NxModels レビュー 

259
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I was always abit weary about this website but now I’ve ordered from it I can say it was definetly worth it. The delivery was faster than expected. Communication was abit slow but still got all the... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Order the AK model back in January 2025, it’s currently September 2026 and have yet to receive my order. I have been emailing me and the excuse was increased scrutiny from US customs back in July 2025... もっと見る

5つ星のうち5の評価

So they story is. I Wait for 5 month. Then package missing because of delivery guy mistake. But..... supporting team of NX models continues replying my mails. We both figured where is package. Final... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Recently purchased the 9mm Taran Tactical 1911. Price was fair, shipping was fair. Excellent product. Fully functional. I'm very happy with this product, it's full metal design and textured grips... もっと見る


連絡先

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

259件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 44%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(259)

過去12か月のレビュー数: 27件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

SCAM PRODUCT DO NOT BUY

i bought one of their smallest models and, i waited 3 whole months, for it to arive. emailed them multiple times. said trump was taxing somethings that go out to other places, no idea if its true. ended up asking for a refund, and luckily they gave me a refund, but then tried to take the money back. COMPLETE SCAM DO NOT BUY.

2025年7月20日
自発的なレビュー
NxModels ロゴ

NxModels からの回答

Hi Nicolina,

We’re sorry to see this review, as it is not an accurate reflection of what occurred and appears to be based on a misunderstanding.

Your order was placed nearly a year ago for delivery to the Faroe Islands, which is outside of our shipping zone. As soon as the order came through, our team contacted you to explain that we do not ship to the Faroe Islands and that the order should not have been able to be placed in the first place.

Despite our constant recommendation to cancel and refund the order immediately due to the lack of available shipping options and an unclear timeline, you asked that the order remain open and stated you were willing to wait. After further discussion, you later agreed to cancel the order, and a full refund was issued to you at that time.

There was never any attempt to “take money back,” nor was there any mention of political taxes or tariffs in our correspondence. The only issue discussed was shipping availability to your location.

We take transparency and customer service seriously, and our email records clearly document the full timeline and resolution of this order. We’re always happy to assist when issues arise, but it’s important that public reviews accurately reflect the facts.

Our team wishes you all the best.

5つ星のうち1の評価

SPENT LOADS OF MONEY - BROKEN ORDER RECEIVED !!!!


I placed this order 728665 for the 3/4 size deagle and the slide as you can see from the video there is something wrong, I took apart and put everything back as in your videos and still from opening the box it is not working. I tried contacting via email and sent a video showing the issue and still not heard anything back please HELP!!!!!!

2025年12月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

ordered on the 8th of November still…

ordered on the 8th of November still not received to this date (8th of December) tried emailing had one reply asking for my order number then haven't had any replies since terrible customer service just all round not a good experience its a shame as the reviews ive seen look very promising.

2025年11月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Never received. No replies

Order for my son’s birthday. Said shipping would take 6-12 days. It’s now been 50 days and they don’t reply to emails. Most of their reviews are bots. Complete scam.

Update to your reply: The address on the tracking is correct and does not say that it was returned to you all. Please provide a refund for the item that I never received.

2025年10月5日
自発的なレビュー
NxModels ロゴ

NxModels からの回答

Hi Jordan,

Thank you for sharing this review, and we sincerely apologize for the inconvenience you have experienced.

Looking into your order, we've only received one email from you, and we replied to it the same day, which was three months ago. Since then, we have sent multiple follow-ups and also reached out again after this review was posted, but we have not received any responses from you on any of our messages.

Your package was returned to us by USPS due to an invalid address, which prevented them from completing the delivery. We have been asking for a corrected shipping address so we can send you a replacement right away, but without a reply from you, we have not been able to proceed.

We would love to resolve this for you and make sure your son receives his birthday gift. If you could please reply to our emails at your earliest convenience, we will gladly ship a replacement immediately.

5つ星のうち2の評価

Difficult to communicate with

I ordered a 3/4 size model by mistake on the 12th of November and contacted NX Models via email and their online portal on the 13th, I then received the Items dispatched email on the 15th. It is now the 17th and I have still not had a reply. I wish they checked my email before dispatching the order so I could have changed the size, now I will need to return the parcel and wait for a new order. They must have good automated systems as the confirmation of my order was prompt as was the dispatch email but they must not have many staff working the customer service side, or a system that flags my email to the warehouse staff packing my order so they could have replied to me at that point and amended my order.

2025年11月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

NX TOP #1, ... ALWAYS!

Well, first my experience with NX was 5⭐️.
For my second, third, and fourth, 5⭐️.
NX is and remain the BEST!
Communication: faster than my own friends.
Unbeliveable this PRO A+ #1 company.
A little "oops" that was taken care of, in such a fast matter--> like PRO does.
I am overwhelmed by NX business, and recomend it.
As a mini non-firing gun collector, never, ever, ever, seen that quality.
Thank you NX, for bringing that joy to me.

Please, please, please, bring back 3/4 GLOCK

2025年11月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Good, quality models

Great experience! The wait was my only hang up put it was well worth it. I got a 1/2 sliver Beretta and my first impressions of the presentation of not only a good case for it but a good quality model was very unexpected! Very fun desk toy to fiddle with and I love that it comes with 6 dummy rounds instead of 3 like goat guns that I’m used too… I cant wait to grow my collection of them, especially if they keep up the quality!

2025年10月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I’ve ordered a few mini guns from…

I’ve ordered a few mini guns from Nxmodels and I’m impressed.
The models look exactly like they do on YouTube, fully functional can strip them down to the smallest components,and come well packaged.
If you’re a firearm fan like I am they are definitely worth a shot.
Customers service is also great,any issues they will sort it.

2025年10月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Best this is supporting teams of NX models.

So they story is. I Wait for 5 month. Then package missing because of delivery guy mistake. But..... supporting team of NX models continues replying my mails. We both figured where is package. Finally i have my package. Material is 100% good. Details are 100% perfect. Will order other products soo. Thanks for supporting team of Nx models.

2025年10月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Youtube expose coming up :)

Well same as everyone else. No customer service, getting ignored and takes way too long to get. I asked for my money back but they are ignoring me right now. Probably won’t get anything at this point.

I will make a youtube video about this so people know about these scammers. :)

2025年9月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Looks and works as advertised

My item took about 3 weeks to UK. The items in the box were all correct and lived up to the high quality I expected from their YouTube videos. Here's another happy customer!

2025年9月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

The Nx Model experience

Thought at first I was sceptical with Nx models I first ordered the silver p226 model I only had to wait no more than 3 weeks for it to come once it arrived I was super pleased it looked well put together and functioned like the real deal the fact it comes with bullets and their full metal is super cool aswell I can’t wait to buy the deagle next highly recommend guys

2025年1月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

a very poorly functioning company with empty promises and a lack of communication

I placed an order with NX Models last December. After three months, I contacted them about the delivery status. they said they could deliver it before summer. As of today, I haven't received anything. I've emailed them several times about it and haven't been able to get in touch with them again. Furthermore, they didn't tell me anything about the status of the delivery, or when they'd have it back in stock. The website repeatedly stated they had it in stock, but unfortunately, no product. They also gave the excuse that it would be better to deliver the product later due to customs clearance to avoid any problems, which is completely absurd because it's just a toy. It seems like a mess, and I'm not happy about it. It seems more likely they're waiting until the expiration date to issue a credit card refund. So, keep in mind that if you order from them, you might end up going to the bank and not receiving the product.

2024年12月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I have ordered 3 models now from NX

I have ordered 3 models now from NX, all were of fantastic quality and detail. The only one I had issue with was the replica AK and it's not a issue with regards to NX or the staff if NX. I order the AK in December 2024, I received a email from NX stating that that particular model is high demand and their maybe customs delays. Fast forward 8 months and I received my AK model. During the 8 months the staff of NX kept in touch with me ,and gave me regular updates. Customer service was amazing and I cannot thank them enough. The length of time it took to receive the model was a long time yes, but! I wasn't in a rush and the communication between myself and NX was consistent. Overall exceptionally happy with the service I received and as compensation for the lateness of delivery I was offered a free model.

2025年8月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Yup it's a SCAM

Yup it's a SCAM

Ordered a beretta 6 months ago. Still has not been delivered. I contacted customer support and last i heard from them couple of months ago is that they haven't even yet shipped the product due to customs issues.
After that no more answers.

It's funny how they make bots to post 5 star reviews on Trustpilot and nobody cares...

2025年6月16日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報