Banner for Hyashop

Hyashop レビュー 

277
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Mijn bestelling heb ik snel ontvangen. Ik heb via WhatsApp contact gehad met de verkoper. Alle informatie over het product werd zonder problemen doorgegeven. Het product is origineel en van goede kw... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Första gången jag beställde från hyashop.com och jag är väldigt nöjd! Utmärkt produktförpackning, kvalitetsprodukter och mycket snabb leverans. Särskilt tack för krämproverna som följde med som prese... もっと見る

5つ星のうち5の評価

⭐⭐⭐⭐⭐ Je recommande Hyashop les yeux fermés. Au-delà de la qualité des produits, ce qui fait vraiment la différence, c'est la qualité du service. Un immense merci à Margot pour son accompagne... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Amazing products – excellent customer service! I had an issue while paying with Apple Pay, but it was resolved immediately and handled with great care. The customer service responds instantly,... もっと見る

企業情報

  1. 健康・美容製品店

当該企業による記述

Hyashop, votre distributeur international de produits de médecine esthétique. Profitez d'une sélection de produits de qualité à des tarifs compétitifs et de notre expertise de plus de 10 ans dans le domaine.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

277件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(277)

過去12か月のレビュー数: 152件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Le vendeur est un escroc et un voleur

Le vendeur est un escroc et un voleur. La marchandise n'est pas venue. Le vendeur ne répond pas à mes e-mails et daloba.

2025年7月29日
Hyashop ロゴ

Hyashop からの回答

Bonjour,

Nous sommes désolés de lire votre message, mais nous tenons à clarifier les faits.

Nous détestons les accusations infondées telles que "escroc" ou "voleur", surtout quand la situation est clairement expliquée sur notre site. Comme indiqué en page d’accueil ainsi que dans nos emails de confirmation, notre site était fermé du 1 au 24 août pour congés annuels. Les expéditions reprendront à partir du 25 août.

Votre commande a été passée le 28 juillet, et elle a bien été envoyée dans les délais. Le colis est actuellement bloqué en Espagne, probablement à cause d’un souci d’adresse ou d’acheminement local. Vous avez également précisé par email que vous ne seriez plus disponible pour la réception, et demandé un remboursement.

Nous allons bien entendu contacter les services postaux pour localiser votre colis. Mais nous tenons à rappeler que :

Nous avons bien envoyé votre commande.

Aucun message n’est resté volontairement sans réponse, nous étions simplement en congés.

Vos accusations sont injustifiées et diffamatoires.

Nous restons à votre disposition pour résoudre la situation de manière professionnelle.

Cordialement,
L’équipe Hyashop

🇬🇧 English version:

Hello,

We are sorry to read your message, but we would like to clarify the situation.

We strongly reject unfounded accusations such as “scammer” or “thief,” especially when the situation has been clearly explained on our website. As mentioned on our homepage and in our confirmation emails, our store was closed from August 4th to August 24th for our annual summer break. All shipments will resume starting August 25th.

Your order was placed on July 28th, and it was shipped on time. The parcel is currently held up in Spain, likely due to an address or local delivery issue. You also mentioned by email that you would no longer be available to receive it and requested a refund.

We will of course contact the postal service to locate your parcel. However, we would like to remind you that:

Your order was properly shipped.

No emails were deliberately ignored, we were simply on vacation.

Your accusations are unjust and defamatory.

We remain available to help resolve this matter in a respectful and professional way.

Best regards,
The Hyashop Team

5つ星のうち5の評価

Första gången jag beställde från den…

Första gången jag beställde från hyashop.com och jag är väldigt nöjd! Utmärkt produktförpackning, kvalitetsprodukter och mycket snabb leverans. Särskilt tack för krämproverna som följde med som present! Jag kommer att beställa från den här sidan igen. Tack så mycket för ert högkvalitativa arbete!🥰

2025年8月1日
5つ星のうち1の評価

Me han estafado

Me han estafado. Os voy a meter una reclamación

2025年7月17日
Hyashop ロゴ

Hyashop からの回答

Hola,

Lamentamos mucho leer su mensaje.
Efectivamente, en su pedido faltaba una caja de Stylage. Durante esa semana, un suplente estaba a cargo de los envíos, y lamentablemente cometió ese error. Por supuesto, no es una excusa, pero sí una explicación.

En cuanto recibimos su correo, le respondimos en menos de una hora, y la caja que faltaba fue enviada de inmediato.
El problema fue resuelto rápidamente y con seriedad.

Entendemos su molestia, pero queremos dejar claro que no se trató de una estafa. Nos tomamos muy en serio la atención al cliente y actuamos siempre con honestidad y rapidez.

Gracias por su comprensión.
El equipo Hyashop

-

Hello,

We’re truly sorry to read your message.
Yes, one Stylage box was missing from your order. That week, a temporary staff member was handling our shipments, which unfortunately led to this mistake. While it’s not an excuse, it is an explanation.

As soon as we saw your email, we replied within the hour and immediately shipped the missing box.
The issue was therefore resolved quickly and professionally.

We fully understand your frustration, but please know that this was not fraud or a scam. We take customer service very seriously and always strive to be transparent and responsive.

Thank you for your understanding.
Hyashop Team

5つ星のうち5の評価

Três satisfaite 😌

Livraison rapide produits níquel

2025年7月16日
Hyashop ロゴ

Hyashop からの回答

Merci beaucoup pour votre retour !
Nous sommes ravis que la livraison ait été rapide et que les produits vous plaisent.
À très bientôt sur Hyashop

5つ星のうち5の評価

Muy eficiente y rápida

Muy eficiente y rápida. Muy aconsejable comprar en esa pagina

2025年7月14日
自発的なレビュー
Hyashop ロゴ

Hyashop からの回答

¡Muchas gracias por su comentario!
Nos alegra saber que su experiencia fue eficiente y rápida.
Será siempre un placer atenderle. ¡Hasta pronto en Hyashop

5つ星のうち4の評価

Filler Bestellung

Top Preise, lange Haltbarkeitund gut verpackt.
Leider brauchte die Sendung aus FRankreich nach Deutschland 1 Woche. Sonst wären es 5 Sterne geworden.

2025年7月11日
Hyashop ロゴ

Hyashop からの回答

Vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre positiven Worte über unsere Preise und Verpackung!
Es tut uns leid, dass der Versand eine Woche gedauert hat – leider können gelegentliche Verzögerungen beim Transport außerhalb unserer Kontrolle liegen.
Wir tun unser Bestes, um immer so schnell wie möglich zu liefern.
Wir hoffen, Sie bald wieder bei Hyashop begrüßen zu dürfen!

5つ星のうち1の評価

I did not recived my purchase N.11796838578160

Good afternon

I´m still wating for my purchase. Can you please make a refund in my account?.
I have a client wainting for this and that makes me so unprofessional.Today 16/07/2025
So sorry but i will not continuing shopping with you guys. I dont know why you did not send this order to post office 11300. Delivering to unknown is a risk.

2025年7月10日
Hyashop ロゴ

Hyashop からの回答

Hi,

We're truly sorry for the delay you're experiencing.

You're absolutely right, your parcel should have arrived earlier. 4 to 5 business days, it's the 6th now. According to the tracking, the package is already in Spain, but it hasn't moved for a few days now. Unfortunately, we don’t have control over the local delivery process once the parcel reaches your region, and there may be local issues or delays with the Spanish postal partner (such as strikes, high volume, or sorting center backlog).

That said, your order is marked as ready to be delivered by the local courier, so we believe it should arrive by the end of the week.

We’ve already contacted the carrier to investigate, and we’re currently waiting for their feedback.

Again, we’re very sorry for the inconvenience, and we’re doing our best to follow up and make sure you receive your order as quickly as possible.

Best regards,
Margot

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報