レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Bestelling geplaatst, factuur ontvangen, bericht dat het item verzonden is. Vervolgens nog niets ontvangen. Kan de bezorging niet volgen. Email gestuurd en wacht op een reactie. Ben benieuwd of ik gee... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

A minha avaliação sobre a capa e tela de proteção de vidro temperado para meu tablet Samsung Galaxy taba A7 foi muito boa, o material chegou bem embalado, com muito boa qualidade e com encaixe per... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Comprei material que dizem estar em stock e posteriormente não enviam por falta de stock. Não dão alternativa, não dão apoio ao cliente nem há como contactar. No site ainda está disponível a capa que... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Nie polecam tego sklepu !!!!!! Miała być oryginalna bateria do zegarka Certina a w efekcie kontakt zerowy ze sprzedawcą podobno wysłał ale nie przedstawił na wysyłkę ÅŒadnych dowodów . Straciłem 22... もっず芋る

䌁業情報


連絡先

3.5

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

2185件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.5

すべおのレビュヌ

(2,185)

過去12か月のレビュヌ数: 5ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

No Tracking Information

When ordering the delivery date was given as 1 to 2 working days. On the 21.05. we received infomation that the order had been shipped, but no tracking Information. On 26.05. asked for more information and tracking information as the order hadn't arrived. We were still nopt given any tracking Info. The order eventually arrived on 27.05. In this day and age, tracking information is standard.

2023幎5月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Deres kundeservice er et cirkus

Jeg startede med at bruge deres kontaktformular til at oprette en reklamation. Jeg modtager så en mail om at den er blevet afvist da produktet har vÊret i brug. Jeg spÞrger hvor der står at jeg ikke kan reklamere over en brugt vare, og så sender de et screenshot af salgsaftalen, hvor de har markeret et tilfÊldigt afsnit hvor der intet står om at jeg ikke har mulighed for at reklamere når varen er brugt. Der står i det hele taget intet om det problem jeg har meldt til dem, det virker i det hele taget som om de bare har afvist min reklamation uden egentlig at lÊse hvad jeg har skrevet til dem. Det sjoveste er at man på deres screenshot af salgsaftalen kan lÊse at jeg netop har mulighed for at reklamere over en vare, hvis der opstår fejl og mangler indenfor de fÞrste 48 måneder. Jeg påpeger dette, men hÞrer desvÊrre ikke mere fra dem, fÞr jeg beslutter at kontakte dem på anden måde. De påstår at de vil svare indenfor 24 timer, men der gik mindst to dÞgn mellem hver mail jeg modtog fra dem, så jeg blev utålmodig og kontaktede dem på chatten på deres hjemmeside i stedet. Den chat er iÞvrigt elendig, jeg kunne kun vÊlge muligheder der ikke havde noget med min sag at gÞre, og når man trykkede på "vÊlg en anden mulighed" kom der bare de samme irrelevante muligheder frem igen. Hvorfor så overhovedet have en knap der hedder vÊlg en anden mulighed? Tilsidst prÞver jeg bare noget tilfÊldigt, og får så fat i en forvirret men ellers behjÊlpelig engelsktalende medarbejder, der tilsidst går med til at refundere pengene.
Men da jeg efter 7 dage endnu ikke havde modtaget pengene, kontaktede jeg dem over chatten igen, og fik at vide at de ikke kunne finde ud af at overfÞre pengene og havde brug for mine bankoplysninger. Hvorfor har de så ikke kontaktet mig? Heldigvis gik pengene ind med det samme efter det.

Jeg overvejede at give to stjerner fordi det blev lÞst i sidste ende, men det burde slet ikke have vÊret så besvÊrligt. Det var en lille ting der kunne og burde have vÊret lÞst med det samme, men i stedet skal jeg slås med en stÊdig medarbejder i flere dage, og derefter igennem en uoverskuelig chat.
At de sender et screenshot af en tilfÊldig irrelevant tekst som argument, og det screenshot samtidig ved en fejl kommer til at bekrÊfte at jeg har ret til at få mine penge tilbage, er decideret en joke og iÞvrigt utroligt uprofessionelt.

Når andre skal have hjÊlp af deres kundeservice, håber jeg ikke de får fat i den samme ansatte som jeg startede med. Ellers er mit råd at prÞve at få fat på en anden medarbejder. At jeg nu har oplevet at de kan finde på at bruge alle kneb for at undgå at tilbagebetale kunder der har kÞbt et defekt produkt, er jeg ikke sikker på jeg tÞr handle med dem igen fremover

2023幎5月19日
5぀星のうち1の評䟡

I am a very disappointed customer

I am a very disappointed customer. I ordered the S 8 ultra glass screen protection and when I opened the parcel and took out the product and used the alcohol wipes to clean the product before I put it on my tablet and the product was weak it disintegrated in my hand and shattered to pieces so I had to order it again and pay again. Very Very dissatisfied. I rate the lowest possibly score.

2023幎5月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Was looking strange but worked out

I wanted to order a flipbook for my Samsung galaxy a22 5g.
+ The flipbook was available and the price looks really decent compared to amazon.
+ You can start without login/account
+ The reviews of the store looked kind of ok if everything works out with the shipment.
- My creditcard got blocked the first time.
The second time I got an information email that the transaction didnÂŽt work. One day later the money was transfered from my bank account and two days later I got a information that they sent the good.
+/- No further information or shipment tracking number
+ today (about a week later) the package arrived
+ packaging
+ time
+ the flipbook looks great

2023幎5月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

iPhone cover

Fast. Top quality original Apple product.

2023幎4月28日
自発的なレビュヌ
Mytrendyphone ロゎ

Mytrendyphone からの回答

Hello,
Thank you for your message.

We are glad that you are satisfied with the product as well as our service.

We remain at your disposal.

5぀星のうち4の評䟡

The order process went well

The order process went well, delivery was swift and product seems to be ok (because of lack of time I haven't tested the device yet).

2023幎4月29日
自発的なレビュヌ
Mytrendyphone ロゎ

Mytrendyphone からの回答

Hello,
Thank you for your message.

We are glad that you are satisfied with the product as well as our service.

We remain at your disposal.

5぀星のうち1の評䟡

Comprei material que dizem estar em


Comprei material que dizem estar em stock e posteriormente não enviam por falta de stock. Não dão alternativa, não dão apoio ao cliente nem há como contactar. No site ainda está disponível a capa que comprei. Ainda aguardo que chegue parte da compra que dizem ter enviado no dia 20/04. Por isso nota negativa. Podem enviar uma capa do mesmo valor de silicone.

2023幎4月19日
自発的なレビュヌ
Mytrendyphone ロゎ

Mytrendyphone からの回答

Hello,
Thank you for your message.

We apologize for the inconvenience.
According to the information we have, the product that was available was sent immediately, while we didn't have the other product in stock, and we didn't even have an alternative for that product, and you were refunded at the end of last month.

Thank you in advance for your understanding.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報