HyundaiPartsDeal.com レビュー 

526
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I was upset that the vehicle I purchased was dual manufactured. When the Hyundai and Kona company dissolved their agreement, it left those of us with nowhere to purchase parts because the parts being... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Appears to be genuine Hyundai part, much cheaper than what local dealer charges for same product, arrived undamaged but shipping took a little longer than expected. However, would repurchase this ite... もっと見る

5つ星のうち1の評価

The customer service is horrific- order part - part sent - no one can find part- called, on-line chat- "real" person had horrible echo and couldn't understand, live chat sent me to a SR rep who never... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

No gimmicks, reasonable shipping cost, OEM parts - always feel like I am dealing with pros at this place. UPDATE!!! Bad stuff - after "verifying" my order they changed the price and are not processin... もっと見る

企業情報

  1. 自動車部品店

当該企業による記述

Are you tired of searching for the perfect Hyundai parts and accessories for your vehicle? Look no further! HyundaiPartsDeal.com is the ultimate destination for all your Hyundai auto parts needs. With over 20 years of experience, we have established ourselves as the trusted online store for genuine OEM Hyundai parts and accessories. Our commitment to providing the best parts, service, and lowest prices has made us the go-to choice for Hyundai enthusiasts and vehicle owners.

当該企業による記述


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

526件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 80%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(526)

過去12か月のレビュー数: 159件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Saddened, then Joyous!!!!!!

I was upset that the vehicle I purchased was dual manufactured. When the Hyundai and Kona company dissolved their agreement, it left those of us with nowhere to purchase parts because the parts being carried were only pure Kona or pure Hyundai. Not serviced by both. The Hyundai service could get the parts, but at a mark-up that was unrealistic! So, when I came by your site by accident, I said what could it hurt. I couldn't be more happy with the way things turned out!!! My mechanic put the part in without much ado, it was affordable, it shipped and arrived when noted, and it wasn't used and cleaned up! I would recommend this site to anyone who needs parts! Thank you, Thank you, Thank you!

2026年10月13日
5つ星のうち1の評価

I was sent the wrong part

I was sent the wrong part. When I reached out to get it corrected, I didn't hear anything back.

2026年10月13日
HyundaiPartsDeal.com ロゴ

HyundaiPartsDeal.com からの回答

Thank you for your feedback. We apologize for the frustration you experienced. Unfortunately, we have no record of receiving your inquiry regarding the part, and the order is now outside our return timeframe. We encourage customers to contact our support team directly through our website so we can review and address any concerns within the applicable return period. Your feedback is essential for improving our services.

5つ星のうち1の評価

though pay-pal part was 60.75 you at…

They don't stand behind what they sell and screw you when it is the wrong part

hello i was told you might be able to help me .i ordered a part from you
though pay-pal part was 60.75 you at that time told me shipping would be
around 28 dollars i ordered the part then i get a email saying that their
would be 15 dollars more in the shipping .why a less then 4 pounds part
would cost so much ?i dont know but i ordered it .your web site with the
info i gave it said this part would fit your web site would not take my
vin number i received the part to find out it would not fit my car
went though and got your rma authorization and you tell me that their will
be a restocking charge of 20% why am i get charge a restocking charge on a
part that your website said it would fit .but it does not .so when this is
all said and done ipaid 106.37 for a 60.75 part 45.62 in shipping that was
supposed to be around 28 dollars and now to send it back it is going to
cost me another 28 or so dollars and then your going to hit me with a 20%
restocking fee i feel really ripped off on a part you said would fit .i
need some justice here .do you have the part that will fit my suv this is
the vin number that your website rejected .KM8RMES2XTU033281 how about so
help here

--

2026年10月4日
自発的なレビュー
HyundaiPartsDeal.com ロゴ

HyundaiPartsDeal.com からの回答

Thank you for your feedback. We understand your concerns about fitment and the shipping and return costs.
The shipping cost you see is due to the overall size, dimensions, and weight of the part(s) in your order. These factors require extra measures by the carriers to ensure the parts are shipped securely and arrive without damage. These precautions influence the shipping charges applied to your order.
If our website cannot recognize your VIN, please submit a ticket through “Parts Questions” in LiveChat so our part database and parts specialists can help confirm compatibility before purchase.
Again, we apologize for the inconvenience. Your feedback is essential for improving our services.

5つ星のうち1の評価

Can't get anyone to help it is all AI that is not "I" only "A"

I ordered two of the same item for my Hyundai and they only sent one. So I contacted them via email asking them to send the missing item only to get a reply they were sending a RMA. I replied I wanted the missing item not return the one I got. I get a canned reply about the RMA nothing addressing the fact I want my other item.

So I call their number and get an automated answering service that has to be then dumbest AI I have ever dealt with!! had to call twice only to be told use the online chat. The online chat is another AI joke you cant get a hold of a real person and it is as dumb as the AI answering service.

I ended up filing a claim with PayPal to see if they can get them to send my missing item!

2026年10月2日
自発的なレビュー
HyundaiPartsDeal.com ロゴ

HyundaiPartsDeal.com からの回答

Thank you for your feedback. We understand that you want the missing item sent, rather than to return the item received. Our RMA process is used to review missing-item claims as well as returns; it does not mean you are being asked to send the item back.
We requested photos to verify what was received, but have not yet received them. A representative will reach out again soon to further assist you. Your feedback is essential for improving our services.

5つ星のうち1の評価

Refusal to RMA or exchange a defective new part

I ordered 2 electronic parts which are easy to locate and process. Their site is very good. One was a windows switch where all but one button failed to work after installation.

First policy issue:RMA request for damages must be submitted within (5 business days) of the delivery date of your order. Unfortunately, your RMA request is determined to be beyond that time range and we cannot authorize a return at this time.

I was not able to install the part within this time frame as I was on a business trip when delivery occurred.

Second policy issue:What items cannot be returned?
Non-returnable items include, but are not limited to:
(1) All electrical parts and components.
(8) Special ordered items.
(13) Any item that has been installed, altered, used, or otherwise no longer in brand new condition.

(1) Once you order any electronic part you can never return it.
(8) My order did not indicate anywhere that these parts were special order items.
(13) This prevents anyone who receives a defective electronic part to return or exchange it. How is it possible to determine if the part is defective without installing it.

I have a video of the issue and stated so. They never asked me to upload it.

During the process they asked me for my VIN number which I did provide and they informed me I had the incorrect part. When I check the part # 93571-G3000PMP on their site and my order confirms "This part fits
2018 Hyundai Elantra GT
Sedan - 5Door 5P; Gasoline - Unleaded; Left Hand Drive"

Every reply from the company contained the following after each denial.

Information pertaining to the Return Policy can be found at xxx

Hiding behind a policy and refusing to engage with the customer is poor customer service. Each and every customer is different and I understand you need some protection. I'm not looking for my money back or a credit. I just want an exchange for a working part.

Just be aware if this policy (shield) they hide behind should you have any issues

2026年9月16日
自発的なレビュー
HyundaiPartsDeal.com ロゴ

HyundaiPartsDeal.com からの回答

We apologize for the inconvenience. A representative will reach out soon to further assist you.
We understand how important it is and your feedback is invaluable and will help us improve and better serve our customers in the future.

5つ星のうち1の評価

The customer service is horrific- order…

The customer service is horrific- order part - part sent - no one can find part- called, on-line chat- "real" person had horrible echo and couldn't understand, live chat sent me to a SR rep who never responded - still dont know whats happening or why ??? still dont have the gas cap or the $40 bucks - have no answers

2026年9月28日
自発的なレビュー
HyundaiPartsDeal.com ロゴ

HyundaiPartsDeal.com からの回答

Thank you for your feedback. We apologize for the frustration and communication difficulties you have experienced. We understand your concerns regarding the gas cap and your refund. Your RMA request was recently submitted, and our team requires 1–2 business days to review and process these requests. We appreciate your patience while our team reviews the details and works toward a resolution. You will receive an update as soon as the review is complete. Your feedback is essential for improving our services.

5つ星のうち1の評価

Asked to pay extra shipping because they didn't use the correct packaging

Very disappointed with how this order was handled. I ordered a few simple parts, including windshield wipers and an air filter, and had them shipped as a normal order.

Instead of using an appropriately sized box, the employee put everything into an oversized box. The wiper didn’t even properly fit, so they bent and squeezed it into the box just to make it work.

The worst part was that I was later contacted and told that FedEx wanted additional payment because the package cost more to ship due to its size. So I was essentially forced to pay extra because the company failed to use a properly sized box.

This was completely avoidable and is not something the customer should have to pay for. If you are going to charge customers for shipping, the least you can do is package the items properly and use an appropriate-sized box.

Very poor handling of a simple order, and even worse customer service when the company’s own packaging mistake resulted in an additional charge to me.

2026年9月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

The brake pads I purchased were not…

The brake pads I purchased were not securely packaged and the contents were thrown all around the shipping box. One of the brake pads was even missing a piece from the braking material. The brake rotors that shipped in the same shipping box were fine but the seller didn't even attempt to secure the brade pads inside the shipping box as there was no padding inside.

2026年8月29日
HyundaiPartsDeal.com ロゴ

HyundaiPartsDeal.com からの回答

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the disappointment and inconvenience. We are sorry to hear about the condition in which the brake pads were received and understand your concerns regarding the packaging. Unfortunately, the issue was reported outside of our return and damage claim timeframe, so we were unable to process a return or replacement. We regret that we were unable to provide the resolution you were seeking and appreciate you taking the time to share your experience.

5つ星のうち1の評価

Order is 4 days old with no updates

Order is 4 days old with no updates. Customer service sends you to another customer service rep. Don't have answers or timeframes

2026年9月15日
自発的なレビュー
HyundaiPartsDeal.com ロゴ

HyundaiPartsDeal.com からの回答

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the delay, we experienced some internal staffing issues that resulted in a delay in processing orders and responding to customer inquiries. We understand this was frustrating and apologize that we were not able to provide a clear timeframe sooner. Your order is currently scheduled to ship on September 23, and we appreciate your patience and understanding. Your feedback is essential for improving our services.

5つ星のうち1の評価

Parts Never Received ... No Refund Given

I paid $204.34 for some parts that I never received. Tried raising a dispute with the seller and their response was the part was delivered by USPS and signed for ... not by me. They refused to give me even a partial refund for the parts that I never received. Be very careful or reconsider spending your money here. I will NOT be shopping here in the future.

2026年8月27日
自発的なレビュー
HyundaiPartsDeal.com ロゴ

HyundaiPartsDeal.com からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you have not been able to locate your package. We reviewed the shipment and confirmed that USPS shows the order as delivered to the correct city, state, and ZIP code, with a delivery signature recorded. Since the package was shipped to the address provided on the order, we are unable to issue a refund for an order that the carrier has confirmed as delivered.

If you did not personally receive the package, we recommend contacting USPS directly so they can investigate the delivery and signature details and assist you in locating the package. We understand this is frustrating and hope USPS can help resolve the matter.

5つ星のうち1の評価

IF I CAN PUT ZERO STARS THAT WILL BE…

IF I CAN PUT ZERO STARS THAT WILL BE PERFECT “DO NOT ORDER ANYTHING “ from these scum bags there reviews are fake trust this one I never received my order or money there communication sucks you will not get a response SAVE YOUR MONEY WITH A REAL COMPANY ABOUT BUSINESS

2026年8月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Genuine Hyundai Part, Great Price, As Advertised

Appears to be genuine Hyundai part, much cheaper than what local dealer charges for same product, arrived undamaged but shipping took a little longer than expected. However, would repurchase this item from this vendor without question and will more than likely order my air filters and cabin filters from this vendor as well. I recommend this vendor.

2026年8月29日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報