レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Caleb, is gifted with his use of words and phrases and helpful setting up your business phone line. Try Businessphone.com, your go to when designing your website! Tonia R Texas

5つ星のうち5の評価

Violet got me set up quickly and conveniently and everything was very straightforward. Wish all Tech Support was this good. Switched over from another competitive company who wanted both way too m... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Phone.com has been a complete nightmare. I’ve wasted over $100 and hours of my time on repeated SMS registration failures, confusing instructions, and a broken process that still leaves me unable to... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I was looking for a vanity number to help get our cats that we fostered adopted and Roselyn helped answer a question for a feature and even went above and set everything up. It is nice to have a great... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. テレコミュニケーション サービス プロバイダー
  2. ・
  3. ビデオ会議サービス

さまざまな外部ソースから提供された情報

Affordable VoIP business phone system, toll-free and virtual phone numbers starting under $10/month. View online or call 877.644.1317. Try our business VoIP service free.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

230件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(230)

過去12か月のレビュー数: 133件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I was extremely impressed with Phone.com

I was extremely impressed with the features of Phone.com and how inexpensive it was. I switched from another provider and it was the best decision I made in the last year. Excited to try out all the features.

2026年2月1日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Outstanding! Please let our team know if there is anything we can do to help.

5つ星のうち5の評価

Very helpful each step of the way

Very helpful each step of the way. Knowledgeable, informative, patient. Honestly could not have been a better experience.

2026年2月13日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Thank you! We are here to help as you explore the features and possibilities.

5つ星のうち1の評価

Non-Existent, Incompetent Customer Service

I rarely need customer support, but when I do, Phone.com makes it a nightmare.
Every time I call, I am routed to offshore support where basic communication is a struggle. I often cannot understand the representative, and they clearly cannot understand me. That alone would be frustrating, but it becomes unacceptable when you actually need help resolving a technical issue.
I have been a paying customer for years and tolerated subpar service simply to avoid the hassle of switching providers. That ends now.
For more than a week, I have been trying to get a simple API integration issue resolved. Instead of real support, I receive vague, unhelpful emails asking irrelevant questions that do nothing to move the issue forward. When I try to call, I am repeatedly told that no one is available to help me. I am promised callbacks and follow-up emails that never happen. Not once.
This is not an isolated incident. This is a pattern of avoidance, delay, and empty promises.
Phone.com does not deliver what they advertise and does not provide meaningful customer support to paying customers. If your business depends on reliable communication or technical assistance, stay far away. I strongly regret staying with them as long as I did and would not recommend this company to anyone.

2026年1月30日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

We want to sincerely apologize for the communication challenges, the lack of clear follow-up, and the delays in resolving your API integration issue. Being promised callbacks or updates that never happen is particularly concerning, and that’s something we take very seriously.

We would truly appreciate the opportunity to make this right. If you’re open to it, please reach out to me directly at anewman@phone.com with your account details and reference this review. I will ensure your case is escalated to a senior support specialist who can work with you directly to resolve the API issue.

5つ星のうち2の評価

The service is just ok

The service is just ok, but their customer service is terrible. Good luck canceling. They have a "client retention" phone number that you "must" call to cancel. Then they never answer it. They also dont respond to emails to cancel.

2026年1月29日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We understand that when you decide to cancel, you expect the process to be straightforward and hassle-free.

Our intention is always to make cancellations as simple as possible. At the same time, we’re required to verify account ownership before making changes or closing an account. This helps protect our customers from unauthorized cancellations and prevents the accidental loss of important phone numbers or service.

That said, we’re sorry if the process felt difficult or frustrating. That’s not the experience we want anyone to have.

If you still wish to move forward with cancellation, please feel free to contact me directly at anewman@phone.com
, and I’ll personally ensure you’re connected with the right team member to assist you promptly.

We appreciate your feedback and the opportunity to improve.

5つ星のうち5の評価

Jason was very helpful

Jason was very helpful. The website was not working correctly so he walked through each step with me while giving me all my options to set up our line. Nice to talk to a real person for help!

2026年1月28日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Thank you for your feedback. Jason is an outstanding resource for our customers.

5つ星のうち5の評価

Rosalind was extremely helpful

Rosalind was extremely helpful. She was informative, nice and helped me with my account in no time! It's nice using a service that has such great customer support. 10/10 for Rosalind.

2026年1月27日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

We are so happy to hear that Rosalind was a great resource for you. Thanks for sharing!

5つ星のうち1の評価

Poor Tech support Stay clear of them

I’ve been a customer for over 10 yrs & ordered an International number for Ireland in 2025 and it took over 3 months for them to activate it. In December 2025 I was unable to call outbound to Ireland and Gary the expert at Phone.com kept on telling me that my contacts were blocking all 70 of them and it wasn’t their problem. I contact a few of my contacts and they denied blocking. These contacts included Hotels, Gov’t agencies, B&B’s, Aer Lingus as well as a church.

2025年12月26日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Hi William,

I spoke with your team about your account and was glad to hear that you had an additional conversation today to clarify the reasons you were having difficulty with calls outside of the US. I also confirmed that you were given an account credit. I am hopeful that things are resolved, but please do not hesitate to contact us again with any additional questions or concerns.

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service and horribly…

Terrible customer service and horribly buggy app. I'm trying to port my number to another service and they have been holding it hostage.

2026年1月3日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Hi Morgan, I’m sorry to hear that you have had a subpar experience. I’d like to look into your account history and see if I can expedite your number transfer. Unfortunately, I don’t have enough information to identify your account. I’ve requested more information through TrustPilot so I can look further into this situation. You should see a communication from TrustPilot requesting more information.

5つ星のうち1の評価

Horrible Horrible Service

Horrible service. I lost a ton of customers as a result of allowing them to answer my phones. If you are charged by the minute, they will not answer the phone call until after a minute has gone by. That means a potential client is on the phone for over a minute listening to the phone ring. Not happening!! I was overcharged. I had answer service tell my existing clients we were out of the office until after the new year! Not true. I found this all out recently only by going back 3 weeks and listening to recorded calls after a customer let me know. I've used them for over 4 years!!!! I can only imagine the customers and potential customers I have lost. They should be shut down!!!!!

2025年12月29日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Hi Leo, I’m sorry to hear that you have had a disappointing experience with our live reception service. I’d like to look into your account history and see what we can learn. Clearly, what you’ve described is not the service we aim to deliver.

Unfortunately, I don’t have enough information to identify your account. I’ve requested more information through TrustPilot so I can look further into this situation. You should see a communication from TrustPilot requesting more information.

5つ星のうち5の評価

Jason Cruz is a great customer…

Jason Cruz is a great customer representative. Got back to me within a couple of short minutes after I emailed him about needing help. He was very patient and took the time to explain everything to me. Jason is a great asset to your company.

2025年12月23日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Thank you so much! We are very glad that you got the chance to work with Jason. He is a star.

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Very respectful quick to the point and explained things well. Would recommend

2025年12月22日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Thanks, Danny. We are glad you had a great experience.

5つ星のうち1の評価

Went to setup a phone number for my…

Went to setup a phone number for my account, I tried to use it for my google my business didn't work, so lets cancel because it doesn't work right? I tried to cancel went on a call with an "estimated wait time of 5 minutes" took over an hour and no response, while they're charging over 30-40$ a month. No Refund No Nothing.

2025年12月22日
自発的なレビュー
Phone.com ロゴ

Phone.com からの回答

Hi Juan,

I’m sorry to hear that you have had trouble cancelling. I’d like to look into your account and get it taken care of for you. We do need to verify the account so that we protect our customers’ phone numbers from unauthorized cancellation, but I’m sure we can get that done quickly.

Unfortunately, I don’t have enough information to identify your account. I’ve requested more information through TrustPilot so I can look further into this situation. You should see a communication from TrustPilot requesting more information.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報