Jackson Lees レビュー 

214
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

If I were to give anyone two pieces of advice before choosing to sign up with Jackson Lees it would be this: 1) Tell them you have a budget to stick within and that you cannot afford to be h... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Solicitor quoted me 250 deposit and 2000 total for a property sale. When I called back they said the deposit amount would now be 350. I explained my father had died, im on benefits, and stru... もっと見る

5つ星のうち1の評価

These unhelpful shysters typify the greedy, insincere and phoney world of solicitors in general, who are just after your money. Their website is splattered with the usual self-recommendations, and fal... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Susie Lennard was amazing at helping us purchase our house. She did everything from idiot proofing our paper work so everything went through 1st time to chasing up other solicitors. All the advice she... もっと見る

企業情報

  1. 法律家
  2. ・
  3. 不動産譲渡専門の弁護士

さまざまな外部ソースから提供された情報

Jackson Lees are a full-service law firm based in the North West. We combine expert legal knowledge with quality, award-winning customer service. We can help you in 15+ areas of law, for you as an individual, your family or your business.


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

214件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 28%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(214)

過去12か月のレビュー数: 12件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

5-star service *****

Excellent service handling both my sale and purchase. Good communication throughout and conclusion of the transactions in a timely manner. *****

2025年3月17日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your lovely 5-star review Nigel. We're glad you're pleased with the high level of communication and professional legal guidance you received. Please let us know if there is anything else we can help with.
Wishing you every happiness in your new home.
Jackson lees

5つ星のうち5の評価

Worry free experience

Jackson Lees Conveyancing were highly professional and made the whole process smooth and stress-free. I had a direct line to the person handling my sale, and communication was clear throughout. Would definitely recommend.

2025年3月19日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for sharing your experience and for your 5-star review Phil. We're glad the team were able to support you to ensure a smooth and stress-free property sale, and that you're pleased with the clear, consistent communication and professional service you received throughout.
Please reach out to us if there is anything else we can help you with.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Thoughtful advice and service.

Thoughtful advice and service.
Excellent. The solicitor who dealt with us was careful to explain the implications of the will, and answer the questions we had. Also the ooffice staff had thoughtfully allocated a room that did not require going up a step, as my wife is in a wheelchair.

2025年2月26日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thank you for your wonderful review David. We're glad that you were pleased with the clear explanations you received and all your questions were answered to help with you feel reassured with the process of creating your Will. Thanks for your feedback regarding the thoughtful allocation of an accessible room for your meeting
- we hope both you and your wife felt comfortable in our office. We will pass your kind comments along to the team, and if you need further assistance in the future, please do not hesitate to ask.
Kind regards

5つ星のうち2の評価

Laid-back approach to conveyencing

Communication throughout the process was lacking. Team members should be more proactive in addressing issues. Email responses were slow and not provided within a reasonable timeframe. While the manager's name was included in the documentation, there were no additional details on how to reach out or escalate any concerns. Ultimately, the case was transferred to another team member, who was able to complete it, but the experience could have been much smoother with better communication and clearer escalation pathways.

2025年1月24日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Hi Deeps, thank you for your feedback. We sincerely apologise for the communication issues you experienced during the conveyancing process. We understand the importance of timely and proactive communication and regret that you feel we fell short in this instance. We are taking your comments seriously and will work on improving our response times and providing clearer escalation pathways. Thanks for bringing this to our attention and if you have any further concerns or need assistance, please do not hesitate to reach out.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち1の評価

Failed completion with 3 days notice

Jackson lees have just ruined a Christmas for a young family by not doing their jobs properly and apparently preferring to party for Xmas than do their due diligence and checks on their clients. A relatively small chain of 4 is now in disarray 3 days before completion on top of Xmas when a lot of things had been changed over, deposits paid and address changes for some companies such as Sky for tv and broadband. So frustrating and so avoidable with little to no communication and will cost us a lot of money in the meantime not to mention possible collapse of chain and delayed move. Please choose conveyances carefully guys 🙏

2024年12月10日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Hi Mr Armstrong.
We're really sorry to hear you're having problems with your house move, especially so close to Christmas. Unfortunately, I'm not sure if we are representing you directly, as I cannot locate your details on our system. It's possible that another firm is dealing with your part of the conveyancing process, but please email client@jacksonlees.co.uk so that we can look into this for you.
Kind regards
Nicky
Client Experience Manager
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Professional, friendly and personable service.

Hannah Dowd was absolutely excellent with my settlement case, and made the whole process less daunting and was so personable. I can’t thank her enough.

2024年9月30日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your wonderful review Rebecca. We're delighted that Hannah was able to assist you with your settlement agreement and you're pleased with the help and support you received during this difficult time. If you need any further assistance, please do not hesitate to get in touch.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Great and Prompt Service

Jackson Lees were able to respond quickly to an issue I had having been unavoidably let down by a different company. They arranged an appointment in a timely manner and the advice I was given was clear and easy to follow.

2024年9月16日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your feedback Tony. We're glad you found it easy to make your appointment with us and you're pleased with the clear, prompt and professional legal advice you've received.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Successful House Purchase

Professional and helpful service from my first contact with the team to the completion of my house purchase.

2024年8月23日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thank you for your 5-star review Andrew. We're delighted that you're pleased with the professional and helpful service you received throughout your house purchase process. Should you need any legal assistance in the future, please feel free to get in touch and we will do our best to help.
Wishing you every happiness in your new home.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Extremely happy customers

We received awesome service with a difficult move with several tricky issues that Harry Barnett and Janet Jones both worked really hard to resolve for us. We found both of them to be extremely professional but also kind and understanding when we were struggling with the mountain of paperwork required. We used them to sell our individual houses and buy together. We cannot recommend them highly enough.

2024年9月5日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your lovely review Sarah. We're delighted you're pleased with the support, understanding and professional service you received from Harry and Janet. Buying and selling property can be complex and is often a very stressful time, so we're glad the team were able to help smooth the process for you.
Wishing you both every happiness in your new home together.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Shared Ownership doesn't have to be a nightmare

“Dealt with everything to do with buying my remaining shares of a housing association shared property. Professional, thorough and excellent communication throughout.

2024年8月30日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your wonderful review Denise. We're thrilled that you're pleased with the excellent communication and the thorough and professional service you received. It's great to hear that the team helped the process of buying your remaining shares feel stress-free.
Wishing continued happiness in your home.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service, quick, professional and friendly. Hannah was a super star, with fast and honest advice.

2024年9月12日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your wonderful review Martin. We're delighted you're pleased with the prompt and honest advice Hannah provided. We also believe she is a super-star and will pass along your kind comments!
All the best
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Solicitors with a personal touch

Lesley and Gem, who were in charge of our case, were helpful and patient, explained all the legalities and terms that we were unfamiliar with, informed us of anything we needed to do, dates we needed to be aware of, and made sure that there was clear lines of communication with our estate agents as well as ourselves. Reception staff were always helpful and friendly and we found the whole process a lot easier than we anticipated. Thank you.

2024年9月25日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks so much for your wonderful review Mo. We're thrilled to hear that Lesley and Gem kept you updated and provided you with support and clarity throughout the process. It's great to know that you found our reception staff to be helpful and pleasant too. We appreciate your review and we're delighted that everything went more smoothly than you'd anticipated. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate contact us.
Thank you again.
Nicky
Jackson Lees

5つ星のうち1の評価

Real nasty people

Real nasty people. Steer clear. Spam email from them 3 times a day when asked to stop became really abusive

2024年9月23日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Hi Mr Jones ,
We’re really disappointed that you feel this way. It seems there has been some confusion between your Estate Agent and their communication to you about their instructions to us. We were advised that you wished to proceed and therefore the necessary paperwork was sent to you digitally. We apologise if you found the paperwork overwhelming, but please rest assured that only relevant communication is sent from us, and we do not issue spam. We are concerned that you feel a member of our staff became verbally abusive. We have listened to our recorded calls and can only locate your initial conversation where you discussed the information relating to the purchase of your property at the beginning of your enquiry with us. We would welcome the opportunity to discuss and investigate this further, as this behaviour is unacceptable and does not align with our values.
I am aware that you may not want us to contact you, however, should you wish to discuss this further, please email me on client@jacksonlees.co.uk
Kind regards
Nicky
Client Experience Manager
Jackson Lees

5つ星のうち4の評価

Would recommend Jackson Lees

Would recommend Jackson Lees , good communication, emails answered , phone calls answered , took longer then expected but not at the fault of Jackson Lees, Lesley was very understanding and helpful

2024年9月18日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your lovely review Jenny. We're glad you're pleased with the high level of communication and helpful legal guidance you've received. Timescales can vary due the complexities involved in buying and selling property, so we're delighted that Lesley has supported you and kept you updated throughout.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち5の評価

Very satisfied

Janet Jones and John Jones handled my sale and purchase respectively and I was highly satisfied with the work that they did. The sale was a leasehold and the purchase a new build so neither transaction was straightforward, but at all times I felt they acted in my best interests and progressed both matters through to completion efficiently. It was reassuring to know that both matters were being handled by knowledgeable and experienced practitioners and I would use Jackson Lees again in the future.

2024年7月11日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your wonderful 5 star review. We're delighted you're pleased with the support and professional service you received from Janet, John and the team. Buying and selling property can be a stressful time and we're glad you felt reassured that you were in safe hands.
Kind regards
Jackson Lees

5つ星のうち1の評価

sharks in the water

contacted them told them time sensitive 3 years ran out in 6 weeks their para legal was useless did not contact me straight away then sent request for paperwork from doctors(i thought they did some work for their huge fee)when i asked what paperwork next day got a call from a secretary saying they did not want to take case due to short time left but send me a email saying case not strong enough contradiction in reason these sharks only want open and shut cases to maximise their profits avoid.having read that nonesense reply from jackson lees as long as you start the procedure within 3 years it is ok.so does not matter if after takes several months also they say in conclusion hope you find legal to represent you so rather a crock answer as i say avoid these chancers who want all up front so as to make eay payday

2024年2月9日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

We are sorry you felt let down Mr King. In order to progress an enquiry, each case has to be carefully assessed. The statute of limitations means the usual time limit for bringing a medical negligence claim is 3 years. Investigating a claim can take several months and based on the information available to us and the imminent expiry of limitation, we are sorry that we were unable to take on your case on this occasion.
We understand your frustration and hope you can seek alternative legal representation in order to secure the outcome you are looking for.
Wishing you all the best.
Kind regards
Nicky
Client Experience Manager
Jackson Lees

5つ星のうち1の評価

Community care "Concern"

Community care "Concern"
Jackson lee was dealing on behalf my daughter community matters after the case handler left on the 14th August 23 that he had allocated to case to another case handler to deal on his departure nothing has been done excuses and delay's one after the other . They have let down daughter very badly left her upset and her anxiety level rise and the compliance manager seems to cover up not acting professionally refuses to deal with complaint I would be vary cautious to deal with this company and they state they do not have someone to deal in this area of "LAW" Very concerning taking matters very lightly !!
There are many like me with concerns and I wonder where they are getting FIVE Stars Rating's ?????????????
It would be very useful if I can have the department or person dealing with my daughter's concern I have requested SAR again this has not been followed and not taking considering the inconvenience this has taken on the young person . Concerning the rating there are some shocking reviews which I am not alone in with concerns you state you have provided a professional service please be made aware when the previously case handler left on August 23 we had to continually keep chasing update I suggest you check your emails to clarify our position delay's after delay's and today I am told there is no availability or resources I feel you need to be very honest and upfront with solution's and we felt ignored and left on one side !!! - With regards to your concern of where our client satisfaction star ratings come from, feedback is sought from all verified clients in-line with our independent review platform’s policies and the results are available both on our website and on the Feefo platform. (Send me a link )

Forward me an invite to share my views on Feefo
Also your so called compliance manger is not following what is stated in the complaints process and refuses to follow I suggest this must be looked into very seriously

2023年12月18日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

We are sorry that our service has fallen short of you and your daughter’s expectations. Unfortunately, at the present time, we do not offer this area of law as a service. Nevertheless, our Head of Risk and Compliance acknowledges that there were some problems during this transition period and as such, we have offered a resolution for your daughter, which is still open to consideration.

Please be assured that we take any concerns about service very seriously. We are proud that we provide a professional and thorough service, but on occasion, we are unable to progress a case, if we do not have the availability or resources to provide guidance in a specific area of law. We understand this can be disappointing and hope that you are able to secure alternative legal representation for your daughter.

With regards to your concern of where our client satisfaction star ratings come from, feedback is sought from all verified clients in-line with our independent review platform’s policies and the results are available both on our website and on the Feefo platform.

Kind regards
Broudie Jackson Canter

5つ星のうち5の評価

Excellent conveyancing experience

Recently used Jackson Lees Conveyancing Team and had an excellent service throughout. Always able to speak to a member of the team if needed and any queries were dealt with almost immediately. Would highly recommend Janet Jones and her team for anyone needing a first class conveyancing service.

2023年11月3日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thanks for your wonderful review Mrs Barnett. We're really pleased you were happy with the professional and friendly service you received from Janet and the team. I'll pass-on your kind words.
Best regards
Jackson Lees

5つ星のうち1の評価

Stay away! Awful service.

It's difficult to put into words all the reasons why i would suggest buyers to stay away from jackson lees, i can only list a few issues we had but trust me its the tip of the iceberg for issues as well as the sheer amount of times things went wrong at the ends of jackson lees.

Where to start?!
God Awful communication! from start to finish and which improved within 2 weeks of our mortgage expiry 6 & half months into the sale process, And this only happened because we put in 3 complaints to the Home legal services who then cracked down on to our solicitor.

Our 'team' of solicitors made countless mistakes or errors throughout every step, when our head solicitor went on a number of holidays NO ONE picked up our file for days if not weeks during very stressful periods, where we thought we might lose the property or in situations we needed them to act fast.

Don't be fooled by the initial quote you receive for their legal fees at the very start, as ours raised by almost double by the time we had the keys in our hands. We were kept in the dark about search's, deeds and other costly things. Out of nowhere we unexpectedly got handed a massive bill. This made it seem a very cash grab situation and took up 90% of the money we had saved for months to furnish our new home.

I cant be bothered to type out every issue but i hope the above is enough to direct anyone away from Jackson lees, our mortgage broker has also told home legal services he will not direct anyone their way. If it were up to me i would put Rebecca under review for such a poor display of professionalism and the remaining 'team' who didn't help at any time.

2023年10月20日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

Thank you for your feedback Mr Dawson as we appreciate the opportunity to investigate and respond.
We are saddened by your review as we feel we provided a full and thorough service. This was a very complicated leasehold transaction with complex legal considerations and we worked as quickly as the legal processes would allow.
We are sorry that you felt that our communication was poor. However, our records show that on average, you were updated at least once a week and regularly advised on the complexities of this purchase, the delays from third parties, potential timescales and the legal charges incurred.
The additional third party costs were incurred due to these complexities. We kept you informed of these throughout and they were approved by you prior to exchange of contracts.
We appreciate that buying and selling property can be a stressful time and occasionally, due to the nature of those transactions, they can take longer or can be more involved than originally anticipated.
However, we are pleased that we were able to overcome the many challenges and complete the purchase relatively quickly once Deed of Variation was received.
Wishing you every happiness in your new home

5つ星のうち1の評価

ARROGANT, RUDE AND UNHELPFUL - DO NOT ENGAGE

When our offer on the purchase of the property was accepted, we never realised what an abominable service we would encounter with the seller’s solicitors on a property on probate. The seller’s solicitors had appointed a “remortgage specialist” to deal with the sale. This individual did not have a clue and the stubborn answer to our solicitors was “sold as seen” and to each question raised the answer was either “no”, “no knowledge” or the like. Obviously, this individual did not know anything about the sale of a property and had absolutely no interest in investigating, just taking the easiest option. While the draft contract stated “vacant possession” and we were advised that the house would be cleared, this was constantly contradicted by the “remortgage specialist”. Finally, to add insult to injury, when the property was finally cleared the clearers took the keys and fobs to the property. Again, the ‘specialist’ refused to engage and even denied the existence of keys which was contradicted by the estate agent. When we raised to Jackson Lees the appalling service, they did not consider or investigate. They very quickly replied without any investigation that the matter had been dealt properly, which was obviously not the case. The communication between the teams at Jackson Lees is non-existent. All in all, a dreadful experience for third parties to be aware of.

2023年5月10日
自発的なレビュー
Jackson Lees ロゴ

Jackson Lees からの回答

We are sorry that you were unhappy during the process of purchasing your property. We did our best to deal with your enquiries, however, there was only so much that we could help with as our knowledge of the property was very limited, as this was a probate situation and our client had passed away. Unfortunately, as you are not our client, we recommend you contact your solicitor for any clarification required.
We wish you every happiness in your new home.
Kind regards
Jackson Lees

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報