Mimi Beds レビュー 

297
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

This bed is absolutely ADORABLE. My daughter was thrilled when she saw it. Putting it together wasn't too complicated and the parts were clearly marked and well organized. Highly recommend to anyone w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I thoroughly enjoy my experience with mimibeds! Shipping was very fast, all pieces came and instructions were easy to read. My family picked out the dream raft floor bed for our toddler, and he absolu... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We ordered the House Bed and Mattress combo, which arrived in less than 2 weeks. Communication with customer service was pretty quick when we were curious about shipping times. The bed itself is a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Le délai de livraison a été beaucoup plus long que prévu lors de la commande, 2 mois de plus. Le service client, ne m’a jamais répondu, et ce, même après avoir envoyé 2 courriels, j’aurais annulé la c... もっと見る

企業情報

  1. 寝室家具店

当該企業による記述

Proudly Canadian, Mimi Beds is a dedicated family owned business specializing in the creation of Montessori beds for kids. Our mission is to provide children with a safe, comfortable, and inspiring sleep environment that promotes their independence and growth. With meticulous craftsmanship and a commitment to quality, Mimi Beds offers beds that combine functionality, aesthetics, and the principles of Montessori education. We strive to make bedtime a joyful experience for both children and parents, fostering a sense of wonder and exploration in the world of dreams.


連絡先

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

297件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 98%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(297)

過去12か月のレビュー数: 200件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Bed arrived without a manual and…

Bed arrived without a manual and without any hardware. It’s been 2 weeks now trying to get them to send me the missing parts. Very frustrating.

Update: A week after I posted this review, the hardware arrived. It is all mislabeled with the wrong letters per the manual I was emailed. My husband spent the time to try to match the hardware to the manual and discovered that we did not get sent the correct parts. Hardware is not what is on the list. We do not have pieces we need even after matching the best he could, there is definitely not a few things listed. And at this point we don’t even trust the steps in the manual.

Update: I asked for a refund and was offered a replacement bed. I do not trust this company at all anymore, so I once again asked for a refund. They are making me send the bed back even though I do not have a box big enough to accommodate the bed’s size. I do not trust they will actually give me a refund after their shady customer service’s handling of this situation. Fingers crossed I actually get my money back.

2026年6月20日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the delay in receiving your replacement parts.

In some cases, replacement parts need to be sourced from our inventory or from an incoming restock, which can unfortunately extend the processing time when they are not immediately available. We understand how frustrating this is, especially when you're eager to assemble your bed.

We're pleased to confirm that your replacement parts have now been packed and shipped, and the tracking information has already been provided to you.

Thank you for your patience and understanding. We truly appreciate your feedback and apologize again for the inconvenience.

5つ星のうち1の評価

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. I placed an order 3 months ago and have yet to receive my purchase. I have repeatedly asked to cancel the order due to the delays (my kid needs a bed!) and I receive only an AI response saying "we understand your frustration" without any resolution or acknowledgement of my request to cancel the order. This has gone on for months now. The amount time and energy spent trying to either get my purchase or get a refund is ridiculous, and still no resolution!

2026年4月17日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration caused by the delays.

We understand how important it was to receive the bed for your child, and we regret that we were unable to meet your expectations.

We can confirm that your order has now been canceled, and your refund has been processed. Depending on your payment provider, the funds may take several business days to appear in your account.

We appreciate your feedback, as it helps us improve both our communication and fulfillment processes. We wish you and your family all the best.

5つ星のうち5の評価

Love this playpen and playmat so much…

Love this playpen and playmat so much must have if your baby is crawling all the unsafe places in the house. This has been a saviour. My baby loves independent play time in safe space. Material is so good of both the products Playmat is such a high quality.

2026年7月4日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you so much for your wonderful review!

We're absolutely delighted to hear that you and your little one are loving the playpen and playmat. Knowing that they've provided a safe space for independent play and given you greater peace of mind means so much to us.

We're also thrilled that you appreciate the quality of both products—we work hard to create products that are safe, durable, and comfortable for growing families.

Thank you again for choosing Mimi Beds and for taking the time to share your experience. We wish you and your family many more happy moments together!

5つ星のうち5の評価

Excellent Wooden Playpen

We absolutely love our wooden playpen from Mimi Beds! It’s beautifully made, sturdy, and looks so much nicer than the typical plastic playpens. The modern wooden design blends perfectly with our home décor and actually looks great in our living room instead of standing out as baby gear.

It provides a safe, spacious area for our little one to play, and the quality has exceeded our expectations. Assembly was straightforward, and it feels very solid and well-built.

Overall, we’re extremely happy with our purchase and would highly recommend the Mimi Beds wooden playpen to anyone looking for a safe, high-quality, and attractive play area for their child.

2026年7月3日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you so much for your thoughtful and detailed review!

We're thrilled to hear that you're loving your Mimi Beds wooden playpen. It means a lot to us that you appreciate its quality, sturdiness, and modern design. We believe baby products should be both functional and beautiful, so we're delighted to know it fits seamlessly into your home.

We're also glad to hear that assembly was straightforward and that your little one has a safe and spacious place to play.

Thank you for recommending Mimi Beds to other families. Your support and kind words truly mean the world to our team. Wishing you and your little one many happy and memorable moments together!

5つ星のうち1の評価

À éviter

Mauvaise qualité. Craque énormément au point de réveiller l’enfant. Compliqué à assembler, il n’y aucun pré-assemblage. Bois de mauvaise qualité avec des faiblesse (noeuds) ce qui fait qu’il peut se fissurer.

2026年7月2日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas répondu à vos attentes, et nous vous présentons nos excuses pour la frustration occasionnée.

Nous aimerions avoir l'occasion d'en savoir plus sur votre situation afin de trouver une solution. Malheureusement, nous ne sommes pas en mesure d'identifier votre commande à partir de votre avis.

Nous vous invitons à répondre à notre demande d'informations ou à nous contacter directement à **[info@mimibeds.com](mailto:info@mimibeds.com)** en indiquant votre numéro de commande. Notre équipe se fera un plaisir d'examiner les problèmes que vous avez rencontrés et de travailler avec vous afin de trouver une solution satisfaisante.

Nous vous remercions pour vos commentaires, qui nous aident à améliorer continuellement nos produits et la qualité de notre service.

5つ星のうち5の評価

Great purchase experience

Bed arrived within five days. I was a bit skeptical, but Anthony was on it. Kept me totally informed and got it shipped out.

Bed is fantastic quality with easy setup. Mattress and pillow are perfect.

Our daughter loves it. Thanks again!

2026年6月15日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you had a great purchase experience and that your order arrived quickly. We'll be sure to pass your kind words along to Anthony—he'll be thrilled to know his support made a positive difference.

It's also wonderful to hear that you're happy with the quality of the bed, mattress, and pillow, and that the setup was easy. Most importantly, we're so glad your daughter loves her new bed!

Thank you for choosing Mimi Beds and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support and hope your family enjoys the bed for years to come!

5つ星のうち5の評価

We love our Mimi bed and playpen

We love our Mimi bed and playpen. They are solidly made and look great. There aren’t a lot of similar products on the market at this price. We found the company to have good customer service and response rate too.

2026年6月30日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you love both your Mimi bed and playpen. It means a lot to us that you appreciate the quality, design, and value of our products.

We're also delighted to know that you had a positive experience with our customer service team. Your kind words and support truly motivate us to continue providing the best products and service possible.

Thank you for choosing Mimi Beds—we hope your family enjoys your bed and playpen for many years to come!

5つ星のうち1の評価

Customer Service is horrible

Customer Service is horrible. I sent multiple emails and got no response. Then months after of waiting for our bed the shipping company they use returned our bed to sender without ever contacting us. I then again tried to reach out to the company and got nothing. I doubt we will ever see the bed or get a refund. I would not recommend buying from this company

2026年6月29日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

We're truly sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the delays and frustration you've encountered, especially with your shipment being returned by the courier.

We understand how disappointing this situation has been. Upon reviewing your case, we can confirm that a resolution has already been provided to you via email. Please rest assured that our support team will continue to keep you updated regarding your replacement order and will work closely with you until it has been successfully delivered.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right. Thank you.

5つ星のうち1の評価

I bought the mat and pen on 26/05 for…

I bought the mat and pen on 26/05 for my baby to be able to play and exercise in the floor as I have dogs at home. Only the mat arrived. I received an email with a link to track the delivery of the pen but the company says it does not exist. I communicated with them by email several times with very vague answers basically saying they don’t know when it will be delivered. My last email was this Monday and I’m yet to hear from them. This is so unprofessional!

UPDATE
My last email to their company was on June 22 to which they replied today (July 1st) saying that the item has now been delivered (?). Note that the Canpar delivery company has never changed the status from the tracking code to anything other than “No results available yet.”
Is this considered a robbery? I paid $200 on an item that was never delivered and they are now claiming that it was delivered. Still waiting on the good will of their employers to either give me my money back or send the item in an urgent delivery given the wait time.

2026年6月23日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused by your incomplete order and the lack of clear updates.

This is certainly not the experience we want for our customers. We'd like the opportunity to investigate what happened and work on resolving this as quickly as possible.

Could you please send us a private message to info@mimibeds.com with your order number and the email address used for your purchase? Our team will look into this right away and provide you with an update.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the opportunity to make this right.

5つ星のうち1の評価

Delays and shipping, terrible experience

Delays and shipping and no communication from the customer support

2026年6月15日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

We sincerely apologize for the frustration caused by the delays and the communication experience you had with us.

After reviewing your order, we can see that our customer support team has been assisting you, and your order has now been shipped. It is currently in transit and has already reached the final stage of delivery.

Our team will continue to monitor the shipment and ensure any updates or concerns are addressed until your order is successfully delivered.

Thank you for your patience and understanding. We truly appreciate your feedback and will continue working to improve our communication and service.

5つ星のうち4の評価

Ordered my bed with a mid May delivery…

UPDATE
So although I had a really bad experience with delivery dates promised then given new delivery dates that never happened, I did receive my refund immediately.
The dream floor bed is amazing. I highly recommend it. My granddaughter loves it and I love that I can just lay down with her to read until she falls asleep. Just hope Mimi beds fix the delivery problems and be upfront and honest about how long it’s going to take.
Received my refund and bought a Mimi bed on fb marketplace. The bed is perfect. Just wish the shipping wasn’t an issue. Customer service was always quick to respond and were apologetic, but I felt that I wasn’t being given the truth about delivery dates especially after reading reviews from people still waiting from December. If I have to buy in the future, I will order when the babies is born. That way I will have it when they are ready to transition.
Mimi beds also reached out to me and want to send me a gift for all the issues.

Ordered my bed with a mid May delivery date. No communication to say it was delayed. Reached out and was told end of May. Again nothing. Next was promised early June. Nothing. Next email said shipment was being prepared and would be shipped. Waited another week. Nothing. I finally bought a bed and mattress elsewhere and have asked for a refund.

2026年4月23日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

We sincerely apologize for the frustration and disappointment caused by the delays.

As noted on our website, all pre-order items include an estimated shipping date. While we do our best to meet these timelines, they are projections and can change as the arrival date approaches due to factors outside of our control, including manufacturing schedules, international shipping, and customs processing. Unfortunately, in your case, the delays extended beyond the original estimate, and we understand how disappointing that was.

We completely understand your decision to purchase a bed elsewhere after waiting longer than expected. After reviewing your account, we can confirm that our customer support team has assisted you and that your refund has been processed.

We appreciate your feedback, as it highlights areas where we need to improve our communication and customer experience. Thank you for giving us the opportunity to assist, and we wish you and your family all the best.

5つ星のうち5の評価

Lovely addition to our sleep routine

We couldn't be happier with our experience with Mimi Beds. From the moment we discovered their Montessori-inspired furniture, it was clear that they genuinely care about creating beautiful, functional, and child-friendly spaces. Their beds are thoughtfully designed to encourage independence while maintaining a safe and cozy environment for little ones. The craftsmanship and attention to detail are impressive, with designs that blend seamlessly into modern family homes. The products are not only practical but also aesthetically pleasing, making them a wonderful addition to any child's room.

2026年4月21日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you so much for your wonderful review—we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We’re delighted to hear that your Mimi Beds has become such a lovely addition to your family’s sleep routine. It means a lot to know that our Montessori-inspired designs are helping create a space that supports independence while still feeling safe, cozy, and comforting for your little one.

We’re also very grateful for your kind words about the craftsmanship and design. Our team puts a lot of care into creating furniture that is both practical and aesthetically pleasing, so it’s incredibly rewarding to hear that it fits seamlessly into your home.

Thank you again for your support and for choosing Mimi Beds—we’re so happy to be part of your child’s space.

5つ星のうち4の評価

Product was easy to assemble and seems…

Product was easy to assemble and seems to be good quality. Wait times are extremely long. Took us 4 months to receive the order, so have patience!

2026年5月28日
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you for your feedback—we really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re glad to hear that you found the product easy to assemble and that you’re happy with the quality.

Regarding the delivery time, this item was part of our pre-order collection. All pre-order items include an estimated shipping date provided on our website. Please note that this timeline is a projection and may vary as production progresses. While we always strive to meet the expected dates, delays can sometimes occur due to factors outside of our control, including manufacturing, shipping, and customs processes.

We completely understand that the wait time can be frustrating, and we appreciate your patience throughout the process.

Thank you again for your feedback and support—it means a lot to us.

5つ星のうち5の評価

Mimi Bed house

I am extremely happy with my Mimi bed frame! The quality is excellent, and it feels very sturdy and well-made. The assembly process was straightforward, with clear instructions and all the necessary hardware included.

The design is modern, elegant, and fits perfectly with my bedroom décor. One of the things I appreciate most is that the frame is very stable and doesn't squeak or wobble, even after regular use. It also provides great support for the mattress, making for a comfortable night's sleep.

Overall, this bed frame offers fantastic value for the price. I would highly recommend it to anyone looking for a stylish, durable, and easy-to-assemble bed frame.

2026年4月20日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you so much for sharing your experience with our Mimi bed house.

We’re truly happy to hear that you’re pleased with the quality, sturdiness, and overall design. It’s especially great to know that the assembly process was straightforward and that the instructions and hardware made everything easy to put together.

We also appreciate your feedback on the stability and comfort of the frame—knowing it remains solid, quiet, and supportive during everyday use is exactly what we aim for. It’s wonderful to hear that it fits so well with your space and has contributed to a comfortable night’s sleep.

Thank you again for your kind recommendation and support. We really value your feedback and are grateful to have you as part of our customer community.

5つ星のうち5の評価

I have personally got 2 items from…

I have personally got 2 items from them. One is their arts and craft table & chair and Ary house bed. The items are great quality. They have been in use for 2 years now and still stand strong. My toddler is always jumping on the table. I definitely recommend their products. The shipping was fast. I received the item earlier than expected delivery date.

2026年4月7日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you so much for taking the time to share your experience and for your kind feedback.

We’re really happy to hear that both the arts and craft table & chair and the house bed have held up so well over the past two years—especially with an energetic toddler putting them to the test! It means a lot to know the quality and durability have met your expectations and that the items are still going strong.

We also appreciate your note about the shipping experience and early delivery. Feedback like yours is very encouraging for our team and helps other families feel more confident when choosing our products.

Thank you again for your support and recommendation—it truly means a lot to us.

5つ星のうち1の評価

If I could give this company zero stars…

If I could give this company zero stars I would. The entire experience from start to finish has been horrendous.

I ordered a dream raft bed for my son on March 22 with the expectation that it would be shipped within the 48 hour window noted on their website. We were hoping to slowly transition my son into this bed before the arrival of our new baby.

It’s now June 12 and we STILL have not received the bed and only JUST received notification that the bed has been “shipped” via canpar, however, when I go to the canpar website to track it says they are still “waiting on details”. When I called canpar to confirm they had received the shipment from the seller they told me they have not received anything from them and are still waiting on Mimi beds to hand over the order. When I reached out to Mimi beds to ask what was going on I received no response.

Absolutely unbelievable - in the economy we live in, buying and supporting local businesses should be something that’s made easy to do. The entire experience with this company has been an absolute nightmare. I would not recommend them to ANYONE.

2026年6月12日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you for taking the time to share your experience, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment this situation has caused.

Upon checking your order, we can confirm that it was part of our pre-order collection. The estimated shipping timeline provided on our website applies to all pre-order items.

Please note that pre-order shipping dates are estimated projections and may vary as production and logistics progress. While we always aim to meet the expected timelines, delays can occasionally occur due to factors outside of our control, including manufacturing, shipping, and customs processing.

We sincerely apologize for the unforeseen delay and understand how upsetting this situation must be, especially given the timing and your family circumstances.

Regarding the tracking concern you mentioned, we understand how confusing it can be to receive a shipping notification while the carrier has not yet updated their system to reflect receipt of the parcel. We can confirm that this matter is currently being addressed via email by our support team, and we will continue to provide updates directly through that channel.

We take your concerns seriously and appreciate the opportunity to work toward a resolution. Please continue to communicate with our support team and provide your order details if needed so we can ensure your case is prioritized and properly investigated.

Thank you again for your feedback. While we regret that your experience has been frustrating, we remain committed to resolving this matter and improving our service moving forward.

5つ星のうち5の評価

We absolutely love our Mimi beds

We absolutely love our Mimi beds, Aty shelf and the sensory table and chair set! Creating a room that feels safe, cozy, and encourages independence was really important to me, and our Mimi Bed has been such a big part of that. Next we plan to get the sofa set!

2026年6月10日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback!

We are thrilled to hear that you love your Mimi Beds Ary Shelf, and Sensory Table and Chair Set. It means a lot to us to know that our products are helping you create a safe, cozy, and independence-focused space for your little one.

Hearing how these pieces have become a meaningful part of your child's room is exactly why we do what we do. We truly appreciate your support and are excited to hear that the sofa set may be next on your list!

Thank you for being part of the Mimi Beds family. We look forward to helping you create even more special spaces in the future

5つ星のうち4の評価

Good product, slow customer service

Mimibeds came through in the end and made up for the initial issues. The product itself is good quality, but their customer service department is quite slow in responding. Package did arrive on time originally. Definitely thought they were just going to leave me hanging on this one but they made up for the initial error.

2026年5月26日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the frustration and inconvenience this experience has caused.

We are sorry that you received the wrong item and that the return pickup process did not go as expected. Upon reviewing your case, we can confirm that we offered a replacement while the return was being processed; however, we understand that your preference was to receive a refund instead.

A pickup was scheduled for the incorrect item, and we regret that it was not completed as planned. While we have been working with the courier to resolve this issue, we understand that the delays have been frustrating. Please know that this matter has been escalated internally with both the courier and our customer service team.

Our support team is also continuing to communicate with you directly via email to ensure this issue is resolved as quickly as possible. We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

5つ星のうち1の評価

Jamais recu le lit commander en…

Jamais recu le lit commander en janvier. Pire compagnie et ils ne repondent a aucun courriel. Je vais les poursuivre

2026年1月9日
自発的なレビュー
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous vous présentons nos sincères excuses pour la frustration et la déception causées par le retard de votre commande.

D'après les informations dont nous disposons, votre commande pourrait concerner un article en précommande. Tous les produits en précommande affichent une date d'expédition estimée au moment de l'achat. Bien que nous fassions tout notre possible pour respecter ces délais, ceux-ci peuvent être modifiés en raison de facteurs indépendants de notre volonté, notamment les retards de fabrication, les perturbations du transport international ou les procédures douanières.

Nous sommes également désolés d'apprendre que votre expérience avec notre service à la clientèle n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Notre équipe répond habituellement aux courriels dans un délai de 24 heures ouvrables. Si vous n'avez reçu aucune réponse, nous aimerions avoir l'occasion d'examiner la situation plus en détail. Pourriez-vous nous confirmer si vos courriels ont bien été envoyés à l'adresse info@mimibeds.com ?

Nous serions reconnaissants d'avoir l'occasion de vérifier votre dossier et de résoudre toute préoccupation en suspens. N'hésitez pas à nous contacter directement en nous fournissant les détails de votre commande, et notre équipe se fera un plaisir de vous aider.

5つ星のうち4の評価

Beau produit

Super qualité et beau produit. Facile d'assemblage. Par contre, certaines pièces étaient endommagées.

2026年5月25日
Mimi Beds ロゴ

Mimi Beds からの回答

Merci d’avoir pris le temps de partager votre avis. Nous sommes ravis d’apprendre que vous êtes satisfait(e) de la qualité du produit, de son apparence et de sa facilité d’assemblage.

Nous sommes désolés d’apprendre que certaines pièces sont arrivées endommagées. Ce n’est certainement pas l’expérience que nous souhaitons offrir à nos clients. Nous vous contacterons prochainement au sujet des pièces endommagées afin de résoudre ce problème et de trouver une solution satisfaisante.

Merci encore pour votre retour et d’avoir choisi notre produit.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報