レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Just bought a square Christmas tree skirt from Ivyline and it’s exactly as described (maybe better than the photos) I’m very pleased. Thank you

5つ星のうち5の評価

Over time, I've collected 9 of Ivyline's excellent Ella planters. Builders recently destroyed my garden; even managing to throw away one of the fantastically useful planter water retention inserts.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Outstanding customer service. We were sent the wrong log storage (due to the supplier labelling the boxes incorrectly) and Ivyline arranged for the incorrect package to be picked up and the correct on... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

4 out of 8 plant pots/vases arrived completely broken. Customer service was super helpful and sent out replacements quickly. One of the replacements had a small crack in it, but it was workable. Think... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 卸売業者

当該企業による記述

Founded in 1976, Ivyline has dedicated itself to making functional products beautiful, bringing elements of luxury to your home and garden. Our ethical product range is designed with love in our UK HQ and comprises everything from fire pits and candles to planters, plant pots and everything in between. We create contemporary accessories for the home and garden. We are experts in trend-led planters, homewares, vases, firepits and more.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

309件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Ordered 3 pots.

I ordered 3 pots which arrived promptly. One was damaged, but after a very quick and brief email exchange with customer service they offered to send out a replacement without any quibble.

2025年8月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Service

Had a delivery of garden pots which arrived damaged. Opened a chat with a member of staff and sent replacement out no hassle. New pots arrived undamaged a few days later. Great service thank you

2025年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Appaling service, be very careful !

Please be very careful when dealing with this company. I ordered planters in good faith which I received damaged / destroyed in box. I requested a replacement to then be told the item is out of stock. I then requested a refund only to be told Ivyline does not offer a refund for shipping costs. I received damaged items, how is that my fault ? I can find no mention of this in their Terms and Conditions ? Does this conform to the Consumer Act 2015 ?

Update - I have now been informed that a mistake has been made and I will receive a full refund. Thank you Ivyline.

2025年2月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered a fire tools set for my…

I ordered a fire tools set for my husband’s Christmas present, went to build it today to find 1 of the 4 tools was missing, 2 of the 4 tools were missing handles and the central stand was missing. Yet to receive a response from customer service.

2024年12月23日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Hi Jess,

I'm sorry to hear that your order arrived damaged and with missing pieces. I believe you have now been in touch with our Customer Service team who are looking in to this further.

Please let me know if there's anything else I can help you with, and apologies again for any inconvenience caused by this.

Martha, Ivyline

5つ星のうち1の評価

i’d be disappointed if I gave 3 pounds…

i’d be disappointed if I gave 3 pounds for it. Pure rubbish @. £34 pound

2024年11月22日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Hi David,
I'm sorry to hear that you were disappointed with your order. We would love to find out more about the item you ordered and what we can do to improve it.
If you would like to provide further feedback, please email: sales@ivylinegb.co.uk.

Apologies again for any inconvenience caused when shopping with us.

5つ星のうち5の評価

Problems at first but were sorted out

We recently ordered some planters from this company. I much prefer giving my money to smaller business' and family run business' rather than the corporations. The prices were very good here too.

We had some mix ups with the deliveries of our items, but i managed to call through and spoke to Saskia who managed to sort it all out and get our items to us. Many thanks

2024年11月20日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Thank you, Steve, for taking the time to leave us such a wonderful review.
I'm so glad to hear that the team were able to assist you, and we hope to see you shopping with us again soon!

Martha, Ivyline

5つ星のうち3の評価

The jury is still out...

The jury is still out on this. I received my terracotta bowl ok, but there was a large crack in it. Ivyline were excellent and informed me that a replacement would be sent out to me. The replacement has yet to arrive, but it's only been a short time so I'm unconcerned. Loved the customer the service and I hope I have no issues with the replacement.

2024年10月1日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review! We're sorry to hear that your initial order arrived damaged, but glad to hear that the team were able to help you with a replacement.

We hope to see you shopping with us again soon!

5つ星のうち5の評価

Just splendid!!

We bought a table and benches from Ivyline having been miserably let down by Marks and Spencer (dreadful service from start to finish). Ivy line couriered our items to us very quickly. The van driver was so helpful, he could not have done more! The staff at Ivyline went above and beyond. Communication was amazing. The table and benches are as solid and beautiful as anything. I’ll be shopping with them again and I cannot hesitate in recommending them.

2024年6月1日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Thank you for leaving us such a great review!

We're so glad to hear you enjoyed shopping with us and we hope you love your new Ivyline furniture for many years to come!

5つ星のうち5の評価

Even tho they made a mistake with an…

Even tho they made a mistake with an order, the promptness and way they handled things still means they get 5 stars. Excellent! Big thanks to Kate for all her help.

2024年8月22日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! We're so glad to hear that the team were able to help you quickly with your order - I will make sure your kind words are passed on to Kate!

We hope to see you shopping with us again soon!

Martha, Ivyline

5つ星のうち1の評価

Avoid buying the spiral water feature…

Avoid buying the spiral water feature as the one I purchased only lasted 8 months. I was not entitled to a repair, replacement or refund because I forgot to post 2 year warranty when item was purchased. Poor customer service and care for a company of this size.

2024年6月5日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Apologies for the delay in replying to your review, but I'm sorry to hear that you were disappointed with the service you received.
As it was not covered by our warranty, we were unable to offer a refund or replacement.

Apologies again for any inconvenience caused.

5つ星のうち5の評価

Beautiful products, excellent customer support

Bought a lovely product that had unfortunately become damaged in transit. Contacted the company and received excellent, quick, efficient service. Rarely are customer services departments as efficient as this one.
Will definitely buy from them again.

2024年5月29日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Hi Dee,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. I'm so glad to hear that the team were able to help you, and I hope you love your new purchase!

Thanks,
Martha, Ivyline

5つ星のうち5の評価

Amazing company amazing young lady that…

Amazing company amazing young lady that I spoke to today she sorted everything out for me be more than happy this company is all about customer service thank you very much for helping me today Sienna thank you

2024年5月8日
自発的なレビュー
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Hi Dennis,

Thank you so much for leaving us such a wonderful review! I have passed your feedback on to Sienna, but I'm so glad to hear that she was able to help you.

We hope to see you shopping with us again soon!

Thanks,
Martha, Ivyline

5つ星のうち5の評価

Excellent experience

Easy ordering, quick delivery and excellent products and value for money. Delighted, thank you!

2024年4月16日
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Hi Laura,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We hope you enjoy styling your new Albero planter - don't forget to tag us in any pictures you post using the hashtag, #MyIvyline.

We hope to see you shopping with us again soon!

Thanks,
Martha, Ivyline

5つ星のうち5の評価

Excellent service

The size of pot we wanted wasn't available at local gardens centres so we bought direct from Ivyline on line and delivery was free, fast and reliable.

2024年4月15日
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review. We hope to see you shopping with us again soon!

Thanks,
Martha, Ivyline

5つ星のうち5の評価

Prompt delivery very happy with the…

Prompt delivery very happy with the planters

2024年4月23日
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! We're so glad to hear that you are enjoying your new Polyrattan Planter!

We hope to see you shopping with us again soon!

Thanks,
Martha, Ivyline

5つ星のうち5の評価

Great experience …

Great quality product delivered very quickly.

2024年4月15日
Ivyline ロゴ

Ivyline からの回答

Hi Janet,

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review! We hope you enjoy your new outdoor Trellis!

Thanks,
Martha, Ivyline

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報