Greenfee365 レビュー 

261
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Greenfee 365 ist eine sehr gute Adresse für Golf an der Costa del Sol. Die Website war sehr benutzerfreundlich und die Buchung einfach. Leider musste ich aus gesundheitlichen Gründen die gebuchten Te... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Too many confirmation emails (about 4!) for one golf round booking as well as not clear additional services with not much sense. The rest of the process is so fat good.

5つ星のうち5の評価

Really easy booking system, and when I had to get in touch to amend and cancel some bookings, they were extremely responsive and helpful (shout out to Cameron for this)

5つ星のうち5の評価

Needed to change our tee time at Amarilla golf course in Tenerife due to unforeseen circumstances. I contacted greenfee365.com not knowing if I would even get a reply but they were very very helpful a... もっと見る

企業情報

  1. オンライン市場
  2. ・
  3. レジャー センター

Greenfee365 について

当該企業による記述

Greenfee365 logo

Greenfee365 is the easiest way to book live tee times online. We connect golfers with golf clubs and courses worldwide, offering instant booking confirmations, competitive prices, and a simple, secure process. With Greenfee365 you can enjoy a seamless way of booking golf anytime and anywhere — without hassle.

Our platform features over 1600 bookable golf courses in more than 60 countries. With thousands of tee times available daily, golfers enjoy the freedom to explore new courses or return to their favorites with just a few clicks. There are no booking fees, no registration requirements, and every reservation is confirmed instantly.

Watch our Greenfee365 video

Built by passionate golfers, Greenfee365 was created to make golf travel and tee time booking easier, faster, and transparent. With a focus on convenience, flexibility, and value for money, we are the trusted partner for golfers everywhere.

We work closely with golf clubs and travel partners to help bring digital booking solutions to the golf industry, making courses accessible to international players. From championship layouts to hidden gems, booking with Greenfee365 is seamless and smart.

Book tee times About us Blog

Golf Son Servera

Greenfee365 – the global marketplace for live tee times.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

261件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 97%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(261)

過去12か月のレビュー数: 185件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Zero response

Booked on monday for Al Maaden in Marrakesh next Tuesday. After 24 hrs still no conformation. I've send an e-mail on Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday. Zero response. Absolutely terrible. This is my last resort. Would never use again!

2025年10月20日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Jeroen,

We’re sorry to hear about your experience. This isn’t the level of service we strive to deliver. In rare cases, Greenfee365 works directly with golf courses that require manual confirmation before bookings can be finalized, which can sometimes delay replies, especially when waiting for course responses.

Please reach out again at hi@greenfee365.com and mark your message ‘ATTN: Customer Care’, so we can assist you right away.

– The Greenfee365 Team

5つ星のうち4の評価

Golf

Customer service

2025年10月15日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Steven,

Thank you for your feedback! We’re happy to hear you were pleased with our customer service and booking process. Hope to assist you again soon.

– The Greenfee365 Team

5つ星のうち1の評価

Tee time was never available and once…

Tee time was never available and once booked an alternative time was offered

Misleading

2025年10月7日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Kenneth,

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. In some rare cases, Greenfee365 works with golf courses where the tee time must be confirmed manually before final approval. When this happens, we always offer the closest available tee time or a full refund if preferred. This model is commonly and successfully used across the golf booking industry, and we’re continuously improving how clearly this is communicated.

– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

Very easy to deal with and made the…

Very easy to deal with and made the whole experience simple

2025年10月14日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Gordon,

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear you found everything simple and easy when booking with Greenfee365. Our goal is to make it quick and stress-free for golfers to book golf tee times and plan their perfect golf trip. Hope to help you again soon.

– The Greenfee365 Team

5つ星のうち1の評価

In my opinion... bait and switch

The list of courses shows "from €37" etc.. on a number of them. Then you go to look for a tee time on the course that was "from €37" and you discover, after wasting your time searching and searching, there is nothing under €85. Not one course did i find with a cheap off-season rate like was offered in the summary.

2025年10月17日
自発的なレビュー
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Graham,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that the pricing information caused confusion. The ‘from €XX’ prices on Greenfee365 reflect the lowest available rate at partner golf courses, which can vary depending on season, day, or time of play. We never intend to mislead and are reviewing how we can make this clearer in the future.

We’d be happy to check specific courses for you and ensure the correct rates are displayed. Please reach out to our team at hi@greenfee365.com.

– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

Very efficient and easy booking system…

Very efficient and easy booking system and when the tee time was cancelled due to course closure for storms, a refund was given with no problem. Slow in responding to email but actually it didn’t matter.

2025年10月8日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Andy,
Thanks for the great feedback! We’re glad you found the booking system efficient and that the storm-related cancellation/refund was handled smoothly. Sorry our email reply felt slow, we’re working to speed that up. We appreciate you choosing Greenfee365 to book golf tee times, and we hope your next golf trip has perfect weather.
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

Everything OK!

2025年10月15日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Tor,
Thanks for the review! We’re happy Greenfee365 could help you book golf tee times easily, and we look forward to helping again soon.
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

Good service

Greenfee365 responded really quickly to my request for a storm related cancellation and refunded my booking fee .

2025年10月10日
自発的なレビュー
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Tom,
Thank you for your kind words. We’re glad our team at Greenfee365 could assist quickly with your storm-related cancellation and refund. We’re sorry to hear the weather stopped you from enjoying your golf. Hopefully, your next golf trip brings better conditions and plenty of time on the course! We look forward to helping you book golf tee times again soon.
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

Very simple & easy to book

Very simple & easy to book. Thanks !

2025年10月12日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Al Monteath,
Thank you for your review! We’re glad you found it easy to book. We really appreciate your feedback and look forward to helping you again soon!
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち1の評価

I have tried several times by email and…

I have tried several times by email and instagram in regards to my booking and have had no response. We made a booking for golf in Spain and when I rang the golf club to book a buggy (I was told to do this by another company that we had booked golf through, they got back to me very quickly!) the said club said it had no booking for us?? No response from Greenfee and the game is in 2 days time! Pretty poor service

In response to your question my reference GDRNCEGW.
Unfortunately we are hoping to play today but as I’ve had no confirmation that our tee time has been booked by you we are unsure if we are or not

Thank you for your reply however that doesn’t answer why my initial booking wasn’t booked with the club. It’s still unacceptable for a booking made in advance

2025年10月10日
自発的なレビュー
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Dear Catherine, sorry for the inconvenience. We have communicated to the golf club that your booking is under the name of Kate Benson and not Robert Benson.

5つ星のうち5の評価

Easy booking site

Easy going booking website.

2025年10月7日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Heer J. de Ruiter,
Thank you for your review! We’re glad you found it easy to book. We really appreciate your feedback and look forward to helping you again soon!
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち4の評価

Easy to navigate and get the booking I…

Easy to navigate and get the booking I wanted, much more so than the other golf booking sites I tried

2025年9月30日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Richard,
Thank you for your review! We’re glad you found it easy to book and navigate. We really appreciate your feedback and look forward to helping you again soon!
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

It gave me all the options of available…

It gave me all the options of available golf courses

2025年10月4日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Sanjay,
Thank you for your review! We’re glad you found all the available golf courses easily. We really appreciate your feedback and look forward to helping you again soon!
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち1の評価

A complete absence of customer service. Avoid

What on earth is the point of an autoreply - Hi,
Thanks so much for reaching out! This auto-reply is just to let you know we received your email and will get back to you with a response as soon as possible. During businesshours 08,00-16,30. (Europe/Stockholm) For general questions you can also try to use our Helpcenter
Have a nice day!
Kind Regards
Greenfee365 Europe AB
Box 12116, 402 42 Gothenburg, Sweden
Unless you are seriously trying to lose the customer? I've heard nothing back. I've written to the course. Nowhere on your site is there a link to your helpcentre.
So the dorks at GF365 replied as follows a day after the tee time; "We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. The auto-reply you received is only meant to confirm that your message reached us. Our team always follows up personally as soon as possible during business hours (09:00–15:00 CET). We’ve checked our records and would like to make sure your request is fully resolved. Please contact us again at [the same address as before] so we can assist you directly. We appreciate your patience and the chance to make this right.
Incompetent Idiots. Their "365" doesn't include weekends or holidays so it should really be "Greenfee220"[if you're really lucky]. I booked on a weekend; I paid on a weekend; I played on a weekend; they don't work on weekends. DUH

2025年10月4日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Michael,
We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. The auto-reply you received is only meant to confirm that your message reached us. Our team always follows up personally as soon as possible during business hours (09:00–15:00 CET). We’ve checked our records and would like to make sure your request is fully resolved. Please contact us again at hi@greenfee365.com so we can assist you directly. We appreciate your patience and the chance to make this right.
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

Website easy to use

Website easy to use. No complications. Confirmation and payment receipt came swiftly with clear content.

2025年10月2日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Gerald,
Thank you for your feedback! We’re delighted to hear you found the Greenfee365 website easy to use and that your booking and confirmation went smoothly. We really appreciate your support and look forward to helping you again soon!
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち2の評価

No recibo respuestas reales solo un…

No recibo respuestas reales solo un both me contesta

2025年10月2日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Gabriela,
We’re very sorry to read your comment. At Greenfee365, some of our replies may include automated messages to speed up communication, but there is always a real team member behind them ready to help personally. If you still need assistance, please contact us directly and we’ll be happy to take care of it for you.
Thank you for your patience and for giving us the chance to improve.
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

Easy to book

2025年9月29日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Louise,
Thank you for your feedback! We’re so happy to hear that you found it easy to book golf tee times through Greenfee365 🙌. We work hard to make every golf trip simple and stress-free from start to finish.
Hope to help you again soon with your next booking!
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち5の評価

SO EASY TO BOOK AND GET CONFIRMATION

SO EASY TO BOOK AND GET CONFIRMATION

2025年10月2日
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi H. Singh,
Thank you for sharing your experience! We’re delighted to know that booking and getting confirmation through Greenfee365 was quick and easy. Our goal is to make it effortless for golfers to book tee times and plan their perfect golf trip every time ⛳.
We really appreciate your support!
– The Greenfee365 Team

5つ星のうち1の評価

Would never use again.

Would never use again.
Booked Vale do Lobo Royal Course. No email confirmation received, so phoned VDL to check - no record of booking, but have taken the money for 4x golfers! Can’t find one number for GF365. Would never ever use again!
Given phone number by VDL - but GF365 don’t answer. Don’t reply to emails either! Awful company!

2025年9月6日
自発的なレビュー
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Dear Rich,
We are truly sorry to hear about your experience and we understand how frustrating it can feel when communication seems delayed. Please be assured that your concerns are very important to us.

According to our records, we received your email at 10:47 AM today and responded at 12:36 PM. If you haven’t seen our reply, we kindly ask you to check your inbox as well as your spam or junk folder.

Your satisfaction means a lot to us, and if you still haven’t received our message, please let us know and we will resend it immediately.

Warm regards,
Greenfee365.com

5つ星のうち5の評価

Great course coverage and excellent…

Great course coverage and excellent prices. Very responsive support that quickly remedied a mistake I’d made in the booking process. Would recommend.

2025年9月4日
自発的なレビュー
Greenfee365 ロゴ

Greenfee365 からの回答

Hi Alasdair,
Thank you so much for your kind review! We’re really happy to hear you enjoyed the wide course coverage and great prices, and that our support team could quickly fix the issue with your booking 🙌. We aim to make it simple to book golf tee times and plan every golf trip with confidence. We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you again soon!
– The Greenfee365 Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報