KARL LAGERFELD レビュー 

546
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Ordering directly from the official website was incredibly smooth—my items shipped the next day and arrived in just 5 days. The pieces themselves are stunning. The hardware feels premium. They look... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Ich habe eine Tasche von Karllagelfeld gekauft.War total begeistert von der Tasche .Leider obwohl Tasche wurde nur 5-7 mal getragen, in 1 J.ist Teil von Tragegriff(aus Plastik , vergoldet) abgebroche... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Zaskakująco słaba jakość produktów jak na markę, która pozycjonuje się na premium. Przykład: 3 pack boskerki z klamrą - klamra odpada podczas pierwszego dnia noszenia w przypakdu 2 nad 3 sztuki. Abs... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Selbst Sportschuhe mit über 300 Euro-nie getragen-jetzt hineingeschlüpft. Meine Strümpfe voll mit schwarzen Plastikzeuges. Strümpfe und Schuhe konnte ich ungetragen entsorgen, da sie einfach zerfielen... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. オート・クチュール店
  2. ・
  3. オートクチュール ファッション ハウス
  4. ハンドバッグ店
  5. ファッション アクセサリー店
  6. 衣料品店
  7. 靴屋

当該企業による記述

The house of KARL LAGERFELD shares the iconic vision and design aesthetic of its founder, Karl Lagerfeld, fused with a contemporary, forward-looking spirit. The signature KARL LAGERFELD aesthetic combines Parisian classics with a rock-chic attitude and tailored silhouettes. Its portfolio of accessible, aspirational collections includes ready-to-wear for women, men and kids, plus bags and small leather goods. Additional collections include watches, eyewear, footwear, perfumes, candles and fashion jewelry.


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

546件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 98%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(546)

過去12か月のレビュー数: 85件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Artikel fehlt

Hallo, habe heute meine 2te Bestellung vom Karl Shop erhalten. Mit der ersten Bestellung war ich zufrieden, die Klamotten kamen in einem Schönen Karton mit Kunstdruck von Lagerfeld, die Klamotten sahen super aus und waren aus gutem Material. Nach mehrmaligem tragen und waschen sehen sie noch wie neu aus, kein Verschleiß oder kaputte Stellen wie das Andere hier schreiben. ABER
Heute kam meine 2te Bestellung. 5 Artikel sollten kommen, drin waren aber nur 4. Hab dem Support schon geschrieben und mich beschwert. Diesmal kamen die Sachen auch in einem ganz gewöhnlichen Karton der bis oben hin zu gestopft war , da hätte sonst gar nix mehr rein gepasst. Habe Fotos gemacht, und meine Mutter war auch anwesend. Es fehlt eine kurze Hose "RUE ST-GUILLAUME SWEAT-SHORTS" , ich habe quasi diese Hose 2 mal bestellt, einmal als lange Jogginghose und einmal als kurze Shorts. Die Shorts waren aber nicht dabei. Wirklich sehr enttäuschend, und peinlich für Karl Lagerfeld. Von 5 Artikel einen zu vergessen, da fragt man sich was arbeiten da für Leute ? Dazu bei meiner ersten Bestellung die nur 272€ betrug, war so ein schöner Karton und jetzt bei einer Bestellung über 416€ wird dann alles lieblos in irgend ein Karton gestopft. Ich hoffe mal das ich das fehlende Teil noch bekomme, dann würde ich auch gerne 5 Sterne geben weil die 4 Artikel die angekommen sind gefallen mir sehr gut und fühlen sich sehr hochwertig an, dazu war ich bis heute sehr zufrieden mit der Marke. Hoffentlich macht der Kundenservice bessere Arbeit als die Verpacker. MfG NB

EDIT:
Karl Lagerfeld Kundenservice konnte das Problem schnell klären. Also super Kundenservice , alle Klamotten die ich bis jetzt gekauft haben sind sehr hochwertig und gefallen mir sehr gut.
Wahrscheinlich kommen die vielen schlechten Bewertungen aus dem Grund das man meistens nur Bewertungen schreibt wenn man unzufrieden ist , war bei mir ja genauso xD
Daher wollte ich hiermit mal ein Lob da lassen.
Mfg NB

2025年1月18日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Nik,
We would like to thank you for your positive feedback and taking the time to edit this review. It means a lot to us and lets us know we’re on the right track!

We are really happy to hear that our customer service addressed your issue promptly and were able to give you a quick solution.

Your trust and support is really appreciated and we hope you stick with us for years to come!
With much love,
TeamKARL

5つ星のうち1の評価

I ordered 4 items on 1/5/25 They never…

I ordered 4 items on 1/5/25 They never sent me any tracking information and all of a sudden one item arrived All the other three items are back-ordered I have sent 3 emails requesting to cancel and refund me They ignored every single email and they are holding my money I started a dispute with my CC and they will take the money from them

2025年1月6日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Patricio,

Thank you for sharing your feedback with us. We wanted to clarify that KARL LAGERFELD and KARL LAGERFELD PARIS are distinct brands, each with its own customer service team. The order number you mentioned appears to be from KARL LAGERFELD PARIS.

To assist you further, we recommend reaching out directly to the KARL LAGERFELD PARIS customer service team. They will be able to help you with your order and address any concerns you may have.

If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.

Best regards,
#TeamKARL

5つ星のうち1の評価

Pues ya veis todas las reseñas… no…

Pues ya veis todas las reseñas… no compréis nada de Karl Lagerfeld, todo estafa!!!! No tienen palabra y son unos mentirosos y ladrones!!!

2024年12月29日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Patrícia,

We are sorry to hear that it took longer than expected to process your refund. We are aware that our return portal and refund services were blocked for a certain period. This was due to a technical improvement we were trying to make for our services. We are delighted to inform you that we fixed this issue.

Thank you for your understanding and patience. We would like to assure you that you have been refunded on 16-01 and we are working hard to improve our operational services and will consider your feedback carefully.

Kind regards,
TeamKARL

5つ星のうち1の評価

Ich habe ein leeres Karton erhalten

Ich habe ein leeres Karton erhalten, warte seit 1 Monat auf Rückmeldung!
Habe über 100€ für nichts bezahlt. Der Kundenservice ist total unfreundlich und macht nichts. Ich höre jeden Tag die gleiche Aussagen.
Katastrophe!! Nicht mehr.

2025年1月16日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Natalia,

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with our brand.
Your satisfaction is our top priority, and we take such reviews seriously. We want to assure you that your case has been received, and we are in the process of conducting a thorough investigation to determine the circumstances surrounding the lost order.
Once the investigation is complete, we will communicate our findings and the actions we will take to resolve the situation. Your patience is greatly appreciated during this process, and we want to assure you that we are working diligently to provide you with a timely response.
If you have any additional information, questions, or concerns that you would like to share with us as we investigate your claim, please do not hesitate to reach out to our customer support team.

Kind regards,
TeamKARL

5つ星のうち4の評価

Problem Kundendienst gelöst! Danke!

Der Kundendienst meldet sich auch bei zweimaligem Schreiben nicht zurück!
Ich brauche lediglich einen Zugriff auf mein Retouren Portal. Kann die unpassende Ware nicht retournieren! Und bekomme somit mein Geld nicht zurück! ...
Die anderen Dinge wie Jeans, Cap und Pullover passen, sind originell und qualitativ in Ordnung. Aber, wenn der Rest nicht passt - schade! Karl selig würde sich wohl im Grab umdrehen! ;-))
Nachtrag: Ich denke, dass es sich nun doch noch zum Positiven bewegt! Der Kundendienst hat sich gemeldet und mir das Etikett zugestellt für die Retoure. Nun bin ich gespannt, ob das Geld überwiesen wird ohne mein Zutun.

2025年1月14日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答


Dear Silvia,

Thank you for sharing your feedback. We're happy to hear that you are satisfied with the jeans, cap, and pullover! We sincerely apologize for the delay in our response regarding your return portal access.
We are glad to hear that the Return label has been sent promptly. Once the returned items have been received and meet our compliance checks, we will process your refund within 14 days and you will receive an email to confirm that your refund has been processed.

If there’s anything else we can assist you with or if you have further suggestions, please don’t hesitate to reach out to us

Kind regards,
Team KARL

5つ星のうち1の評価

SAV inactif

J’ai passé commande chez eux le 17 décembre 2024 pour Noël. Le 18 décembre, j’ai reçu un mail confirmant l’expédition de ma commande, accompagné d’un numéro de suivi. Cependant, le site de suivi de La Poste indique toujours : "Votre Colissimo va bientôt nous être confié ! Il est en train d’être préparé chez votre expéditeur." Depuis, aucune évolution.

J’ai contacté le service client à plusieurs reprises, mais aucune solution ne m’a été proposée à ce jour.

2024年12月17日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Cher Jérémie,

Nous vous présentons nos sincères excuses pour les désagréments que vous avez rencontrés avec notre marque.
Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous prenons de telles évaluations très au sérieux. Nous tenons à vous assurer que votre cas a bien été pris en compte et que nous sommes en train de mener une enquête approfondie pour déterminer les circonstances concernant la commande perdue.
Une fois l'enquête terminée, nous vous communiquerons nos conclusions ainsi que les mesures que nous prendrons pour résoudre la situation. Nous vous remercions pour votre patience pendant ce processus et souhaitons vous assurer que nous travaillons avec diligence pour vous fournir une réponse dans les plus brefs délais.
Si vous avez des informations supplémentaires, des questions ou des préoccupations à partager avec nous pendant l'enquête, n'hésitez pas à contacter notre service client.

Cordialement,
L’équipe KARL

5つ星のうち1の評価

Me compré un bolso y no me duró ni ) 6…

Me compré un bolso y no me duró ni ) 6 meses es una vergüenza ! Es más ! Llame para reclamar y me dijo que no hay arreglo vaya engaño de marca que poca vergüenza !! Me dura más los del Zara años que está marca y me costo caro que poca vergüenza tiene esta marca ya no iré más y las dependienta para darte una acción te dice que es lo que hay anda ya sin vergüenza la tienda del festival park ya ni iré más a comprar sin malas no te solucionan nada que poca vergüenza estafadores

2024年12月11日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Estimada Raquel,

Lamentamos sinceramente los inconvenientes que has experimentado con nuestro producto. Tus comentarios son muy importantes para nosotros y estamos comprometidos a mejorar nuestros estándares de calidad. ¿Podrías proporcionarnos más detalles sobre el problema que encontraste, preferentemente mencionando el número de pedido y el SKU del artículo? Esto nos ayudará a remitir tu comentario a nuestro Departamento de Calidad para una investigación y resolución adicionales.

Gracias por hacernos saber esta situación. Agradecemos tu paciencia y comprensión.

Atentamente,
El equipo KARL

5つ星のうち1の評価

FRAUDE ALERTA ‼️‼️‼️

FRAUDE ALERTA ‼️‼️‼️

Realice un pedido el 29 de Diciembre de 2024 con número de pedido GE7677023097NL el cual hasta el miércoles 8 de Enero debió llegar, pero probablemente no esperaré más que dañar la reputación de esta empresa que está vendiendo basura costosa con intención de estafar. Al momento no tengo ni una respuesta de la paquetería DHL ni mucho menos de la empresa

POR FAVOR NO COMPREN SON ESTAFADORES ‼️❗️‼️❗️‼️❗️

2024年12月29日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Estimado Gustavo,

Lamentamos sinceramente los inconvenientes que has experimentado con nuestra marca.
Tu satisfacción es nuestra máxima prioridad, y tomamos muy en serio este tipo de comentarios. Queremos asegurarte que hemos recibido tu caso y estamos llevando a cabo una investigación exhaustiva para determinar las circunstancias relacionadas con el pedido.
Una vez que la investigación se complete, te comunicaremos nuestros hallazgos y las acciones que tomaremos para resolver la situación. Agradecemos enormemente tu paciencia durante este proceso y queremos asegurarte que estamos trabajando con diligencia para proporcionarte una respuesta oportuna.
Si tienes alguna información adicional, preguntas o inquietudes que te gustaría compartir con nosotros mientras investigamos tu caso, no dudes en ponerte en contacto con nuestro equipo de atención al cliente.

Atentamente,
TeamKARL

5つ星のうち1の評価

I’m am afraid I am part of the scam by…

I’m am afraid I am part of the scam by Karl.com I purchased 3 items and returned 2 that were bad fit and quality. One was a jumpsuit over $1000 and the other a tie/collar. They refunded me only the cheaper tie/collar. I wrote many times on why the jumpsuit hadn’t been refunded and received messages that their warehouse would be getting around to the process. I finally called because I have a bad feeling and was told they didn’t get it and they will let me know in another week. I think they are waiting for my opportunity to raise a dispute with my credit card company to expire. After reading these reviews I am more certain that Karl.com is scamming me. I can’t believe it from such a big name brand. So sad that they are using his name to cheat and steal.

2025年1月10日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear John,

We are sorry to hear about your inconvenience. Is taking longer than expected to receive your return to our warehouse. Unfortunately, we couldn't refund any returns before receiving the package back to our warehouse. Our sincere apologies for the long waiting time.

Thank you for your understanding and patience. We would like to assure you that we are working hard to improve our operational services and will consider your feedback carefully.

Kind regards,
TeamKARL

5つ星のうち1の評価

I would give -1 star if I could

I would give -1 star if I could. Worst company I have ever experienced. I bought a pair of shoes and I received a pair of heels. I requested a refund and they send me the address where to send the heels. I sent them and they never comeback with the refund and nobody responded to my emails since then. They are absolutely scammers. Took the product back and never give the refund. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!

2024年12月18日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear George,

We are sorry to hear about your inconvenience. It took longer than expected to recive your return to our warehouse. Unfortunately, we couldn't refund any returns before receivng the package back to our warehouse. We confirmed that your return is back to our warehouse and issued your refund on 30th of December. Our sincere apologies for the long waiting time.

Thank you for your understanding and patience. We would like to assure you that we are working hard to improve our operational services and will consider your feedback carefully.

Kind regards,
TeamKARL

5つ星のうち1の評価

INDIGNANTE!!!

INDIGNANTE!!!! La sensación que tengo, después de haber leído a la gente, me siento E S T A F A D O, tanto por la MARCA como por la empresa Transportista. Da igual quien te reciba la llamada en el call center, tod@s te dicen los mismo y NO se solucionada NADA. La unidad de TOD@S, hará fuerza para que esta MARCA cumpla lo que debiera cumplir

2024年12月12日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Estimado Aitor,

Lamentamos escuchar que no tuviste una buena experiencia con nuestra marca. Hemos intentado buscar tu pedido en nuestro sistema, pero no hemos podido encontrarlo. ¿Podrías proporcionarnos el número de pedido para poder asistirte mejor?

Te pedimos disculpas sinceramente por cualquier inconveniente causado y seguimos comprometidos a ofrecerte un mejor servicio en el futuro.

Saludos cordiales,
El equipo KARL

5つ星のうち1の評価

I would give 0 stars if I could.

I would give 0 stars if I could.
Placed an order for boots, bag and dress.
Items where listed as Leather in the description but synthetic in the breakdown - i did not want to proceed and despite not being dispatched I was informed I would need to return.
Delivery took over 2 weeks.
On arrival the items can only be described as cheap tat. Boots and bag could not even pass as leather - very obviously plastic and of mediocre quality.
Dress was far too big, with poor quality stitching and only slightly resembles on picture online.
Overall cheap, hideous tat.
Now I get the joy of attempting a return. Portal is easy enough to use. One courier option - fine. No drop off locations in my COUNTRY!!
Good thing I paid using my credit card.

2025年1月6日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Sarah,

We are truly sorry to hear about your disappointing experience with your recent order. We understand your frustration regarding the product quality, the delivery delay, and the return process. This is certainly not the experience we want our customers to have.

Please accept our sincerest apologies for the confusion with the product descriptions. We take your feedback seriously and will investigate the discrepancies regarding the material descriptions to ensure more accurate information is provided.

We also regret that the sizing and quality of the items did not meet your expectations. Your comments about the boots, bag, and dress will be shared with our quality control team to improve the products we offer.

Regarding the return process, we apologize for any inconvenience caused by the lack of drop-off locations in your country. We are constantly working on expanding our return options, and we appreciate your patience with this.

Thank you for sharing your experience with us, and we hope to offer you better service in the future.

Kind regards,
Team KARL

5つ星のうち1の評価

WORST COMPANY AND SERVICES EVER!

WORST COMPANY AND SERVICES EVER!
I purchased a wallet on december 21st and i haven’t received shipping information and either no supervisor can’t take a call or refund my money THIS IS RIDICULOUS

2025年1月3日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Onaisy,

We are sorry to hear that you did not have a good experience with our brand. We tried to look for your order in our software but couldn't find your order. Could you please provide the order number so that we can assist you further?

We sincerely apologize for any inconvenience caused and remain committed to providing you with improved services in the future.

Warm regards,
Team KARL

5つ星のうち1の評価

I never thought I would be writing this…

I never thought I would be writing this because the quality of the clothing has never let me down.
Verifying reviews on Trustpilot before you buy is definitely the way forward as going by their massive 83% of negative reviews I would have avoided them like the plague. I placed an order on their website only to receive numerous failed delivery attempts even though the courier made no attempt to deliver my item, so I redirected the delivery to a local drop off point which eventually arrived. Upon collecting the item I soon realised the item was not what I ordered so contacted them only to receive an apology and a return label for me to go to a DHL drop off point. The drop-off point scanned the label and could not print a receipt for my confirmation and advised that I should receive an email confirmation but, it wasn't coming through after waiting around for over an hour. I wasn't prepared to take the risk to drop-off the item without a confirmed receipt so I contacted Karl Lagerfeld to explain the issue and they advised there was nothing they can do. I explained that I was going away and needed to return the wrong item back to them and explained I would send it back via the Royal Mail tracking service which would cost me £18.10, even though they agreed they would not cover the cost for their mistake. The item was then held up in customs as they rejected it and now the item is being sent back to me. I really don't understand why a company actually spends years trying to build a reputation and its customer base only to sabotage itself in the end. I spoke with Iona one of their agents to request a response from someone senior but, I won’t hold my breath as they don’t put anyone through to management. I have also escalated with Amazon Pay and they have everything to get my funds back.

2025年1月2日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Justin,

We are truly sorry to hear about the difficult experience you've had with your order. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we completely understand your frustration with the delivery, the incorrect item, and the complications with the return process.

Please accept our sincerest apologies for the delivery issues and the inconvenience caused by the wrong item being sent. We understand how important it is for your order to be correct and delivered on time. We also regret the challenges you faced with the return process and the lack of clear communication.

Your feedback is invaluable to us, and we will be investigating this matter to ensure that this does not happen again. We are truly sorry for the frustration you’ve encountered and the impact it has had on your experience with our brand.

We understand that you are currently working with Amazon Pay to resolve the issue, and we will cooperate fully in any way possible to ensure that this matter is addressed.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to regain your trust in the future.

Kind regards,
Team KARL

5つ星のうち1の評価

THE WORST company I ever came across…

THE WORST company I ever came across with, pls do not buy it, they will take your money and you will never receive what you bought

2024年12月9日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Antonio,
We’re sincerely sorry to learn that your experience with our brand has not met your expectations. We understand how frustrating this must have been for you.
Please let us know if you have any additional questions, concerns, or comments. Your feedback will allow us to resolve any problems that occur and help us to improve our services.

Sincerely,
Team KARL

5つ星のうち1の評価

No compres en la web

Solo diré, mira todas las reseñas que hay aquí, lamentablemente son ciertas.

NO compres en la web. ☹️

Tengo ya casi 1 mes y medio que estoy esperando que por lo menos me digan en un correo electrónico que ya van a proceder a mi reembolso y nada.

Me gusta mucho la marca pero me han decepcionado 😞

2024年11月15日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Dan,

We are sorry to hear that you did not have a good experience with our brand. We tried to look for your order in our software but couldn't find your order. Could you please provide the order number so that we can assist you further?

We sincerely apologize for any inconvenience caused and remain committed to providing you with improved services in the future.

Warm regards,
Team KARL

5つ星のうち1の評価

Läuft nicht...

Tja, Artikel zurückgeschickt. DHL Tracking sagt, dass die Retoure am 13.12.24 zugestellt worden ist. Kundenservice sagt, dass die Informationen im Tracking falsch sei und man den Fall an eine andere Abteilung zur Nachforschung übergibt. Seit dem keine proaktive E-Mail des Unternehmens mehr und meine eigene Nachfrage, was denn nun sei (ich meine, jetzt habe ich halt weder Ware noch Geld ...) wurde bislang nicht beantwortet. Schade...

2024年12月13日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Lieber Sebastian,

es tut uns leid zu hören, dass es länger gedauert hat, als erwartet, um deine Rückerstattung zu bearbeiten. Wir sind uns bewusst, dass unser Rücksendeportal und die Rückerstattungsdienste für eine bestimmte Zeit blockiert waren. Dies war aufgrund einer technischen Verbesserung, die wir an unseren Diensten vorgenommen haben. Wir freuen uns, dir mitteilen zu können, dass dieses Problem nun behoben wurde.

Vielen Dank für dein Verständnis und deine Geduld. Wir möchten dir versichern, dass wir intensiv daran arbeiten, unsere operativen Dienstleistungen zu verbessern, und werden dein Feedback sorgfältig berücksichtigen.

Mit freundlichen Grüßen,
TeamKARL

5つ星のうち1の評価

I purchased a Karl Lagerfeld bag that was advertised…

I purchased a bag that was advertised as leather. On the inside sewn into the lining it said made from all man made materials. Isn't that false advertising?
Crafted from croc-embossed leather, its crossbody strap is finished in a logo-lettered detail.

Snap-flap closure
Silvertone hardware
Two inside card slots
Leather
Lining: Textile
Imported

I sent it back but for others always look inside the bag for facts about the actual material.

2024年12月11日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Lucy,

We are sorry to hear that you did not have a good experience with our brand. We tried to look for your order in our software but couldn't find your order. Could you please provide the order number so that we can assist you further?

We sincerely apologize for any inconvenience caused and remain committed to providing you with improved services in the future.

Warm regards,
Team KARL

5つ星のうち1の評価

DECEPCION CON LA TIENDA ONLINE KARL LAGERFELD

Realicé un pedido el 30 de noviembre (caso de asistencia abierto 00094688 ) y a fecha de hoy, nadie tiene idea de su paradero.
Después de múltiples llamadas y correos electrónicos, en los que además parecía yo la culpable de la situación ( 5 entregas concertadas y no se presentaba nadie) , me informan que están esperando una respuesta del departamento de logística .

Celeritas me informa que no tienen idea de lo que ocurre, ya que el reparto está a cargo de otra empresa que no responde.

He solicitado a Karl que me vuelvan a enviar otro artículo similar, pero la respuesta fue negativa. No lo entiendo, porque al final el paquete lo tiene su propio servicio logistico.

Estoy profundamente decepcionada con la gestión de Karl Lagerfeld.
Es normal que surjan problemas, pero lo que no es aceptable es la forma en que los gestionan.
No sé cuál será la solución, pero esta experiencia está siendo extremadamente frustrante.

2024年12月21日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Estimada Maider,

Lamentamos escuchar que ha tardado más de lo esperado en recibir tus pedidos. Nos complace saber que tus pedidos fueron entregados el 23/12/2024.

Gracias por tu comprensión y paciencia. Queremos asegurarte que estamos trabajando arduamente para mejorar nuestros servicios operativos y tendremos en cuenta tus comentarios cuidadosamente.

Atentamente,
TeamKARL

5つ星のうち1の評価

A fuir au plus vite,je suis très très déçue de leur part…

je suis très très déçue de leur part j’ai commandé 2 vestes identiques en différentes tailles et j’en ai reçu qu’une seule sur les deux et cela fait 6 semaines que l’on se moque de moi. plus jamais je ne commanderais sur le site et le pire c’est que l’on me raccroche dessus quand je dis que je suis mécontente pour moi ce sont des voleurs et des arnaqueurs et jamais je ne verrais la couleur de mon argent franchement si j’avais su je n’aurais jamais commandé sur ce site et la prochaine fois je regarderais les commentaires des personnes avant de commander sur un site pareille. ils n’ont aucun sens du service clientèle
je déconseille de commander si vous souhaitez acheter la marque allez chez un revendeur au pire mais pour ma part c’est termine avec cette marque.
ils n’ont aucun respect pour le client l
je me rends compte que la plupart des commentaires écrit sont des personnes qui ont eu des problèmes avec leur commande donc à fuir au plus vite

2024年11月1日
自発的なレビュー
KARL LAGERFELD ロゴ

KARL LAGERFELD からの回答

Dear Ikram,
We’re sincerely sorry to learn that your experience with our brand has not met your expectations. We understand how frustrating this must have been for you. We value our customers' time, and this should not have happened.
Your feedback will allow us to resolve any problems that occur and help us to improve our services. Please let us know if you have any additional questions, concerns, or comments.
We are truly sorry for the inconvenience and hope to offer you better services in the future!
Sincerely,
Team KARL

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報