Gerry Bellman, we are sorry to hear this. Please contact our customer service team: customerservices@gentlegrip.co.uk so we can check these are genuine SOCKSHOP Gentle Grip socks, investigate and offer you replacements or a refund. Kind regards, Gentle Grip team.

5぀星のうち5の評䟡

My order was dispatched very quickly &


My order was dispatched very quickly & a small problem was rectified very swiftly & professionally.
The socks themselves are very comfortable. I wouldn’t wear anything else. Thankyou for your service.

2025幎5月12日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Thank you @Melanie Manning for your positive review. We are glad you felt happy with our customer service response and even further glad to hear you wouldn't wear anything else :-) Kind regards Gentle Grip team.

5぀星のうち1の評䟡

QUALITY DECLINE

So.. the same socks I purchased a couple years ago are now 50% thinner like wearing tights and very uncomfortable. I'm sure this shop will not last long anymore the pennies they're saving on the materials won't add up to the customer loss I'm sure of it they've lost me as a customer unless they rectify this issue and make them as they were previously

I'm not after a refund as the order was ages ago I've only just tried these pairs on that I purchased ages ago as I was still using my old pairs. I'm disgusted by this company i believe we all would rather pay extra for a quality sock than have tbe quality decline so bad it's un wearable. Plenty of cheap socks online with a soft top this company used to be the Go to but now its trash.

2025幎5月8日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Simon AI, we only have one record of a purchase from you dated August 2024. Our customer service dept have offered you a full refund on this order, once you have returned the socks which is free of charge using our online returns process, here is a convenient link: https://gentlegrip.co.uk/pages/returns-form Kind regards, Gentle Grip team.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service!

I have just purchased compression socks from this company and unfortunately they were too tight! However really, really impressed by customer service! Was able to return
immediately and they enabled a Post Office label for that purpose. Hopefully my refund will be handled as efficiently. Will return to Trust Pilot to comment?

2025幎4月24日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Kathleen, thank you so much for your positive review. We are sorry our compression socks felt a bit tight for you on this occasion, though please be assured all our compression socks conform to British Standard. But we are happy at least you were satisfied with our customer service :-) Our team are waiting for your parcel to process. Kind regards, Gentle Grip team.

5぀星のうち4の評䟡

Oedema extra-wide socks

Purchased two pairs oedema extra-wide socks (UK size 12-14). Although I thought I was expecting knee-high socks (which they don't make), they arrived as half-crew. Nevertheless, they stayed up which was what I needed!

The socks are beautifully comfortable to the touch and to wear. However, although my feet are now size 12, the toes are extremely sensitive and I like to have some sock in front of them, instead of stretching across the toes. Sadly, these socks do just that which I find most uncomfortable. I found, for my feet, the socks could have been longer in the foot. The socks purchased were 12-14, so had I size 13 or 14 feet, I would have needed to shorten my toes! Sadly, I had to return them.
Excellent customer service, free returns (although socks not cheap), and order arrived quickly. Given the socks' very comfortable feel (apart from over my toes), I would rate them as being 4œ stars out of 5.

2025幎4月8日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Christopher, thank you for your positive review even though our IOMI FootNurse Oedema socks were not quite right for you. We are glad to hear you were happy with our customer services team and response :-) For sensitive feet we could recommend our "Upside Down, Inside Out" socks, these have good stretch and a unique toe function which puts the fine seam underneath the toes, unlike almost all socks which put the seam at the top. Here is a link: https://gentlegrip.co.uk/collections/the-upside-down-inside-out-sock-for-sensitive-feet Kind regards, Gentle Grip team.

5぀星のうち5の評䟡

Amazing customer service

Amazing customer service.
One of the socks in my order had a small hole in the side which laddered when I went to put it on. I sent an email to Gentle Grip and received some replacement socks the very next day!
I still can’t work out how they managed to achieve such great customer service, I didn’t sent the email until the afternoon and received the replacements in less than 24 hours.

2025幎2月26日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Thank you Clare Smith for your positive review. We are sorry there was an issue with one of your socks but glad we managed to rectify so quickly for you, to your satisfaction. We hope you enjoy the socks. Kind regards, Gentle Grip team :-)

5぀星のうち5の評䟡

Swollen Ankles? Buy Gentle Grip Socks

I bought a pair of Gentle Grip socks from a local shop. Unfortunately the stitching was faulty and my trotter couldn't fit inside. I e-mailed Gentle Socks and Gill responded advising that the socks should be returned to the local shop for replacement. I e-mailed my displeasure and Gill at Gentle Grip was fantastic! Sent replacement and restored my faith in Gentle Grip. I love these socks. They prevent my ankles swelling and are extremely comfortable. Great socks and Gill should get a pay rise for dealing with my stroppy complaint. ❀

2025幎2月24日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Thank you @Betty Nicoll for your positive review. We are sorry for the fault but glad we managed to resolve to your satisfaction in the end. We are also very glad to hear you think our socks are great :-) Kind regards, Gentle Grip team.

5぀星のうち1の評䟡

Not manufactured to last.

I’ve been buying these from both the Gentle Grip store and Amazon. They’re branded Gentle Grip on the sole in some of the pairs in the pack. The quality is poor. Wear them a few times and holes appear in the heels and wear on the sole too when the insole and leg and cuff are fine. I bought these a few years ago and never had this experience but the quality appears to have nose-dived. Waste of money.

2025幎2月22日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

We are sorry to read this as we rarely receive such negative comments. We can assure that we have never changed the quality of our Gentle Grip socks. Please e-mail our customers service dept: customerservices@gentlegrip.co.uk where we can investigate further and if genuine SOCKSHOP Gentle Grip socks we can offer a replacement or a full refund. Kind regards, Gentle Grip team.

5぀星のうち5の評䟡

A tiny sock in with big bros......

Item arrived with one part obviously wrongly packed, they've already shipped a replacement plus a return label.
Brilliant service.

2025幎2月17日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Thank you Jennifer for your positive review. We are sorry for our packing error but glad you were happy that we resolved quickly for you. Once again please accept our apologies. Kind regards, the Gentle Grip team :-)

5぀星のうち4の評䟡

Very good customer service

Socks were much too big, and I was surprised when I was advised, very quickly, that I could return them, and have a refund, even though I'd worn them for a couple of hours.
If only more companies had Customer Service like this!

2025幎2月5日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Thank you June Leatheam for your review. We are sorry the socks were too big for you on this occasion but glad you were happy with our service to return and refund. It is important to find the right socks that fit you well. We hope we can assist you with that in the future and our customer service team are always here to help. Kind regards, Gentle Grip Team :-)

5぀星のうち5の評䟡

ordered wrong size socks

ordered wrong size socks. immediate email to them.order cancelled and refund issued, so I could reorder .

2025幎1月19日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Dear Dave, thank you for your positive review. We are glad to hear you were happy with our customer service. From the Gentle Grip team :-)

5぀星のうち5の評䟡

I wrote a poor review about some socks

I wrote a poor review about some socks I received. The company contacted me and apologised for the fact that I wasn't happy and offered to send me some different socks. They arrived very quickly. These are very good socks. They come right up to the knee and stay up. They are thicker and warmer than the previous socks. They were the IOMI below knee cushion foot socks. Thank you for your excellent customer service.

2025幎1月9日
自発的なレビュヌ
Gentle Grip ロゎ

Gentle Grip からの回答

Thank you for amending your initial review to such a positive review. It is so important to us that customers find the right socks uniquely for them and the right occasion. We are glad we managed to assist you with that. We encourage all customers to contact us via e-mail or our online assistant if unsure and one of our team members (human!) will always come back to you. Kind regards, Gentle Grip team.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報