Gerrards Auction Rooms レビュー 

238
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Visited the auction event in Inverness this morning. Didn't know what to expect as this was our first experience but it went so smoothly. We were impressed with Simon's professionalism and the way... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Got really great value for money on their costume jewelry lots and the order was fulfilled quickly by Leighanne, who was excellent to deal with throughout the entire process. Highly recommend this auc... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Simon based at the Empress Hotel on the Isle of Man was quick, knowledgeable and efficient. Gave honest valuations from a selling and buying point of view. We've never had jewellery valued before and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We met Simon and Elizabeth on Wednesday 4th February. They were welcoming, informative and a pleasure to deal with. Simon gave us an acceptable price and acknowledged the sensitivity of giving away it... もっと見る

企業が回答しました

企業情報


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

238件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(238)

過去12か月のレビュー数: 89件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

successfully sorting out issues.

After an issue with packing Leighanne at Gerrards stepped into the breech and immediately refunded the cost of addressing the issue.
The ease of this was such a pleasant surprise, unfortunately most auction houses don't want to know about after sales issues.
Everything was made good through a great attitude.

2023年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great place!

I will deffo recommend Gerrards to collectors of autographs, signed collectibles, and records! very officiant x

2023年7月11日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Hi Leila, thank you very much. It is always good to hear we are doing a good job! Gerrards customer service team.

5つ星のうち2の評価

Postage on a single lots is ridiculous

Postage on a single lots is a minimum of £20 + VAT. Makes for someone buying a small lot it really hard to justify. Was quite disappointed that if your going to charge ridiculous rates, you don’t tell sellers beforehand. Probably why they don’t show their prices unless specifically asked. Not using them again.

2023年7月5日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Dear Simon
We have our own inhouse postage and packing department, many auction rooms do not and you are required to arrange your own collection with no other options available. I appreciate you may feel £20 is excessive but for the convenience and a prompt efficient delivery service I do not feel it is excessive. We have to pay our salary and material costs and we feel we offer a good service to our clients. And this is an additional service we offer, we are more than happy for you to arrange your own collections. Kind regards Gerrards

5つ星のうち5の評価

A+ I highly recommend this Auction House.

Building aesthetics and location are beautiful. A comprehensive selection of rare, mysterious trinkets and items. The staff are very pleasant and assisted me adequately and promptly.

A+ I highly recommend this Auction House.

2023年6月28日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Thank you for your lovely comments and we are happy with our services. Kind regards Lizzy

5つ星のうち5の評価

Good service

Thank you Gerrards for an excellent service I recently sold 3 sovereigns and another gold coin. Very happy with the service and prices!

2023年7月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I sold some jewellery today of my late…

I sold some jewellery today of my late husbands - I was very happy with the prices offered - I had already tried a few jewellers in Preston but they didn’t seem too interested. I visited Gerrards and spoke to Elizabeth and the whole process was stress free and straight forward. Thank you again .

2023年7月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

BUYER BEWARE!

BUYER BEWARE!
Do not buy anything on line or rely on the auctioneer's description or estimated value. I bought 6 lots and 5 of the lots fell short of the published descriptions in terms of quality or condition. Gerrards' terms and conditions appear to absolve them from misleading their clients. It seems barely legal!

2023年3月16日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Dear Louise, We are happy to correspond and try and resolve any issues you have if you would like to send us an email. We are not aware of any customer having issues with 5 lots. I'm therefore wondering if this is in fact a genuine review.

5つ星のうち5の評価

High Quality Service at Gerrards

First time for me at Gerrards, who provided a first class and personalised service. Highly ethical company, which I am happy to recommend to anyone interested in buying at auction! Staff are excellent as well!

2023年3月16日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Thank you very much for taking the time to leave us such a lovely review. We really appreciate it and hope to do business with you again soon. Gerrards customer service team.

5つ星のうち5の評価

Good Auction House very accommodating

I find Gerrards Auction house to be very good and helpful in buying and selling items I have done both of these in the past and they where very helpful and they would look after items without charges not like other auctions until i can pick them up which is great as I do live some miles away. 5 star all round

2023年3月17日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Dear Mr Mason
Thank you for taking the time to leave us such a lovely review - we really appreciate it
Kind regards Lizzy Cole

5つ星のうち1の評価

''Gerrards'' Outbid Me, Then Attempted Cover-Up.

''Gerrads Auction Rooms'' outbid me, then relisted item in their next auction. When I exposed their shenanigans they immediately sent me an invoice without any explanation. Below is the message I sent & to this day they have not clarified as to why they re-entered the lot into their following auction, or whether they are members of any auction associations. Very deceitful!

Dear Gerrards Auction Rooms,

Further to my earlier conversation with your Gerrards team member, Leanne, I respectfully request Gerrards Auction Rooms to address the following unanswered question I have regarding the bidding activity on Lot 140-Tiffany & Co Fine Quality Sterling Silver Large Bangle ( Cuff ) Signed Tiffany & Co, which was offered in your December 20th 2022 auction.

In our telephone conversation Leanne explained that a female member of staff had accidently entered a bid on the above lot, which superseded my maximum bid & subsequently won the item, but could offer no further explanation as to how this bid had been physically entered.
I was totally bewildered by her claim, so asked for confirmation, "So, I was outbid by a Gerrards member of staff?"
Leanne's response was to immediately circle-the-wagons & replied with, "I wouldn't want to admit to that"

I made it clear that I was extremely dissatisfied with her explanation , or rather lack of one, & requested that she forward me a written draft of her explanation.

The questions I would like answered are as follows;

How was the winning bid physically entered by your female member of staff in 'error', as I assume she would've had to have been registered for the sale, approved to bid & be hovering over the Bid Tab prior to placing the bid? Specifically, what account was used to place the winning bid, i.e. a personal account or was it Gerrards inhouse account?
Who removed the winning bid & when?
Is it Gerrards policy to allow staff members to bid against customers?
Why was the item relisted in your January 1st auction?
Why wasn't a full explanation offered to me prior to forwarding your invoice, as the winning bid placed by your staff member must have been known at this point, otherwise Gerrards wouldn't have generated an invoice for me.
Finally, is Gerrards Auction Rooms a member of any auction associations?

Regards,

Mr J. Fraser.

2023年2月17日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Dear Sir
Firstly Gerrards Auction Rooms did not outbid you. You were the successful bidder but due to an administration error during the live auction this lot entered our timed auction after the sale. We became aware of this very shortly after the sale ended and we rectified the matter by raising an invoice and emailing it to you straight away.
At this point you contacted us accusing our staff members of dishonesty.
We have explained to you on numerous occasions the answers to the questions that you are requesting.
The staff member was logged on to our back office system which operates the saleroom live bidding.
Due to an administration error your bid was not assigned.
Immediately following the auction whilst doing our checks we noticed the error and amended the sale to yourself and sent you an invoice.
It is not Gerrards policy to bid against customers and this absolutely did not happen.
We re listed the item in January because you did not settle your invoice from December.
There was no explanation required prior to forwarding the invoice as you were the highest bidder and should have been expecting an invoice.
We are affiliated with the saleroom and easy live auctions.
Kind regards Lizzy Cole

5つ星のうち4の評価

Good polite & courteous service

Good service - nice prompt communications and courteous (when I did not receive a hard copy of receipted invoice I received a quick apology and promise of awaited receipted invoice which was needed by me in the absence of access by me to a printer) and (importantly) the lot I bought in auction was promptly delivered to me (very reasonably) by the in-house p&p facility and is a lovely piece. So, well done Gerrards .

Graeme

2023年2月21日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Thank you very much for taking the time to leave us a positive review. We are happy you are pleased with our services. Kind regards, Gerrards customer service team.

5つ星のうち5の評価

Fantastic experience with Gerrards

Fantastic experience with Gerrards - staff are all 100% there to help. The items I purchased were really beautiful and even though the photo was good, when they actually arrived only a couple of days later, I couldnt believe how lovely they were. I would like to compliment them on their excellent packaging as well - really great. Other auction houses should take a leaf out of Gerrards book, for sure. Well done, looking forward to dealing with you again.

2022年12月29日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Thank you so much for your lovely comments and review. It is always fantastic to hear our team are doing a fab job. We look forward to your continued business. Gerrards customer service team.

5つ星のうち5の評価

Super communication

Super communication, very friendly and helpful emails, as the item I bought was a present, they sent it immediately, which I didn't expect and really appreciated. Ring was well and accurately described.
Thank you.

2022年12月22日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Thank you very much for taking the time to leave us such lovely feedback. Thank you Gerrards customer service team.

5つ星のうち5の評価

Everything you expect from an auction house and more

I regularly buy from auction houses and the customer experience can vary hugely. Gerrards Auction rooms did everything above and beyond. Clear and timely comms, well described and photographed lots and a very well packaged delivery service which was a reasonable cost. I am delighted with their service- I just wish that other auction houses would copy their great example!

2022年8月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Aware Gerrard Auction room ,I have…

Aware Gerrard Auction room ,I have bought Aynsley bone china from this auction , very bad experience, condition report are incorrect and refuse to refund .

2022年6月14日
自発的なレビュー
Gerrards Auction Rooms ロゴ

Gerrards Auction Rooms からの回答

Thank you for your comments and I am sorry that you are not happy with your purchase. There was a detailed condition report provided within the description of the item stating that some items had scuffs to the gilt and not all items matched. A detailed photograph was also provided of the items prior to purchase.
We always endeavour to ensure all our customers are happy. But unfortunately at an auction you must make sure you are happy with your purchase prior to bidding.
We had already paid the vendor for the item and felt we were unable to provide a refund as the condition was stated and we we are sorry we could not sort this out for you on this occasion. Kind regards Lizzy

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報