myChway レビュー 

225
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I've been using the Aristorm S Shape 30k machine for a few months now. So far I have had excellent results. I can definitely see fat reduction in my upper arms, thighs and upper belly. You need to be... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

MyChway has exceptional customer service. They were very professional reaching out to me and keeping me updated every step of the way. They were also prompt in responding to my inquiry before my pur... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Right after the order was placed, the customer service rep was sending emails with updates regarding the order and shipping. Order arrived in the time frame they mentioned 5business days....the machin... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

First off, Oran who was is my contact here is amazing! Very helpful in getting me the best deals and listening to everything I need and giving me the best recommendations. Customer service is 10/10... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 美容製品提供業者

当該企業による記述

myChway is the best beauty machine manufacturer, providing cavitation slimming machine, lipo cavitation machine, and a list of aesthetic treatment solutions.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

225件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(225)

過去12か月のレビュー数: 60件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great products

Great products. I received great service and professional responses via WhatsApp. Also received my products and Machine very fast.

2025年8月25日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your feedback. We’re delighted to know you are satisfied with our products and the service you received.

5つ星のうち5の評価

Their customer service it is exceptional

Their customer service it is grrrrreat, they respond quickly and they offers you ways to help, honestly I loved this company, hoping they will keep the same essence and help sense once they grow up in this business .
Definitely I will buy more stuffs from this company, all I can say is that they are amazing, please myCHway, do not change never even after you had grow more, please, my best wishes as well and thanks a lot for your help, I hardly never do rates or comments, but this time I did it because I really like the way you helped me and for the patient you gave me. Thanks.

2025年8月14日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thanks a lot for your kind words! We're really glad you had a good experience with us. We'll keep doing our best.

5つ星のうち4の評価

Shipping was so quick

Shipping was so quick! I have used the machine twice and I haven’t noticed a difference yet

2025年7月28日
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your feedback! We're glad to hear your order arrived quickly. Results can take a few sessions to become noticeable, so we recommend continued use as directed. If you have any questions, we're here to help!

5つ星のうち5の評価

Miya

Miya, has been great throughout this interaction. I had a few small shipping issues and Miya stated in constant contact with to make sure I was updated on the progress as well provided me a $40 refund because of the issues I was experienced.

2025年7月27日
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you so much for your kind feedback! We're glad to hear Miya was able to assist you and keep you updated throughout the process. Your satisfaction means a lot to us, and we truly appreciate your understanding.

5つ星のうち1の評価

I never received the item

I never received the item, I’ve tried to contact them but no answer. Take your business else where.

2025年7月26日
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.
Your order was placed on July 28th.
As the handle you purchased comes in multiple versions, we’ve attempted to contact you several times via email and WhatsApp to confirm the specific version you need.
However, we have not yet received a response.
As soon as we receive your confirmation, we will proceed with the shipment without delay.
If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out to us at customerservice@mychway.com or via WhatsApp at +86 17722598734. We’re here to help!

5つ星のうち4の評価

Service was great

Service was great, received my device on time and quick response to all my questions.

2025年7月26日
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your kind feedback! We're glad to hear you were satisfied with our service and support.

5つ星のうち5の評価

I love the product so far still…

I love the product so far still working
On testing pur result

2025年7月29日
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your feedback! We're glad to hear you’re loving the product so far. Take your time testing, and feel free to reach out if you need any assistance!

5つ星のうち5の評価

Fast

Fast, reliable products! Have me a GREAT DEAL, over half off website price..

2025年7月28日
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your great feedback! We're thrilled you’re happy with the deal and our reliable products. Looking forward to your next visit!

5つ星のうち5の評価

Great experience

Great experience! Fast and efficient with good quality products! Would highly recommend!

2025年7月17日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you so much for your kind words! We're glad you had a great experience and are happy with our products. We truly appreciate your recommendation!

5つ星のうち4の評価

Quick shipping

(Update) Thank you for the quick turnaround. Received my equipement. Only waiting to receive the gel. I can tell that you take your customers seriously. I appreciate that. Very excited to start using my equipment. Thanks! I have no confirmation email of my purchase, the purchase notice only has an order number and have no idea regarding shipping. I tried live chat ane whatsapp, and no answer whatsoever.

2025年7月23日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for reaching out and sharing your concerns.
First and foremost, please rest assured that we are a legitimate company and we take your order seriously. We’re truly sorry for any confusion caused.
Your order was placed on July 24th and has already been shipped out. We also sent you both the order confirmation and shipping email — kindly check your spam/junk folder in case they landed there.
Your package is still on the way. If you have any questions, feel free to email us at customerservice@mychway.com or add our WhatsApp at +86 17722598734— we’re here to help!

5つ星のうち5の評価

10/10!!!

I ordered 3 items from mychway. I received 2/3 items in a very timely manner. Unfortunately, one of my items was lost in the delivery process. I contacted customer service, and Amelia was my representative. She kindly assisted me in replacing the lost item expeditiously. I appreciated the fact that she was able to help me in such an effective manner. She was very helpful. Thank you so much. 10/10 would recommend mychway to a friend despite the inconvenience in one of my packages due to the amazing customer service.

2025年6月23日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you so much for your kind review! We’re thrilled to hear that Amelia was able to assist you promptly in resolving the issue with your order. We truly appreciate your understanding and recommendation despite the inconvenience. If you ever need further assistance, we’re always here to help!

5つ星のうち4の評価

I ordered a 6 in 1 cavitation machine a…

I ordered a 6 in 1 cavitation machine a week ago and no tracking number no reply from the live chat as to when or even IF I’ll receive my order. I think I’ve been scammed. Supposedly, they deliver within 3 - 5 business days after your order but it’s been 6 and I don’t even have a tracking number. They sent me a email with YouTube links for how to operate the machine and a “manual” that turned out to be a broken link. So, no tracking number, no machine, no manual & no response. Also, I just noticed various “MyChWay” profiles. There’s mychway.com, mychway.shop & mychway.online. So, which is the real one? Beware.
UPDATE: I finally got the cavitation machine on 7/6/25. Once this review went up, I was contacted by someone from MyChWay's customer service department who explained that shipping was delayed because the particular machine I ordered was out of stock and new stock was coming it. My delivery was supposed to come sooner than 7/6 but there was some delay on FedEx's end so that's not their fault. Set up pretty easy and I used it as soon as I got it. Now, time to wait for results.

2025年6月24日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your update and understanding! We're glad to hear the machine arrived and that setup was smooth. If you have any questions while using it or need further support, feel free to reach out. Wishing you great results!

5つ星のうち5の評価

Fast delivery

My 9 in 1 device came in the mail in 3 days. Nothing was broken or missing. I am waiting for the gel to arrive. I am looking forward to using it and getting the results as promised!

2025年6月22日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your review! We’re glad to hear that your 9 in 1 device arrived safely and quickly. We hope the gel arrives soon, and that you achieve the results you're looking for. If you need any assistance, feel free to reach out!

5つ星のうち5の評価

Thanks to my customer service…

Thanks to my customer service representative, Amelia, who was so professional, answered all of my questions promptly, and made sure that I received my 6 in 1 Cavitation machine. I haven't used the machine yet, but it appears to have arrived in perfect condition.

2025年6月16日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your kind words! We’re so happy to hear that Amelia provided you with excellent service and ensured your 6 in 1 Cavitation machine arrived safely. We hope you enjoy using the machine, and if you need any assistance, we're here to help!

5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

Amazing customer service! Best I've ever experienced

2025年6月18日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you so much! We're thrilled to hear that you had such a great experience with our customer service. We're always here for you!

5つ星のうち5の評価

I had Amelia as my representative and…

I had Amelia as my representative and she did amazing. She was quick to respond to my emails. And very quick to fix MY mistake I had made with the zip code. My zip code auto populated to my last address, I didn’t catch until delivery was attempted. I wrote her the next day she had the mistake fixed. Truly amazing with her quick customer service.
I am also very statisfied with my S-shape machine. I give my clients immediate results with this machine with just one treatment and so thankful I was able to find the handle I needed to be replaced (nothing wrong with the machine, we moved it, and didn’t take the handles apart, one snapped, our mistake! Not the machine). Very satisfied with my purchase (3 years ago originally)!

2025年6月2日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear that Amelia was able to assist you quickly and effectively. We're also glad to know you're still satisfied with your S-shape machine after all these years. Your continued support truly means a lot to us!

5つ星のうち5の評価

Trustworthy

Amelia is the name of their customer service person and she made sure that I got my delivery! Product was exactly as described and pictured!

2025年6月5日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your kind review! We're thrilled to hear Amelia took great care of you and that the product met your expectations. We truly appreciate your support!

5つ星のうち5の評価

Super fast shipping and customer…

Super fast shipping and customer service answered all my questions. Thank you!

2025年6月1日
自発的なレビュー
myChway ロゴ

myChway からの回答

Thank you for your kind words! We're glad you were happy with the fast shipping and our customer service.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報