Huggwaii レビュー 

154
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

After an ordering mix up, everyone was very helpful and supportive in correctly the error. Their responses were always quick and appropriate to address my concerns. The product is cute and comfortab... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ich hatte mir die Hochland Kuh bestellt. Es hat mit der Lieferung etwas länger gedauert als angegeben und der Liefertermin wurde drei mal verschoben. Die Sendungsverfolgung von der Email lief über Sho... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Absolutely loved my weighted Panda, he's so sweet. High quality, super soft, just perfect. When I had an issue while waiting for my order, I emailed customer service and they were fantastic. Responded... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Nothing more than a scam. Substandard product sold at inflated prices - exactly the same item I purchased available elsewhere for cheaper. Tried to cancel order. They refused and sent anywa... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

当該企業による記述

✨ Huggwaii: Bringing warmth and magic to your home with our cute, sustainable night lights.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

154件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(154)

過去12か月のレビュー数: 48件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I ordered one of their plush products…

Retracted, company was correct, reviewing order, billing address is not the same as the shipping address. Apologize for the inconvenience.

2026年6月6日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Chris,

Thank you for sharing your experience, and we're truly sorry that your gift didn't arrive where you had hoped.

We completely understand how frustrating that must have been. After looking into our records, we noticed that the shipping address on your order was exactly the one you entered at checkout. We shipped to that address, and the tracking shows it was successfully delivered.

When you later reached out to let us know the address was incorrect, the package had already been delivered. Unfortunately, once a delivery is completed, we are unable to redirect or retrieve it.

We also want to sincerely apologize if you felt our response was slow or unhelpful — that was never our intention. We truly wish we could have done more, and we appreciate you bringing this to our attention.

Thank you again for your feedback. We appreciate your understanding and wish you all the best.

Best regards

5つ星のうち1の評価

Ich hatte mir sehr viel mehr Qualität

Ich hatte mir sehr viel mehr Qualität, versprochen.
Ich hatte die Highland Cow bestellt. Das Fell war an sämtlichen Nähten mit eingenäht, welches ich mit viel Mühe raus kämmen musste, auf dem Kopf und am Ende des Schwanzes ist billiges, verfilztes Fell benutzt worden, welches in keiner Weise, dem, aus dem der Rest des Tieres hergestellt wurde, übereinstimmt. Zudem steht auf dem Bohnensack keine Beschreibung der Temperatur oder der Dauer des Erhitzen.

Ich bin zu tiefst, enttäuscht und werde den kleinen höchstwahrscheinlich in den Müll werfen. Ich hatte mir eigentlich vorgestellt, dass er bei mir auf dem Sofa für alle sichtbar ist. Aber mit der minderwertigen Ware wird dieses niemals passieren.

2026年5月14日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Kim,

Thank you for your feedback, and we are truly sorry to hear that our product did not meet your expectations.

We take every quality complaint very seriously. Please accept our sincere apology for the disappointment this has caused you. We want to make things right.

Could you please send us your order details (or the email used to place the order)? We'll do our utmost to get to the bottom of this and resolve it to your satisfaction.

We hope to have the opportunity to restore your trust. Thank you for giving us a chance to fix this.

Best regards

5つ星のうち1の評価

Customer service gave-up after 2nd faulty item

Ordered a Sleeping Capybara Breathing Squishy Silicone Companion Sound LED Night Light with engraving in August 2025. Took 3 weeks for it to arrive. In November, the light doesn't work anymore unless it is plugged-in to a power source. I contacted Huggwaii and sent them a video. They promptly offered to send a replacement. Nice! Not! The replacement was dead-on-arrival (DOA). Never lit up, could not charge. I wrote to them again attaching a video and they replied asking me to try pressing the buttons which I did. Nothing worked. I wrote them 3 more emails over the course of Dec to January 2026 and there has been zero response despite telling them that I will be posting my experience. So, here you have it. They basically tried but gave up. Now I am left with 2 of the same items which are both useless. Well, I can still get the first one to light up but need to attach it to some sort of power-source.

2025年12月6日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Simon W,
Thanks for sharing your experience. I would like to present our deepest apologies for all the inconvenience. We attach great importance to this problem and it really help us a lot, we would try best to do better in the future. And please feel free to contact our customer service team at info@huggwaii.com We will try our best to solve the problem for you. Appreciate your voice on this!
Best regards

5つ星のうち1の評価

Made in China toxic toy

All made in China, Terrible quality, suspected toxic material is used. Return process is terrible. Never going to buy from this website again

2026年5月9日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Edward Teh,

Thank you for sharing your honest feedback, and we're truly sorry to hear how disappointed you are.

Regarding your concern about material safety — please be assured that all our products are manufactured in certified facilities and undergo standard safety testing before shipment. We take any mention of potential toxicity extremely seriously.

We sincerely apologize for the inconvenience you encountered with the return process. We are currently reviewing our return policy to ensure it is smooth and convenient for all customers.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve our service. If you are willing, please contact us via info@huggwaii.com and we will do our best to resolve your issue and provide a satisfactory solution.

Thank you again for your feedback. We will continue to work hard to improve.

Best regards,

5つ星のうち5の評価

Brown Cows and excellent customer service

Ordered 2 Brown Cows. They are soft and cute and everything the description of the product promises. Very satisfied with the purchase. I will buy their product again!
I had the best customer service experience! Prompt and polite! (Had a little hiccup about the weight pouch. )

2026年4月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Customer service support was fast.

Customer service support was fast.
I was worried about it being a scam site but it's not. My cow was delivered and he exceeded my expectations! He's super soft and cute. Being weighted is awesome. I love it beyond words.!! Definitely buy one, you won't regret it!!

2026年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor quality

Poor quality. Looks like it’s sleek and stylish from the website but it’s just temu rubbish. When I tried to return it I was offered partial refund or to ship it back to china. I wouldn’t recommend

2026年4月8日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Hector,

Thank you for sharing your experience, and we're truly sorry our product didn't meet your expectations.

Regarding your return request — our return address in China is clearly listed on our website, and we always accept returns. However, we understand that international return shipping can be expensive and inconvenient. That's why our team sometimes offers a partial refund as a kind alternative, hoping to save you the trouble and cost.

But if there is a genuine quality issue, we want to make it right for you. Unfortunately we can’t locate your order from the information here. Could you please send us your order number or email address via private message?

We're truly sorry for the frustration and hope you'll give us a chance to fix this.

Best regards

5つ星のうち1の評価

This company seems to be a scam

This company seems to be a scam. My order HG#112538, was made on March 1st. It came from China and arrived to US after customs on March 9th. Since then the package has been stuck with Yanwen Delivery in this status: Franklin Park IL US] Parcel departed from Facility. I wrote almost everyday with Huggwaii customer service, but only excuses and delays. I am asking for a refund, this will confirm me if the company is a scam or not.

2026年3月18日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Andres Hernandez,

Thank you for your honest feedback, and we’re truly sorry for the problem.

First and foremost, we are a legitimate company, and we take all customer concerns very seriously. We want to address your specific situation clearly:

Your order was shipped on time. Order HG#112538 was placed on March 1st and shipped promptly. When a package stops updating after being handed over to a local carrier, we must follow the carrier’s procedure to locate it. Our customer service team provided updates based on the information we received from the logistics provider.

We understand that waiting is frustrating, but we were not making excuses—we were waiting for the carrier’s investigation results, just as we explained. We are actively following up with the carrier.

We have already requested the carrier to investigate the current whereabouts of this package. If the carrier is able to locate it, the parcel will continue its normal transit to your address.

If the package is confirmed lost, we will resolve it immediately.
Once the carrier confirms the package as lost, we will provide you with a full refund or a free replacement – whichever you prefer.

Thank you for your patience, and we appreciate the opportunity to resolve this matter properly.

Best regards

5つ星のうち5の評価

I haven't received a confirmation Mail …but fixed

I haven't received a confirmation Mail for shipping ,10 days now.
Any update about my order Order HG#112935 never came.
Attempted to contact them through their official support email and my message was bounced back.

Update : they showed up and send the first part of the order. Because some of them were out of stock.
Possibly it's not a scam .
I LL update again when I LL receive the items

Final update : I received both parts of the order and they're very cute. The delivery time was fast enough after the shipping.
I recommend it, just be patient and don't hesitate to insist if there are delays

2026年3月13日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Xanthoula Paraschidou,

Thanks for sharing your experience. I would like to present our deepest apologies for all the inconvenience.

Our customer service team routinely processes emails in the order they are received, and we will reply to your email as soon as possible. Due to a recent increase in orders, the volume of emails has increased, which may have slowed our response time. We apologize again for any inconvenience caused.

We'll do our utmost to get to the bottom of this and resolve it to your satisfaction. We understand your concern about the reported delivery when you haven't received the item, and we'll take all necessary steps to address it.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service

I purchased the frog and intended to send it to my niece, but found out she hated frogs and was scared of them! So I reached out to the Huggwaii team to try and cancel my order. They were so great about trying to get the order canceled and it was in transit! But they made it happen and they followed through and even informed me when to let me know when I could expect my refund. Now that’s Customer Service! Great team and great follow up all the way to refund. 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

2026年2月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Customer service gave up

Ordered a sleeping capybara breathing companion with sound LED night light. After about about 3 weeks of use, the device stopped working unless it's plugged in to a power source. Wrote to them with a video showing the problem and they replied promptly arranging to sent me a replacement unit. That arrived 2 weeks later but didn't work from day 1 (zero response other than showing a charging light when plugged-in). I wrote to them on this and they asked me to press some buttons which didn't work at all. Replied that I tried what they suggested but it didn't work. There was no reply. Sent them 4 emails over a course of 6-7 weeks but I've received zero response, just like the unit they sent as a replacement. Date of experience was from my last email.

2026年1月19日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Simon,

We’re so sorry for the issues you experienced, We truly appreciate your feedback and will use it to improve our customer service. Please kindly let us know your order number so our customer service team at info@huggwaii.com can follow up on your issue promptly. Thanks for your patience and for bringing this to our attention.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

Item not delivered, and constant excuses about why they cannot refund.

We ordered an item as a Christmas present. Once tracking information showed it became evident that once it reached the UK it would be delivered by EVRI who are the only delivery company who do not deliver to our home address. We contacted Huggwaii and asked for the parcel to be redirected to a work address, which they said they could not do. As expected, EVRI did not deliver and initiated a "return to sender". Tracking showed that it was returned to Client 7 days later. We requested a refund, and got a reply saying that they would process this. However another reply the following day saying that as we were an "international" customer, they could not offer a refund. Only a re-delivery. We explained that we no longer needed the item as we had needed to buy an alternative Christmas gift as this one hadn't been delivered, however they then said that they could not process a refund because the item had not been returned to them by the delivery company. I sent them screenshots of the tracking page from their own website, showing that the item had been returned to them, and they responded again, to say that they could not process a refund, as the EVRI tracking showed that we had refused to accept the delivery (the option that the EVRI driver uses, as there is no option to select "Cannot get to the address due to 10 month road closure). A month on, tracking shows that it has been returned to them, and every time I contact them to say that we would like a refund, we no longer need an item, I continue to get excuses about why they cannot refund us. Very poor customer service, and I highly recommend any potential customers avoid them.

2026年1月16日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Kate Butcher,

Thank you for taking the time to share your experience, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment you’ve felt throughout this process. We understand how important timely delivery is, especially for a Christmas gift, and we deeply regret that we were unable to meet your expectations.

To clarify the situation and keep you fully informed:

Address Changes After Shipment: Once a package has been dispatched, we are unable to modify the delivery address. This is a limitation of the logistics system, and we do state this in our Shipping Policy to help set expectations. We can only change addresses before an order is shipped.

Return Process & Refund Eligibility: When a delivery attempt fails, the parcel is typically held at the carrier’s local depot or return center—not immediately sent back to our warehouse. That is the reason why we are unable to process a refund.

Current Status & Follow-Up: We have been actively tracking this parcel with carrier. According to their latest update, the item has not yet been checked into their returns processing center. Once it is received and processed by their returns team, it will be arrange to redeliver to you.

Next Steps Once Returned: As soon as the parcel is physically returned to our warehouse and scanned into our system, we will immediately contact you to arrange either a redelivery to an address of your choice.

We understand that this has been a lengthy and unsatisfactory experience, and we apologize for any communication that may have seemed unclear or unhelpful. We are committed to resolving this for you as fairly and quickly as possible.

Thank you for your patience. We truly hope to restore your trust in our service. If you have any questions, please feel free to contact us.

Sincerely,

5つ星のうち1の評価

SCAM - Return costs more than the item!

Order #HG108141. I received a terrible product, completely different from the website description. I asked for a refund and they are forcing me to ship it back to CHINA at my own expense (which costs more than the item itself!). This is a trap to avoid refunding customers. They hide the Chinese address until you ask for a return. I want my money back immediately!

2026年1月3日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Francesco Gualtieri,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize that our product did not meet your expectations. We understand how frustrating the return process can feel, especially when shipping costs are involved.

We have reviewed your order (#HG108141). Our policy states that for returns due to personal preference or the item not being as expected—when there is no functional defect—the customer is responsible for the return shipping cost to our warehouse. This helps us keep prices affordable for all our customers worldwide.

We take your comment about the product not matching the description very seriously. To help us investigate this thoroughly and assist you better, could you please share a few photos or more details about the item via direct message or email? This will allow us to:

Confirm whether there was a discrepancy in the product description on our end and better understand the issue to provide clearer guidance

Explore a suitable solution if there is indeed a significant error in the listing. We never intend to make returns difficult. Our return address is clearly listed in the Return & Refund Policy section on our website, which is accessible at all times. We understand that this information may sometimes be overlooked during the shopping or return process.

our satisfaction matters to us, and we truly hope we can work together toward a resolution.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

Light didn't work

Light didn't work. Was given the run around when trying to get a new one or my money back. I finally gave up, wasted too much time on it.

2026年1月5日
自発的なレビュー
Huggwaii ロゴ

Huggwaii からの回答

Hi Denise Peres Marx,

Thank you for your feedback.

We understand your disappointment with the product and the difficulties you encountered while seeking support. Since your order was received quite some time ago, it does fall outside our standard return and refund window. Our usual processing standards are indeed limited for situations exceeding the standard after-sales period. However, we notice that you said you also expressed your understanding of this situation at your first mail, which makes us even more eager to find a solution together.

Our support team has been actively reviewing your communication records to better understand the issue and identify a suitable solution. Our conversation is still ongoing, and we remain committed to working with you toward a resolution.

If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out to us anytime. We are here to help.

Thank you again for your patience and understanding.
Best regards

5つ星のうち5の評価

Axolottl, duck with flower, highland cow

Bought 3 of these as Christmas presents for a 7, 8, and 36 or old. I got the axoloty, duck with flower on head and the highland cow. They all loved them. The younger two gufts I had them customized with their names and when they saw that they got the biggest smile. Great product.

2025年12月25日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報