Painfreeaussies レビュヌ 

1,776
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Had a problem with Aramax. Essha from Pain Free Aussies was absolutely amazing. Saw the the whole processes through until the replacement neck pillow covers was received. We have ordered many many thi... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

PainfreeAussies is a great company to deal with. The shoes I ordered were the wrong size and PainFree organized a return and suggested others that might be a better fit. The result was the original sh... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a $220 mesh office chair from pain free Aussie's after I read all of their online reviews. BIG MISTAKE!! The chair was cheap Chinese made and completely unsupportive to my back. Pain free... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I purchased 2 pair of lovely black runners without realising they had sock openings rather than laces and because I have arthritis in my fingers I found them difficult to get on and they didn’t quite... もっず芋る

䌁業が回答したした


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1776件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 92に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.3

すべおのレビュヌ

(1,776)

過去12か月のレビュヌ数: 58ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

1st class customer care!

My first parcel was lost, and in order to get a replacement from Painfreeraussies I was assisted by Sam (customer care representative). Sam is surely the most professional, friendly and helpful person I have ever dealt with in my entire life. I live in New Zealand, and I am ashamed at at our poor customer care over here, and I wish Sam could come and teach our people a thing or two. Give this company a fair chance, and stop criticizing them for not being an onshore Aussie company, they know what they are doing, and their products are damn good!

2026幎2月11日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much for your incredibly kind review 🀍

We truly appreciate your patience while we resolved the delivery issue, and your words mean a lot to our team. Thank you again for your support and for giving us a chance!

5぀星のうち5の評䟡

I was initially hesitant about


I was initially hesitant about purchasing from this company, but they completely exceeded my expectations. From the moment the chair arrived, it was clear that a lot of care had gone into both the design and build quality. The materials feel premium and durable, and the overall construction is impressively sturdy.

Comfort-wise, it’s been a game changer. The support it provides for my back has made a noticeable difference, helping me maintain better posture throughout the day. I specifically appreciate how it encourages my spine to stay aligned without feeling rigid or uncomfortable, which is something I’ve struggled to find in other chairs.

On top of that, the chair looks fantastic and fits beautifully into my space. It has a clean, modern design that adds to the overall aesthetic rather than taking away from it.

Overall, I’m genuinely impressed with both the quality of the product and the experience. I wouldn’t hesitate to recommend this company to anyone looking for a comfortable, supportive, and stylish chair.

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much for your wonderful review 🀍

We truly appreciate you giving us a chance, and we’re so glad the chair exceeded your expectations. It’s great to hear that the comfort, support, and design have made such a positive difference for you.

Your recommendation means a lot to us. Thank you again for your support!

5぀星のうち1の評䟡

The barefoot shoes are nothing like


The barefoot shoes are nothing like what they portray in the photo. The material made from the shoes is some kind of toxic man-made fibre that has a horrible smell which would just absorb into my feet. The sizing is all wrong and I regret buying these I am very very unhappy.

Order #393641

2026幎2月25日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

We’re very sorry to hear this and truly apologize for your experience.
Could you please send us your order number so we can look into this further and assist you properly? We’d really like to resolve this for you.

5぀星のうち1の評䟡

Too expensive - resellers marking up

Too expensive. You can get the exact same shoe on Temu for less than half the price. These are not quality shoes but OK for beach if you are paying Temu prices. Painfreeaussies sell the exact same shoe two pairs for $90.00. Temu sell 1 pair for $17.53. Do the math.

2026幎2月19日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you for your feedback. We understand there are lower-priced options available on platforms like Temu, however our shoes are not the same product.

We use specific materials, construction standards, and quality checks to ensure comfort and durability. That’s reflected in the many positive reviews from customers who value the fit and long-term wear.

If you have any concerns about your order, please reach out to our support team directly so we can review and assist you properly. We’re always here to help.

5぀星のうち5の評䟡

Friendly and helpful customer service

Friendly and helpful customer service, trusted seller.

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you for your kind words. We truly appreciate you taking the time to share your experience.

We’re glad our team was able to assist you and that you feel confident purchasing from us. That trust means a lot.

We look forward to serving you again soon.

5぀星のうち1の評䟡

Looks like a scam

Looks like a scam. It’s been 10 days since I ordered a product from them. Their tracking shows some movement and says it’s close to my place, but the Aramex tracking says, “Sender is preparing your parcel for pick-up.”
I called them – no one answers the phone. I wrote to them – nothing.

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Hi there, we’re really sorry to hear about your experience and completely understand how this situation may feel concerning.

We’ve already sent a request asking for your order details so we can properly locate and review the shipment on our end. As soon as we receive that information, we’ll immediately investigate the tracking discrepancy and provide you with a clear update.

5぀星のうち1の評䟡

Do not trust this company

Do not trust this company.

They offer a 30 day money back guarenteee but ignored every email I sent. Eventually I called and spoke to an Asian lady who could not speak English and would hang up every time i phoned. Thr shoes cost $100 but the quality was worse than the cheapest K-mart $10 shoes. Never got a refund. After my experience, certain positive reviews on their website are fake.
UPDATE 17.01.2026 one year after making the purchase the company has reached out, seeking purchase information.

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you’ve had a frustrating experience.

We’ve sent a request asking for your order details so we can properly locate your order and look into this for you.

5぀星のうち5の評䟡

Professional, courteous and great products!

Honestly, this company has given me nothing but the best service. I had a query about delivery and was contacted on Boxing Day by phone. Esha was so polite, reassuring and professional. Now, tell me any other company you know that would contact you on a public holiday!
The item proved unsuitable for me and the exchange process was once again, a very positive experience. Please shop with absolute confidence.

2026幎1月29日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much for taking the time to share this.

We truly appreciate your kind words about your experience, especially your mention of Esha. Providing support when our customers need it most, even on a public holiday, is something we take seriously.

We’re also glad the exchange process was smooth and positive for you. That’s exactly the standard we aim to maintain every day.

Your trust and recommendation mean a great deal to our team. Thank you again for shopping with us and for your confidence in what we do.

5぀星のうち1の評䟡

After one month still no product

After one month still no product
The tracking number is false
They have told me they refunded me yet still have not.
I contacted them nurmerous times only to be told we are looking into it. A month later no refund just another false lead

2025幎12月14日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

We’re sorry to hear about your frustration. We want to clarify that we have been in constant communication with you via email and have always responded promptly. When you first followed up about the delay, we immediately escalated the matter with our team. After your next follow-up, your refund was processed on our end.

The refund notification was sent to you via email, and we also contacted you over the phone. Please note that refunds depend on your bank’s processing time, but we have already completed the refund on our side and even provided you with the reference number for it.

We truly appreciate your patience throughout this process. Thank you for your understanding.

5぀星のうち5の評䟡

Have ordered twice through


Have ordered twice through painfreeaussies. Happy with the quality of the products. First time I had no issues. The second time I only received one of two pillows but once I contacted them they sorted it out seamlessly and got the missing item to me quickly and in time for Christmas. The service was great.

2025幎12月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Works well for my elderly father

Works well for my elderly father.
He is not as mobile as before so can get bed sore type wounds.
Since sitting on these pads it certainly has helped him lot sitting down for long stretches much less injury and way more comfort for him

2025幎12月18日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much for sharing this. We truly appreciate your feedback! We're very glad to hear the pad has been helping your father stay more comfortable. 🙏

5぀星のうち5の評䟡

Best blanket

Best blanket! I love it and buying more! So cool. I use nothing else!

2025幎7月17日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear you love the blanket and that it’s become your go-to. Your support truly means a lot to us 😊

5぀星のうち5の評䟡

Affordable, Comfortable, Durable! 297737

Pain Free Aussies shoes are honestly the perfect blend of comfort, convenience, and style — all at an affordable price. They’re incredibly supportive for lifting, durable enough for intense workouts, and comfortable enough for long walks or everyday wear. What I love most is how they reduce joint pain, improve posture, and keep my feet feeling great all day, while still looking absolutely amazing. I’ve been buying them for years. I have 6 or 7 pairs. They’re lightweight, easy to wear, and so versatile that they fit every part of my lifestyle. For the price, comfort, and overall quality, nothing else compares.

2025幎12月11日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Hi Athene! Thank you so much for this incredible review! We truly appreciate your long-time support and it means a lot to hear how well our shoes have worked for you. Knowing they’ve become a reliable part of your everyday routine is the best feedback we could ask for. Thank you again for being such a valued customer! 🙏✚

5぀星のうち1の評䟡

PAIN FREE AUSSIES This company is not Australian

This company is not Australian, they are from China, please don't purchase from them, I'm trying to get my money back for a pair of poor manufactured shoes, that were so uncomfortable. Don't listen to good reviews they are most likely made up. I went through Paypal with a dispute, pain free aussies told me to withdraw the dispute or they would not return my money, I still haven't received my refund. Someone with a Chinese voice keeps calling my mobile & my husband's mobile, I have now blocked them. PLEASE DO NOT PURCHASE FROM THIS NOT AUSTRALIAN COMPANY.

2025幎11月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

I have already left a good positive


I have already left a good positive review. I just need to leave another one. With all these barefoot companys have a rubbish 75% off sale they are showing that the shoes RRP are $280 upwards. With this 75% off you are saving which incorrect.
Painfree are a true price not maked up for sales or showing fake RRP and a fantastic friendly helpful team.

Dont get caught by other companys Painfree double mean in health and easy of mind and pocket.. well done team

2025幎11月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

The stretch comfort ortho shoes have


The stretch comfort ortho shoes have been so comfortable and my feet don’t hurt after a long day standing

Would totally recommend them and I’ve been wearing them on walks to see the Sculptures by the Sea and around Bali

2025幎11月11日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re so glad to hear the Stretch Comfort Ortho Shoes have been keeping you comfortable on your adventures — they sound like the perfect travel companion! 👟🌎

5぀星のうち5の評䟡

I am a super healthy 74yr old male

I am a super healthy 74yr old male; the result of both resistance and aerobic training in the gym for 60 years. During the last 3 months I cannot believe the enhanced feeling of comfort and enjoyment of training since replacing the traditional brand running/fitness shoes (with thick, poorly flexible soles) with my recently purchased Non-Slip Barefoot Shoes for Healthy Feet (Unisex) from Pain Free Aussies. These shoes with non -slip super flexible “all feeling" soles, are a must for serious training in the gym.

2025幎11月11日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much for sharing your experience! It’s inspiring to hear how our Non-Slip Barefoot Shoes have enhanced your training after so many years of dedication to fitness. We truly appreciate your feedback and recommendation! 💪👟

5぀星のうち5の評䟡

100% Recommend

I have never had better or more responsive communication from a retailer. They sent a return paid label after I bought the wrong size boot, and are happily sendng me the correct size. They responded with care snd attention to detail every step of the process. I could not rate them highly enough. The boots are fabulous, well made and a great price. 100% recommend.
Khaizer from customer care has continued to reach out to me to ensure Im happy with my purchase. Exceptional ✚

2025幎11月11日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much for your amazing feedback! We're so glad to hear you’re happy with both your boots and our service. Your recommendation truly means a lot to us! 💛

5぀星のうち5の評䟡

Cooling Blanket is so cool 😎 🀘

Bought one Cooling Blanket for myself, three for other people. Even take it now with me on holidays in my hotel room. Definitely buying myself a couple more. So comfortable to use day and night

2025幎10月6日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

That’s wonderful to hear! We’re so glad you and your loved ones are enjoying the blankets — they really are perfect for any time of day!

5぀星のうち5の評䟡

I thought I'd try these out as I've


I thought I'd try these out as I've heard good things about what these shoes can provide. 2 pairs in and I love them, so much so that I've bought a pair for my husband.

2025幎10月30日
自発的なレビュヌ
Painfreeaussies ロゎ

Painfreeaussies からの回答

Thank you so much! We’re thrilled to hear you’re loving them — and how nice that your husband gets to enjoy them too!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報