Plainjane レビュー 

16,682
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I've made multiple orders now and had nothing but amazing experiences. The quality is better than anything I can get locally and at 1/4th the price. I've shared their flower with multiple old-school l... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Obsessed with any product Plainjane has to offer! The flower is perfect, their body butter smells and feels amazing! I also love their facial hemp oil because it’s super lightweight on my sensitive sk... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent quality and half the price we had been paying locally. The savings allowed us to try a new product and both cost less than the one we were using before. Shipping is quick! Very satisfied and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I've been having some trouble destressing after work and their products always soothe and calm me to get on with my afternoon and/or a good night's sleep. Delivery was quick and easily traceable. Will... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

当該企業による記述

We offer the best CBD flower and other products at the best prices. We have a large selection and consistent high quality. We search far and wide to find the best hemp flower farms in the US. We're located in the hemp capital of the US in Southern Oregon. We negotiate large purchases to get you the best price. For the same quality, you will always get the best price with Plain Jane. Instead of spending our money on fancy marketing, we pass the saving directly to you. Hemp CBD flower should not be a luxury good. It should be affordable and accessible. That's our mission here at Plain Jane.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

2万件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 77%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(16,682)

過去12か月のレビュー数: 14件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Order never sent

An order I placed was confirmed, but never shipped. I waited six weeks and the company never sent it. They did refund my purchase, but I wouldn't try them out ever again.

2026年9月6日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Roanea,
Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience. Your order was placed on September 5, but payment was not received until September 20. This delay caused a technical glitch that prevented the order from appearing in our processing system. Once you contacted us, we promptly issued a full refund as requested. Had we been notified sooner, we would have gladly resolved the issue by shipping your order or processing a refund. We regret the frustration this caused and appreciate your understanding.

5つ星のうち5の評価

Amazing quality at affordable prices

I've made multiple orders now and had nothing but amazing experiences. The quality is better than anything I can get locally and at 1/4th the price. I've shared their flower with multiple old-school life-long connoisseurs and every time they're shocked by how great the quality is and every one of them has placed their own orders now. At these prices I was prepared to receive old dry snicklefrits. In reality, the structure, aroma, flavor, potency and effect are all as good as (or better then) the most premium tiers I can find in local shops. Their support has been great, shipping is fast, and they're not out here trying to squeeze every dime they can out of their customers. They're my plug for life.

2026年10月18日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Jeff,
Thank you so much for your amazing review and continued support! 💚 We're thrilled to hear that you've consistently enjoyed our quality, pricing, and service. It means a lot to us that you've recommended Plain Jane to others. We truly appreciate your loyalty and look forward to serving you for many more orders to come!

5つ星のうち5の評価

Had an issue with florida I'd…

Had an issue with florida I'd verification . One email settled it and I'll be a returning customer all natural cbd .thanks

2026年9月16日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi William,
Thank you for sharing your feedback with us! We're glad our team was able to resolve the ID verification issue quickly and make your experience a positive one. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

5つ星のうち1の評価

Pure trash ordered cheap buds wasn't…

Pure trash ordered cheap buds wasn't impressed but figured for the price couldn't complain ordered their exotic what a joke the word in description is the only thing exotic about it can't tell the difference between any of their strains all dry brown garbage. Don't be fooled by their photos even when they say fresh new drops with current batch photos they're full of it.... Stop taking pics under purple lights swindling and cheating people. False advertising if you ask me. Didn't throw your money away

2026年8月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Items arrived speedily

Items arrived speedily. Toffee chocolate "bar" tinier than I expected. Product had the effect needed and hoped for: 50mg of CBD had a profound calming effect. 💚 No where to upload pic

2026年7月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This Is a fraudulent company that does…

This Is a fraudulent company that does not ring up your products as bogo! They do not offer accurate refunds & you do not get what is advertised online! Avoid at all cost! Save your money & Customers service is very unprofessional and will not help you, but they know that they're wrong.That's why they offered me a twenty dollar credit instead of a twenty dollar refund! Never again!

2026年3月20日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Mone John,

We’re sorry to hear you were unhappy with your experience. We want to clarify that the BOGO promotion on your order was applied correctly, including the free promotional items added to the order at no cost. Refunds can only be issued for products that were purchased, not free promotional items.

Although your order did not qualify for a full refund under our policy, we still offered a $20 store credit as a courtesy to help resolve the issue. We never intend to mislead our customers and always do our best to provide fair support and clear communication.

We appreciate your feedback and are sorry again that your experience did not meet your expectations.

5つ星のうち2の評価

Did Plain Jane change owners?

Did Plain Jane change owners? Because, it has been a while since my last purchase and on 420 I took advantage of the promos and stuff. And my package took almost 3 weeks to arrive and that packaging was awful. It was not the same as always. Since the moment the order was taking so long, I was skeptical because they never take so long and now that I received the package it was just awful. What happened?
The only thing that comes to mind is they changed administration or something. Products kinda look the same, but I'm not sure anymore. It's a little bit of a disappointment

2026年5月5日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Chetachita,

We’re sorry to hear that your recent experience did not meet the standards you were used to from us. To answer your question, Plain Jane has not changed ownership. However, during our 4/20 promotion, we experienced a significantly higher volume of orders than usual, which unfortunately caused longer processing and shipping times for some customers.

We also apologize if the packaging did not meet your expectations. Customer feedback like yours is extremely important to us, and we are actively working to improve both our shipping process and presentation moving forward.

We truly appreciate your longtime support and are sorry that this order left you disappointed. We hope to have the opportunity to provide you with a much better experience in the future.

5つ星のうち1の評価

Not What You Think This Is.

Browsing and looking at the products was ok I guess. But if you are a REAL smoker, this WILL NOT cut it for you. I would get this for my very old grandmother, but even she might not feel anything.

2026年3月27日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Shalinda,

Thank you for sharing your feedback. We understand that everyone’s preferences and expectations are different, especially depending on the type of products they are accustomed to using.

Our products are hemp-derived and intended for customers looking for that specific experience, which may feel milder compared to other products some consumers are used to. We always encourage customers to review product descriptions, cannabinoid content, and lab information to help choose the option that best fits their preferences.

We appreciate you giving us a try and thank you again for your honest feedback.

5つ星のうち2の評価

AVAILABILITY GONE WRONG

The CBD advertised on the website is rarely available. So if you find what you want and it’s available, buy it up. There is no customer service to inquire about availability of CBD, only an answering machine. But, good weed.

2026年1月4日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Emily,

Thank you for your feedback and for the kind words about our products. We understand how frustrating it can be when certain CBD products are out of stock, especially popular items that tend to sell quickly.

Our inventory can fluctuate due to high demand, but we are continuously working to improve product availability and restocking. We also apologize if you had difficulty reaching customer support, as we know timely communication is important, and we are actively working to improve that experience as well.

We truly appreciate your support and your patience.

5つ星のうち1の評価

Plain Jane says that they’re bud is…

Plain Jane says that they’re bud is tested for purity and safety, they list that on their site multiple times. But when you really look at the coa’s, they in fact do not test for safety and only test for purity not for contaminants etc. if you’re going to buy flower from somewhere please make sure that they have transparent coa’s that CLEARLY show that it’s been thoroughly tested. Plain Jane does not test for contaminants you have no idea what you’re putting in your body at that point. Very lucrative business practice.

2025年11月8日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Thank you for sharing your concerns. Transparency is very important to us.

All Plain Jane hemp flower is third-party lab tested, and current COAs are available on our site for customer review. At this time, our flower is tested for cannabinoid potency and regulatory compliance. A full panel safety test is currently pending, and updated COAs will be posted as soon as those results are finalized.

We always encourage customers to review COAs and contact our support team with any questions about specific batches.

5つ星のうち5の評価

Best hemp around

Been getting hemp flower for years through them, always fantastic.

2025年11月24日
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Kar,
Thank you so much for the kind words and continued support! We’re thrilled to hear you’ve consistently enjoyed our hemp flower over the years. We truly appreciate your trust in Plain Jane and look forward to continuing to deliver quality products you can rely on.

5つ星のうち5の評価

very high quality products

very high quality products! love the various ways of using it, the salve cream is a life saver and the cbd joints mellow me out perfectly.

2025年8月12日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Neda,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re enjoying our products and that the salve and CBD joints are making a positive difference for you. Your support means a lot to us, and we’re glad we can help you feel your best.

5つ星のうち1の評価

Got the indoor Kush cake

Got the indoor Kush cake, indoor orange gas, and the indoor jelly donut. All three of these indoor strains were incredibly dry basically fall apart when you touch them not sticky at all definitely not fresh. I have had outdoor CBD that was 10 times better and much more affordable. It claims to be premium hemp flower. but that is a very bold claim, and the standards do not match the quality of this flower. wish I would’ve saved my money and bought elsewhere.

2025年11月18日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Aaron,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the indoor strains did not meet your expectations. We completely understand your concerns regarding the quality and freshness.

Please rest assured that your money is not lost—our team is already processing a refund for the items you purchased. We truly appreciate your patience and hope to provide a better experience for you in the future.

5つ星のうち5の評価

DEFINITELY coming back again and again

Great products great company and service. Definitely will be coming back soon.

2025年10月9日
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Emma,
Thank you for your feedback! We’re glad you’re loving our products and service — we can’t wait to serve you again soon!

5つ星のうち1の評価

Sadly Disappointed

I placed my first order for several offerings of the flower. After receiving the order I sampled one of them. I got nothing from it. I tried to give the others a sample, one by one, again...nothing. Of the 5 different choice I made, they all were too harsh for me and simply had no effect. The buds look nothing like the pictures on their website. All the buds are a dark, dark brown and very dry. The flavor is rank as well. I'm very disappointed in my purchase and won't be back. I tossed it in the garbage last night. 80 bucks wasted!

2025年9月24日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Paul,

Thanks for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear you were disappointed with your order. Product quality and customer satisfaction are very important to us, and we’d like the chance to make this right. Please reach out to our support team at hi@plainjane.com so they can assist you further.

For future reference, you can always reach us via email for a quick resolution.

5つ星のうち1の評価

Bubba kush

Bought an ounce of bubba kushand there was a rock in the bag... How do you get a rock in the bag.

Edit: their solution was I had to have the shipping label to have the issue resolved. I obviously don't have the shipping label, well one because it's CBD and two who has ever had to look for a rock in their CBD bag. No help from Plain Jane so I will never be shopping their again.

2025年8月17日
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Jg,

We’re truly sorry to hear about your experience with the Bubba Kush. Finding something like a rock in your bag is definitely not the quality we strive to deliver. Our team takes product handling and packaging very seriously, and this feedback helps us investigate how this could have happened and ensure it doesn’t happen again.

Please reach out to our customer support team at hi@plainjane.com directly so we can make this right for you. We value your business and want to ensure you’re fully satisfied.

5つ星のうち5の評価

Great quality ingredients that create…

Great quality ingredients that create great quality products!

2025年9月17日
自発的なレビュー
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi Alecia,
Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear you’re enjoying the quality of our ingredients and products. Your support means the world to us, and we’re excited to keep bringing you even more great Plain Jane favorites.

5つ星のうち5の評価

CBD fan here

I used to buy Plain Jane thru HEMPER but for some reason they stopped. So when I came across PJ website I was thrilled. I haven't had any issues with their products so far. Keep it up .

2025年8月19日
Plainjane ロゴ

Plainjane からの回答

Hi ASIM,
Thank you for sharing this! We’re thrilled you found us directly and are enjoying your experience with Plain Jane. We’ll keep working hard to provide the quality you expect.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報