My Dream Flooring レビュー 

353
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The service and quality of the flooring is perfect .our fitter Adam was polite friendly a d did an excellent job ...we will use them again definetley .thank you everyone in volved ....perfect

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Fab service, quick and super easy to arrange from first appointment to fitting. Lots of choice. Fitting itself was quick, efficient and tidy. Will absolutely use again for convenience and flexibility.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Purchased wooden flooring, And it wasn’t massively overpriced, As some pay weekly companies are. Fitters were great, And I think my new flooring looks great… very happy with everything 🤩

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Rep was knowledgeable and honest advised on carpet choice . Quick initial fitting date totally spoilt by bad fitter who was shoddy and careless ( more interested in getting off for tge weekend) had to... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 床材店

当該企業による記述

My Dream Flooring provides high-quality flooring solutions, from carpets to laminate and vinyl, with flexible weekly payments starting at just £10—no interest, no hidden fees, and free measurement appointments. Our affordable payment plans ensure you can furnish your home comfortably without compromising on quality, whether you're a first-time buyer or a longtime homeowner.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

353件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(353)

過去12か月のレビュー数: 237件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

didn't tidy up afterwards

the guys were a laugh, but the didn't clean up after themselves and left all the cutoffs, rubbish for me to get rid off and I don't drive, plus they left surplus cutoffs upstairs after doing the stairs carpets

2026年7月21日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Unfortunately we can not take the rubbish away, we have to leave that to you guys. However, the fitters should have left it tidy. For that We do apologise.

5つ星のうち5の評価

Stewart and him team arrived at my home…

Stewart and him team arrived at my home at the time he said he would and done a fantastic job of my flooring . Thanks

2026年7月20日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Thank you for the 5 star review Donna. I will pass your comments on to Stewart.

5つ星のうち5の評価

Adam the flooring fitter was great…

Adam the flooring fitter was great overall great experience will keep on using the company thanks

2026年7月6日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Thank you Rachael, your positive review is much appreciated. I will also pass your comments on to Adam.

5つ星のうち1の評価

I have cancelled today

I have cancelled today, it's ment to be affordable payments but the measurer wants £200 then the fitters need £300 customer service is absolutely appalling that's no way to conduct a business, I've paid £400 already for absolutely nothing, I want a full refund

2026年7月6日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Hi Isobel,
Thank you for your messages — I’ve reviewed our previous correspondence, and I appreciate that up until now our discussions have been positive, with all your questions answered clearly.
I understand you may have concerns about the payment arrangements, so let me confirm the details again for clarity:
Your order covers 5 areas: living room, hall, and 3 bedrooms. Which is quite a large order.
As discussed with our representative, you agreed to an initial payment (which serves as your deposit), followed by a tailored fortnightly payment plan. You were also informed about the pre-fit amount.
The fitting fee is paid directly to the fitters on the day of installation. They are self-employed contractors, not employees of My Dream Floor Ltd, so we do not handle or receive this payment.
You also received a contract via e-mail, which you signed and accepted. If however, you decide you no longer wish to proceed with the order, please just let us know and we will walk you through the cancellation process — no complicated steps required.
We work hard to provide a good service and value our reputation, so we would have hoped that you’d given us the chance to resolve any questions directly with you before leaving feedback on Trustpilot. We are always happy to talk through anything that feels unclear.
Best regards,

My Dream Floor Ltd

5つ星のうち1の評価

If I could give it zero I would the…

If I could give it zero I would the flooring is bog standard that you can get from b&m which it’s totally overpriced. I paid £295 on my first visit with Andy last Wednesday and was told if I paid extra my fitting would be in 7-14 days then I get a text to say it’s the 28th July. Been trying to contact them all weekend through the what’s app email and phone but no answer of reply. The woman in the office is a cheeky woman with no customer service skills whatsoever - don’t give them your money scam artists who aren’t FCA approved either when she admitted it on the phone.

Quick update they have decided to call me pretending to be from head office to say they don’t know anything about the situation but when I told them about the cheeky woman laughing down the phone at us earlier she said I was sitting across from my college and she didn’t say that. They also asked me to take this review down. Absolutely not a chance!! I hope people see this and decide not to spend any money with them.

2026年7月6日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Hi Emma,
We are sorry to hear you felt the need to share your comments on Trustpilot and Google. At My Dream Flooring Ltd, every member of our team works extremely hard to provide the best possible service. While we aim to meet everyone’s expectations, we recognise that occasionally we may fall short for a small number of customers.
Please be assured that we are in no way a “scam” as you have suggested — we have many satisfied customers across the North of England and Scotland.
Regarding your comment that our products are equivalent to those sold at B&M: we offer flooring options to suit all budgets, which we categorise as Good, Better and Best. The “Good” range is our budget-friendly option, which is the product you selected. We also offer flexible payment plans, which B&M do not, — weekly, fortnightly or monthly — which require time to set up and confirm before work can begin
In terms of fitting times: it is rarely possible to complete an installation in under two weeks. The process involves several steps: your order must be processed, the flooring ordered, cut to size, and delivered to a local fitter. Paying a larger deposit, as our representative suggested, helps speed up this process. Lead times also depend on how busy our fitters are in your area, which is why your estimated completion date is slightly longer than you may have hoped.
Regarding your request for a refund: we are happy to process this, but like all businesses, we follow our standard returns and cancellation policy. Once you have completed and returned the required forms, your refund will be issued promptly.
We hope this clarifies our position. If you have any further questions, please let us know.
Kind regards,
My Dream Flooring Ltd

5つ星のうち5の評価

I'm so delighted my floor is beautifull…

I'm so delighted my floor is beautifull the change is unbelievable ,and for the fitter thankyou for a fantastic job what s lovely bloke friendly polite can't wait to have him back thankyou do much xxx

2026年7月3日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

What a wonderful review, thank you Katrina

5つ星のうち5の評価

Fanatic job…

The guy came done feet job measuring up. Nice fridnley and poliet guy. And delevery guy was just as nice polite. Look great down. Great quilaty. Thank you

2026年7月1日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Thank you for your review Ann :-)

5つ星のうち1の評価

I cancelled my fitting

I cancelled my fitting, they ask for a large deposit, you have to pay a large amount before fitting and then a further astonishing amount on fitting day, outrageous.

2026年4月25日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Hi Gemma, we are sorry you felt you had to leave a negative review. You never had chance to see how wonderful the flooring would have looked. The deposit is explained by the sales representative and is all part of the process. Once the deposit is paid you then pay weekly, fortnightly or monthly payments. The deposit also determines how much you pay weekly etc. The amount you pay on the day is to the fitter. That is his fee and is agreed at the time of sale. Once again we are sorry that you were disappointed.

5つ星のうち5の評価

Lovely guy who measured up and shown us…

Lovely guy who measured up and shown us options of the carpets, aswell as monthly payment amounts. The fitter was very professional and got it all done in a few hours also very polite.
Definitely 5* from me

2026年6月18日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Thank you Daniel. An all round great review.

5つ星のうち5の評価

Carpet fitter Adam was great at his job…

Carpet fitter Adam was great at his job excellent customer service from him the sales rep that came round measured wrong and gave us wrong info but customer service from fitter and on the fone is excellent.

2026年6月17日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Thank you for your review it is much appreciated. Adam is a credit to our company.

5つ星のうち5の評価

Great carpets

Professional and friendly from 1st appointment to fitting. Carpets are beautiful and great quality. Highly recommend

2026年6月12日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Thank you for the review Sharon. We are really pleased you are happy with the quality. Hopefully see you again soon. (Don't forget to recommend a friend)

5つ星のうち5の評価

Laminate flooring

The guys that were doing the laminate flooring were 1st class and always kept me up to date on what they were doing. Also Kenny has been amazing and also 1st with his service

2026年6月11日
自発的なレビュー
My Dream Flooring ロゴ

My Dream Flooring からの回答

Thank you for your review it is much appreciated.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報