GreatArt レビュー 

342
•
TrustScore 5段階評価の2

2.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Fantastic in-store, avoid online entirely. Nowhere at checkout does it disclose that online orders ship from a German warehouse, not the UK - the 7-10 day estimate should have been the giveaway, but i... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

What and awful experience, having to talk to a crime against humanity chat bot. Parcel says it’s arrived there is no parcel! There is a delivery slip saying it’s at the pick point! It’s not at the pic... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Tremendous site for single pencils which are not always that easy to source. Plus lots of other top quality best value goods. This first time customer extremely pleased with the entire experience. And... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Ordered 11 days ago its still being processed, no sign of delivery yet. I read other reviews. I wont buy from these people again.

企業が回答しました

企業情報

  1. 美術用品店

当該企業による記述

GreatArt have the widest choice for your fine art materials in the UK, with over 50,000 products available online and a 8,500 square foot shop in Shoreditch. In-store services include custom framing, canvas by the metre and Click and Collect as well as providing products from all your favourite brands. We also host demonstrations, workshops and artist residencies. You can visit GreatArt at 41-49 Kingsland Road, London, E2 8AG or online at www.greatart.co.uk


連絡先

2.2

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

342件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 20%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.2

すべてのレビュー

(342)

過去12か月のレビュー数: 29件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great Art's previous Review is now replaced with this one.

I had a problem with a delivery just before Christmas but this has now been resolved due to very unforeseen and unfortunate circumstances beyond Great Art's control or mine. However, Great Art has been very understanding and the product is now with me and I am extremely happy. So, Thank You, Great Art, for your understanding regarding the delivery situation.

2022年1月10日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good morning Debbie,

We are really pleased you are happy with your order.

We cannot apologise enough for the late running of your order but really appreciate your understanding of the situation.

It is very kind that you have left this follow up review and are pleased we were able to help you through the process.

If you ever need anything else please do not hesitate to contact us again and we look forward to serving you.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

Unprofessional and lack of transparency

I placed an order at beginning of December 2021. No delivery as of 6th January 2022 despite my patience. They have, now, provided two Tracking numbers with pleas of my goods being delayed on pallets!? I have asked for a Refund. Not interested. I have given them my mobile number to ring me to discuss. Not interested. They are quick enough to take my £139.00! So, I am in limbo land - for the moment!!! DO NOT USE THIS COMPANY!

2022年1月6日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good morning Debra,

We are very sorry for the late running of your order. We understand this is frustrating, however we must thank you for leaving the follow up review.

It really means a lot to us.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち3の評価

Mixed experience, but good customer service

Lots of negative reviews for this company, and while I can't speak for the experiences of others, my own experience was much more positive.

I ordered about £170's worth of paint on November 3, and when the order had not arrived after 12 working days I called the customer service line. It immediately went to an answering service, which worried me as I had read many of the bad reviews on here. I was delighted to receive a call-back within 15 minutes, however, and the customer service agent - Matt - was very helpful. He came across as genuinely eager to solve the issue and quickly determined that the package had been delivered to an old address due to a glitch in the system. He managed to sort the problem out, and offered to replace the items at a very generous 25% discount. All of this was done at the very end of a Friday afternoon, while he was working from home with a stinker of a cold. Top lad.

I genuinely think the problems people are having are due to technical difficulties, no doubt deeply exacerbated by Brexit, given that their distribution network is based in Europe. I give them 3 stars, which breaks down as follows:
Plus 2 stars for range of products
Plus 2 stars for value
Minus 4 stars for messing up the delivery so badly
Plus 3 stars for Matt's customer service. So Charlie, if you read this, get that man a bonus.

2021年11月20日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good morning Lewis,

Thank you so much for taking time to leave this review. I am very pleased that our customer services team were able to help you to resolve this unfortunate issue.

I also apologise for the initial mix up with the delivery but I will ensure that Matt is made aware of your kind words.

If you ever need anything please don't hesitate to get in touch.

Thank you once again.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

No dispatch messages or refund

No dispatch message sent, so when I needed to cancel my order (because it looked like they were not even processing it) I was told I wasn't allowed because it had already been posted. I was then told that it would be delivered by yodel and to reject it. I waited and about two weeks later it was delivered by royal mail, so I had accepted it not realising it was their parcel rung up, they said they send me a return label. It was dated 6th November (original order placed 23rd oct) and I posted it back. We are now 16th November and despite them telling me I'd have my refund by yesterday, still no sign of my refund whatsoever. They've held onto my money now for almost a month, and I had to go buy the items else where because of their poor dispatch processing. I am now having to raise a complaint with the bank for the refund. Very poor service that I won't ever use again. This morning received emails claiming I should of had "proof of return" however the postage label that Great Art provided was a non-trackable general small parcel label. They are now blaming me for their fraudulent behaviours and bad customer service.

2021年11月16日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good morning Kay,

I am very sorry to read this review. I understand that there some issues with your returning order for which i apologise.

Unfortunately we are unable to cancel orders at certain times of the delivery process. As orders are dispatched very quickly from our warehouse this makes the window very short for us to be able to do this.

We do not and have never used Royal mail to deliver, we only use couriers, either DHL or Yodel. Deliveries do take 7-10 working days to arrive as specified on our website, on your order confirmation and account.

Despite this, I understand that there was a delay in processing the refund and for this we are extremely sorry.

i understand that you have received your refund and if you need anything else please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち2の評価

Poor customer service

I wanted to visit in person after lockdown, because there is no substitute for actually seeing some of the brushes and paper. I walked ( to avoid public transport). There were no customer toilet facilities. Quite surprising.

2021年11月9日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good morning Janet,

It sadness us that you felt you needed to leave this review. Unfortunately since Covid we have had to close our toilets. You will find that most shops have this in place if they have a public toilet, which a lot do not.

Despite this, we hope you enjoyed looking around our store, where we have the largest amount of art supplies in the UK. We hope you will continue to shop with us and value your custom.

I apologise you felt you needed to give us such a low rating. If you need to discuss anything regarding your visit please contact welcome@greatart.co.uk where we will be happy to help you.

We look forward to seeing you in the future.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち3の評価

No excuse for such slow service.

I have used Great Art for some time as I like their products but have become increasingly frustrated with just how long their delivery time is - it's ridiculous. Every late order is chased by me and, although they're very good at responding to emails, it's always the same story; 'the courier let them down' (get a new one!!), 'they don't have enough drivers' (hire more ffs!!). It's a competitive market out there so please, everyone reading this, check out the competition (Jacksons, Pegasus) as no one else seems to take anything like this long. I only placed this most recent order because I had existing products of theirs that I had to match.
I'm so sorry to leave this bad review but I think this kind of 'service' is pathetic and there's no excuse.

2021年9月14日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Carrie,

I am very sorry that you have had some delays to your order.

We are constantly looking to better our service in regards to the lead times on deliveries and as all businesses we use a 3rd party to delivery our goods. Unfortunately there has been some unusual difficulties recently.

If you need anything please contact welcome@greatart.co.uk where our customer service team ill do everything they can to help with your order.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち2の評価

Terrible customer experience with…

Terrible customer experience with deliveries and customer service. Their products and ranges are great, but at least twice I have been told, after asking for an update on outstanding orders, that 10 working days is what they expect for deliveries, and the fact I had been waiting 12 working days (orders arrived on the 13th and 14th working day) was only two more than that. Also not replying to social media dms. Please sort your customer experience out.

2021年9月13日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Pedro,

I am very sorry to see this review.

I apologise for the the fact that the order ran late for you. Unfortunately the courier business has been suffering a shortage of drivers at the current time and this could have been the reason for the delay.

In regards to the social media DM's, we answer all of these but have not seen one from you. However, the marketing team who are responsible for this do not generally answer customer services questions. we would really appriciate it if you could contact us at welcome@greatart.co.uk where the team are better equiped to answer any questions you may have.

I appologise for any issues you have had when shopping with us.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち4の評価

Good customer service

I'm writing this mainly about the excellent customer service I have received in respect to problem I had with a faulty Siena frame. I bought this instorebut found it to have marks on it where sticky tape had been attached at the corners. This was a factory fault but a nuisance for me as, living outside London and unable to return it, I had to repaint the frame before I could use it for a client. I emailed Great Art with pictures as I thought they should be aware of faulty goods. I was very pleased to get a swift reply from Luke in customer service and he has now sent me a second frame as a goodwill gesture - I can't give a five-star review simply because there was a problem to start with, though Luke's attention to this problem is worthy of five stars as we had to go round the houses a bit on since he is meant to deal only with online sales. Many thanks.

2021年9月13日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Nick,

Thanks so much for leaving this honest review,

We really apriciate you taking time to leave this review, hopefully next time we will make it 5 stars.

Have a great day.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

Great art should be called **** art

Ordered on 24th August order arrived today with one item missing, rang up told it was warehouses fault, the gentleman tried to reorder the missing item and now told its out of stock, where has my item gone, paid for goods immediately, told refund will take two to three days, don't order it you actually want the item you ask for, this is not the first time this has happened, if you need artpaks order from jacksons art you have to pay £20 delivery but at least you get the product and it won't take 11 working days to arrive UPDATE Still no refund

2021年9月9日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good Morning Liz,

I am very sorry to hear of the issue you had with your delivery.

The customer service team did everything they could to help you with your order. Unfortunately there was an issue in the warehouse that showed this item was available at the time of ordering.

I understand that that this put you in a difficult situation and for this we are truly sorry.

We are transparent about our delivery times both on the website and on your order confirmation.

I apologise for any issues you had when shopping with us.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

totally hopeless company!

totally hopeless company!
As others have commented their delivery is a joke. I ordered 3 weeks ago and have heard nothing. I phoned up and got the "lost pallet" story which seems to feature in previous reviews. Avoid like the plague.

2021年9月6日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good morning Mike,

I am very sorry to read this review.

Unfortunately this was the case. However we have rectified these issues now. Although I can understand your frustration and we are very sorry that this has happened.

If you ever need anything regarding your order please contact welcome@greatart.co.uk where the team will help you in everyway they can.

Once again I apologise for the issues surrounding your order.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

Appalling! Never again.

In May I placed an order as a Birthday gift for my mother. When it didn't arrive I contacted the Great Art customer service line. The customer service agent was polite and explained that there was a hold-up at the European mainland depot. The advice was to wait on. another 15 days passed and still no order.
Contacted again and this time the order was stuck in the UK customs warehouse. Waited again (now in mid-June) no order.
Contacted again, this time it would be delivered. Date of delivery given, mother told to expect a parcel. No delivery of the order. Contacted again, told it was delivered, check again. No order delivered. (end of June).
Contacted again, informed that it was sent to an old address despite the correct shipping and billing address given. Contacted again, told that a replacement order would be sent out. No order delivered.
Contacted again on 19th July and requested a refund for the order and confirmation of refund. Assured that it would be refunded. No refund or confirmation of refund. August, three months on, and still no sign of order or refund.
I work Internationally, and the costs and my time to contact Great Art exceed the value of the order. All I can say is, that actions are more important than a few polite words. The title of the company needs to be brought into question. Certainly not 'Great' and definitely no 'Art'. Shop at your peril.

2021年8月18日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good morning Daniel,

I am very sorry to hear of the issues you have experienced due to the fact we have had some transportation issues.

I also apologise that your mother did not receive her gift on time.

Please email us at welcome@greatart.co.uk where we would like to resolve any outstanding issues you are having.

I understand that this situation has been frustrating for you and we would really like to help to settle this, if it has not been already.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

Never

Never, ever, have I felt the need to right a review on Trust Pilot before, so this speaks to how disappointed I am with this company. I placed an order late June and have receive no word as to where my order is or why it has yet to arrive. When attempting to phone the line drops and I have little faith that I will receive any helpful response to my email. My order was placed to my parents home address and due to the appalling service I will have to pay extra to have it delivered to my university address. This is totally unacceptable and would say AVOID AT ALL COSTS. Honestly I now want to cancel my order and have a full refund but have no way of even doing that. I understand having an issue with suppliers but the complete lack of transparency is in excusable. I would also like to point out that I believe the Terms and Conditions have not been followed. Under delivery the company states:

6.4 Unless you and we agree otherwise, if we cannot deliver your goods within 30 days, we will:

6.4.1 let you know

6.4.2 cancel your order, and

6.4.3 give you a refund.

After more than 30 days I have still yet to even hear from Great Art in an any official capacity.

2021年8月10日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good morning Lauren,

I am very sorry to that you have had a delay with your order that has lead to you having some further issues.

We encourage all of our customers to contact welcome@greatart.co.uk where the team will answer your email as quickly as possible.

Due to issues with the transportation company we did experiences some quite long delays for which I apologise. This meant that we were extremely busy.

I trust that the problems you were having have now been rectified, if not you must get in contact with us so we can help you in any way we can. If you need to return your order we can also help you with this.

Once again I sincerely apologise for the delays to our service and the difficulty you experienced with communication.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

“Lost pallet” they said.

My initial order (almost £300) was June 24, like other have written, I was told to phone back after the 10 working days - “if it hasn’t arrived by Friday, ring in Monday for sure.” I rang three days in a row: Monday, Tuesday, Wednesday, I either got their machine or nothing. Now, I began to become anxious that some fraud had been committed. I finally reached a person on the end of the line who said (claimed?) my order was part of a palette dated June 24, that has got lost - “they’re searching for it”; a promise to call me back was made but never kept. I then emailed on the advise of PayPal in case the need to claim the payment back (which I may do: they give you a window of 180 days after purchase).
I left another message, sometime later and got a call back two days later from a guy, who was super helpful; the date was July 20 - 6 weeks after my order was paid on line. We went through the process of re-ordering and replacing items that are no longer available.
I am now almost out of acrylic medium, and I’m gonna have to order some from Jackson’s or Atlantis.
Do I trust that I will get my order? I want to say yes, I’ve used them so often before, but I have fraud paranoia because internet fraud has been so rampant during the pandemic. Why can’t they update their customers...like every other website (I bought a cat tree from a company who couldn’t stop updating me. Bless ‘em)! Fingers crossed 🤞

July 29: order arrived!

2021年7月27日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good Morning Havelock.

I am very sorry to see the points raised in your review.

Firstly I would like to ensure you there is definitely no fraud involved when ordering with us. Unfortunately we have had issues with our distribution which we have now fixed.

I understand how situations like late running 0f orders can be stressful so I sincerely apologise for your order being effected by this.

We have been extremely busy because of this and therefore it has taken us longer to reply to our customers than normal.

Please continue to speak to the customer service team at www.greatart.co.uk where the team will help you.

Once again I am sorry for any issues you have had whilst shopping with us.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

An £80 online order on 6 July shows no…

An £80 online order on 6 July shows no sign of arriving. Impossible to get any phone number answered. Don't risk it! Used to be good, have frequently ordered in the past but no longer, can't afford to loose money at this rate!!

2021年7月23日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon,

I am very sorry to see this review. Unfortunately we have experienced some issues with transportation over the last month which may have effected your order. We have been extremely busy on the phones because of this.

The situation has now been rectified and we are operating as normal.

I sincerely apologise for any issues you have had whilst shopping with us.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち2の評価

Delivery defo not on point

Great in shop not a online shop talking about delivery!

2021年7月23日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Patrick,
I am sorry to see that you feel this way. If you need anything please contact welcom@greatart.co.uk where we can help you further.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

Poor customer service, no items arrived.

Pretty much the same enormously poor experience as everybody else! With poor customer service.

I placed my order, it said a 7-10 day window (working days only). They don’t provide you with a tracking number, but claim it’s tracked. Didn’t get any shipment updates. Assumed it was coming from the U.K. as it doesn’t state otherwise.

We got to day 7 and I emailed asking if the tracking number was available, they replied saying it would only become available within the 7-10 day period, and advised me to reach out again 3 days later if it hadn’t yet arrived.

It didn’t arrive. It’s now gone over the 10 days, so I emailed yet again asking for the tracking number and had no reply. I decided to call and was told my order was delayed and it would be with me within 2 days. Still no tracking number given to me.

I finally got an email reply back with contradictory information - saying yes there are delays and that it would be with me by the end of the week or early next week (not the ‘2 days’ as specified by another colleague), and again still no tracking number provided to me. Also this was the first ever mention of it coming from Germany!

I emailed back but of course no reply yet. After reading these reviews I’ll be phoning again tomorrow with concern.

2021年7月22日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Claudia,

I am very sorry to read of your experience.

Unfortunately as we use third party companies to update us on the deliveries sometimes this changes as there may be external factors beyond our control.

I am very sorry that you were initially given the incorrect information.

We have some unusual issues with transportation over the last month which has now been rectified. However we did have a number of our customers that were effected by this and this is the reason it has been slow to get back to you.

The emails are answered in a first come, first serve basis and I apologise we could not get back to you sooner.

I am very sorry for the issues surrounding your order.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

Order said 7-10 working day delivery

Order said 7-10 working day delivery, no option to pay extra for speedier delivery. I emailed them after 7 days asking for any update, was told the latest it would arrive is the 12th, but highly likely it could come earlier. Today I called and apparently there's a huge delay with the couriers! But I was never informed, no emails, completely left in the dark. If in my initial enquiry I had been told that, then I could have at least had time to go out and buy the materials for this important project starting today, and got a refund, but I was ensured it would arrive by the 12th. So now my time-sensitive project is royally f*cked, because they couldn't be bothered to not let me know there were delays even after I asked them about it.

No recompensation offered, no real apology, just blaming the couriers. Never ordering from here again. I should have stuck with Jackson's art.

2021年7月12日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Neeli,

I am extremely sorry to read the points in your review.

unfortunately we have been experiencing some issues with distribution which we are working hard to fix at the current time.

I understand that you have time bound projects that have now been effected and for this I am truly sorry. We really on information passed to us about the delivery times of parcels and unfortunately on this occasion the goal posts were moved without our knowledge.

We are working to improve the service and apologise once again for the issues you have had when shopping with us.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち3の評価

Finally arrived and a 50% discount for the wait!

Still waiting for my order. Comms with Customer Services okay, but they have no information on where my orders is or when it will be delivered. 1 * Star

Update: Package has now arrived and I've been given a 50% discount for the wait. Seems someone's listening and working to resolve their transport issues. Bumped up to 3 *** Stars

2021年7月12日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Chris,

I am very very sorry for the issues surrounding your order. We have experienced some issues with distribution which we are working hard to rectify at the current time.

I sincerely apologise for this inconvenience.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

I'm still waiting for my delivery!

I ordered paints on the 24th June, I'm still waiting for them! Nobody has once said to me that they are coming from Germany. Nobody has rang me, but i have rang them 3 times to find out a tracking number. No tracking number has been generated because its still sat on the warehouse floor apparently! I'm so sick of waiting now, 16 days and nothing. its been sat on the warehouse floor since the 25th June I was told. If you would be honest with people Great Art, people might be more understanding. I'm incensed that is still sat on a warehouse floor! WHY? can someone tell me WHY? and will it ever get picked up? What is the hold up? I wanted some of it for a birthday present on Thursday! so thanks for messing that up for me. How will you ever get anyone coming back to shop with you, when you treat people like this. I'm still waiting!

2021年7月10日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Michelle,

I am sorry to hear the points of your review.

We use a third party distribution centre who handle our parcels once they arrive. There has been an issue with a back log of parcels and this is why your parcel took so long to be labelled. The parcel was dispatched from us in good time.

I am very sorry for the delay and I understand that this can be frustrating especially as it was for a gift.

We are working hard to iron out issues like this with our partners to ensure that hold ups are minimized when the occur.

I apologise for the delays and for the difficulties you have had when shopping with us.

Kind regards,

Charlie.

5つ星のうち1の評価

Great products, awful delivery service and tracking

They sell great products. What they don't tell you upfront is that the stuff is dispatched from Germany and will take three weeks or more to arrive. I ordered six frames for a show with almost three weeks' notice but they arrived too late. Hopeless. There is no tracking information on the website other than "dispatched" (meaningless) - all in all a very disappointing experience. I will not use them again.

2021年7月9日
自発的なレビュー
GreatArt ロゴ

GreatArt からの回答

Good afternoon Colin,

I am sorry that your items arrived too late for your show. The tracking site is currently under maintenance and we are making improvements so customers will be able to track there parcel from warehouse to your front door.

We do state that parcels take 7-10 working days to arrive, however on this occasion there has been a delay for which I am very sorry.

I apologise for the issues surrounding your order.

Kind regards,

Charlie.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報