Mower レビュー 

90
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I ordered two lawnmower batteries which came well packaged and in good time. Unfortunately they weren’t the right size so I organized a return. The staff couldn’t have been more helpful and rang me wh... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I ordered and paid for a new lawnmower last Thursday 17th July and it arrived today 22nd and I want to commend Mower.ie for their fantastic online service and detailed emails advising delivery ect. Ro... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

EDIT: The team has gone above and beyond to make this right after some shipping mixup from backup staff during plowing week. -------------- Found them listed as licensed Honda resellers, or... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I purchased a Mountfield ride on mower thru the site and also spoke with Ollie who was very helpful and gave great advise on my intended purchase. It arrived a week later to Roscommon, fully assembled... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 芝刈り機専門店

当該企業による記述

Here at ISE Forest and Garden & Mower.ie we are a Kilkenny based, professional lawn, garden, forest & leisure equipment sales, service and hire agent. We stock brands of the highest quality such as, STIHL, Cub Cadet, Toro, Husqvarna, Honda, Berg, Snapper, ECHO, Suzuki, Loncin, Stiga, EGO and many more. In addition to serving our customers in our store, we also deliver all our products anywhere in the country and we do this for FREE if your order is above €75 Come meet the team in our showroom at Unit 6 Hebron Industrial Estate where you can view our extensive range of chainsaws, ride on and self propelled lawnmowers, leaf blowers, earth augers, shredders, hedge trimmers, grass strimmers, trampolines, barbecues and lots more. Our store is stocked daily to ensure that we provide you with the widest possible range of products at all times. If you have any questions, please just get in touch! Email: info@mower.ie Tel: 056 77 21125 during our store opening hours. 9am - 5:30pm Mon - Fri 9am - 1pm Saturday


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

90件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 75%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(90)

過去12か月のレビュー数: 22件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I ordered two chaiDelayed Delivery and Lack of Responsensaw holders on…

I ordered two chainsaw holders on December 7. On December 8, I was informed that the items are usually delivered within 1–3 business days. Since I had not received the items after one week, I contacted the seller on December 15.

I was then sent a tracking link and informed that, due to Christmas, there would be a delivery delay of 2–3 days. However, the shipment status shown by the shipping provider has remained the same since December 9: “Your item is being sorted for delivery,” which I also pointed out.

On December 22, I contacted the seller again because the shipment status still had not changed. My inquiry has remained unanswered to this day. The shipment status has now been unchanged for three weeks, and I have neither received the items I already paid for nor any response to my last email.

2025年12月30日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi Peter,


Sincere apologies for the delay in receiving your order.

I will write a couple of points to explain the issues you had when shopping with us.


1. The delay in delivery was due to you being located outside of Ireland and ordering in December just before Christmas when all postal services are running above capacity. I understand this is frustrating but unfortunately beyond our control. Any expected postal delivery dates we give are in good faith but our postal partners can have unexpected delays after we provide you with any information.


2. Delayed response from our customer care team on the email you sent on the 22nd of December was caused by our annual Christmas break. We close each year for 2 weeks over the Christmas period as this is usually the quietest time of year for us and a time for us to get a well earned rest.

Apologies again for the frustration this caused you and I hope this helps explain things.

Kind regards,

Robin

5つ星のうち5の評価

Top class service and machine.

Top class information on initial phone call to shop on a leaf vacuum.
Machine was delivered full assembled and ready to work, along with full familiarisation.
All in all, great service and great people to deal with.
Machine also works beyond expectation.
Thanks all.

2025年11月19日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi Donal,


That's great to hear!

Thanks a million for your custom and review.


Kind regards,

Robin

5つ星のうち5の評価

Excellent company

Excellent company. The staff were very helpful throughout the process and I look forward to dealing with them again.

2025年7月31日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Thanks very much for your custom and kind review.

Chat again soon.

Robin

5つ星のうち5の評価

I ordered a Piranha strimmer/hedge…

I ordered a Piranha strimmer/hedge trimmer/pole saw one day. It arrived the next day.
This was important to me as i run a gardening service and needed it badly

2025年8月7日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi Patrick,

We are happy to hear we could get you sorted in time!


Thanks again for your custom and taking time to leave us a review.

Kind regards,

Robin

5つ星のうち5の評価

Great company ,mower arrived to Dublin…

Great company ,mower arrived to Dublin within the week, customer care suggested a better Mower for my needs and a discounted price which turned out to be the best advice for my garden. Highly recommend

2025年8月11日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi Joe,


Happy to get you sorted with the better mower for your needs!


Thanks again for your custom and taking the time to leave us a review.



Robin

5つ星のうち5の評価

Recently bought a Toto mulching mower

Recently bought a Toto mulching mower. Very quick delivery and great webmail support. Very happy.

2025年6月20日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Thanks for that Joe!

I'll pass on your review to the team here.

Kind regards,

Robin

5つ星のうち5の評価

Kamado BBQ

I recently bought a kamado bbq from the team at mower.ie The bbq was really good value, good quality and I’m really happy with it. The customer service from the team was excellent, I’ll be recommending to my friends.

2025年4月25日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi David,

Thanks a million, we appreciate that!


Kind regards,

Robin

5つ星のうち5の評価

Fantastic guys to deal with

Fantastic guys to deal with, bought an outboard engine from them online, called for a stock check befoe ordering as I was thinking of dropping in to collect. Was told they insist on testing before shipping to the customer, no complaints about that. Engine was delivered within 48 hours of ordering complete with fuel tank and line. they called to inform me it was ready to ship and would dispatch the following day, they ewre also checking that that suited me. Delivery window was given and they delivered when they said they woult too. COmmunication throughout was excellent, these guys are very professional and very easy to deal with! Highly recommended thit shop!

2025年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Highly Recommend

Absolutely great company to deal with. Very competitive prices on Ride On Lawnmowers, delivery is hassle free with the features of the machine fully explained before the driver left. Would highly recommend, great service all round.

2025年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Top class customer service

Top class customer service. Bought a Senci open frame generator from the team at mower.ie and was really impressed with the service. What sets them apart is the white glove delivery service. The generator was delivered directly by the lads and it rolled out of the van ready to go with fuel and oil. Even got a quick demo on how to start it which was much appreciated.

2025年1月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

A great company to deal with

Recently bought a hedge trimmers from this company excellent price, good communication from the retailer prompt service and fast delivery. I even asked them for a printed invoice and they sent it in the box so would highly recommend this company I have bought from them in the past and I will continue buying from them in the future thank you very much for your good service.

2025年1月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I had a good experience

I had a good experience. Good communication regarding delivery, driver then rang half hour before arriving. Machine arrived ready to go. My experience was 100% , and I'm a hard to please curmudgeon.

2024年5月9日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi Stephen,

That's great to hear, I will pass your kind review on to our team.

Thank you!

Regards,

Robin

5つ星のうち1の評価

La máquina que compré me llegó con una…

La máquina que compré me llegó con una pieza rota.
Cuando les dije que me enviaran una nueva y en perfecto estado o me devolvieran el dinero, no contestaron. Pasaron de mi por completo. Servicio de atención al cliente nefasto, nulo. Ante los emails de reclamación silencio absoluto. El perfecto ejemplo de lo que no debe ser una web de ventas online.

2024年1月12日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi Pedro,

I've just checked and our email inbox and do not see any email from you.
Please send me your order number and I will personally check this out for you immediately.
My direct email is: Robin@mower.ie

Kind regards,

Robin

5つ星のうち1の評価

Terrible company

Terrible company - paid for mower online and they didn’t contact me. When I contacted them they said it wasn’t in stock. Don’t answer phones don’t operate proper business hours to issue refund.
There were no missed calls from this company on my phone. Poor attempt at contact, email could have been issued straight away since this is an online order. Rang at 9:06am and was told they couldn’t issue my refund as they were busy opening up and they would call back which they didnt. I rang again at 9:36am. So I think it’s incredibly fair to say this company has an issue with communication

Edit: there’s no missed calls from them at all, so given that the calls didn’t go through on my phone an email should have been issued. This is a standard point of contact for an online sale.

2024年6月28日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi Lena,

**Edited as I have just checked our call logs to note dates and times of attempted calls from ISE to you.

First call from ISE to your provided contact number was at 12:17pm on 24th June 2024.

Second call from ISE to your provided phone number was at 11:34am on 25th of June 2024.


---------


On 24th June you ordered an Oleo Mac mower which unfortunately was out of stock with our supplier.

We called you that day to advise you of this delay and offer an immediate refund if it didn't suit you to wait.

We could not get through to you so we tried again on the 25th of June which went unanswered again. We then awaited a call back from you.

We may have missed your call which then lead you to send an email on 26th June to which we replied advising of the delay and to let us know if you wished to recieve a refund.

We then issued you a full refund this morning 28th June.


This review is extremely harsh as our team work very hard to provide an excellent service to people throughout our busy season each year.

Thank you for your feedback. I will enquire as to why you did not receive an email in addition to the attempted phone calls advising you of the delay.

Regards,

Robin



5つ星のうち5の評価

Great Company

I was very impressed in my dealings with your company. Mower was delivered ahead of time and detailed instructions and a demonstration were great. On my experience so far I would have no hesitation recommending you to potential clients.

2024年5月23日
自発的なレビュー
Mower ロゴ

Mower からの回答

Hi Alan,

Thanks very much for your custom and taking the time to leave us a review.

We really appreciate it!

Regards,

Robin

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報