レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

䌁業情報

  1. eコマヌス サヌビス

圓該䌁業による蚘述

Trading for more than 10 years convinced us that Amazon is one of the best and easiest ways to gain profit. We started by taking advantage of price arbitrage between Amazon and other online stores. Now, after 5 years of experience at selling on Amazon, we decided to share and sell our expertise. We use different software and codes to generate leads in order to save your time for more important things in your life.


連絡先

2.9

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

10件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.9

すべおのレビュヌ

(10)

過去12か月のレビュヌ数: 1ä»¶

レビュヌを曞く

レビュヌの確認を行いたす

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Hard to make a profit

All of the products just tank and its just not reliable at all. My guess is that they send everyone the same leads which makes no sense if you are trying to be profitable...

2026幎1月12日
自発的なレビュヌ
OABeans ロゎ

OABeans からの回答

Hi,

Thanks for sharing your feedback, we really appreciate it.

I completely understand your concern. Just to clarify, we do not send our leads to everyone. Each list is limited and capped (around 20–25 users per list), and we always try to keep distribution controlled to reduce competition.

That said, this is the nature of online arbitrage, if multiple sellers act on the same deal or if it’s not purchased quickly, prices can drop or competition can increase. Speed and execution play a big role in profitability.

We take lead quality seriously and are always working to improve it. If you’re open to it, please send us an email so we can look into your specific case and see what happened. We’re also happy to compensate you if needed and make things right.

Looking forward to helping you,
Soheil
OABeans

5぀星のうち5の評䟡

OABeans has been a helpful resource

OABeans has been a helpful resource for my Amazon FBA business. The sourcing leads are mostly accurate, and I've found some great deals. There were a couple of listings that didn't pan out, but that's expected in this line of work. Overall, I'm satisfied with the service.

2025幎5月26日
自発的なレビュヌ
OABeans ロゎ

OABeans からの回答

Thank you so much for your kind words and honest feedback! We’re glad to hear OABeans has been helpful for your FBA business. Wishing you continued success! 🙌

5぀星のうち5の評䟡

OABeans has simplified my Amazon


OABeans has simplified my Amazon sourcing process. Their product leads are well-curated and usually very profitable. The occasional miss happens, but the majority of their recommendations work out. Plus, their customer support is quick to help when I have questions.

2024幎11月19日
自発的なレビュヌ
OABeans ロゎ

OABeans からの回答

Thank you for your kind words! We’re so glad to hear that OABeans has made your Amazon sourcing process simpler and more profitable. While occasional misses can happen, it’s wonderful to know that the majority of our recommendations have been helpful for your business. Our team works hard to curate quality leads and provide prompt customer support, so your feedback means a lot. If there’s ever anything else we can do to assist, we’re here for you. Wishing you continued success with your Amazon journey!

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a nike ungate

I purchased a nike ungate

a year later i was regated

they wont honour their guarentee and ungate me for free

2024幎9月19日
自発的なレビュヌ
OABeans ロゎ

OABeans からの回答

Thank you for sharing your concern. We’re sorry to hear about this experience and want to make things right. Please send the details of your case, including any relevant documentation, to our support team at support@oabeans.com. We’ll review your situation promptly and work to assist you further. Your satisfaction is important to us, and we appreciate the opportunity to address this.

5぀星のうち5の評䟡

lead quality

Hey there. I had a good experience with oabeans leads. not perfect but ok at all.

2024幎6月18日
自発的なレビュヌ
OABeans ロゎ

OABeans からの回答

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that you had a positive experience with OABeans leads overall. While we always strive for perfection, we appreciate your honesty and will continue working to improve the quality of our leads to better meet your needs. If you have any specific suggestions or need assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help!

5぀星のうち1の評䟡

Terrible, waste of $$.

Terrible! Don’t waste your $$$. Customer service replies only want they want to. The leads are not fresh. They RE-use and recycle the leads until the listing becomes totally unprofitable. They send you “profitable” listings but don’t include tax or supper pricy shipping fees and when you do, you won’t be purchasing it. If you order a lot from one place, the item will most likely not be profitable by the time it arrives. Within a month of being their member, they sent at least 5 items two times. How is that new leads? They also send you discount codes that don’t work. Wasted a lot of my time going back and forth with them. Do not waste you $$$ not worth it at all. They don’t care about sellers, they don’t provide good leads, they reuse the leads bc they know you can’t do anything about it. Terrible company.

2024幎2月18日
自発的なレビュヌ
OABeans ロゎ

OABeans からの回答

Hi Mira,

Thank you for taking the time to share your feedback. I'm truly sorry to hear about your experience with OABeans. We take every review seriously and strive to continuously improve our service.

First, I apologize if our customer service responses did not meet your expectations. We are committed to addressing all customer inquiries promptly and thoroughly.

Regarding the freshness and profitability of our leads, I want to clarify a few points. Our team works diligently to provide new and profitable leads daily. While it is possible that some leads might appear similar due to popular products in the market, we aim to ensure each lead offers a unique opportunity. We do account for various factors such as taxes and shipping fees when calculating profitability, but we understand these can vary by location.

We apologize for any inconvenience caused by similar leads. We are more than willing to compensate by providing alternative leads to ensure you receive the value you expect from our service.

To address the issue of discount codes not working, this is something we take seriously. If you encounter any non-functional codes, please report them to us immediately so we can provide an alternative solution.

We also offer a 3-day money-back guarantee because we believe in our service and want you to experience its value without any risk. If you felt that our leads did not meet your expectations, we are more than willing to discuss a refund within this period.

I appreciate your feedback as it helps us improve. I hope you'll consider giving us another chance to demonstrate the true value of our service.

Best regards,
Soheil
Co-Founder, OABeans

5぀星のうち1の評䟡

I wasted my money on this so-called


I wasted my money on this so-called lead list. I canceled the subscription and requested a refund, but I received nothing. STAY AWAY!!!

2023幎11月13日
自発的なレビュヌ
OABeans ロゎ

OABeans からの回答

Hi melakhessou,

Thank you for sharing your experience. I’m truly sorry to hear that you were dissatisfied with our service.

We take refund requests very seriously and strive to process them promptly. If your request was within our 3-day money-back guarantee period and you haven’t received your refund, please let us know immediately. We want to make sure this issue is resolved as quickly as possible.

Customer satisfaction is our top priority, and we are committed to ensuring you have a positive experience with OABeans. Please contact our support team directly, and we’ll look into your case right away.

Best regards,
Soheil
Co-Founder, OABeans

5぀星のうち5の評䟡

Profitable & Responsive

I subscribed to Pinto list. Generally, I find it profitable for my business. Also, their customer service is responsive and helpful.

2023幎5月11日
自発的なレビュヌ
OABeans ロゎ

OABeans からの回答

Hi Mohammad,

Thank you so much for your 5-star review! We’re thrilled to hear that you’re enjoying our service. Your feedback motivates us to keep improving and providing the best leads possible.

Best regards,
Soheil
Co-Founder, OABeans

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報