Banner for Jiffy

Jiffy レビュー 

13,519
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Todo lo que eh pedido siempre llega super bien y el empaque excelente. Todos los pedidos llegan a tiempo.. Gracias Everything I’ve ordered always arrives in great condition, and the packaging is ex... もっと見る

5つ星のうち5の評価

⭐⭐⭐⭐⭐ **Excellent Service & Great Quality!** I’ve had a great experience ordering from Jiffy T-Shirts! The prices are reasonable, the shirts are good quality, and my orders arrive quickly. I also... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Jiffy has the best selection for the best price. I haven’t had much need for customer service bc every order has been right on with few exceptions. The couple of orders in the many I’ve had that I ha... もっと見る

5つ星のうち3の評価

I have been using Jiffy for my transfers for the last two years and for the most part they have been great. But the last two transfer orders have been disappointing. They come from a different locat... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店
  2. ・
  3. オリジナルプリントグッズ
  4. カスタム T シャツ専門店
  5. デジタル プリント サービス
  6. ポスター専門店
  7. 手芸用品店

当該企業による記述

At Jiffy, we make custom apparel printing fast, affordable, and ridiculously easy. We are a direct-to-film (DTF) transfer and blanks company built for creators, side hustlers, and growing print businesses who refuse to wait weeks or blow their budget on minimum orders. Our name says it all. Upload your design, and we turn it into a press-ready DTF transfer in a jiffy. No screens, no setup fees, no inventory headaches. Whether you are pressing a single tee or fulfilling a bulk run of hoodies, sweatshirts, and gameday gear, our transfers deliver vivid color, soft hand feel, and wash durability that holds up order after order. We also stock quality blanks so you can source your designs and your garments in one place. That means less time juggling suppliers and more time growing your brand. What makes us different is simple. We obsess over speed, print quality, and helping our customers actually make money. Tools like our DTF profit calculator exist because we want your side hustle to become a real business. Thousands of makers trust Jiffy to bring their ideas to life. From first-time creators to high-volume shops, we are here to help you print bold, sell fast, and keep your customers coming back.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1万件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(13,519)

過去12か月のレビュー数: 12,277件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Constant delays on shipping lately

I would have to say I liked jiffy up until the last few weeks. Everything i order has been delayed. Granted I got credit to my account for the troubles for first order but I'm still waiting week later and now another order I just put in I just got email in shipping delay. Puts me on hold for customers when I give them a day it will be ready and it's not.

2026年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

No response on lost package

A package that I paid a lot for only part of it came. I've tried to reach out. I did the voice chat I emailed. I filled out what I needed to fill out as far as a refund with my order number. No response and then I get a response and it's as if I never even filled anything out and once again I'm ignored again so I'm out 30 some dollars not to mention on a package that was delivered elsewhere. So I will never order from this company again because it is too hard to try to get a hold of anybody. No phone numbers. You can't talk to anybody, the voice chat thing or whatever the live chat does. Nothing for you. Billing stuff out does nothing for you so you lost a customer and a few others that I had bragged about this company to will not be ordering from you either because of fear that this could happen to them and there's no way to actually get a response or refunded or anything. You're just out your money and out your package. Not happy at all

2026年9月9日
5つ星のうち3の評価

IVE ORDERED TWICE AND BOTH WAS DELAYED…

IVE ORDERED TWICE AND BOTH WAS DELAYED WHEN IVE HAD ORDERS TO FILL

2026年9月5日
Jiffy ロゴ

Jiffy からの回答

Hi Shawntae,

We are truly sorry to learn about the issues with your recent order, including the production errors and the impact on your sale. We are actively reviewing your feedback to improve our quality control and communication processes.

Our team has reached out via email and we look forward to connecting with you there to further assist and get this fixed for you

5つ星のうち1の評価

Damaged items

I bought serval sweatshirts and one had a small hole in it and I contacted you and you sent another one out and it came and when I took it out I thought it felt very light compared to the others and when I went to make it for my customer I seen writing in the sleeve of it and I contacted you and you said IF I get a replacement it would be here on the 12th. when I place a normal order my order is here the next day or the day after. I was really needing that sweatshirt by the weekend to get it to my customer. I ordered from Amazon, it’s just a little bit more in price, but after you all charge shipping it ended up being cheaper.

2026年9月28日
5つ星のうち1の評価

I was not happy with the delay of…

I was not happy with the delay of shipment. It was delayed at warehouse. When ordered it showed it would deliver on Tuesday. Didn't get until Friday. These items were needed by FRIDAY! I sent a message on chat to no avail. The only reason I ordered was due to getting items in time. Tues to Friday is a Major delay.

2026年10月5日
Jiffy ロゴ

Jiffy からの回答

Hi Kim,

We are truly sorry to learn about the issues with your recent order, including the production errors and the impact on your sale. We are actively reviewing your feedback to improve our quality control and communication processes.

Our team has reached out via email and we look forward to connecting with you there to further assist and get this fixed for you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報