Indian Dress House 786 レビュー 

172
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I love ordering your garments.The fabric is always of a high quality and look exactly like they do online. Thank you for the excellent service always💕

5つ星のうち5の評価

Indian Dress House selection is amazing. Highly convenient to order online & receive your order in 2 days straight. Prices are abit on the expensive side , however keep looking to find something withi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Thank you Indian Dress House for constantly keeping me updated wrt my parcel during the uncertainty and the unfortunate delay which I know was outside of your control. You handled my queries with kind... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Pre and post purchase assistance I received good assistance starting from purchase till the delivery of the product even though courier were unable to get hold of me due to network issues during... もっと見る

企業情報

  1. 婦人服店

当該企業による記述

Indian Dress House Offers Designer Dresses at Affordable Pricing ! We Aim to give you Quality at Unbelievable Prices ! Purchase yours today via our website or set up an appointment to view what Stunning Range of Outfits that we have in Store ! We keep our Selection Unique & Stylish !


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

172件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 85%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(172)

過去12か月のレビュー数: 27件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

The overall experience working with Indian dress House 786 was extremely poor

The overall experience working with your South African team was extremely poor.
Specifically, the lack of communication, the bad attitude.
No empathy. The lead time was 3-4 weeks, I received my order in 7 weeks, missing my function and incurring double expenses. This could be cause of the value of my order, maybe insignificant but this was a trial and I would never be purchasing again.

2026年6月17日
Indian Dress House 786 ロゴ

Indian Dress House 786 からの回答

Thank you for your feedback, Pranitha.

We would like to clarify that multiple announcements were made across our public platforms advising customers that pre-orders would be arriving towards the end of June due to ongoing international shipping disruptions, limited flights and customs delays affecting imports globally due to the Middle East War.

Your order was delivered during June and approximately two weeks earlier than the estimated end-of-June timeframe communicated to customers.

Throughout the process, updates were provided as information became available. We understand that the delay was disappointing, particularly as your function had passed, however these circumstances were unfortunately beyond our control and affected numerous orders during this period.

We would also like to note that our team remained professional and responsive throughout our communications. Requests such as tracking information for commercial import consignments cannot be accommodated, as these shipments contain multiple customer orders and are managed directly by appointed freight and customs clearing agents.

While we regret that your experience did not meet your expectations, we appreciate your feedback and wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

Had to wait for a while before I…

Had to wait for a while before I received delivery . Don't get response from emails sent ....

2026年4月24日
Indian Dress House 786 ロゴ

Indian Dress House 786 からの回答

Good day Neeru,

Thank you for your feedback.

We understand your concerns and would like to clarify that we have been actively responding to your emails, despite managing a high volume of queries during this period due to shipment delays.

Delivery timelines were impacted by external factors such as the current Middle East situation and customs processes, which are unfortunately beyond our control.

We are, however, pleased that your order was successfully delivered. Your stock-on-hand items were prioritised and delivered first as per your request, with the remaining items delivered thereafter as they were not immediately available in South Africa.

We appreciate your patience and have taken your feedback on board as we continue to improve our communication.

Kind regards,
Indian Dress House Team ✨

5つ星のうち5の評価

Thank you Indian Dress House for…

Thank you Indian Dress House for constantly keeping me updated wrt my parcel during the uncertainty and the unfortunate delay which I know was outside of your control. You handled my queries with kindness and friendliness. My items were delivered as promised and I am extremely happy with the quality!Great job!

2026年4月22日
5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

Terrible customer service, the owner has an attitude n does not listen to our concerns… she insists that the dress can be made bigger when there isn’t enough material to alter … all we wanted was to change to a bigger size but we were called liars…5000 down the drain

2026年1月17日
自発的なレビュー
Indian Dress House 786 ロゴ

Indian Dress House 786 からの回答

Hi Lettrisha
Thank you for your feedback 😊

For clarity, here are the facts regarding this order:
The dress was fitted in-store by our team representative and accepted by the client at the time of purchase. During the fitting, the client confirmed the size was suitable and agreed to minor alterations for personal comfort.

The garment was supplied in the correct size selected (SA L/XL = INDIAN XL / XXL), with sufficient allowance for standard alterations. Our representative checked the measurements and confirmed that the dress is indeed a XXL, which can be altered further to fit comfortably if done by a qualified tailor.

The dress was tried on in-store before purchase, fitting correctly at that time. Any claims regarding insufficient allowance or comparison to other stores are inaccurate, as the garment fit properly during the in-store fitting.
If the dress had not fit correctly, such as not going over the bust or armholes, our representative would have declined the sale, since we do not provide garments that cannot be worn comfortably.

As part of this purchase, the client received discounts and complimentary items, and we also offered a once-off goodwill return with a 20% restocking fee. This is beyond standard retail practice and was offered in good faith.

We take all client concerns seriously and always strive to provide quality garments, accurate sizing, and professional service. Any further claims about garment handling, fit, or allowance are factually incorrect. Our policies are consistent and transparent, and we encourage clients to make informed purchases with confidence.

Regards
Indian Dress House Team

5つ星のうち1の評価

Cheap Replica's of Designer outfits

I ordered two outfits from IndianDress786 based on the images on their website. The items received were of very poor quality and did not resemble the advertised images — inferior fabric, poor finishing, and overall a cheap imitation of what was shown online.

I contacted the company immediately to request a return. The items were unworn. My request was refused outright due to a no-refund policy, with only a one-time exchange offered. This policy is not clearly emphasised at checkout and leaves customers with no protection if the products are misrepresented.

Instead of addressing the quality concerns, management responded defensively, denying any misrepresentation and focusing on my “tone” rather than the substance of the complaint.

An online fashion retailer that offers no refunds under any circumstances and dismisses legitimate quality concerns is deeply concerning. I’m sharing this so other consumers can make an informed decision before purchasing.

2026年1月16日
自発的なレビュー
Indian Dress House 786 ロゴ

Indian Dress House 786 からの回答

Thank you for your feedback.

We would like to clarify that, based on the email correspondence received, the concern raised was a personal preference regarding the type of embroidery and level of work. The product descriptions clearly state embroidery with sequins and do not advertise stonework, mirror work, or handwork.

We understand that certain embroidery styles may not appeal to everyone, which is completely normal. For this reason, an exchange was offered in line with our store policy.

However, allegations that our garments are of “cheap quality,” “imitation,” or that our business is misleading are false. The outfits supplied match the advertised design, description, and price point.

We are always willing to assist our customers, but we cannot engage further where false accusations are made despite solutions being offered in accordance with our policies.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報