Lincolnshire Pond Plants Ltd レビュー 

1,195
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

They have such a huge selection, I wish I had acres but had to limit to only 4 this time. I ordered a stunning star grass Dichromena colorata that I've been after for ages and a stripey Scirpus zebri... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Quality of plants very mixed, some fine others on their last legs. Poor customer service and fobbed off when I did complain. Will use alternate supplier in future.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

All questions I asked were answered nicely. The plants that I ordered were quickly delivered and were well packaged. I've had quite a few plants from this site and have never been disappointed wit... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very helpful & knowledgeable staff at RHS show & 2yr later by email. Helped me select appropriate plants for my small wildlife pond. Marginals arrived ok but oxygenates mostly slime because Royal Mai... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 池用品店
  2. ・
  3. ガーデン センター

当該企業による記述

Lincs Plants is dedicated to offering award-winning pond plants along with an expanded selection of high-quality plants. By combining their expertise and passion for plants, they cater to customers seeking both specialty and diverse plant varieties. The brand emphasizes quality, expertise, and an enhanced plant selection, making it a go-to for gardening and pond plant enthusiasts.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1195件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(1,195)

過去12か月のレビュー数: 761件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Got the plant but not the kit

Update: the rest of my order arrived, very poor condition, they issued replacement plants which were just as bad. I got my money back but not my time. Disappointed and will never use them again

I ordered a water lily kit but only received the plant. You would think it would be easy enough to just send the additional kit parts but customer service is so painfully slow and the chat platform doesn’t allow you to add photos (even though there is a tool for it)
A conversation seems to be based on one reply from them per day.
I have other items already on order from them, I’m dreading what I see when they turn up.

I will update this as my experience with them progresses

2026年5月26日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

I ordered a water lily kit but only received the plant. You would think it would be easy enough to just send the additional kit parts but customer service is so painfully slow and the chat platform doesn’t allow you to add photos (even though there is a tool for it)
A conversation seems to be based on one reply from them per day.
I have other items already on order from them, I’m dreading what I see when they turn up.

I will update this as my experience with them progresses

5つ星のうち5の評価

Good quality pond plants, great service.

I've purchased from Lincolnshire Pond Plants previously, so knew from experience that they were reliable. This time I purchased several oxygenating pond plants, they arrived within a few days, well packaged in good condition.
They're now in the pond, hopefully flourishing.
Would recommend and would definitely buy from Lincolnshire again.

2026年5月22日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re really grateful for your continued support and delighted to hear your oxygenating plants arrived quickly and in good condition. Thank you for your recommendation, and we hope they thrive in your pond!

5つ星のうち5の評価

Brilliant service and plants were…

Brilliant service and plants were absolutely brilliantly packaged and great condition

2026年5月27日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re really pleased to hear you were happy with the service, packaging, and condition of the plants. Thank you for your lovely feedback!

5つ星のうち5の評価

Quality assured

Fast turnaround, excellent communication, quality product. Recommended.

2026年5月22日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re really pleased to hear you were happy with the turnaround, communication, and product quality. Thank you for your recommendation!

5つ星のうち5の評価

Very efficient service and delivered as…

Very efficient service and delivered as expected. Have used Lincolnshire Pond plants before and been very pleased with what I’ve received . As I live in Lincolnshire I like to purchase locally .

2026年5月27日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re really pleased to hear you’ve been happy with your orders and continue to support us locally. Thank you for your lovely feedback and continued custom!

5つ星のうち1の評価

Maybe if this company actually traded…

Maybe if this company actually traded with some degree of customer interest and not put all their efforts into the Chelsea Flower Show; I wouldn’t have to be here but having placed an order back on 5th February 2026 and almost 4 month later still not received anything except empty platitudes and tumble weed I have to say Avoid At All Cost. To date I sent an email cancelling the entire order and requested a full refund citing- UK Under the Consumer Rights Act and Consumer Contracts Regulations- of which they have only issued a partial refund. It seems like they are playing games…

EDIT:- in response - Still waiting for my full refund- I would contact you but you make it neigh on impossible for customers to do so especially via that pathetic chat bot on your web page, no customer service email or telephone contact and if perchance you do reply it is with a generic reply “ thanking people for their continued 4 months of patience “ but “our heartfelt apologies but the dog my homework”

2026年5月27日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delays, communication, and refund handling. We appreciate how disappointing this situation has been, especially after such a long wait. Please contact us directly with your order details so we can review this further for you.

5つ星のうち5の評価

A problem with my order was well…

A problem with my order was well handled without fuss and the replacement plant arrived, healthy and ready to transplant into my new pond. I will be buying more plants soon!

2026年5月27日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re really pleased to hear the issue with your order was resolved smoothly and that your replacement plant arrived healthy and ready for your pond. Thank you for your lovely feedback and we look forward to your next order!

5つ星のうち2の評価

The plants arrived on time but are a…

The plants arrived on time but are a disgrace. Mostly brown leaves and mush. Very poor quality

2026年5月27日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re very sorry to hear you were disappointed with the condition of the plants received. We understand your frustration and apologise that the quality did not meet expectations. Please contact us directly with your order details so we can look into this further for you.

5つ星のうち1の評価

Plants not as described + poor service

I ordered plants at the beginning of March. The first part of the order delivered in April. The 1 litre plant came in a plastic bag and was actually 3 very small individual plants so not as described. One of the other plants was dead. I received the final part of the order at end of May and this was not the rooted plants described but was bare rooted in a plastic bag that was mouldy on arrival. I did get a refund for part of the order. However, I will not use this company again.

2026年5月27日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment with the condition and presentation of the plants received. We appreciate your feedback regarding the delays, plant descriptions, and packaging, and we apologise that your order did not meet expectations despite the partial refund provided.

5つ星のうち5の評価

I ordered my Plants online

I ordered my Plants online, which was really easy, everything went really smoothly. I ordered them on Thursday. They were dispatched on Friday and arrived on Tuesday.(Monday was a bank holiday.) so no complaints there excellent service.

2026年5月26日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re really pleased to hear ordering was easy and that your plants arrived quickly despite the bank holiday. Thank you for your lovely feedback and support!

5つ星のうち1の評価

Ordered 2 floating plants for pond

Ordered 2 floating plants for pond. 1 was covered in white furry mould on roots the second had 10 loose leaves that had broken off. Will not not be ordering from them again. The one star is for delivery only.

2026年5月26日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re very sorry to hear you were disappointed with the condition of the plants received. We understand your frustration and apologise that the quality did not meet expectations despite the delivery service being satisfactory. Please contact us directly with your order details so we can look into this further for you.

5つ星のうち5の評価

Very speedy and efficient delivery

Very speedy and efficient delivery. Excellent native plants for my pond.

2026年5月26日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

We’re really pleased to hear you were happy with the speedy delivery and the quality of the native pond plants. Thank you for your lovely feedback!

5つ星のうち1の評価

I ordered 50 three litre ferns for…

I ordered 50 three litre ferns for delivery in March.

I May I received 35 small plugs, many just rootballs some had a frond or two of life. Most dead.

Firstly mislead, they claim the plants are 3L when in fact they send plug plants.

Second they show pictures of lush living plants. They send dead root balls.

Clearly scam. Poor quality plants and very inaccurate descriptions

2026年5月19日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and the disappointment caused by the condition, size, and quantity of the plants received. We understand your concerns regarding the product descriptions and how the plants were represented compared to what arrived. This is not the standard of quality or service we aim to provide, and we sincerely apologise for letting you down. Your comments will be taken seriously as we review our product descriptions, fulfilment processes, and quality control standards. Please get in contact and we can help to resolve this.

5つ星のうち4の評価

Resolved Delivery problem - now very happy !

I ordered a pond plant last Wednesday (20th May), and it was supposedly despatched Thursday morning (21st May). Royal mail did not receive it till Sunday 24th May, at its North West Superhub, where it stayed until today (26th May). I rang this company this afternoon to ask what was happening, and was promised someone would contact me later today to update me on the situation. I have not heard anything from them, and when I have just checked, my parcel has arrived at Exeter. It should have been delivered to Nottingham.
Clearly this plant will not be in a fit state by the time it EVENTUALLY arrives, but Lincolnshire Pond Plants Ltd. don't seem to care about taking my money for an unsuitable plant.
Would I recommend them? Definitely NOT.
Would I use them again? Definitely NOT.

EDIT
I accept that the problem was NOT this company, but Royal Mail. Customer services have resolved the issue, to my complete satisfaction, and have been excellent.

2026年5月26日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused by the delays, tracking issues, and lack of follow-up communication. We completely understand your concern regarding the condition of the plant after such an extended and misdirected transit journey. This is not the standard of service we aim to provide, and we sincerely apologise for the disappointment caused. Your comments will be taken seriously as we review both our dispatch procedures and customer support processes.

5つ星のうち5の評価

Ordered a few plants for my tanks from…

Ordered a few plants for my tanks from here now and they are always fab, grow really well and arrive in great shape, definitely recommend!

2026年5月26日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear the plants for your tanks have consistently arrived in great shape and grown well for you. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your continued support. We look forward to serving you again soon.

5つ星のうち4の評価

Excellent size of plants arrived safely…

Excellent size of plants arrived safely today.
My only criticism is that though my order stated shipped from Thursday morning no tracking info appeared until late Sunday afternoon so I would suggest it would be better to only notify that the order is shipped when it has actually left the premises.

2026年5月26日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear your plants arrived safely and that you were pleased with their size.

We also appreciate your helpful comments regarding the shipping notifications and tracking updates. Your feedback is very valuable, and we will take this on board as we look to improve our dispatch communication process.

Thank you again for your support, and we hope to serve you again soon.

5つ星のうち1の評価

Poor quality

I placed an order in January for March pre-order deliver, eventually after much chasing my plants were delivered in May, half the plants were dead on arrival and the others are really poor quality, I would never order from this company again total waste of money.

2026年5月15日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and the disappointment caused by the delays and the condition of the plants received. We understand how frustrating this must have been, especially after waiting so long for your pre-order delivery. This is not the standard of quality or service we aim to provide, and we sincerely apologise for letting you down. Your comments will be taken seriously as we review our pre-order fulfilment, communication, and quality control processes.

5つ星のうち5の評価

Highly recommended

Really delighted with the pond plants that arrived very quickly and in excellent condition. Lincsplants has a great selection and the customer service I received from Alex was fantastic, just the help I needed to decide on my order. Highly recommended.

2026年5月24日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear your pond plants arrived quickly and in excellent condition. It’s also fantastic to know you were pleased with the selection and the customer service provided by Alex. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your support. We hope to serve you again soon.

5つ星のうち5の評価

My pond lily arrived safely and…

My pond lily arrived safely and quickly, lovely healthy plant, looking forward to when it matures.
Reasonable delivery,

2026年5月9日
自発的なレビュー
Lincolnshire Pond Plants Ltd ロゴ

Lincolnshire Pond Plants Ltd からの回答

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear your pond lily arrived safely, quickly, and in healthy condition. We hope you enjoy watching it mature and bloom. We really appreciate your support and are pleased you found the delivery reasonable too.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報