Papparazo レビュヌ 

130
•
TrustScore 5段階評䟡の1

1.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

سيء جدا جدا خدمة سي؊ة اسعار عالية عدم الرد السريع وعدم خدمة الزؚون ارسلت اكثر من خمسة ايميلات لا يردون الا متأخرا عندهم قوانين غريؚة ا؎تريت حذاء مقاس ـ٢ علما انا مقاسي في جميع الؚراندات ـ٢ تفاج؊ت ؚأنه... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

جت الطلؚيه المقاس مو صح وفرده مو زي الثانيه ولما صرت اؚي اؚدلها معد صارو يردون ويسحؚون علي وكل ؎وي يقولون لي ؚن؎وف م؎كلتك ونرجع لك ويسحؚون عليك!! ايميل واتساؚ وانستقرام ف كل مكان! انتؚهو منهم تعاملهم... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

One of the most worse customer service I ever had. I have ordered two shoes in the end of last month and nothing received yet. There customer service is an Ai bot while you can’t even track your order... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

The delivery took much more than promised time (almost 2 weeks) with my continuous follow-up (maybe will take much more if I didn't follow up) The shoes is 50/50 comfortable The hight is good bu... もっず芋る

䌁業情報

  1. 靎屋

圓該䌁業による蚘述

Welcome to Papparazo, the epitome of elegance and sophistication in Italian footwear. Our exclusive collection of elevator shoes is meticulously handcrafted in Italy, representing the pinnacle of artisanal excellence. At Papparazo, we specialize in offering unisex footwear that transcends traditional boundaries, providing a perfect fusion of style, comfort, and confidence. Indulge in the luxury of choice with our diverse range of over 10 meticulously designed models. Each pair is a masterpiece, meticulously created by seasoned experts who have a rich history of crafting for some of the most renowned brands in the industry. We take pride in not only elevating your height but also in supporting your arch and alleviating back pain, making every step a comfortable and stylish experience. At Papparazo, we understand that true luxury lies in the details. Our elevator shoes are not just a fashion statement; they are a commitment to your well-being and self-assurance. Embrace the extraordinary craftsmanship that defines each pair, and step into a world where every stride exudes confidence and style. Elevate your everyday with Papparazo – where quality meets confidence, and each step tells a story of refined taste. Explore our extensive collection now and embark on a journey to elevated living, one stylish step at a time


連絡先

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1

130件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.2

すべおのレビュヌ

(130)

過去12か月のレビュヌ数: 36ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

سيء جدا جدا خدمة سي؊ة اسعار عالية عدم 

سيء جدا جدا خدمة سي؊ة اسعار عالية عدم الرد السريع وعدم خدمة الزؚون ارسلت اكثر من خمسة ايميلات لا يردون الا متأخرا عندهم قوانين غريؚة ا؎تريت حذاء مقاس ـ٢ علما انا مقاسي في جميع الؚراندات ـ٢ تفاج؊ت ؚأنه اكؚر ؚكثير من مقاسي ارسلت لهم ايميل ؚخصوص الاستؚدال اخؚروني ؚدفع ٣٠ دولار حتى يتم الاستؚدال هل هذا يعقل علما انا سعر الحذاء اعلى من ١٥٠ دولار خذمة جدا سي؊ة وستكون هذه اول واخر مره اتعامل معهم

2024幎6月21日
5぀星のうち1の評䟡

disappointed

on june 18th, i ordered your shoes, i asked the customer service on instagram “in case i need to exchange, will i receive the exchange before july 10th?” you replied “yes”

june 27th, i contacted you to follow up on my order and you responded “2 to 3 working days”

july 2nd, i asked about my order and you responded with “1 to 2 working days” even though the latency of the order is way over the expected arrival time i was still waiting patiently.

3 DAYS LATER, three, i messaged you and asked “can you please check how many days does it need, i need it before wednesday july 10” you replied with “the order usually ranges from 5 to 7 days” i think from june 18th till july 5th is wayyyy over 5 to 7 days.

still patient, july 7th i asked if my order will arrive before wednesday and you replied yes

monday july 8th, i talked to your whatsapp team and we agreed that he’ll be updating me tuesday noon wether i will receive my shoes before wednesday or no, i contacted you on whatsapp tuesday noon and you replied 3 hours late with “hello dear” and nothing else. You made me wait till the last night before my prom so i can get other shoes because of your latency and your lack of confirmation, your agents were the laziest i could ever see, and i asked for a refund today and no one responded. I would like my refund as soon as possible and i am so disappointed with your co-operation

2024幎6月17日
5぀星のうち1の評䟡

The worst shoes company I’ve ever dealt


The worst shoes company I’ve ever dealt with, liars and scammers they say it’s from Italy but it’s from China, they charge 10 times the price of a normal shoes products! They don’t want to provide me a tracking number claiming that they ship from UAE but it’s from China, they’re operating from Lebanon. I’m very disappointed with them and I don’t recommend dealing with them.
Update : official fraud alert ! They blocked me from instagram after I exposed them without any explanation, I offered them to provide me a tracking number to end all this they blocked me without any reason, please don’t deal with those Lebanese thiefs!

2024幎7月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

They are not honest when it comes to


They are not honest when it comes to delivering orders, and they are not very responsive when you text them. It's been 8 days, and I still haven't received my order.

2024幎6月3日
自発的なレビュヌ
Papparazo ロゎ

Papparazo からの回答

Thank you for taking the time to leave your feedback. We value your input and would like to address your concerns regarding your order.

Upon reviewing our records, we couldn't locate your order based on the information provided. It's possible that your order name might not match the information in our system. We kindly ask you to provide us with your order name or number so we can investigate further.

Regarding the delivery timeframe, we apologize for any inconvenience caused by the delay. Our standard delivery timeframe is 5 to 7 business days. Since you mentioned it has been 8 days, it's still within the expected timeframe. However, we understand your frustration and assure you that we are doing our best to expedite the delivery process.

5぀星のうち1の評䟡

Don't trust the size or delivery!

Don't trust the size or delivery!

My delivery on the fourth week and didn't arrived yet, they kept telling me today and tomorrow and the day after tomorrow and it was just empty promises, plus I ordered a shose with 7cm and after I order it I go back after few days to the website and I see they change it to 6 cm instead of 7.
Would I recommend this website? Hell no, I had high hopes of this website but it seems like it's run by unprofessional people which makes it hard to trust other start up businesses unfortunately.

2024幎5月20日
5぀星のうち1の評䟡

Very bad and I do not recommend dealing


Very bad and I do not recommend dealing with this store❌❌❌

2024幎5月17日
自発的なレビュヌ
Papparazo ロゎ

Papparazo からの回答

Hello,

We're sorry to hear about your negative experience with our store. We strive to provide excellent service, and we're disappointed to learn that we fell short of your expectations.

We'd like to understand more about what happened in your case so we can address any issues and improve our service. Could you please provide us with further details about your experience or any specific concerns you encountered?

Again, we apologize for any inconvenience you may have faced, and we appreciate your feedback as it helps us to enhance our services.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible experience

I did an order on the website order was delivered in 2 days , but I wanted to exchange . They said okay after one week I didn't receive the exchange I texted them and they kept saying today or tomorrow after another week know they ignore my message and my call unacceptable 😡😡 !!

2024幎3月21日
自発的なレビュヌ
Papparazo ロゎ

Papparazo からの回答

Hello,

We're truly sorry to hear about the frustrating experience you've had with our exchange process. We understand how important it is to receive timely assistance, and we apologize for any inconvenience caused.

We'd like to address your concerns promptly. Our records indicate that we responded to your messages regarding the exchange and were awaiting further instructions from your end. If there has been any miscommunication or delay in processing your exchange, we sincerely apologize.

Please know that your satisfaction is our priority, and we're committed to resolving this issue for you. Could you please provide us with your order details so we can investigate further and ensure that your exchange is processed without any further delay?

Thank you for bringing this matter to our attention, and we appreciate your patience and understanding.

Best regards,

5぀星のうち1の評䟡

Bad quality I didn't like it.

2024幎1月6日
Papparazo ロゎ

Papparazo からの回答


Certainly, here's a response:

Hello,

We're sorry to hear that you're dissatisfied with the quality of the shoe you received. At Papparazo, we take pride in offering high-quality products, and we're disappointed to learn that your experience did not meet your expectations.

We'd like to understand more about what aspects of the shoe you found unsatisfactory so that we can address the issue and make it right for you. Could you please reach out to us with specific details about what you didn't like?

Your feedback is valuable to us, and we're committed to ensuring your satisfaction. Please feel free to reach out to us with any concerns or further feedback you may have.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to resolving it for you

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報