Outway レビュヌ 

343
•
TrustScore 5段階評䟡の5

4.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Outway makes outstanding socks and I love all the fun designs. I had some challenges with the courier and Outway was immediately responsive. They went to great lengths to assist me and were awesome to... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Great product and fantastic responsive costumer service. They fixed my error when ordering quickly and then an error in shipping on there end was just as fast and painless.

5぀星のうち4の評䟡

Outway rectified a missed delivery by following up and offering me free choice of another pair of socks. At first, I was a bit put off by the AI-generated auto-response to my complaint. But staff foll... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I love Outway socks! I wear them for CrossFit and any exercising I do. Outway has been an amazing company to deal with and handles any mistakes or errors immediately and effectively. I will always su... もっず芋る

䌁業情報

  1. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

We’re an athletic lifestyle brand built by athletes, for athletes. We believe in daily improvement and design socks to fuel active lives without compromising on style and comfort. But this is about more than just socks. It's about challenging the status quo, breaking boundaries, and embodying the spirit of perseverance. Outway Socks aren't just worn, they're lived in.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

343件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 85に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.8

すべおのレビュヌ

(343)

過去12か月のレビュヌ数: 169ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

LOVE them

LOVE them ! Fantastic customer service. I own various merino socks from different known brands. I will only buy Outway from now on. Plus it is Canadian.

2026幎4月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

A-1 customer service

I'm a regular customer, with a drawer full of Outway socks. There were a few hiccups in my last order, but the issue was fixed, and the humans behind customer services (not a bot!) maintained contact until everything was resolved, checking and making sure I was satisfied. It was easy and professional.

2026幎4月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Love the socks and fun patterns

Love the socks and fun patterns! I had a pair of merino socks that started showing wear on the big toe after a few months. The socks were quickly replaced after contacting the company. Great customer service and excellent communication! I will definitely be getting more Outway socks!

2026幎4月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Super socks & customer service

Love the socks and their fun & bright patterns! They look good and feel good. Great customer service. There was initially something missing in my order and they quickly corrected it and went above and beyond to ensure I was satisfied. I like being able to shop and support local companies and look forward to sporting more great designs.

2026幎4月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

My new favourite running socks

I have worn my new Outway socks for a couple 15K runs and they are so comfortable. My feet are dry and no seams rubbing. Very nice designs and a variety of lengths and at a great price point! I have tried the no show and crew length so far. I recently received a pair of quarters and will be trying them on my next training run! Don’t hesitate! you will LOVE these socks for your next run!

2026幎4月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Love these socks!

Love these socks!
Been using them for a while now for sports, hiking and every day use.
Always buy a couple pairs when the sales hit.

A pair of socks was forgotten in my most recent order and the AI chatbot was not very helpful. Fortunately, Aiko took over the process and handled it with ease and my socks arrived shortly after!

2026幎3月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

INCREDIBLE customer service

INCREDIBLE customer service. My mystery pair accidentally didn’t make it in my order so reached out to them and Andrew was so amazing. Sent out a pair right away. Amazing company. Changed the way I run. Love these socks so much. Thanks again !!!!

2026幎3月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fantastic product

Fantastic product, backed by fantastic support. I've collected about 20 pairs of these socks and their changing designs always leave me wanting more. The fit and sweat management keep my feet from being uncomfortable and stinky. I've had some pairs for over a year and they're still going strong!

2026幎3月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Outway is the best

Outway’s customer service is absolutely top‑tier — fast, friendly, and genuinely helpful. Their team replies so quickly and politely that I sometimes wonder if they have a superhero hotline hidden somewhere 😄. Every interaction feels smooth and professional.
And the socks
 honestly, next‑level.
Ultra‑high quality, super durable, and somehow still odor‑free, even after intense workouts where my shoes were ready to give up before the socks did. Outway stays fresh like nothing happened 🧊✚.
Comfort + durability + outstanding service =
a winning combo that’s hard to beat.
I recommend Outway without hesitation — and so do my feet. 😉

2026幎2月16日
自発的なレビュヌ
Outway ロゎ

Outway からの回答

Thank so much for taking the time to share your experience. It's the reason we do what we do.

Appreciate you.

-Rob, Founder

5぀星のうち4の評䟡

Too small for my size 13 feet

For my size 13 feet, I ordered large, which is supposed to accomodate up to size 14. These feel like size 12, and they are shrinking with each wash. It's now at the point where they are too uncomfortable to wear, which is a shame because they are decent socks. But, sizing is way off.

Edit: 2026.03.06. I was contacted by Outway customer support who, after a back and forth discussion about the sock size, plus providing two pairs of merino wool socks to see if they would fit better, have now given me an (unexpected) full refund. I am very pleased with this resolution and the level of customer service I have received.

2026幎2月17日
自発的なレビュヌ
Outway ロゎ

Outway からの回答

Hey Owen, thanks for sharing this.

Shrinkage after washing is not the experience we want anyone having, especially when you ordered the right size.

We've reached out over email and sent a couple of styles we think will be a better fit for your size 13s. We stand behind our product, so let's get this right for you.

5぀星のうち5の評䟡

Great socks and fabulous customer service

I have been buying outway socks for a few years now and they have been part of our Christmas eve gift for all who attend our dinner. We have gifted many pairs and all guests love the fun BC themed socks and related headbands. A favourite definitely has been the racoon socks. This year one guest came back wearing his socks from the previous Christmas. An endorsement of our party and Outways socks.
This year I bought some of the lightweight merino. I have some of the regular ones and thought to try the merino lightweight. They are great but I had a small issue and reached out for customer service. They were prompt and exceptional in their communication and service. I reamin a very happy and loyal customer and expect to see more outlways socks at my Christmas eve dinner this year. Thanks for being a Canadian based company.

2026幎2月16日
自発的なレビュヌ
Outway ロゎ

Outway からの回答

Hi Anne,

This made my day. The fact that Outway has become part of your Christmas Eve tradition means more than you know.

Customers like you, who not only support us but take the time to share their experience, are the reason we keep pushing to make every pair and every interaction better. Thank you for that.

- Rob, Founder

5぀星のうち1の評䟡

Socks never delivered still in transit


Socks never delivered still in transit for two months and no responsive customer service, AI bot is useless and no phone number to contact the company

2026幎1月18日
自発的なレビュヌ
Outway ロゎ

Outway からの回答

Hi there — thank you for taking the time to share this, and I’m genuinely sorry for the experience.

We attempted delivery but it was unsuccessful, and then our shipping provider ultimately lost the package. On top of that, our support bot failed to help and incorrectly closed your ticket, meaning we never saw it in time. That’s 100% on us.

We missed the mark here and it’s not acceptable. Your order has been fully refunded, and we’ve also sent you a gift card in hopes you’ll give us another shot.

– Outway Team

5぀星のうち5の評䟡

A lot of follow ups but a happy customer at the end!

Placed an order for Christmas. The order was “completed” but never shipped. I followed up multiple times, was told that my request was getting escalated. It took a lot of follow ups and over a month but I finally got a response that the items were getting shipped again, and that I was getting a refund for the items that were no longer in stock. It’s disappointing that it took so many attempts and time but I’m at least happy to have the issue resolved.

2025幎11月30日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報