レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Selling scale principals and beauty products templates stating that it's "updated" in 2026, and in the google sheet just says its from 2024 lol

5぀星のうち1の評䟡

BEWARE. I was reviewing the products and decided not to order but they already had my PayPal account and charged double order and automatically signed me up for repeat orders! A 25 dollar item c... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

This scamming company is a spam like! They sell supplements online making you a subscription witch I think is not fair. Let's say you want to try something as a supplement but you don't want to subsc... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

First: I really like the route kandy goes and it seems to me they have decent experiance. Unfortunately so far it is pretty much supplement & fashion based, but i hope there comes more stuff/temp... もっず芋る

䌁業情報

  1. マヌケティング ゚ヌゞェンシヌ

圓該䌁業による蚘述

Kandy is an agency that builds and scales e-commerce brands. We've generated over $250M+ for ourselves and our clients with paid advertising, creatives, email marketing and CRO.


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

74件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.7

すべおのレビュヌ

(74)

過去12か月のレビュヌ数: 19ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

I just purchased the 500 templates for


I just purchased the 500 templates for health and beauty brands, and I have to say the quality is really impressive. They truly overdeliver in terms of content and value, and honestly, I don’t understand why there are so many negative reviews here. Maybe some of their other products aren’t as strong, but for just a few bucks, this one provides a ton of value and will be super helpful for our brand.

2025幎10月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

This is a scam.

This is a scam.
They don’t respond anywhere, not by email, not by phone, not on social media. There is zero communication. This needs to be reported to Meta so their account gets blocked. I honestly don’t understand how they’re still allowed to operate.

2025幎7月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

A total scam

A total scam. I will have to open a chargeback with the bank to get my money back and you should too.

The templates are really bad, and the customer service is non exist.

They claim a "no question" refund policy but it is not true at all.

AVOID AVOID and open a chargeback with your bank!!!!

2025幎6月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

FRAUD WARNING

Hi bought 29 Kandy Statics Pack | 1000 Canva & Figma Templates I it was to messy. A lot of templates that make no sense. Only 3 niches... A waste of time.

I asked for a refund inside the 14 days policy with "no questions asked. Yep no questions, but no anwsers too.

A fraud and scam. Don't EVER buy anything from this guy.

2025幎6月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Misleading Refund Policy. Feels Like a Scam.

I purchased a digital product from this company after reading their clearly stated 14-day no-questions-asked money-back guarantee. Despite knowing the templates might not fully suit my brand (home fragrance), I trusted their policy and decided to give it a try.

Within just one hour of purchase, I realized the templates were completely unsuitable and immediately requested a refund. Instead of honoring their own policy, their support team began pushing back, demanding “constructive feedback” and refusing to refund me unless they personally deemed my reason valid—completely contradicting the “no-questions-asked” claim on their website.

I followed up multiple times, and now they are completely ignoring my emails. This feels deceptive and dishonest. If you’re considering buying from them based on their refund guarantee—don’t. The policy appears to be a marketing trick, not something they actually stand behind.

Extremely disappointed. This was a small purchase, but the lack of integrity speaks volumes.

2025幎5月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Bought a creative package and never got


Bought a creative package and never got it

Their links dont work, sent multiple emails last week, still nothing.

Either 1. they have extremely terrible customer support or 2. they just dont actually have the product and bank on people not charging it back on their card.

I used a credit card so will easily get my money back, extremely disappointing to say the least.

2025幎3月31日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

They Are No Shippers Beware

I placed an order never received the product. I contacted their email no reply. Unfortunately after payment you receive a link to a quiz instead of getting the digital assets.

I will despute it through bank and report merchant to Shopify. I advice everyone to do the same. If do not receive full refund response Order #KA9044.

If refunded I will remove and update my review and view.

2025幎3月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DO NOT PURCHASE! SCAM!

DO NOT PURCHASE!! SCAM!!! Good reviews are FAKE!!!
They will charge your card month by month. Forwarded to Financial Crimes Investigation Service of Lithuania!!!

2025幎2月28日
自発的なレビュヌ
Kandy For Scale ロゎ

Kandy For Scale からの回答

Dear Gino,

We're extremelly sorry to hear that you were unhappy with our product. Our team works very hard to ensure that the static templates are easy to use and good quality.

We'd be happy to provide you with a full refund if you send us your order number.

Best regards,
Kandy Team

5぀星のうち1の評䟡

FRAUD!!! DO NOT PURCHASE

I purchased a $67 ad creative bundle and the confirmation email contained two download links that took me through a marketing quiz and then to a Notion page with no download links to the product.

I then booked a call with their team through the quiz function, and the organiser - Aistis Matulaitis - cancelled it straight away with no explanation.

I then wrote to their customer service team requesting a refund for the product I paid for and did not receive and have not heard back from them.

I will be pursuing this with Shopify and my bank.

Avoid Kandy for Scale AT ALL COSTS.

2025幎2月5日
自発的なレビュヌ
Kandy For Scale ロゎ

Kandy For Scale からの回答

Dear Mitch,

We’re extremely sorry to hear that you were unhappy with your experience. Providing excellent customer service is our top priority, and we regret that we didn’t respond to your inquiry as quickly as you expected.

To clarify, we received your email only three hours ago, and our team simply hadn’t had the chance to reply yet. We sincerely apologize for any frustration this caused. In the meantime, we’ve provided you with access to your product and would also be happy to issue a full refund.


Best regards,
Kandy Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報