レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

We received an incorrect size case. While the quality looked good the size was incorrect. Needed a case for iPhone XS and received XSM. We emailed back requesting instructions on how to return it to e... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I haven’t carried a wallet in 2 years now. Recently needed to start carrying more cards so needed an upgrade from just magnetic 3 card I’d been using. Bought the OXA leather 5 card wallet and case f... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Beautiful case, very functional. Way better than the competition one which advertises all over social media. Their magnet doesn’t hold the iPhone 13 max. I returned theirs and luckily found the OXA we... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Delivery here in Singapore took longer than expected, but thus was not Oxa’s fault. Recommend a more reliable shipper. I love the product but suggest the tab holding the phone case in the closed posit... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ファッション アクセサリー店

当該企業による記述

Handmade leather accessories for Apple and Samsung products.


連絡先

3.6

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

346件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.6

すべてのレビュー

(346)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Best band!

I’ve had a lot of frustration with my Fitbit bands, but this one is comfortable, tough, and stylish. Love it!

2022年3月23日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

We’re so glad you had a good experience. Thank you for your feedback

5つ星のうち1の評価

Ordered two

Ordered two, the wrap and Chloe, love the looks but very disappointed in the Chloe, doesn’t matter which hole I put it in it comes right out of the two strap holders, and I mean dozens of times a day, to the point where Ive been out and almost lost the entire watch because it had came out of them and then worked it’s way out of the hole also. Very disappointing, they need to be much tighter than they are

2022年3月23日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

Hello Jill,

Please accept our sincere apologies for this. We are sorry for the inconvenience. We will reach you via email meanwhile please feel free to contact us anytime:


Phone: +18888591168
Email: contact@oxaleather.com
Website: www.oxaleather.com

Kind Regards,
William
OXA Leather Customer Care

5つ星のうち1の評価

Does not fit phone.

2022年3月23日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

Hello Samuel

We tried to reach you two times but couldn't hear from you.
You can choose either replacing it or refunding it
Please send the package to the address below. Make sure to including a note with your order number and request for a refund/exchange. Once the item arrives in unused condition, we will issue full refund/send new one immediately. Please notify us

Oxa Leather 37A Orchard St, Elmwood Park, NJ 07407

Best Regards,
William
Oxa Leather

5つ星のうち2の評価

Nice - but...

The product is very nicely made,(5 stars) fits my phone well and the ability to charge my phone works as advertised (5 stars). However, it adds a lot of weight, thus making it very heavy and undesirable to use (1 star)

The next issue, for me, is that the wallet part isn't able to hold the cards and money I need to carry and still close. (0 stars).

So, after using it for one week, I have put it aside and will not use it again. In reading your return policy, I observed that I can not return it as it is used.

2022年3月22日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

Please accept our sincere apologies for this. We will reach you via email meanwhile please feel free to contact us anytime:


Phone: +18888591168
Email: contact@oxaleather.com
Website: www.oxaleather.com

Kind Regards,
William
OXA Leather Customer Care

5つ星のうち1の評価

I asked for refund and didn’t get it

I asked for refund and didn’t get it. I’ll be sending your product back because it shouldn’t take 4 weeks to get my wallet especially when I paid $65 for something that usually costs $15-20! I’m done with your company and will never use it again.

2022年3月21日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

We are sorry for the inconvenience. It seems like you got refunded in our system and if you had any troubles with it please feel free to ask further questions. We will reach you via email meanwhile please feel free to contact us anytime:


Phone: +1 888 859 1168
Email: contact@oxaleather.com
Website: www.oxaleather.com

Cheers,
Ramona
OXA Leather Customer Care

5つ星のうち5の評価

Perfect!

This case is perfect! The leatherwork is stunning and it has every feature I want. I love it.

2022年3月17日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

Thank you. We are so grateful for your kind words

5つ星のうち5の評価

Nice workmanship

Nice workmanship, quality shows. Haven't attached to my watch so I can't comment on that. The length is approximately the same as a a Fitbit replacement band (large). The leather is very stiff and will need to be broken in before it becomes comfortable to wear. All in all very pleased.

PS Your customer service is great.

2022年3月15日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

We’re so glad you had a good experience. Thank you for your feedback

5つ星のうち4の評価

No monogramming but good service

Ordered and paid for monogramming, but came without. however, after contacting customer service they responded immediately and offered a new product or refund. I had given the item as a gift so took the monogramming refund, which came quickly. The product itself is very nice quality and color.

2022年3月14日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

Hello Barbara,
Thank you for sharing your review with us and the community. Thank you for your feedback. We are so grateful for your kind words.

5つ星のうち1の評価

We received an incorrect size case

We received an incorrect size case. While the quality looked good the size was incorrect. Needed a case for iPhone XS and received XSM. We emailed back requesting instructions on how to return it to exchange for correct size, and after several weeks and two requests no response. Could not find any numbers to call on the website so returned by UPS with a letter of explanation and request for an exchange - and have still heard nothing back. Nice product but so far poor customer service.

2022年3月12日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

We are sorry for the inconvenience. Since you ordered a personalized product we couldn't change it. So, we offered you a discount.

Phone: +1 888 859 1168
Email: contact@oxaleather.com
Website: www.oxaleather.com

Best Regards,
Ramona
OXA Leather Customer Care

5つ星のうち4の評価

Great function, bad fit

Love this case. Love the versatility and materials. Only complaint is that the actual case is just a hair too small and doesn’t cover all the edges of the phone. Constantly manipulating it to try to get it to fit correctly. Sometimes affects the volume/vibrate controls as well as the lock button.

2022年3月11日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

Thank you for your review. Please accept our apologies for this. We are sorry we couldn’t give you a 5 Star experience. But we believe we can make it right for you. We will reach you via email meanwhile please feel free to contact us anytime:

Phone: +18888591168
Email: contact@oxaleather.com
Website: www.oxaleather.com

Kind Regards,
William
OXA Leather Customer Care

5つ星のうち5の評価

Very happy with my purchase!

Very happy with my purchase! The product is great, shipping was quick, what more could you ask for. Thank you!

2022年3月11日
Oxa Leather ロゴ

Oxa Leather からの回答

We’re so glad you had a good experience. Thank you for your feedback

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報