Letang Auto Electrical LTD レビュヌ 

601
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

WOW - what a great team at Letang. Following a discussion with the Technical and Sales team I ordered my Thule Residence G3 Awning Room yesterday lunchtime and it arrived at 08:30 this morning. T... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

After a slight misunderstanding of the colour of the items I had ordered and received I can only applaud letang auto for the swift service they gave in refunding the cost of the items and accepting th... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

From the first phone call with Dan to the Retro fitting of the Horrex Fly Screen and the Memo Van Swing Arm was an absolute pleasure.Informative helpful and knowledgeable team.All I can say is that th... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

After waiting 2 weeks for an item (Thule roof tensioner) which was advertised as 3 - 5 working days the item arrived with a broken fixing. Phoned LETANG and was told to email picture of broken fixing... もっず芋る

䌁業情報

  1. 自動車郚品垂堎
  2. ・
  3. 自動車修理・敎備店
  4. 自動車敎備工堎
  5. 自動車電装業

圓該䌁業による蚘述

We are the new electrical generation who have been born into an age where vehicles and Transportation has been greatly advanced in mechanical and technological improvements, also in that same space of time vehicles incorporating electrical technology has had a phenomenal improvement in the industry and most vehicle on UK roads have an important electrical aspect to them. We cover a large area of southwest such as: Bath and District Area Bristol and District Area Wales


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

601件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 33に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(601)

過去12か月のレビュヌ数: 108ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

I ordered 3 number static caravan


After a slight misunderstanding of the colour of the items I had ordered and received I can only applaud letang auto for the swift service they gave in refunding the cost of the items and accepting the return of the items. I would have no hesitation in using letang autos in the future and thankyou for a pleasant outcome

2026幎9月28日
Letang Auto Electrical LTD ロゎ

Letang Auto Electrical LTD からの回答

Hi Michael & Debbie :)

We’re really pleased we were able to get everything sorted quickly and that you were happy with the outcome. These things can happen, especially when there’s a misunderstanding over a product specification, so we’re just glad we could put it right for you without any fuss.

We really appreciate your kind words and your willingness to use us again in the future. You’ll be very welcome! 😊

Thanks again,
The Letang Team

5぀星のうち1の評䟡

I haven’t recieved the order although


I haven’t recieved the order although the courier says it’s been delivered. I’ve complained to them but no response

2026幎9月27日
Letang Auto Electrical LTD ロゎ

Letang Auto Electrical LTD からの回答

Hi Allison,

We’re sorry to see your review and, of course, we understand how frustrating it is if you haven’t received your order.

However, this is the first we were made aware of any problem with the delivery. We had not received a phone call or email from you regarding the order before seeing your review this morning.

Your order was dispatched on 28th September and the courier tracking shows it as delivered and signed for on 29th September, with the signature recorded as “Michael”.

We have contacted you directly this morning and are now investigating the delivery with DX as a matter of urgency. We will, of course, do everything we can to get this resolved for you.

We’re a small business and always want the opportunity to investigate and resolve delivery issues for our customers before they escalate to a public complaint. We hope we can get this sorted quickly for you.

Kind regards,
Letang Auto Electrical & Vehicle Parts

5぀星のうち1の評䟡

Useless customer service i ordered an


Useless customer service i ordered an item 23rd september 2026 i had to keep chaseing chaseing chaseing there lies they kept saying it should be in soon the item never got dispatched because there constant lies they wasted 10 days of lies i still never got the item had a full refund please dont use this company as your items will never turn up they will fob you off with a whole load of make belive storys avoid avoid avoid at all cost

2026幎10月2日
自発的なレビュヌ
Letang Auto Electrical LTD ロゎ

Letang Auto Electrical LTD からの回答

Hi Carl,

We’re sorry that you were unhappy with the wait for your order, and we’re disappointed to see some of the claims made in this review, as they don’t reflect what actually happened.

Your order was placed on the evening of 23rd September. On 25th September, we contacted you to explain that the item was expected into our warehouse around 28th/29th September and would be dispatched shortly afterwards.

The item was unfortunately delayed with our supplier, and we completely understand that you didn’t want to wait any longer. However, we were not ignoring your order or making up information — we were passing on the expected delivery information available to us at the time.

You subsequently requested a cancellation and we issued you with a full refund on 1st October, just one week after your order was placed. Your order also qualified for free economy delivery (2–4 working days) once the item was dispatched.

We’re always happy to understand a customer’s frustration when an item is delayed, and we’re sorry we weren’t able to fulfil your order within the timeframe you wanted. However, we do feel it is important to clarify that you were kept informed of the expected stock date and that your order was fully refunded promptly when you decided you no longer wished to wait.

We’re a small business and genuinely value our customers, so we’re sorry that on this occasion we weren’t able to meet your expectations.

Kind regards,
The Letang Team

5぀星のうち5の評䟡

Great Customer Service

WOW - what a great team at Letang. Following a discussion with the Technical and Sales team I ordered my Thule Residence G3 Awning Room yesterday lunchtime and it arrived at 08:30 this morning. That added to the fact they also had the lowest price anywhere is fantastic.
Definitely recommend this company - I will certainly be back.

Thanks Letang Team.........

2026幎9月30日
自発的なレビュヌ
Letang Auto Electrical LTD ロゎ

Letang Auto Electrical LTD からの回答

Thank you so much for such a fantastic review!

It’s brilliant to hear that you were so happy with both the service and the delivery. We know there’s a lot of choice out there, so it really does mean a lot to us that you chose Letang — and even better that we managed to get your Thule Residence G3 to you first thing the following morning!

I’ll make sure the Technical and Sales teams see your lovely comments. They’ll be chuffed to bits!

Thank you again for your recommendation, and we look forward to helping you again in the future!

The Letang Team 😊

5぀星のうち5の評䟡

From the first phone call with Dan to


From the first phone call with Dan to the Retro fitting of the Horrex Fly Screen and the Memo Van Swing Arm was an absolute pleasure.Informative helpful and knowledgeable team.All I can say is that the 2 items I had fitted was a game changer in the Summer spending 3 weeks Cycling in France Switzerland and Belgium.Cant thank the lads enough.Would definitely do some upgrades with them again no problem at all.Brilliant

2026幎7月15日
自発的なレビュヌ
Letang Auto Electrical LTD ロゎ

Letang Auto Electrical LTD からの回答

Thanks so much for the fab review!

It was an absolute pleasure dealing with you, from that first chat with Dan right through to getting everything fitted. We’re really pleased the Horrex Fly Screen and Memo Van Swing Arm made such a difference on your trip — three weeks cycling around France, Switzerland and Belgium sounds pretty awesome to us! 😂

I’ll make sure Dan and the lads see this. It’s always nice to hear that the time and effort we put into getting things right is appreciated.

Thanks again for choosing us, and whenever you’re ready for the next van upgrade, you know where we are!

All the best,
The Letang Team 🚐

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE THIS COMPANY

After waiting 2 weeks for an item (Thule roof tensioner) which was advertised as 3 - 5 working days the item arrived with a broken fixing. Phoned LETANG and was told to email picture of broken fixing, which I did. Then more emails requesting what was going to happen, with no reply eventually I requested to return item for a full refund. Was told it is a warrantee claim! even though I can not use the item. 4 weeks later still waiting to find out what's going to happen! LETANG have taken our money and we have since realised ( from the delivery packaging) that the item was eventually sent from another company!

2026幎9月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Stock availability cannot be trusted

I ordered a Thule backpack that was shown as in stock, with delivery advertised within 2–4 days. When I contacted the company for an update, I was told that this particular colour was not actually available and had to be ordered from the manufacturer. After some unclear communication about a possible delivery date, they cancelled my order.

The item is still shown as in stock on their website. Based on my experience, you cannot rely on the availability or delivery information displayed there.

2026幎9月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Thule Ominster 6300 Awning fitted

After being let down by another online store for same product who then took money then said not in stock till September.
Contacted Dan , who said yes in stock can either fit or post

I was only just over an hour away so went for fitting.
Excellent team work is all I can say , old awning removed and new fitted all within 40mins.
Thank you Dan and team
Extremely Happy
Colin

2026幎8月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I ordered a Fiamma sun canopy as were


I ordered a Fiamma sun canopy as were cheapest on the internet. 4 days after the order they cancelled and returned the money. I contacted them and they told me there was an error and that price was too cheap, mmmmmm. They gave me another price (more) in which I agreed to and said I now need sending to the caravan site. They sent one to home and caravan site, this is not a small item. A casting on the leg broke, not Letang fault but the process to report a warranty is none existent. I told them which part I need from Amazon. 6 weeks later still not resolved I just bought the part myself. Wouldn't use again.

2026幎7月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Extremely poor service and unreliable


Extremely poor service and unreliable delivery. I ordered a Thule Omnistor 1200 on Friday, 24 July, expecting delivery within the advertised 1–2 working days. Unfortunately, the item arrived 17 days later on Monday, 10 August—long after I had already left for my summer holiday, completely defeating the purpose of the purchase. My experience with this company was incredibly frustrating for several reasons. Zero Communication: I tried calling, messaging via Shop Chat, and messaging via the shop's WhatsApp for a week with no response. Misleading Updates: I was repeatedly promised "next-day shipment," but the shop application continuously showed the item was still awaiting dispatch / awaiting details from the seller. Deceptive Support: Customer service gave contradictory excuses. I was eventually told the system glitched because five people ordered at once, and that the item was actually shipping from a third-party supplier. If an item is fulfilled by a third party, this should be clearly stated at checkout as standard delivery times cannot be met. I am highly disappointed with the lack of communication, the false promises, and the overall poor service.

2026幎7月30日
5぀星のうち1の評䟡

Very poor customer service

Very poor customer service. I asked a technical question on their enquiry page, totally ignored. Then I tried through their WhatsApp option; I was told they would look into the question and never got back to me. Avoid

2026幎8月12日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報