レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

Very disappointed with these bags. The material catches on my clothes and pulls the threads out, which has already ruined a few outfits. For the price, I expected much better quality. Unfortunately... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

What I love about this brand is integrity. They own up to their mistake and do their best to rectify the situation. Bought 3 handbags as gifts. They arrived in perfect condition but one had a li... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Had the worst experience with @giarte. I requested a return the moment my bag arrived and they completely ignored every email and WhatsApp message. No return label, no communication. This is unaccept... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I got the Paphia bag from Giarité as a gift for my fiancée, and it honestly exceeded my expectations. The design is what first caught my eye, it has this really clean, sculptural look that feels mod... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ファッション アクセサリー店

当該企業による記述

Giarité is a vegan & cruelty-free luxury fashion brand dedicated to empowering women and elevating the luxury experience through positive impacts. As a female-led company, we understand the modern woman’s desire for luxury, minimalism, and guilt-free statement pieces. We believe that fashion should never involve cruelty, which is why Giarité is dedicated to leading the industry toward a more eco-conscious and cruelty-free direction, benefiting both humans and animals.


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

100件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 90%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(100)

過去12か月のレビュー数: 18件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

The bag is from China and has a really…

The bag is from China and has a really strong chemical odor. Ive had the purse for over a year and it still smells like chemicals. I paid over $350 for the bag so I expected much better quality. If you can get past the smell, it’s a pretty bag. I think it’s very misleading how they go to market as a luxury brand.

2024年7月26日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Hello there,

Thank you for your feedback regarding your experience with the bag. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the chemical odor and understand how disappointing this must be, especially given the investment you made in the product.

We are committed to resolving any issues our customers face. Please send us an email at support@giarite.com with your order number so we can assist you further and find a satisfactory solution.

We appreciate your understanding and look forward to hearing from you soon!

Kind regards
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Lovely

Lovely bag!
Great customer service too!

2024年5月9日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Hello FM,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you love your bag and had a great experience with our customer service. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate you taking the time to share your feedback. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out!

Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち1の評価

A fuir!

A fuir!

Les sacs sont beaux sur le site, mais lorsqu’on les reçoit ils comportent des défauts, strass manquants par exemple.
Le service client n’est pas réactif et pas rodé.
La mauvaise expérience ne s’arrête pas là, pour retourner le produit défectueux il faut payer les frais de port qui avoisinent une vingtaine d’euros.
Et depuis plus d’un mois je n’ai pas eu de confirmation de retour ni de remboursement.
Résultat j’ai dépensé plus de 200€ et je n’ai ni le sac ni mon argent…
Pour finir une amie a elle aussi reçu un sac défectueux il me semble donc que c’est fréquent.

2024年2月20日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear MC,

We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear about the issues you encountered with the products you received. Our goal is always to provide high-quality items and exceptional customer service, so we take your concerns seriously.

We have been communicative with you via email regarding the concerns you raised. As per our policy, we offered you a replacement for the defective product, which unfortunately you declined. We understand that receiving a faulty item can be frustrating, and we strive to resolve such situations promptly.

We have already reached out to you requesting the tracking details of the returned item so that we can process your refund accordingly. Once we receive this information, we will expedite the refund process to ensure that you receive your money back in a timely manner.

We value your satisfaction as a customer and aim to address any issues promptly and efficiently. If there are any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to us directly via email or phone.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we appreciate your understanding and patience as we work towards resolving it.

Kind regards,
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Glamours Bags

Am so in love with Giarite bags they always add a glamour look to my outfits and they always have the perfect tones of colors, if you’re looking for Luxury and high quality bags with crystals you should go for Giarite 💙

2024年4月5日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Hello there!

Thank you for your feedback! We are thrilled to hear that you love our bags and find them to add a glamorous touch to your outfits. Giarité takes great pride in creating luxury, high-quality bags with exquisite crystals that elevate any look. We strive to offer a wide range of tones and colors to cater to various preferences, ensuring that our customers can find the perfect match for their style. Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that our products have met your expectations. We look forward to continuing to provide you with exceptional pieces that enhance your wardrobe with elegance and sophistication.

Once again, thank you for choosing to wear Giarité!

Kind regards,
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

First Class customer service

First Class customer service. Beautiful quality bags too. Can't recommend this company highly enough. Minor issue with one of the bags I bought was resolved promptly and efficiently. Would highly recommend and I WILL be a returning customer for sure!

2024年3月13日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Mrs. Dawn,

Thank you for your positive feedback! We are thrilled to hear that you had a great experience with our customer service and that you are pleased with the quality of our bags. Resolving any issues promptly and efficiently is always our top priority, and we are delighted that you plan to return as a customer.

Thank you for your support and for choosing to wear Giarité!


Kind regards,
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Love this bag

Love this bag. Stylish for day or night and roomier than expected. Reasonably priced.

2024年3月4日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Andrea,

We’re glad to hear that you’re satisfied with your purchase! It’s wonderful to know that the bag meets your expectations in terms of style, versatility, and affordability. Keep enjoying your new accessory and thank you for sharing your positive experience.

Thank you for your support and for choosing to wear Giarité!

Kind regards, Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Absolutely love Giarite!

Absolutely love Giarite! I’ve ordered both the silver and black luna bag and they are perfect. Feel and look like luxury and arrived in perfect condition!

The arrival of my silver bag was slightly later than expected but after I emailed to say it hadn’t arrived customer service quickly sorted it and the bag arrived very soon after. I then ordered the black bag within weeks after and the team noticed and reached out to personally thank me for ordering again and to let them know if I had any delivery issues. I was so impressed, good customer service really does go a long way and I can’t recommend their bags enough!

2024年2月23日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Natasha,

Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you are loving your Giarité LUNA bags, both in silver and black. We strive to provide our customers with luxury products that exceed expectations, and we are delighted that you are pleased with the quality and condition of your bags.

We apologize for the slight delay in the arrival of your LUNA Silver bag, but we are glad to hear that our customer service team was able to promptly address the issue and ensure that your bag reached you in a timely manner. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your understanding and patience.

It warms our hearts to know that you were impressed by our customer service. We always aim to show our appreciation to loyal customers like yourself and ensure a seamless shopping experience.

Thank you for recommending our bags and choosing to wear Giarité!

Kind regards, Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Statement Bag

I ordered 2 sparkly, statement bags, one for me and the other a gift for my daughter. One of the stones was defective. Diana responded immediately and sent a new one out. Excellent, quick and responsive service! Thank you and can’t wait to order a few more!!
Maribeth

2024年2月23日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Maribeth,

Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you had a positive experience with our service. We apologize for the defective stone in one of the bags, but we are glad that our customer service team was able to assist you promptly and send out a replacement.


We appreciate your kind words and look forward to serving you again in the future. Thank you for choosing to wear Giarité!

Kind regards, Giarité customer service team

5つ星のうち3の評価

A strange experience

I ordered the Brilly multicoloured bag for an event on New Years Eve, I thought, within plenty of time, based on the quoted shipping times of 3-5 working days. When the item had not arrived by early January I was worried and increasingly nervous about my purchase, so much so, I opened a case via Paypal having emailed with no reply, strangely the bag arrived within three days.

The bag was beautiful but did not arrive with replacement crystals mentioned in the ad. I no longer required the item as the event had passed. I contacted customer services to ask how to return the item, Diana provided the details, however the portal was not working, I then contacted customer services again and after further emails, was advised to return to another address, which I duly did by a trackable method at considerable cost to myself.

I have waited over two weeks for a refund, which I have now received which was due to me opening a paypal case, which was closed on the 11 Jan following delivery of the bag.

The products are lovely (not sure they are worth the hefty cost) but the company lets itself down. Diana is really helpful, she is the backbone of this company, I hope they treat her well, she is very loyal, its a shame the company does not keep to its promises of delivery and service, they do not support her like she supports Giarite.

2024年2月1日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Julie,

We are truly sorry to hear that you were not satisfied with the product you received. We understand how important it is for our customers to have a positive experience with our products, and we apologize for any inconvenience this may have caused.

We are pleased to hear that our team was able to assist you effectively. Your feedback regarding the treatment of our customer service team is valuable, and we will certainly take it into consideration as we continue to improve our operations.

We are committed to continuously improving our products and services, and your feedback will be used to help us enhance the overall customer experience. We appreciate your understanding and patience in this matter.

Thank you for bringing this to our attention, and please do not hesitate to reach out if there is anything else we can do to assist you.


Kind regards
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service, Diana was extremely helpful and sorted everything for me!!!

2024年1月23日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Martina,

We're thrilled to hear that you had an excellent customer service experience with us! We always strive to provide top-notch support and assistance to our valued customers. It’s wonderful to know that I was able to help you and resolve any issues you may have had.

Thank you once again for your support. If you have any further questions or need assistance in the future, please do not hesitate to reach out to us.

Kind regards, Diana Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Amazing customer service team! Diana

I am very impressed with the professionalism and efficiency of the customer service team. I had an issue with my order and Diana was very reactive and helpful, in two days my problem was fixed.
Thank you again Diana!
I will buy again and recommend Giarite without any doubt!

2024年1月26日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Katia,

We are happy to hear about your positive experience with our customer service team! Your satisfaction is our top priority, and we are glad to know that our efforts have been helpful to you. Our dedicated team of professionals is always committed to providing exceptional support and assistance to our customers.

We would like to extend our sincere gratitude for taking the time to share your feedback on Trustpilot. Your kind words serve as a testament to the hard work and dedication of our customer service representatives. We are committed to continuously improving our services to ensure that we meet and exceed the expectations of our valued customers like you.

Once again, thank you for your trust in our company, and please do not hesitate to reach out to us should you need any further assistance. We are always here to help!

Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Beautiful sparkly bag

I was looking for an extra sparkly bag and the silver Brilly bag ticks all the boxes. I love it! It comes beautifully packaged with a dust bag and crossbody chain too. My phone and all other essentials fit inside. I had a small issue with my order but Diana in the customer services team resolved this for me quickly and efficiently.

2023年12月24日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Estelle,

Thank you for taking the time to share your experience with us on Trustpilot. We are thrilled to hear that you find the bag beautiful and that you received a timely resolution from our customer service team.

We truly appreciate your business and hope to have the opportunity to serve you again in the future. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out to us.

Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Very happy with my experience

Very happy with my experience. The bag I ordered is beautiful...very good quality and perfectly packaged. Customer support was also very good; I received prompt and professional service for my questions. I recommend Giarite and i will definitely buy from them again.

2024年1月22日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Yasmin,

Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you find the bag beautiful and that you received a professional response. We strive to provide high-quality products and excellent customer service, so it’s always rewarding to receive such positive feedback.

If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

We appreciate your support and hope to serve you again in the future.


Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

In a time when great customer servicethere is such a lack of…

In a time when there is such a lack of customer service, Giarite went above and beyond for me. I had a minor issue with the bag I had purchased and the chain that came with the bag. Giarite’s customer service responded quickly and went beyond my expectations. Giarite cares about their customers and the quality of their products. You may feel confident that if you have any concerns about purchasing one of their beautiful hand bags, rest assure that they will take care of you to your satisfaction. Thank you Giarite for your wonderful customer service

2023年12月24日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Hi Cathy,

We are grateful that you had a great experience with our customer service team! Your positive review on Trustpilot means a great deal to us, and we appreciate the time you took to share your feedback.

Our team of dedicated professionals is committed to providing personalized and attentive support to ensure that every customer feels taken care of. We understand that excellent customer service is essential for building long-lasting relationships with our clients and fostering a sense of trust and loyalty.

Thank you once again for your support. If you have any further questions or need assistance in the future, please do not hesitate to reach out to us.

Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち1の評価

Overhyped, overpromising, under-providing

11 December: bought a bag for an event thinking it would arrive in time for 22 December, given the 3-5 day fast shipping advertised on their website.
18 December: realised they still hadn’t shipped the order, so requested to cancel the order, and bought the same bag from a department store instead (who, by the way, shipped it the very next day). Giarite refused to cancel the order and told me to wait to receive it and then return it instead.
22 December: the bag arrives but realising there is no information on how to return, I have to email Giarite again. They send me a link to a returns portal that doesn’t work.
23 December: after several emails to ask for some kind of way to return the bag, they give me an address to send it to. I send the bag to them the same day.
27 December: I email Giarite with proof of delivery and ask them to confirm they have received it and are processing the refund. I never receive a response to this at all (even now at the end of January) leaving me with no choice but to dispute the charge with my credit card provider. They did an investigation and ruled in my favour.
I’m still left out of pocket for the returns postage: Giarite have refused to reimburse this.
After using the bag once, a crystal fell off so I’m now considering returning it via the department store I bought it from.
A series of failures that could so easily have been avoided with clear communication.

2023年12月11日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear JF,

We sincerely apologize for any inconvenience with your recent order with us. We strive to provide excellent service and high-quality products to all our customers, and we are deeply sorry that we did not meet your expectations.

Firstly, we would like to clarify that our return policy is clearly stated on our website. We understand that return costs can be a burden for our customers, but we are working diligently to partner with couriers to offer free returns in the near future. We appreciate your patience as we continue to improve our services.

As for damaged items, we are committed to finding a prompt solution that will satisfy you. We kindly request that you reach out to our customer service team via email at support@giarite.com so we can further assist you and arrange for a replacement bag to be sent.

Hoping to hear from you soon.

Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Obsessed

I bought a bag in black sparkle and I absolutely love it. I had some issues with tracking the package but customer service was very helpful and responsive. I'm eyeing bags in other colours and I think I'll get some as birthday gifts for my friends too – great night out bags!

2024年1月8日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear KL,

We are happy to hear about your positive experience with our beautiful bag and excellent customer service. Your satisfaction is our top priority, and we are grateful for your kind words. We take great pride in crafting high-quality, stylish bags that our customers love. Our design team works tirelessly to create unique and fashionable pieces that cater to various tastes and preferences.

We greatly appreciate your feedback and are delighted to have been able to assist you.

If you have any further questions or need assistance in the future, please do not hesitate to reach out to us. We are always here to help!

Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Great customer service from Diana

Great customer service from Diana! Also amazing quality bag- giving it as a gift for my boss. Highly recommend!

2024年1月18日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Kathryn,

Thank you for your feedback! We are delighted to hear that Diana provided you with great customer service and that you are pleased with the quality of the bag. It’s fantastic to know that you are considering it as a gift for your boss. :)

Thank you once again for your support and for choosing to wear Giarité!

Kind regards, Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

Beautiful bag

My bag is perfect. It was even better than the photograph. I’m really happy with the quality.

2024年1月18日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Julie,

We would like to express our gratitude for taking the time to share your positive experience with us on Trustpilot. We are always eager to learn about our customers’ satisfaction and strive to improve our products and services to meet and exceed their expectations.

Your comment about the bag being more beautiful than the photograph is a testament to the quality and aesthetics of our products. It is our utmost priority to ensure that the items we offer not only meet but surpass the expectations of our valued customers.

Thank you once again for your support and for choosing to wear Giarité!

Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち5の評価

The bag is beautiful and well-made

The bag is beautiful and well-made, and the packaging is of very good quality. It did take longer than I expected, but I didn’t need it. Very happy with the purchase.

2024年1月16日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Terri,

Thank you so much for taking the time to leave such a positive review! We are thrilled to hear that you are pleased with the bag you purchased from us. Our team takes great pride in creating beautiful and well-made products, and it’s always wonderful to receive such positive feedback.

We hope that your new bag serves you well and that you continue to enjoy it for a long time to come. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out. Thank you again for choosing our brand!


Kind regards, Diana
Giarité customer service team

5つ星のうち1の評価

Just don't!

I ordered a bag on 21st December for New Year's Eve - they state 3-5 day delivery. After zero contact from Giarite, I contacted them on 8th January requesting a refund. The reply received on 10th January stated that they had problems with 'sourcing raw materials for production due to energy cuts' - direct quote. Really? Don't take orders then! I again requested a refund as delivery had taken so long that I no longer need the bag. I heard nothing more then received a despatch notification on 11th January! According to tracking, the bag is still in China! I no longer want it and will have to return it, if it ever arrives, at my own cost. They will quote a 2 hour cancellation policy if you do query but a delivery time of a month, possibly more, is appalling and customers would not order if they knew this. Very poor customer service and a very annoyed customer!

2023年12月21日
自発的なレビュー
Giarite ロゴ

Giarite からの回答

Dear Siobhan,

We are sorry to hear about your negative experience with our service. We understand how frustrating it can be when issues arise during the ordering process. We would like to assure you that we take your concerns seriously and are committed to resolving any problems that you may have encountered.

We would like to inform you that we did not receive any emails from you during the ordering process. Please be assured that our team is always available to assist you with any questions or concerns you may have. We are here to help and ensure that your experience with us is a positive one.

We would like to offer our assistance in resolving any issues you may have faced. Kindly email us at support@giarite.com, and our dedicated support team will be more than happy to help you with your concerns. We value your feedback and will do our best to address any issues and improve our service.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to resolving your issue and providing you with a better experience in the future.


Kind regards, Diana
Giarité customer service team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報