Kristina Young Hair Additions レビュー 

549
•
TrustScore 5段階評価の3

3.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I ordered and received an Ellen Wille Lovely Topper Pearl Blonde. Unfortunately It did not match the on- line description ...instead of being described as ash blonde it has reddy orangy roots. Upon o... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Wonderful service as usual from Kristina! Speedy delivery of luxuriant Raquel Welch 18'' Style Forward topper in Honey Ginger. The colour match is precisely the colour pictured, and blends with my... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Nice wig, great quality but colour difference. In video mocha colour much darker with limited cream highlights. In reality, this wig received mainly cream with minimal brown mocha. No returns policy.

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I have nothing bad to say about this company apart from never ever getting a response from any form of communication. otherwise everything else is great - good brands, good prices, and prompt delivery... もっと見る

企業情報

  1. 毛髪製品店

当該企業による記述

•Simple solutions for fine and thinning hair. •Beautiful colour options. •Instant volume and length. •Every day is a good hair day!


連絡先

3.2

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

549件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.2

すべてのレビュー

(549)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent recommended

2023年4月27日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Janet,

Thank you for your positive feedback.

We look forward to helping you with your next order.

Kind regards,

Kristina.

5つ星のうち5の評価

While the shipping process took a…

While the shipping process took a little time this time, I am in another country and I understand everything is a bit slow right now. This has nothing to do with Kristina's business.

Aside from that, the product - Kennedy by Estetica in Chromert1B - is perfect! And the packaging and thoughtfulness of Kristina to include some little gifts, made my day. Thank you Kristina!

Again, when I have questions about color or style, she always gets back to me. Please know that this is a small business and it may take some time but she does respond. Sometimes I think in today's world, many need everything "right now" and it just isn't feasible in many markets.

Anyway, I highly recommend Kristina Young Hair Additions. The products are always top notch, which is not always the case with online shopping. And her customer service is also worthy of 5 stars.

2023年5月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

customer service lacking but products great

I loved my topper from the clearance section, was exactly how described and packaged beautifully, however i have been waiting for a refund on the VAT relief since 9th May, i've checked my bank and although i have chased via email and wats app, i have had no responses at all and no refund, can this be rectified ASAP , its the customer service that seems rather lacking unfortunately which is a shame as the videos on You tube are a great asset as is the choice of products on your website

2023年5月9日
自発的なレビュー
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Andrea,

Your VAT refund on your order has now been issued.

As per the information on our VAT Relief page VAT refunds will be issued within one month.

You placed your order with us before we had the opportunity to process your VAT relief form and set your customer account to be VAT exempt. As per the information on our VAT Relief page it takes up to 2 business days. We can issue VAT refunds after orders have been placed, however, the process is simpler if customers take the time to read all the relevant information available to them on the website prior to placing an order.

Kind regards,

Kristina.

5つ星のうち5の評価

A quick delivery and packaged very…

A quick delivery and packaged very nicely. Very happy with the wig. Will definitely use again and highly recommend 😊

2023年5月1日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Jan,

Thank you for your positive feedback.

We look forward to helping you with your next order.

Kind regards,

Kristina.

5つ星のうち5の評価

Excellent customer care.

Excellent customer care.
Excellent product
Excellent company

2023年4月23日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Lizzi,

Thank you for your positive feedback.

We look forward to helping you with your next order.

Kind regards,

Kristina.

5つ星のうち1の評価

Yet again I have emailed this company…

Yet again I have emailed this company regarding my dissatisfaction of my wig purchase, the customer service is terrible! I have asked to return my wig as it is not keeping its original style after washing with the appropriate products. Hopefully I will have some response soon . There is no contact number either for this company which is very frustrating!

2023年4月16日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Kathryn,

As per my earlier email to you, as per our company policy in relation to quality concerns we have passed on the information you provided to to Belle Tress. Their quality control will consider this information and we are awaiting their response. As soon as we hear back from them with information we will be in touch.

Kind regards,

Kristina.

5つ星のうち5の評価

Snel geleverd netjes afgehandeld en…

Snel geleverd netjes afgehandeld en ingepakt. Weer 2 mooie pruiken erbij. Jammer dat douane kosten zo hoog zijn

2023年4月11日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Sylvia,

Bedankt voor uw positieve feedback.

We helpen je graag verder met je volgende bestelling.

Met vriendelijke groeten,

Kristina.

5つ星のうち1の評価

Colour far darker than shown on screen…

Colour far darker than shown on screen and no ability to return

2023年4月2日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Anthony,

As I said in my email, you ordered a wig in colour 1B, which is Soft Black. You then emailed us after you received the item to say the colour isn't suitable as it is almost black.

You've been placing multiple orders for different colours, under two different customer accounts, then have sent emails sounding unsure about the colours and have then gone on to cancel some of those orders (after we have ordered the items in from the suppliers for you).

You said in one of your emails that you were nervous about ordering the wrong colour as you have made some mistakes lately.

We do urge that customers take the time to read all the relevant information available to them on the website, especially if there are specific requirements regarding colour/style.

Colours shown on photos and videos cannot be relied upon to be a 100% accurate representation of the colour due to variances in lighting and computer/phone screens.

We do offer consultation services to help customers choose a suitable style/colour prior to ordering. If you would like more information please contact us and I'll be happy to send that to you.

Kind regards,

Kristina.

5つ星のうち5の評価

Delivery great and very pleased with…

Delivery great and very pleased with purchase

2023年3月17日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Sheila,

Thank you for your positive feedback.

We look forward to helping you with a future order.

Kristina.

5つ星のうち1の評価

Topper not like pic at all absolute…

Topper not like pic at all absolute waste of money

2023年3月9日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Christine,

We did discuss this in some detail on email.

We do not recommend choosing a topper or wig based on looking at an image alone. There are different aspects to consider when choosing a product that needs to meet certain requirements. In your case you needed a specific root colour.

The information on our website and the product pages explains that colours shown on photos and videos cannot be relied upon to be a 100% accurate representation of the colour due to variances in lighting and computer/phone screens.

We do urge, as per any online purchase from any retailer, that customers take the opportunity to discover important aspects of their purchase before placing their order, especially if there are specific requirements. We do offer consultation services to help customers choose a suitable style/colour prior to ordering.

Kind regards,

Kristina.

5つ星のうち5の評価

kristina the best

I received my topper belle tresse this week and i'm so happy. It's a new color for me and I love it.
I want to tell you, Kristina thank you so much,
the packaging is beautifful, you send me my topper so quickly, I appreced.
Fati from Belgium

2023年2月23日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Fatima,

Thank you for your positive feedback.

We look forward to helping you with a future order.

Kristina.

5つ星のうち1の評価

I ordered a wig from you back in early…

I ordered a wig from you back in early February, still don’t have it yet! I saw the price if the wig on your website and it significantly cheaper that it is over here in the states! But when I went to check out, the price jumped up more than it would’ve been here! Sent an email asking why and you said conversion rate! Ok that’s fine so I told you to cancel my order and you never did! Plus you charged me $25 for shipping!!! When I tried to reach out to you for information, couldn’t get a response from you!! So if you would have told me important things about ordering from a company over seas I would’ve known! Never again!!!

2023年2月24日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Julie,

Just to review the facts...

As advised a few days after you placed your order, we included your item in our next order from Ellen Wille (who are in Germany). Once it arrived here we shipped that out to you.

You sent a number of emails to us in the few days following your placing the order. Amongst those emails you asked us to cancel the order, but following that you asked when it was going to be shipped. We sent you an order update and advised we were including your item in our next order from Ellen Wille. At no point following that did you confirm that you wanted to cancel the order. In fact, your following emails were regarding the tracking of the package.

The price on the payment page on our website is the total price you pay in GBP. That price includes shipping (which there is a charge for, it is not free). If you are paying in a currency that is not GBP your bank/credit card company will charge you based on the currency conversion rate for that day (which was explained to you in an email).

We do urge, as per any online purchase from any retailer, that customers take the opportunity to discover important aspects of their purchase before placing their order.

Regarding the delay in the shipping, as per our email to you on March 13th:-

"The international postal system is still experiencing some disruption following the recent cyber attack. You can see the Royal Mail update here. This update is also included on our Order Processing & Shipping page.

We can ask Royal Mail to investigate but only from 25 days after the due delivery date. If the package has not arrived by March 31st please let us know and we can put in a claim with Royal Mail and they will investigate, but hopefully it is en-route to you."

I can see your package was delivered yesterday (28th). I am glad that it's finally reached and has not been lost.

If you are looking to place on order with a price listed in USD and fast shipping I recommend ordering from a company based in the USA in future.

Regards,

Kristina.

5つ星のうち1の評価

I ordered and received an Ellen Wille…

I ordered and received an Ellen Wille Lovely Topper Pearl Blonde. Unfortunately It did not match the on- line description ...instead of being described as ash blonde it has reddy orangy roots. Upon opening the box i immediately saw it was totally unsuitable .... it has not been handled whatsoever. I have written to them several times but they refuse to communicate with me. I have requested an online consultation to resolve this matter to no avail.

2023年3月8日
自発的なレビュー
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Wanda,

Ellen Wille rooted colours do have a darker root but it is not indicated anywhere what that root colour is. The colour can vary between styles. I don't know where you have seen that the root colour on the Lovely topper is ash blonde?

We do urge, as per any online purchase from any retailer, that customers take the opportunity to discover important aspects of their purchase before placing their order, especially if there are specific requirements.

As you have seen, we do offer consultation services to help customers choose a suitable style/colour. I have sent you some information on this. Let me know if you would like to go ahead and make an appointment.

One recommendation I have to alter the appearance of the root colour on the topper you have received is to use dry shampoo (plain or tinted) or a tinted root spray. Batiste is a popular dry shampoo and L' Oreal have a root touch up spray (both available in Boots and Superdrug).

Kind regards,

Kristina.

5つ星のうち5の評価

Always first class service and…

Always first class service and products. Have used many times and always found them helpful and quick to respond.

2023年3月1日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Sarah,

Thank you for your positive feedback.

We look forward to helping you with a future order.

Kristina.

5つ星のうち5の評価

Kristina was fantastic

Kristina was fantastic with helping me to find the right product for me. Thank you so much for your help

2023年2月23日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Simon,

Thank you for your positive feedback.

We look forward to helping you with a future order.

Kristina.

5つ星のうち5の評価

Great range of products

Great range of products. Super studio! Kristina is very easy to talk to and spent a lot of time with me.

2023年2月10日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Jane,

Thank you for your positive feedback.

It was a pleasure to meet you and help you choose a suitable colour and style. I'm so glad you are happy with the result! It looks lovely on you.

Kristina.

5つ星のうち5の評価

Excellent

Excellent, great communication & fast delivery!

2022年6月26日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Debbie,

Thank you for your positive feedback.

We look forward to helping you with a future order.

Kristina.

5つ星のうち1の評価

Poor Communications

I am sorry to say that this Company does not have very good communication channels for its Customer Service. I ordered a Gabor wig some two weeks ago and received an automated acknowledgement. The product has still not arrived and I have been trying to get a telephone number to phone them to ask why I had not received my goods or had a communication to tell me of any delay. Unfortunately the company does not have a telephone only a mobile number which you can send a what’s app message. You can also send an email. I have sent the same message on each of the two comms channels but not received a reply. To not be able to contact a customer service and speak to an individual is a little bizarre. I am still awaiting contact from them as to where my product is and when I can expect delivery. I do hope perhaps there is a response from this channel with some information.

2023年2月20日
自発的なレビュー
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hi Elaine,

With Gabor products it is not uncommon for it to take 1-2 weeks to receive an update from our supplier as to whether items are available.

Our Order Processing & Shipping information is on our website. There is a link to this information next to ‘Dispatch Time’ on the website product pages. That also includes a service update. There have been ongoing production and supply issues and many items are in short supply or on back order. This has been affecting all retailers.

"Gabor are a US based company and have a warehouse in the UK which stocks some of their products. Most products need to be ordered from the USA. Orders from the USA are placed once a week. Only when we place those orders and receive an update from our supplier do we know if items are available. We are not able to reserve items prior to placing our order."

We haven't yet received an update from the supplier to let us know whether your item was in stock in the USA and made the next shipment to the UK.

When the UK supplier places the orders they aren't told straight away if the item has made the shipment from the USA. At some point after the order is placed the supplier's system updates to show an expected date, then they let us know. It's not the easiest process, but this is how it goes for Raquel Welch/Gabor/Hairdo pieces that come through the UK supplier and it's complicated further by the low stock levels at the moment. It's much simpler when we order directly from other brands (Jon Renau/Belle Tress/Estetica Designs).

As we are an online business we deal with the majority of enquiries online. Having had a phone number available for calls in the past, it became apparent very quickly that this was predominantly being used by customers to gain in-depth, personalised advice (a service we offer through consultations) or to seek answers that are clearly available on the website. This prevented us from using our time effectively and dealing with all customers fairly. Being a smaller business it is critical that was maximise our productivity time. However, I can see that you sent your messages yesterday afternoon and left your review a few hours later before we had the chance to respond and update you on your order.

I hope that helps to explain the process.

I have sent you an email with more details.

Regards,

Kristina.

5つ星のうち2の評価

Falsche Farbe, schlechter Support

Falsche Farbe, nicht wie abgebildet, keine Antwort auf meine email von vor 6 Tagen. Schlechter Support, verkaufen ok, Nachsorge wohl unwichtig. Nucht mehr wieder!

2023年2月3日
Kristina Young Hair Additions ロゴ

Kristina Young Hair Additions からの回答

Hallo Marion,

Der von Ihnen bestellte Artikel war ein Lagerräumungsartikel. Diese Artikel sind Endverkauf und vom Umtausch ausgeschlossen.

Auf der Produktseite für den von Ihnen bestellten Artikel gab es ein Schnellansichtsvideo, das zeigte, wie dieser Artikel aussieht.

Außerdem erklären die Informationen auf unserer Website und den Produktseiten, dass die Farbdarstellung zwischen verschiedenen Haarfasern und -stilen variieren kann.
Auf Fotos und Videos gezeigte Farben können aufgrund von Abweichungen in Beleuchtung und Computer-/Telefonbildschirmen nicht als 100 % genaue Darstellung der Farbe angesehen werden.

Wie bei jedem Online-Kauf bei einem Einzelhändler drängen wir darauf, dass Kunden die Gelegenheit nutzen, wichtige Aspekte ihres Einkaufs zu entdecken, bevor sie ihre Bestellung aufgeben.

Sollten Sie bei einer zukünftigen Bestellung Hilfe benötigen, kontaktieren Sie uns bitte.

Mit freundlichen Grüße,

Kristina.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報