One Empire レビュー 

451
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I’ve had such a great experience with One Sleep Empire! The clothes are super comfortable, great quality and fit really well. The team have also been so lovely and easy to work with throughout the who... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered the stunning Lissa set in Medium for a boudoir shoot and was a little nervous about the fit and postage arriving in less than 4 days. Although the team were so sweet and helpful. I received... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Cheap stock on a site that looks like Australian stock was it’s directly imported from overseas. Don’t expect a refund or a credit. They flat out refuse a refund despite their sizing being completely... もっと見る

5つ星のうち4の評価

I absolutely loved the customer service aswell as the lingerie itself. They have such beautiful and unique pieces that I couldn’t find anywhere else & much cheaper than most places too. The quality wa... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ランジェリー専門店
  2. ・
  3. 下着店
  4. 婦人服店

当該企業による記述

We craft feminine lingerie accessories that awaken the Siren within — alluring pieces designed to unlock your divine feminine potential. Each set is a whisper of seduction, inviting you to surrender to your deepest desires and slip into a cinematic dreamscape of romantic possibility. Our designs don’t just adorn the body — they beckon, they promise. With every curve embraced and clasp fastened, we harness the power of sensuality, offering women the chance to own their allure and sell the feminine mystique with effortless grace.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

451件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 53%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(451)

過去12か月のレビュー数: 65件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Just order the same thing off shein

I ordered a set from one empire from a recommendation from a friend. I received my set and on closer inspection they’ve cut off a shein tag and sewed on their own tag. I went on shein and found the exact set I got from one empire. I assume they just order a bunch off shein and choose the ones with good enough quality to pass as an independent design?

2024年11月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

I like the designs

I like the designs, they are sexy and alluring. The fit however runs small and the quality is made for smaller chested women. Being a larger chest size, the straps are too thin and there is not enough support for my ladies. I've returned and changed things for pjs and other things - so not fussed, just not for me.

2024年10月30日
5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

I placed an order for a babydoll and pjs in my usual size however when I recieved them, they did not fit. Sizing is so inaccurate, the cups on the babydoll were literally tiny and cover nothing, and the pj shorts were tiny. I processed my exchange online on the 1st of October and shipped it back to them a day later but I am still waiting for my exchange let alone any sort of communication of when it will arrive despite the amount of emails I have sent asking. Honestly at this point I just want my money back, definitely won’t purchase from them again, prefer to continue buying my lingerie through Lounge.

2024年10月1日
自発的なレビュー
One Empire ロゴ

One Empire からの回答

Hi Alessia,

Thank you for your review and I am really sorry to hear you have had a bad experience with us. To date 21/10/24 we still have not received your return. Please send your tracking number through email and we can follow this up with the courier.

My apologies for the inconvenience ♥

5つ星のうち1の評価

Scammer. Don't waste your money.

Send you cheap quality lingerie nothing like the photo so I contacted them to return it, after they have it back they say it doesn't fit in with their "returns policy" as this one wasn't damaged like the others that arrived and will now refuse to give my money back when they have the product. My emails have been ignored for weeks on end. You would get better quality on Shein. Scam.

2024年10月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Better than expected

For the price I wasn't expecting great quality or fit, especially because i couldnt choose a cup size and i tend to need larger bottoms and a smaller top, but omg the set was so soft and comfortable for lace and fit my shape really well. It also came with suspenders, stockings and a cute bag to keep it all stored together - which I wasn't expecting. Add in the great communication and fast delivery (and price). I'll definitely be back for more!

2024年9月26日
One Empire ロゴ

One Empire からの回答

Thank you so much for your lovely review! We're thrilled to hear the set exceeded your expectations in quality and fit. We're glad you enjoyed the extras too! Looking forward to having you shop with us again! ♥ ♥

5つ星のうち2の評価

low customer service quality

beside the average quality, the customer services was a 2. I bought the lingerie set for the rave, but the package was missing a item. They send the missed item for me after the rave day so there's no point of me need that anymore. You should work on this

2024年9月26日
One Empire ロゴ

One Empire からの回答

Hi Linh,

Thank you for your feedback, and we’re so sorry about the missing item in your order. We understand how disappointing it was not to have the complete set in time for your event.

We’re reviewing our processes to prevent this from happening again.

We appreciate your understanding and hope to serve you better in the future.

Best regards,
Bridgette x

5つ星のうち3の評価

Slow shipment :(

I am so excited to received all the lingerie i bought but even after weeks of purchasing whenever i look up on the tracking, they havent even got updated yet. so im very disappointed.

2024年9月27日
One Empire ロゴ

One Empire からの回答

Hi there,

Thank you so much for your order and for sharing your excitement! We're sorry to hear that you're feeling disappointed about the tracking updates, Australia Post has unfortunately had issues with international tracking numbers. We completely understand how frustrating it can be waiting for something you're really looking forward to.

Since your order is being shipped internationally, it can take up to 15 business days to arrive. Based on this, your package is expected to arrive around the 21st of October. Sometimes, tracking information doesn’t get updated in real-time, especially when it’s in transit between countries, but rest assured, your order is on its way.

If you have any other questions or concerns, please feel free to reach out to us. We appreciate your patience and understanding ♥

5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

Amazing customer service. I ordered the incorrect size and was worried about doing an exchange in time for a photoshoot as I’d left it quite last minute. The team at One Empire were swift to respond and act and pleasently worked with me for a resolution.

2024年10月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

These guys are good I accidentally…

These guys are good I accidentally ordered wrong sizing and emailed them back on a contact they gave me and before my order was shipped they had fixed my order and replied back really fast very pleased 🥰

2024年9月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

In all honesty the quality is pretty…

In all honesty the quality is pretty good for the price!! I got three complete sets and two nighties for the same price I’d probably pay for 1 set at most lingerie stores. The shipping was great I will definitely be buying more in the future

2024年8月28日
5つ星のうち2の評価

They have sent me the wrong items and i…

They have sent me the wrong items and i have contacted them and had no reply.

2024年8月26日
One Empire ロゴ

One Empire からの回答

Hi Amelia,

Thank you for flagging this with us. We strive to ensure all orders are correct, and we're sorry we missed the mark this time.

Please rest assured that this is not the level of service we aim to provide. We understand how frustrating it can be to receive the wrong items and not get a prompt response.

To resolve this as quickly as possible, our team will reach out this morning. We'll prioritize your request and ensure that the correct items are sent to you immediately. ♥

Again, we apologize for the inconvenience and appreciate your understanding. We value your business and hope to make this right xx

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報