レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Never ever any worries this company! Customer service exceeds all expectations. Shipping is relatively fast. Awesome selections AND
OMG the quality of everything I’ve purchased is off the chart!!... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

When my bracelet arrived it was broken. Well they made that right immediately with no questions asked! Within a week I had a beautiful new bracelet. I absolutely Love this bracelet! I’ve shower... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I AM OBSESSED!!!! I cannot express my satisfaction with this company enough. At first, when I saw it online, I was skeptical
 thinking how can it look real? Well, not only does it look real, m... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The customer service I received from this company is far and above any service I have ever experienced anywhere else. The bracelet I received had a faulty clasp. They delivered a brand new replaceme... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ファッション アクセサリヌ店

圓該䌁業による蚘述

Modern fine jewelry designed for everyday wear. Maintenance-free, waterproof, non-tarnish and hypoallergenic — made to move with you through real life. Loved by 221,029+ happy women worldwide.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

457件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(457)

過去12か月のレビュヌ数: 454ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Customer service came through for me!

I had an issue with a bracelet that I couldn't put on my wrist by myself, and Sasha, head of customer service, over-rode a denial for return/exchange and promptly sent me a return authorization which was greatly appreciated!

Other than my inability to put the bracelet on myself, it was a beautiful piece of jewelry!

2026幎9月11日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Pat,

Glad I could be of help for you and that you love the jewelry!

We look forward to seeing you back at our store soon for another piece, maybe a ring or earrings that you can out on yourself easily! ❀

- Sascha | Customer Happiness Manager

5぀星のうち5の評䟡

Very smooth

Very smooth. Quick delivery. Beautiful bracelet

2026幎9月10日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Marilyn,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 🩷

5぀星のうち4の評䟡

Bracelet is beautiful ~ took a little


Bracelet is beautiful ~ took a little longer to arrive ~ but worth the wait !

2026幎9月10日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Renae,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! ❀

5぀星のうち5の評䟡

Jewelry well made

Jewelry well made. Looks like the real thing. Pictures do not do it justice. More beautiful in person.

2026幎8月20日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Donna,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 🩵

5぀星のうち5の評䟡

All I know is I really love it

All I know is I really love it! I’ve gotten compliments from people I don’t even know. I would definitely recommend them. And I will be ordering more real soon.

2026幎8月10日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Donna,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 🧡

5぀星のうち5の評䟡

Love the Miami Tennis Bracelet

Love, love, love your Miami Tennis bracelet. I wear it in the shower and in the pool. It’s so sparkly & I get so many compliments.

2026幎8月28日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Linda,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 💜

5぀星のうち5の評䟡

Super Happy!!

I originally ordered the 6CT b/c I did not see the 10CT option. I was able to reach customer service and they helped me return the 6ct and I then ordered the 10ct.
I am very happy with my purchase and I would love to get a yellow gold ring if you ever have them.

2026幎8月24日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Deborah,

Glad you're happy with our customer service, it means a lot!

And yes a yellow gold ring is already in production, but it will be launched somewhere the next couple of months though!

We look forward to seeing you back at our store soon! ❀

5぀星のうち5の評䟡

The customer service is amazing....you


The customer service is amazing....you really don't know what to expect when you see ads on Facebook ,,but i took a chance with this company because the bracelet looked beautiful...I had trouble on my end with the post office...This company was so easy to contact...and got back to me right away...and have sent a replacement to me, Thank you so much.

2026幎9月8日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Sharon,

Glad you're happy with our customer service, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 🩷

5぀星のうち5の評䟡

Great Customer Experience

The customer service for My Love My Treasure has been remarkable. Very responsive and very kind. Highly recommend the product and the excellent customer service means I will be a repeat customer.

2026幎9月7日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Sherri,

Glad you're happy with our jewelry and customer service, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! ❀

5぀星のうち1の評䟡

So far it’s awful

So far it’s awful

2026幎9月7日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Leslie,

I'm sorry to hear that you haven't had a good experience so far

I see our customer happiness team already has been in contact with you about a damage product.

And I also see they already provided a free replacement to you.

Just pick it up with them and we'll get a free replacement sent to you asap!

5぀星のうち5の評䟡

Love my bracelet

Love my bracelet. I bought two because of its beauty!

2026幎9月6日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Carolyn,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 💜

5぀星のうち5の評䟡

The quality and beauty is really


The quality and beauty is really spectacular. Looking forward to having this for a long time!

2026幎9月6日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Renee,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 🩷

5぀星のうち5の評䟡

It's beautiful

2026幎9月1日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Suzi,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 💜

5぀星のうち5の評䟡

Love my tennis bracelet

Love my tennis bracelet. So sparkly and makes me feel classy and elegant wearing it. Always eye catching.

2026幎9月5日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Rebecca,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 💛

5぀星のうち5の評䟡

I absolutely love love my gold tennis


I absolutely love love my gold tennis bracelet! I have not taken it off since I got it. I workout in it, shower in n itand I love the sparkle. What a great product!

2026幎9月3日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Vicki,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! ❀

5぀星のうち1の評䟡

Poor quality and poor customer service

I bought some jewelry from this website, my love my treasure. The workmanship on the bracelets do not match what you see online. The claps are so weak and light that the bracelets and necklaces don’t close properly. The material is a plastic kind of metal. I cannot wear any of the items without them falling off within minutes. Also, I’ve had many problems with customer service trying to return the items and get my money back. Their customer service is terrible. I do not recommend this company since both the quality of the items and the customer service are problematic. Stay away from this company!
Hi Sasha, thank you for your prompt reply. I do not want another piece of broken jewelry. I want my money back. This is the problem. I’m having with customer service. They want to provide me a replacement when I just want my money back. There are many jewelry companies out there who offer better quality, and better service and easier return policy.

2026幎8月31日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Allyson,

Sascha here, head of customer support

I'm sorry you've had this experience so far.

This seems to be a faulty clasp problem, as we make these bracelet for 90% by hand, setting every aspect one by one, it could be a human mistake of not strenghting the clasp enough.

We have a free replacement on damaged arrival policy, where we just replace it for free if it got damaged on arrival, which seems the case here.

I would love to send the free replacements your way, so you can still enjoy your products!

Looking forward to your confirmation by email so we can get it send your way!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Customer Service

I would like to say that their customer service is excellent. I ordered a bracelet and when I received it and put it on, it was defective. I let them know and I sent a picture and video to show them what was wrong. they immediately said that they would send me another bracelet free of charge and they did.
I received it and this one works great and is a beautiful bracelet. I highly commend their customer service department.

2026幎8月28日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Sharon,

Glad we could be off help so quickly! And great to hear that the you like the bracelet!

We look forward to seeing you back at our store soon! 💜

5぀星のうち5の評䟡

Obviously we all know for the price the


Obviously we all know for the price the stones are not real, however not only do they look real, so far they are continuing to look the same as day one. I have had many compliments on the necklace, as long as it continues to look good I will continue to be very happy. Also the communication from the company was on point and shipping was fast.

2026幎9月3日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Renato,

Glad you're happy with your jewelry, it means a lot!

We look forward to seeing you back at our store soon! 🩷

5぀星のうち1の評䟡

False advertising-returns are at their discretion NOT what website claimed

They will not honor what their website claimed about returns. The jewelry looks very artificial for the cost so I tried to return (bracelet and earrings) and they refused saying “just changing my mind “ is not a valid excuse for a refund even though their website said otherwise. After contacting support several times they “changed” the website. On the date of my purchase the website return policy stated 100% returnable if you are not satisfied no questions asked, but when i tried to return they asked why i wanted to return, i said the items looked very artificial for the price and they said that is not a valid reason for a return and they will not honor a return. After a few back and forths w support they offered me an exchange for other products?!?!?! NOT ok, bait and switch!!! False advertising!!

2026幎9月2日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi Annemarie,

We take great pride in our high quality jewelry, especially comparing our quality and price to competitors in the market, we know that we're the best out there for price/quality comparison.

We adhere to our clearly stated return policies on our refund & return policy page
> https://mylovemytreasure.com/pages/return-and-refund-policy

You were referring to a small sentence somewhere at the bottom of one of our hundreds of pages on the site, something that no one ever mentioned yet.

None of our customers have ever mentioned that, nor was our team aware of it.

This sentence was left over from our old policies back from 2025, something which hasn't been active for 8+ months.

Sometimes a technical issue can occur when you have hundreds of pages on a website, and this was a case.

We offered you an free exchange and that offers still stands if you want to use it, just mail us at hello@mylovemytreasure.com

Wishing you a great rest of your day

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service and response time.

I had a stone fall out of my bracelet and the customer service representative,Jenalee was very quick to respond with a replacement bracelet. The whole experience was excellent.

2026幎9月3日
自発的なレビュヌ
MyLove MyTreasure ロゎ

MyLove MyTreasure からの回答

Hi MRH,

Glad we could be of good help so quickly!

We look forward to seeing you back at our store soon! 🩷

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報