Pilestone レビュー 

797
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I have paid extra for the prescription progressive lens and it turned out to be red coated lens without any degree as per my prescription given. Keep giving excuses when asked for refund.

5つ星のうち1の評価

Ordered Prescription glasses April 9th (Sent them the prescription same day of ordering the glasses to their support email) and now it is June 8th. Contacted them on May 6th by email with no response... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Lifechanger for me. I've always been fascinated by drawing/photoshoping/image manipulation. These glasses have finally enabled me to trust my own eyes. Especially after a few months after your eyes ge... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Since i like doing sports outdoors i ordered the model pilestone TP-028 sport edition. After several minutes of adjustment time from the eyes they work realy great! All colors seem way more vibrant... もっと見る

企業情報

  1. 眼科センター
  2. ・
  3. 医療機器提供業者
  4. 眼鏡屋
  5. 眼鏡卸業者

当該企業による記述

Pilestone have taken advanced technology and worked with the leading industry experts to develop much improved results for the entire colour blind community. When purchasing colour correcting glasses from Pilestone you can be rest assured your purchasing glasses with only the highest integrity and quality frames to last a lifetime. Don't let your colour blindness stop you from seeing the true beauty of the world around you!


連絡先

2.6

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

797件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.6

すべてのレビュー

(797)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Pilstone going above and beyond

Update: 08/04/24
Pilstone had been in contact after missing their communication (fun world of emails)

They have been kind enough to honour the replacement of my glasses.

Like to thank Gemma and the team for their persistence in trying to reach out to me.

Customer very happy with the resolution

Original review 29/01/24:
Very disappointed with Pilestone after repeated emails to allow me to replace my glasses they have failed to make any contact.

Have glasses here that don’t work for me and wife was told no issue replacement can be done up to 31st Jan yet no response from them.

2024年1月29日
自発的なレビュー
Pilestone ロゴ

Pilestone からの回答

Hi Paul,

I can see you have emailed us only once directly to our customer care team and we had responded to you straight away - please note we no longer have our online chat service available therefore if that's how you initially reached out nobody will respond as it's currently offline.

I'm sorry for any confusion!

Kindest Regards
Gemma
Pilestone Colour Blind Experts

5つ星のうち5の評価

Great product and service

We bought a pair of colour blind glasses for our 10 year old son a couple of years ago and he has used them ever since. He is now 12 and we have purchased a second pair so he can use them in school. He says they really work and have made a huge difference in his Art lessons and science lesson in particularly. The customer services team are great when I had queries about which lenses would be best. We have a younger son who is colour blind and we will be purchasing a pair for him very soon.

2024年1月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

These were a Christmas gift for my son…

These were a Christmas gift for my son and he loves them, it was really good to see his reaction on Christmas morning at all the colours that he can now see, he loves wearing them to watch tv as the colours are more vivid and he can now see what everyone else can see.

2023年12月25日
5つ星のうち1の評価

Do not buy - do not work !!

Didnt reply to original emails chasing order - then miraculously once the bank got involved they were despatched !! Absolute garbage do not work in the slightest- waste of money - will be returning do not buy!! The positive reviews must be fakes !!

2023年12月15日
Pilestone ロゴ

Pilestone からの回答

Hello,

Thank you for reaching out to Pilestone!

I'm really sorry it had taken us longer than usual to respond - please note we're extremely busy during the Black Friday & Christmas period however we always respond and fully resolve queries.

As mentioned in your email you opened a chargeback claim with the bank once you received your order and told them your glasses were 'defective or damaged' therefore they sent you a full refund.

I'm sorry to hear our glasses don't work for your colour blindness - if for any reason our glasses don't work for our customers they're welcome to return for a full refund or an exchange.

I can assure you our reviews are not fake - please understand although Pilestone glasses work for many colour blind people they're unable to work for everybody's colour blind type and severity.

Kindest Regards
Gemma
Pilestone Colour Blind Experts

5つ星のうち1の評価

I bought this for my husband

I bought this for my husband. He couldn't see any new colors. This company is a scam. All the videos you see of people crying and seeing color now are all actors. Don't waste your money.

2022年12月9日
自発的なレビュー
Pilestone ロゴ

Pilestone からの回答

Hello,

Thank you for reaching out to Pilestone!

I'm really sorry to hear our glasses haven't worked for your colour blindness.

Please understand although our glasses work for many people, they're unable to work for everybody's colour blind type and severity. It's possible your Husband may require an alternative lens type.

I can assure you our company is not a scam - if for any reason our glasses don't work for our customers they're welcome to return for a full refund or an exchange.

Kind Regards
Gemma
Pilestone Colour Blind Experts

5つ星のうち1の評価

Never received item, can't get hold of support

Placed an order three weeks ago as a gift and it 'shipped' two days later. I'm yet to receive it. Now this *might* be an issue with the courier but I can't get hold of pilestone through their support or contact options to get any kind of answer. This is telling when several messages go unanswered.

I feel obliged to write this review as companies tend to be more responsive once you do it.

I'll hold out some hope for a while longer that this can be resolved.

Update: My order did eventually arrive - support however were and continued to be appalling. Even the review here - it's taken them over a month to notice it.

2023年11月20日
自発的なレビュー
Pilestone ロゴ

Pilestone からの回答

Hello,

Thank you for reaching out to Pilestone!

I'm really sorry that it had taken some time for your order to arrive - please understand as shown on the tracking this was an issue with Royal Mail as we shipped your order on time. We re-sent another pair of glasses to you therefore you received two pairs as your original package did eventually get delivered via Royal Mail.

Please understand especially during the busy Black Friday & Christmas period we're extremely busy and we aim to respond as quickly as possible however all queries are responded to and resolved.

We feel we had fully resolved your query by re-sending your order due to the unfortunate delay on Royal Mail's behalf and are sorry that you're still unhappy with Pilestone.

We wish you all the best with your glasses.

Thank you

Kindest Regards
Gemma
Pilestone Colour Blind Experts

5つ星のうち1の評価

I did the online test and ordered the…

I did the online test and ordered the appropriate type. didn't work. I was very upset to be honest. returning them this week

2023年11月20日
Pilestone ロゴ

Pilestone からの回答

Hello,

Thank you for reaching out to Pilestone!

I'm really sorry to hear our glasses haven't worked for your colour blindness.

Please understand although our glasses work for many people, they're unable to work for everybody's colour blind type and severity. It's also possible you require a stronger lens type.

I can see that we responded to your return request within 24 hours and we have since received and refunded your order.

Kind Regards
Gemma
Pilestone Colour Blind Experts

5つ星のうち1の評価

Poor communication..

Poor communication... no reply to on line questions

2023年11月1日
自発的なレビュー
Pilestone ロゴ

Pilestone からの回答

Hello,

Thank you for reaching out to Pilestone!

I have searched our email system using your name and email address and i'm unable to see any email query from you - may i ask how you contacted us and to check it was our UK support email: support@pilestone.co.uk?

Please don't hesitate to contact us on the above email and a customer care team will get back to you as soon as possible. We also have an online chat service which even when offline, a message can be left.

Thank you

Kindest Regards
Gemma
Pilestone Colour Blind Experts

5つ星のうち5の評価

Very happy with their client service

Bought a wrong item online. It was very easy transacting to the team via email to have the item reversed and refunded. The second purchased item (which is the correct one!) was also dispatched early. Very happy with their service.

2023年10月4日
5つ星のうち5の評価

Great sport glasses

Great sport glasses, works well after you get used to them.
Communication with customer service were very good.
Planning to order next one for every day use.

2023年10月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Spart euch das Geld

Erstmal vorweg: die Brille funktioniert überhaupt nicht! Zweitens sind ordentlich Zollgebühren fällig. Drittens kriegt man bei Bitte um Reklamation des mangelhaften Artikels keine Rückmeldung. Außer über das Kontaktformular erreicht man die Firma nicht und die scheint auf Anfragen auch nicht zu reagieren. Werd mich mit einem befreundeten Anwalt beraten und entsprechend Schritte einleiten.

2023年10月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wanted me to pay for wrong item to be…

Wanted me to pay for wrong item to be returned. Also, wouldn’t send out the correct item until wrong item was returned. Terrible business practices.

2023年9月26日
Pilestone ロゴ

Pilestone からの回答

Dear Dunphy,

Thank you for your recent purchase.

I'm really sorry you had received an incorrect item - we had fully resolved this by sending you the return postage cost and a full refund was issued back to you as soon as your return was received as you had requested.

A member of our customer care team are always here to help with any queries you may have - we aim to provide the best customer service possible and believe the issue was professionally resolved.

Kind Regards
Gemma
Pilestone Colour Blind Experts

5つ星のうち5の評価

Super satisfied!

I have bought the TP-017 Sport and I love the product. It has really changed my experience of seeing colours. Also the service of Pilestone is excellent, a very friendly, helpful and personal support. Thank you very much!

2023年9月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Service and great product can equal great value

Looked online to found a couple of store selling Colour Blindness Correction glasses. Pilestone is defiantly the best value.
I help my son with the online test to determine the type of glasses he needed. And ordered, they arrived in good time. But not really knowing what to expect or how it really works. He tried them for a few days but wasn't happy with them.
We did the tests again this time multiple times and results showed more towards a different Type. In contacting Pilestones, the service and responds was promising and professional.
They were happy to either take refunds or replacement. We choice to replace with the other type of glasses, and my son is all happy and they seem to work, as the reds and greens are more noticeable.

2023年9月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Unreliable

Been almost 4 months and I haven't received a glass. Not even a refund. I just got scammed.

2023年6月8日
Pilestone ロゴ

Pilestone からの回答

Dear Josh,

Thank you for your order with Pilestone!

As per our email conversations as your address was a PO Box address in the country Papua New Guinea your order unfortunately was unable to be delivered and had got lost. We however issued a full refund back to you on 22.8.23 to your original payment method.

I'm sorry for any inconvenience this experience has caused.

Kind Regards
Gemma
Pilestone Colour Blind Experts

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報