MySupplement.Shop レビュー 

856
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I ordered Mars Protein bars but the delivery failed and the product returned to the store. I have been seeking a refund but have had no replies to my emails and phone calls. NOT A GOOD EXPERIENCE.... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great prices hard to beat anywhere with a fantastic website, extremely easy to use and well displayed. The whole process from item to check was perfect. Order was processed within a good time and arri... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Was looking for a very specific item and was having no luck in Denmark where I am from but found it on this site. Even though I was a bit concerned, since this shop is in the UK and therefore outside... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Wanted some Barebells soft protein bars that are not available in the US. Placed order, less than a week later they arrived. Perfect condition and expiration dates not until end of this year. Awesome... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ビタミン・サプリメント専門店
  2. ・
  3. スポーツ栄養食品店

当該企業による記述

Your go-to destination for premium sports supplements & wellness essentials. We're here to help you crush your fitness goals and live your healthiest life! 💪💜 Our selection includes high-quality protein powders, essential vitamins, and everything you need to fuel your journey. ✨ Why Choose Us? ✔️ Wide Range – A huge variety of supplements to suit your needs. ⭐ Premium Quality – Only the best, carefully selected for your health journey. 📍 Leicester’s Choice – Proudly based in Leicester, UK - serving fitness lovers everywhere. Start your fitness journey today! Browse, shop, and fuel your goals. Your health & well-being are our top priority! 🏆💜 Join thousands of satisfied customers—let’s achieve greatness together! 🚀


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

856件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(856)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Honestly this would have been a 5/5 but…

Honestly this would have been a 5/5 but one of my tubs of protein had split had burst during delivery and there was protein whey all over the inside of box and items when they arrived. Managed to salvage and am overall super happy, happy with the products, the quality and the time it took to arrive. Really pleased other than the little burst during transit. Oh also really great value 😄

2025年7月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Tracking number (1ZV30C710409963997)

Tracking number (1ZV30C710409963997)
Payment confirmation number (04895F)

I’m writing this to express my complete frustration and disappointment with the way your company handled my recent delivery one of the worst experiences I’ve ever had.

I placed an order and received an email confirming delivery on Monday between [time] and [time]. I waited the entire window, only to receive an apology email saying you couldn’t deliver and would try again Tuesday.

Tuesday came, I waited again, and nothing. Later I received another email saying the delivery failed because I hadn’t paid — which makes no sense since I already paid for delivery upfront when placing the order. No one contacted me to inform me that additional payment was required. No calls. No emails. Nothing.

I had to call customer service myself. After being transferred to a supervisor, I was told that if I paid the fee online immediately, my package would be delivered within 2 hours.
And this was the case number for this call
(C0315206226)
I paid and waited from 2 PM until 7 PM. No one showed up.

I called again, and was told the package would definitely arrive later that evening. I waited the entire night. Still nothing.

The next day, I called once more and asked to pick up the package myself because I could no longer rely on your delivery promises. At first, your team refused to give me the pickup address. Only after I insisted several times did they agree to add a note to allow pickup.

Then I received a call from a No Caller ID number, where someone gave me the address. It was very far from my location, but I went anyway because I had already wasted three days waiting.

When I got there, I was treated with complete disrespect. I was made to wait a long time, and your staff were unprofessional and rude. I was finally given my package as if I was bothering them.

This was an exhausting and unacceptable experience:
• Terrible communication
• Hidden charges
• False promises
• Lack of accountability
• Unprofessional customer service
• Deliberate delay tactics

If this is how you treat paying customers, I truly worry for the future of your company. I will make sure to never use your service again and will warn others as well.
I’m a teacher, and this package had essential materials for my students. Because of your failures, I was left waiting for three days, lost students, lost money, and looked completely unprofessional. You didn’t just delay a package you damaged my work and reputation.

I expect a serious response and proper compensation for the harm you’ve caused.

2025年7月29日
自発的なレビュー
MySupplement.Shop ロゴ

MySupplement.Shop からの回答

Hi Tamer,

I have reviewed your order and the delivery history in detail. Your order #MSS66572 for Applied Nutrition Beef-XP 1.8kg (UPS tracking 1ZV30C710409963997) was placed on 24 July 2025 and shipped to the address provided.

Your payment of $122.22 CAD (£66.13 GBP) covered the product and the UPS Worldwide Saver shipping service exactly as advertised.

UPS made multiple delivery attempts, but the parcel was held because import duties and clearance fees set by Canadian customs were not paid. These charges are completely separate from the shipping cost you paid at checkout and are collected directly by UPS on behalf of your local authorities. They are not added by my company and are not "hidden fees".

You never contacted me or my customer service team about these issues. Had you done so, I would have explained the customs payment process within minutes and provided you the payment link to release the parcel. I personally reply to every email within 24 hours and on WhatsApp 7 days a week.

While I understand your frustration with UPS’s handling of this delivery, it is not accurate to accuse my company of deliberate delays or unprofessional conduct when the issue was entirely with the courier’s customs process and the unpaid clearance fee.

If you still have concerns, I can raise a formal investigation with UPS and request an explanation for their handling of your delivery. Please email me directly at hello@mysupplement.shop so I can assist you further.

Chris Price
Founder
My Supplement Shop

5つ星のうち5の評価

QUICKEST DELIVERY & FINALLY A STORE THAT SHIPS PER4M TO AUSTRALIA

I stumbled across this store as I’ve been looking for a outlet that can get PER4M products to Australia and FINALLY a place that does.. i ordered a bunch of samples to try out which flavours were best. I ordered on a Friday night and it arrived the following Friday morning, from the UK to Aus which is crazy quick delivery times and now I have access to this store, it will be my go to for everything supps. THE BEST!

2025年7月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great company

Even tho my product showed up damaged, MySupplement.Shop corrected the issues within 24 hours.
Great selection of products, and fast shipping.

2025年7月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Rundum positiv

Zum ersten Mal dort bestellt. Habe die Seite über Google gefunden, indem ich nach Import Red Bull Sugarfree gesucht habe, da das Angebot der zuckerfreien Sorten hier in Deutschland sehr begrenzt ist. Dieser Anbieter hatte gleich vier Sorten im Angebot, die es hier bei uns nicht gibt. Also habe ich vier kleine 12er Paletten bestellt. Der Versand erfolgte prompt und dauerte auch nicht lange. Über jeden einzelnen Vorgang wurde ich per Mail in Kenntnis gesetzt, sodass ich durchgehend informiert war, wie weit meine Bestellung ist. Das beruhigt - gerade wenn man Sachen bei einer unbekannten Website und dann noch aus dem Ausland bestellt. Dank Royal Mail und DHL durfte ich mich heute über meine bestellte Ware freuen. Genau wie beschrieben, super schnell und absolut vertrauenswürdig. Richtig toll. Und Zoll musste ich tatsächlich auch nicht zahlen, obwohl das Paket aus England kam. Also rundum positiv und wenn mir eine oder mehrere Sorten zusagen, werde ich sie hier wieder sofort bestellen.
Super, vielen Dank!

2025年7月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

No problems ordering from the EU

Was looking for a very specific item and was having no luck in Denmark where I am from but found it on this site. Even though I was a bit concerned, since this shop is in the UK and therefore outside the EU, there was no issue whatsoever. Was updated via email and received my item without any further import duties or the like. Highly recommended on this basis but do note that I have not been in contact with their customer support, so this is not part of my review.

2025年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great service

So after an issue with ordering, Sam the founder reached out and resolved the issue via WhatsApp. Was quick and easy to get it resolved and will be ordering from here again. Previously deliveries and orders have been quick and items delivered no issues.

2025年7月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Miscommunication Between UPS-UK & UPS-Greece

***UPDATE/EDITED @ 04.07.25***
Hi guys,
The story went that, I ended up paying custom clearance fees I shouldn't have. A miscommunication error between UPS-UK and UPS-Greece was the cause of my adventure, that cost me at the time 130Eur, on top of my placed order/143Eur.
Despite several attempts with customer service no solution was provided at the time. Once the topic came to the attention of Chris, the founder of the company, he intervened immediately and decisively and I was refunded my order's money back, which is more than fair.
He further assured me that, now a solid procedure is in place to prevent this from happening again, not only to me but to other customers buying outside the UK.
--------------------------------------------------------
A few things about the order/delivery:
I have to say that, back then, my order arrived on time, 3days from Leicester to Athens which is an excellent time.
The packaging was fine, as well as the products inside were on top condition too. The BB dates were as advertised on the site.
Here is worth mentioning that not many sites post the BB dates of the products they sell. Therefore you end up buying blind and hope for the best. This is not the case for MySuppShop. So this is a plus.
-----------------------------------------------------------
On the negative side, customer service have to go quite a way to make sure that the service they provide is top-notch.
It's my understanding that CS operates, in a way, independently from Chris and, they don't inform him about everything.
That, of course, does not mean that Chris is not responsible for the set-up, but in my case once he was informed of the situation and all relevant proof of what had happened was provided to him, he did put things right. His actions were gentleman-like.
I upgraded my review from one to a four-star (have to subtract one for the hassle since April), because Chris's actions were result-oriented, with no unnecessary BS or disbelief, and provide the foundation of what Customer Service experience should be for any buyer. Should this happen earlier, it would definitely be a 5-star review.
Thank you for reading.
Thank you Chris for your kind efforts.

2025年4月25日
MySupplement.Shop ロゴ

MySupplement.Shop からの回答

Hi Trifon,

Chris here, founder of MySupplementShop. Thanks for bringing this to my attention publicly, I truly appreciate your transparency and giving me the opportunity to address this directly.

Firstly, I genuinely apologise for the frustration and inconvenience caused. As a small independent business based in Leicester, UK, every customer’s experience matters deeply to me. Reading your review, I immediately investigated your case thoroughly to identify precisely what went wrong.

We are fully registered with the IOSS (Import One-Stop Shop) system and submit detailed commercial invoices electronically to UPS for every shipment we send internationally. We ship thousands of parcels every month across the EU and worldwide without encountering these issues. Clearly, something unusual has happened in this specific instance, and it’s important for me to investigate this fully.

I have reached out to you directly via WhatsApp asking for documentation or receipts of the extra charges you paid to UPS. Once I receive these, I can urgently take this matter up with UPS to identify exactly what went wrong and resolve this promptly for you, including providing any necessary refunds.

I sincerely apologise for any delay or miscommunication from our customer support team, and I’ve personally stepped in to ensure you receive immediate attention. I genuinely hope we can resolve this swiftly and completely for you.

Thank you again for your patience, and please feel free to reach me directly at any time.

Chris Price
Founder, MySupplementShop

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報