Jonathan’s watches レビュー 

188
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We bought our son a Armani watches unfortunately it was faulty,obviously this was upsetting but I got in touch and within just over a week the watch was returned, repaired and returned back to me. If... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I purchased a sterling silver adjustable tennis bracelet from this company at the postage cost of £6.00 which was second class post. When I opened the packaging the bracelet was crammed into the m... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Top class customer service. Couldn't fault. Quick responses to queries on delivery as needed quickly. Arrived in perfect condition & purchased at best price online. Would definitely order from again.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Not only do Jonathan's watches make exquisite jewellery but their customer service is exemplary. We had an issue with our delivery, Jonathan's Watches were not at fault and yet they stepped in and pu... もっと見る

企業情報

  1. 時計店

当該企業による記述

Authentic branded fashion watches for the best price!


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

188件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 75%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(188)

過去12か月のレビュー数: 25件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

We bought our son a Armani watches…

We bought our son a Armani watches unfortunately it was faulty,obviously this was upsetting but I got in touch and within just over a week the watch was returned, repaired and returned back to me. If it wasn't repairable it would of been replaced. Great service from the team from start to finish and I will definitely recommend.

2026年9月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don’t buy

I purchased a sterling silver adjustable tennis bracelet from this company at the postage cost of £6.00 which was second class post.
When I opened the packaging the bracelet was crammed into the most smallest of plastic bags so when I did eventually get it out the chain was twisted and the cubic section had snapped.
I contacted Jonathan’s Watches 3-4 times but each one I got no reply, rude!
As a company you are an absolute disgrace, you are ripping people off and think it’s perfectly fine to do so.
If people are sitting on the fence as to buy from you, I say don’t, you are throwing your money away and will probably get broken rubbish.

2026年9月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful company

Awful company. Gave me the runaround for weeks telling me item on its way, only to be told that it was out of stock on the day of a milestone event, leaving me with no gift to present on the day. Offered 10% on next purchase as compensation which would amount to approx £18 so I asked for a greater discount offer, which was then responded to as "better we just refund you" with no further discussion of compensation. Tried to complain but they have no complaints team and after asking 3-4 times for the complaints procedure, they basically didn't reply like being told me to do one! AVOID!

2026年7月30日
自発的なレビュー
Jonathan’s watches ロゴ

Jonathan’s watches からの回答

Hi Harsharan,

We’re sorry to see this review and completely understand your disappointment, especially as the order was intended for an important occasion.

Unfortunately, we were ultimately unable to fulfil the order due to the item becoming unavailable. We apologised for this and offered a 10% monetary compensation for the inconvenience caused. You requested a higher amount, which unfortunately we were unable to agree to, and a full refund for the order was then issued.

We’re also sorry that you felt you were “basically told to do one” — that was certainly not our intention. We did try to resolve the matter fairly, even though we appreciate that the outcome was not the one you wanted.

We sincerely apologise again for the inconvenience and disappointment caused.

Jonathan’s Watches

5つ星のうち5の評価

Reliable company and good service

During my trip to the UK I wanted to thank the people who I rented the house from, so decided to order the watch from this store. I have to say that it was a great experience - the selection is great and the prices are really pleasant. The customer support was also really helpful. The watch arrived in 2 days, as stated, all perfectly packed in original box. Recommend!

2026年6月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolutely awful 😣 paid for a watch…

Absolutely awful 😣 paid for a watch then recieved a message it was out of stock, choose another one, paid the extra, then was told it would be different to what was shown on the picture, awful customer service, have done a charge back with the bank as no refund received, don’t waste your money or time buying from here, Scammers

2026年7月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Absolutely over the moon with my order.

Absolutely over the moon with my order.
Very apprehensive with ordering from sites in which may not be particularly ‘recognised’, but this has exceeded my expectations. Beautifully packaged with delivery in less than 48 hours, in time for Father’s Day. Highly recommend, will be using this company again.

2026年6月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

HIGH STANDARDS IN ALL THEY DO

Not only do Jonathan's watches make exquisite jewellery but their customer service is exemplary. We had an issue with our delivery, Jonathan's Watches were not at fault and yet they stepped in and put it right for us! I can't recommend them highly enough and neither will you. Thanks again!!
A very satisfied customer.

2026年5月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid!!!

Very horrible customer service .they are selling faulty watches.after 3 days of use I told them that the watch or not working properly.they refusing to refund .not following customer rights.
Avoid !!!!!

2026年6月5日
自発的なレビュー
Jonathan’s watches ロゴ

Jonathan’s watches からの回答

Hi ewelina, we really don’t understand why the review, we HAD ACCEPTED the return for refund, we have a process to check that it’s actually faulty , but you can return,ask and get a refund if the watch is faulty.

5つ星のうち1の評価

Fraudulent company, and really bad customer experience …

This is one of the worst companies I have dealt with. Ordered an Emporia Armani watch which although got delivered in time but was all tapped up. Looked like a refurbished one. Then I had to pay additional money to return it back to them as a tracked delivery. Took them more than 2 weeks to process return and refund and even after all that hassle, they did not refund full amount

Worst experience I ever had with a retailer

2026年1月26日
自発的なレビュー
Jonathan’s watches ロゴ

Jonathan’s watches からの回答

Hi Vishal we are sorry that this is how you felt but all of our watches come with nylons so they won’t get scratched… we believe that you wouldn’t want to receive a scratched watch so… and for a return, it’s all transparent on our policy, we don’t hide anything.

5つ星のうち1の評価

If I could leave 0 stars I would

If I could leave 0 stars I would! Bought a watch, which isn't new as states but 100% refurbished, the fact I couldn't find the watch on any main jewellers should have been a sign it was old stock. The box which it came in wasn't authentic and the quality was horrendous, I contacted them to return and when I sent them a photo with their plastic screen cover off they said I couldn't return. After a lot of back and forth they agreed to send me a new box, which arrived and was just as horrendous as the first! When i questioned the authenticity of the product they agreed I could return, I think it helped I had paid via klarna so stopped the payments. They eventually refunded me weeks after the return & deducted me a further £5 despite the fact I had to pay for the return postage.

The company is horrendous, the products are old refurbished stock and the boxes are not authentic.

Avoid!!

2025年12月22日
自発的なレビュー
Jonathan’s watches ロゴ

Jonathan’s watches からの回答

Hi :) as explained, we are resellers and for any complaints about the products there is not much we can do. We do supply in house warranty for the products, but any general issue for production is not something we have any effect on.
You also have an issue with the variety of our products? Or our collection? It’s a free country and we can sell whatever we want, and it’s up to you if to buy or not. No one was forcing you. And also you could have a regret like you did, and we had refunded you.
Your problem was with the packing that is given for free as mentioned and we have no guarantee for it. Even though, we had sent you for free ANOTHER box since it was accepted by you. Eventually you didn’t want the watch, we accepted your return and refunded you the day we got a confirmation from our return department. As mentioned on our website, we deduct 5£ for the delivery (even though we sent you 2 packages) when refunding and the return to us is your responsibility as by the law.
We did everything we could to satisfy you, and it’s ok if it wasn’t enough.
We wish you a happy new year, and we hope you’ll find what you were looking for.

5つ星のうち2の評価

Refund took 3 weeks

Similar to other reviews, purchased a watch and it was unsuitable so followed the returns process, paying for own return postage. It has taken 21 days after they received the watch back to give me the refund. Absolutely ridiculous to take that long. Had to chase numerous times and they just used Christmas as an excuse despite the watch arriving back 2 weeks before Christmas. Regardless, they should be prioritising returning people’s money as much as getting new orders out. Won’t be ordering from them again because of that reason

2025年12月27日
自発的なレビュー
Jonathan’s watches ロゴ

Jonathan’s watches からの回答

Hi :) we apologize for the long wait, but it’s all according to our policy. We have a return department that needs to confirm the return and the watch condition after receiving. On Christmas time, it’s more busy time so the return process can take longer BUT we honor all of our terms even if took some time, you had received your money back. Have a happy new year 😃

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報