JacketsThreads レビュー 

90
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I needed a jacket as quick as possible, let the staff at JacketsThreads know that this was an emergency, and they got it to me quicker than I had even hoped for!! They were amazing to work with!

5つ星のうち5の評価

Found this outfitter by accident advertising amazing products at prices that seemed too good to be true. Took a chance and ordered a coat. A few weeks later, it arrived exactly as described on the... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Waited months for the product after being blatantly being lied to by customer service or ignored. It finally arrived and it is a cheap jacket with incorrect thread colours used to patch it up, a pocke... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I ordered a Detroit Tigers jacket with the expectation it was a the brand Majestic. It was put together like something from a third world country. Not only was the zipper on the wrong side, the MLB lo... もっと見る

企業情報

  1. 紳士衣料店

当該企業による記述

Free shipping. Free returns. All the time. Shop online for leather jackets , winter coats , halloween costumes , trench coats and much more.


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

90件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(90)

過去12か月のレビュー数: 11件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent Quality

Hi,
I am very happy with my purchase. It’s came true to the word within the 2 weeks.
The quality is excellent so excited for my son to open it for Christmas!
(Michael Jackson Triller Varsity Jacket!)

Thank you,
Deb

2023年12月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I will returning the item as mention

I will returning the item as mention.
The jacket was not as expected and the quality was poor.

2023年11月12日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're truly sorry to hear that the jacket did not meet your expectations, and we apologize for any disappointment caused.

We take customer satisfaction seriously, and we would like to understand more about your experience to address any issues with the product. Could you please provide more details about what aspects of the jacket did not meet your expectations? Your input will help us improve our products and services.

Additionally, we appreciate your decision to return the item, and we want to assure you that our customer service team is ready to assist you through the return process. If you haven't already, please contact our customer service department with your order details, and we will do our best to facilitate a smooth return for you.

Once again, we apologize for any inconvenience you've experienced, and we value your feedback as it guides us in making improvements. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
Maria
Customer support

5つ星のうち3の評価

Order not received.

Order not yet received chased, had no initial contact, placed review on trust pilot and then received contact via WhatsApp, told to expect delivery soon

2023年11月11日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

We replied to your emails but seems like you are not getting it. We are in touch with you via WhatsApp.

Thank you

5つ星のうち5の評価

I made a mistake in the size I…

I made a mistake in the size I ordered..I contacted the customer support and they stopped the shipment and corrected the size on the jacket.. I just received my jacket and it fits perfectly.....well done

2023年10月23日
5つ星のうち5の評価

Star Wars Crew Jacket

The jacket itself is amazing quality I can’t fault it at all to the point where I’m getting it framed to display in my collection. Only fault was delivery time was a bit long but coming from the US to the UK I can understand the delay.

2023年11月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Shady Business

I placed an order on Nov. 8th. They told me that I would have my product in two weeks. Now, although it has not technically been two weeks, I kept asking them for a tracking number because I was expecting it in two weeks. They responded saying that it will be shipped out in the next three business days. I waited until The three business days, and then I asked once again for a tracking number. They replied, saying that it will be shipped out in the next five business days. At this point, I ask for my money back. So they sent me a personal text explaining that it will be at my doorstep by the end of the month. I’m personally starting to think that they’re selling items that they don’t have.

2023年11月17日
自発的なレビュー
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced with your recent order. We understand that waiting for a product can be frustrating, and we appreciate your patience.

Our standard delivery time is typically two weeks, as mentioned during the ordering process. However, we do want to clarify that certain items, especially those marked as "made to order," may require additional time for production before shipping.

We regret any miscommunication regarding the tracking number and the delays you've encountered. Our team is working diligently to address this matter and ensure that your order is processed promptly. We acknowledge that there have been unexpected delays, and we are actively taking steps to prevent such occurrences in the future.

In regard to your concern about selling items we don't have, please be assured that we take the fulfillment of orders seriously. In some instances, unforeseen circumstances may arise, leading to delays in production or shipping. However, we can confirm that your order is in progress, and we are committed to delivering it to you by the end of the month.

If you would like, we are more than willing to process a refund for your order. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to making things right.

We understand your frustration, and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out to our customer support team. We assure you that we are actively working to improve our processes and appreciate your feedback as it helps us enhance our services.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Diana - Manager, Customer Service
She/Her
Jacketsthreads

5つ星のうち5の評価

Nice jacket, fast shipping

Nice jacket, fast shipping. Color was a little off from what I expected from the website image, but it must have been lighting...not sure I'll wear the jacket to school events becauseof that, but can wear it elsewhere

2023年10月27日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you appreciate the quality of the jacket and the prompt shipping. We understand that variations in color perception can occur due to lighting, and we apologize for any discrepancy from the website image.

We appreciate your understanding and hope that despite the color difference, you can still enjoy wearing the jacket for various occasions. If you have any further questions or if there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out.

Thank you for bringing this to our attention.
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち1の評価

I ordered a Off-White Chicago Bulls…

I ordered a Off-White Chicago Bulls Varsity Jacket. The jacket was too small & the quality was not very good. It was very expensive to return through the post office. The company does not pay for return shipping so they offered me half of my money back & to just keep the jacket which I feel like I didn't have a choice but to accept it. Now I just have to find someone who wants to buy it so I can recoup the money I lost. Never again...

2023年10月6日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

We sincerely regret the disappointment you faced with our Off-White Chicago Bulls Varsity Jacket. We apologize for any inconvenience caused by the sizing issue and quality concerns. Our aim is to provide products that meet and exceed expectations, and it's disheartening to hear that we fell short in your case.

Regarding the return process, we understand your frustration with the associated cost, and we're actively exploring ways to make this more customer-friendly. While we don't cover return shipping costs, offering a partial refund along with the option to keep the jacket is our attempt to provide a solution in situations where returning might be less feasible.

We appreciate your feedback, and it's vital for us to address these issues for continuous improvement. If there's anything more we can do to assist you or if you have further concerns, please reach out to our customer service team. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

Thank you for bringing this to our attention.
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち5の評価

My jacket came on time and it fits…

My jacket came on time and it fits perfect, everything was spelled correctly and the stitching and leather is smooth. The price was unbeatable all in all, I love the service and I will be purchasing another jacket from you guys thanks and keep up the good work

2023年10月24日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that your jacket arrived on time, fits perfectly, and meets your expectations in terms of quality and craftsmanship. It's great to know that you found our prices unbeatable and that you're satisfied with our service.

We truly appreciate your support and kind words. It's customers like you that inspire us to keep delivering exceptional products and service. We look forward to the pleasure of serving you again, and thank you for choosing us for your jacket needs!

Thank you,
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち4の評価

The jacket looks greatThe jacket looks great I was a little…

The jacket looks great I was a little frustrated with plastic on the sleeves good idea but a little hard to get off

2023年10月23日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

Thank you for your positive feedback on the appearance of the jacket; we're delighted you find it great. We apologize for any frustration caused by the plastic on the sleeves. The plastic is used to protect the garment from dust during transit, and we appreciate your understanding. If you have any further questions or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We hope you enjoy wearing your new jacket!

Thank you
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち1の評価

Scammers

I ordered a XO jacket on September 17, 2023 and paid expedited shipping. Today is November 13, 2023 and I have yet to receive my product. I have been reaching out for weeks, first it was said that the jacket didn’t meet QA qualifications and that it had to be remade. Then it went from that to the colors didn’t match the jacket that was ordered. Now I’m reaching out in hopes to receive a tracking number after reaching out on Veterans Day and was told that my item was shipped and I will receive a tracking number once normal hours resume. Well today is the day (November 13,2023) that normal hours resumed and I was given a tracking number for a shipping label that is labeled 9-18-2023…

2023年11月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor quality and service

After 11 emails, I finally received better service. Regardless, it took a month to receive my package. The quality of the item did not match the description, poor quality. The item was too small, therefore needed to be returned. The cost was very expensive so I was offered 40% of my money back. I am now left with 60% of my money gone and a cheap jacket. I will never purchase anything from this company again.

2023年10月4日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

We sincerely apologize for the challenges you faced during your recent experience with our services. We deeply regret any inconvenience caused by the delay, and we appreciate your patience as we worked to improve the service through our email correspondence.

Regarding the quality discrepancy and sizing issue, we understand your disappointment and share your concern. We are actively reviewing our product descriptions to ensure accuracy and are addressing quality control measures to prevent such instances in the future.

We acknowledge your frustration with the return cost, and we're actively exploring ways to make this process more customer-friendly. Offering a 40% refund is our attempt to provide a resolution in situations where returning might be less feasible.

Your feedback is crucial in our ongoing efforts to enhance our services, and we sincerely apologize for falling short of your expectations. If there's anything more we can do to address your concerns or assist you further, please do not hesitate to contact our customer service team.

We understand your decision not to purchase from us again, but we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

Thank you for bringing these issues to our attention.
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち1の評価

Dodged a bullet

Well hard to comment as yet as I placed my order on 16th Oct and this is 7th nov and still no sign... I emailed and I was assured my jacket would be shipped by today... My original email said I'd have it within two weeks.... Will update once I have received... If I do...UPDATE: i have received a full refund thankfully but think i dodged a bullet.. i was informed last week my jacket would be shipped by tuesday as it was in the finalising stages, but then when i questioned this the few days later as Tuesday had came and went,i was told they were busy and it would be another two weeks before it would be ready...they assured me another customer received the same jacket and sent pics to confirm.. jacket looked completely different to one i had ordered...i was also contacted by the company to basically give out to me for posting a bad review!!! They did ask could i wait for the two weeks or take a refund i obviously picked the latter. Then they told me to take the review down...my review was not negative, just honest and i did state i would update when i heard more which is what i am currently doing now. Had they been transparent form the onset and stated that during busy shopping periods, there could be a wait time of up to 4 weeks for shipping, i would have been prepared, but to state two weeks, then once the two weeks are up, state it would be shipped in a few days, to then state it would be another two weeks is very misleading and in these times very worrying. I think I was lucky to get my money back.

2023年10月16日
5つ星のうち5の評価

The jacket is very nice I love it

The jacket is very nice I love it, very happy with my purchase :)!

2023年10月13日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you love the jacket and that you're very happy with your purchase. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate you choosing us. If you ever have any questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. Enjoy your new jacket!

Best regards,
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち1の評価

stitch was coming off jacket same day…

stitch was coming off jacket same day it shipped to me i wore it i paid 150$ for a leather jacket that wasn’t even worth what i paid! they told me it would be to me 10/30 & it didn’t arrive until 11/1/23

they did refund me 30% thankfully

2023年10月11日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your leather jacket. We're sorry to hear about the stitching issue, and we understand how disappointing this must be. Quality is of utmost importance to us, and we're actively addressing our processes to prevent such occurrences in the future.

We also apologize for the delay in delivery, as we understand the importance of receiving your order on time. We appreciate your understanding in this matter.

We're glad to hear that our team was able to assist by providing a 30% refund. Your satisfaction is our priority, and we value your feedback as it helps us improve our services.

If there's anything else we can do to address your concerns or if you have further questions, please don't hesitate to reach out. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Thank you for bringing this to our attention.
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち5の評価

Very nice!!

Item was expected, shipping was timely, updates on shipping could’ve been better

2023年10月3日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

Thank you for your feedback and for choosing our service. We're pleased to hear that your item arrived as expected and that the shipping was timely.

We appreciate your suggestion regarding shipping updates. Your input is valuable to us as we continually strive to enhance our customer experience. We'll certainly take this into consideration for future improvements.

If you have any further comments or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We look forward to serving you again in the future.

Best regards.
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち5の評価

Great service

Excellent communication very professional. I recommend 👌

2023年10月9日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive experience! We're delighted to hear that our communication and professionalism met your expectations. Your recommendation means a lot to us, and we're grateful for your trust and support.

Thank you,
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち4の評価

The ordering process was easy & the…

The ordering process was easy & the jacket arrived on time. It’s excellent quality. There was no communication regarding shipping or tracking provided but other than had a great experience.

2023年9月27日
JacketsThreads ロゴ

JacketsThreads からの回答

Dear customer,

Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found the ordering process easy, and we're thrilled that your jacket arrived on time and meets your expectations in terms of excellent quality.

We appreciate your feedback about the lack of communication regarding shipping and tracking. Your input is valuable to us, and we'll use it to improve our services.

If you have any further comments or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We look forward to the opportunity to serve you again in the future.

Thank you for bringing this to our attention.
Diana
She/Her - Manager - Customer Service
Jacketsthreads

5つ星のうち5の評価

Above and beyond

-Great communication
-Went above and beyond to match movie details
-Reasonable turnaround time and delivery

I ordered Ken’s faux fur coat from The Barbie Movie. Overall, it is a fantastic replica. Seller went out of their way to add specks of black hairs to the fur so that it matched what was used in the movie. The size chart was reliable, and I am happy with the fit of the size I ordered. I was also happy to discover that it has three pockets!

My only criticism is their decision to line the inside of the coat with a polyester fabric. It is crinkly, causes me to sweat, and sticks to my skin. It feels like I am wearing a rain poncho in between my skin and the faux fur. Personally, I would have gladly paid more if it meant that a non-polyester material would be used as the liner.

Other than that, it is a fantastic handmade replica and I appreciate the seller’s eye for detail. I think the price is fair for what I received and I will cherish this piece for years to come. Thank you!

2023年10月4日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報