Philtop レビュー 

27
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

I thought the process was a bit too rigorous, even though I purchased it online through Philtop's vendors, via Amazon Prime. And the reason I said rigorous was that the order number was provided, yet... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Well if you want a working alternator for $120 you will get one. Unfortunately for me I got a dud, emailed them, sent proof of the alternator failed to which I received another one free of charge. Tha... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

For a while I was disappointed because my scheduled delivery was not met. When I contacted Philtop, the representative very kindly explained the problem with the delivery. Two days later delivery was... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

I originally purchased a radiator for my vehicle and realized it didn’t last very long. It was a defective item that created a leak on my car not even within a month of it being installed. However, I... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 自動車部品メーカー

当該企業による記述

Introducing PHILTOP, a dynamic automotive parts and accessories brand that emerged in the early 21st century. Since our inception, we have been dedicated to delivering unparalleled fitment accuracy in our auto parts across key vehicle systems, including chassis systems and engine and powertrain systems. Each product undergoes meticulous design and rigorous testing, ensuring seamless integration and optimal performance. We believe that high-quality automotive parts shouldn't come at a premium that's out of reach. We're able to offer a wide array of products that are both cost-effective and top-notch in quality.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

27件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(27)

過去12か月のレビュー数: 27件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Philtop had good and prompt communication.

I thought the process was a bit too rigorous, even though I purchased it online through Philtop's vendors, via Amazon Prime. And the reason I said rigorous was that the order number was provided, yet they could not find the order in their system, and I ended up doing more legwork than i should have. But overall, the experience was good. The team was responsive, which made communication good and thorough. They were able to provide me with the service and ship my replacement promptly. So, I give Philtop a 4, not because they are bad, but because they need to be on top of their purchase orders; it was like my order was lost. If I did not have Amazon Prime, would my purchase have been for nothing?

2026年10月22日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your thoughtful feedback and for recognizing our team’s communication and replacement service. We’re glad we could assist you and arrange your replacement promptly.

We sincerely apologize that verifying your order required extra effort on your part. Your order was placed through the Amazon Direct Store, and our system access to these orders is limited, which can make direct order verification more difficult. However, this does not mean your purchase is without support. We take after-sales requests seriously for purchases made through our official sales channels, although the available order lookup, refund, and replacement options may vary by sales channel.

We understand your concern and appreciate your patience throughout the process. Your feedback is valuable, and we’ll share it with our team as we work to make order verification more straightforward for customers. Thank you again for giving us the opportunity to resolve your issue.

5つ星のうち5の評価

Not a robot, but a Human that cares

For a while I was disappointed because my scheduled delivery was not met. When I contacted Philtop, the representative very kindly explained the problem with the delivery. Two days later delivery was made. Great Guy, this Philtop representative! Thankyou

2026年10月16日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you so much for your kind words and understanding! We’re glad your package arrived and that our representative was able to assist you. Your appreciation means a lot to our team. We’re always here to help!

5つ星のうち5の評価

Great Parts at great prices!

Responsive. Professional.

2026年9月30日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your kind words! We’re delighted to hear you’re happy with our products, prices, and service. We truly appreciate your support!

5つ星のうち5の評価

Great customer service extremely…

Great customer service extremely knowledgeable and helpful talked me through the exact fit process I really felt like a next door neighbor 😊

2026年9月30日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your kind words! We’re so glad our team could help you with the fitment process and make your experience feel easy and personal. We truly appreciate your support! 😊

5つ星のうち5の評価

Even though I couldn’t track my package…

Even though I couldn’t track my package arrives very fast.
Shout out to customer service that responded my issue so quick .

2026年9月30日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your kind words! We’re glad your package arrived quickly and that our customer service team could assist you promptly. We truly appreciate your support!

5つ星のうち5の評価
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that you had a great experience with our customer service. We truly appreciate your support!

5つ星のうち3の評価

I originally purchased a radiator for…

I originally purchased a radiator for my vehicle and realized it didn’t last very long. It was a defective item that created a leak on my car not even within a month of it being installed. However, I reached out to customer service and they provided me with a brand new replacement with the warranty claim.

2026年9月19日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for sharing your experience. We’re sorry the radiator did not meet your expectations, but we’re glad our team was able to assist you with the warranty replacement. We appreciate your feedback and support!

5つ星のうち5の評価

Customer service was great

Customer service was great. We received a faulty radiator and they made it right quickly.

2026年9月19日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your kind words! We’re glad we could resolve the issue quickly and provide the support you needed. We truly appreciate your trust and support!

5つ星のうち5の評価

I really liked the speed of my…

I really liked the speed of my replacement hubs after submitting a warranty claim request. Liked that I didn’t get the run around. Representatives were always friendly and helpful.

2026年9月19日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re glad to hear that the replacement hubs arrived quickly and that our team was able to make the warranty process straightforward and helpful. We truly appreciate your trust and support!

5つ星のうち5の評価

You get what you pay for

Well if you want a working alternator for $120 you will get one. Unfortunately for me I got a dud, emailed them, sent proof of the alternator failed to which I received another one free of charge. That one also ended up being a dud out of the box (B+ Stud was cracked off, guess it could have happened during shipping so maybe not their fault. At this point im pissed because im now about 20 days without a car however this is what can happen when you go aftermarket, but in my opinion still worth the hassle of possibly getting a dud because in the end they sent a 3rd replacement to which is working beautifully. Still beats paying $700 for OEM all day

2026年9月18日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for giving us the opportunity to make things right. We’re truly sorry for the inconvenience and time without your vehicle, and we sincerely appreciate your patience throughout the replacement process. We’re glad the third alternator is working beautifully and that we could ultimately get you back on the road. Thank you for your understanding and support!

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Great company

2026年8月31日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that you had a positive experience with PHILTOP. We truly appreciate your support!

5つ星のうち5の評価

they are vary present in trying to get…

they are vary pleasant and noligeable in trying to get to the bottom of the problem . timely in there email response

2026年8月29日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your kind words! We’re glad to hear that you appreciated our efforts to get to the bottom of the issue and our timely communication. Your feedback means a lot to our team!

5つ星のうち5の評価

Great costumer service

Great costumer service! Super fast at answering and very comprehensive.

2026年8月31日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you were satisfied with our customer service and response time. Your feedback means a lot to our team. We truly appreciate your support!

5つ星のうち5の評価

Better than getting it from Amazon.

Better than getting it from Amazon.

2026年7月23日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you had such a positive experience with PHILTOP. Your support means a lot to us, and we look forward to serving you again in the future.

5つ星のうち2の評価

The catalytic converter assembly was…

The catalytic converter assembly was sent with an incorrect gasket and one of the assembly flanges was welded at an incorrect position. Customer service was very good regarding the incorrect gasket. I did not contact customer service regarding the other issue as I decided to return the parts.

2026年7月14日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We appreciate your recognition of our customer service team's support regarding the gasket issue. We take your feedback on product quality and fitment seriously and will continue working to improve.

If you need any further assistance, please feel free to contact us at support@philtop-auto.com. We're always happy to help.

Thank you again for your feedback.

5つ星のうち5の評価

Fit perfect

Fit perfect, delivered quickly. Priced right. Couldn't ask for anything more.

2026年7月23日
Philtop ロゴ

Philtop からの回答

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that everything met your expectations, from fitment and delivery to overall value. We truly appreciate your support and hope to serve you again soon!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報