Quarrybankplumbers レビュー 

82
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Josh and Tom installed replacement radiators to our hallway and living room. Excellent, professional service. Arrived on time, kept me informed on what they were doing, tidied and vacuumed after the j... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Just want to say what a good job Josh Wraxall did in repairing the leaking pipe under my kitchen floor yesterday. You can hardly tell he had to remove part of the flooring. I am very grateful that at... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

FANTASTIC service and staff!! I can’t recommend QBP highly enough. Our boiler broke down and they came within two hours to diagnose the problem. They then returned to replace the boiler and updat... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Quarrybank replaced our old boiler the other day. The whole experience was great. Turned up on time, highly professional, great job completed within a day, courteous and great value. We wanted a Worce... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 暖房設備施工請負業者
  2. ・
  3. ボイラー・暖房サービス
  4. ボイラー提供業者
  5. 配管工
  6. 浴室リフォーム業

当該企業による記述

Boiler supply and installation. Boiler service and breakdown. Heating repairs, breakdown and installation. Plumbing services and maintenance. Landlord gas safety checks. Gas services Bathroom design and installation.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

82件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(82)

過去12か月のレビュー数: 7件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Consistently great

We've used Quarrybank Plumbers a few times now, once to install a new shower and for a couple of boiler services and some advice on improving the performance of our radiators.

They're always very responsive, helpful and provide good options to solve our problems.

We've only ever had positive interactions with them and would recommend to anyone looking for a plumber in the area!

2023年12月5日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you so much for your positive feedback! We appreciate your kind words and are so glad that you had a great experience with us. We strive to provide the best customer service, and we’re glad to hear that we succeeded. Thanks again
Quarry Bank Team

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service. Kept updated on appointment details, turned up at agreed time. Friendly engineer

2023年10月20日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you so much for your positive feedback! We appreciate your kind words and are so glad that you had a great experience with us. We strive to provide the best customer service, and we’re glad to hear that we succeeded. Thanks again
Quarry Bank Team

5つ星のうち5の評価

Reliable friendly service

Used many times now, always reliable, friendly engineers happy to explain what they are doing and give good advice. They serviced our old boiler that had been damaged by an insurance repairer, kept it going a while, then replaced it and our radiators and its been going strong now for 3 years, 2 services and the experience remains impeccable. Would recommend.

2023年9月1日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you for the lovely review and for your continued custom. QBP Team

5つ星のうち5の評価

Professional.

Professional.. trustworthy and ultra reliable company..the engineer was polite and kept us updated on the job going forward..there were faults with the boiler which the company duly sorted out for us a week later..a day earlier than they told us they were coming.. I think it a good idea that you get the same engineer from the first job..at further jobs..the one we had.. brilliant!..we have no hesitation in recommending this company.. excellent 👌

2023年11月16日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you for the 5 star review and your kind words, we really appreciate it. QBP Team

5つ星のうち5の評価

Professional service

Having previously used British Gas to service my boiler I had become unhappy at the service and cost for a 20 minute visit every 12 months. As Quarrybank had recently redesigned and installed my bathroom I thought I would give them a try; what a great decision. The engineer arrived exactly on the agreed time and spent nearly 1 hour completely checking everything boiler related and signing off every thing he serviced/checked. Thoroughly professional service that I will use again for the yearly boiler service

2023年9月29日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you so much Graham, we are so pleased you are happy with our service! QBP Team

5つ星のうち5の評価

Great service, great team

I’ve been using Quarrybank plumbers for nearly 3 years now for my boiler service and any plumbing issues I have. Great team of professional people, punctual, polite and very tidy. I would highly recommend them to anyone.

2023年11月15日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you for the lovely review and your loyal custom. QBP Team

5つ星のうち5の評価

Arrived as promised to Service our…

Arrived as promised to Service our Boiler. Professional, Polite and friendly. We have used them several times before as they are Excellent!!

2023年11月8日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you for the 5 star review and your continued support, QBP Team

5つ星のうち5の評価

Boiler Service

We have just used Quarrybank plumbers to service our boiler. Turned up when promised, technician made sure all clean and tidy. Excellent company have used a couple times, would not hesitate to recommend.

2023年11月20日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you for the review, we really appreciate the continued support. QBP Team

5つ星のうち5の評価

New boiler installation.

Had a new Worcester boiler installed. Experienced and knowledgeable engineer. Very happy.

2023年11月20日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you so much for choosing QBP and for the 5 star review!

5つ星のうち5の評価

Central Heating Service

Quarrybank serviced our central heating system promptly and effectively. Their employees are knowledgeable and care about what they do. They have become my 'go to' firm for central heating maintenance and repairs.

2023年10月20日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you very much for the review. QBP Team

5つ星のうち5の評価

Brilliant company

Brilliant company, used them 3 times in 12 months, first to clean my heating system and check an old boiler, then to replace my boiler and finally for a service of the new boiler. Each time has been a pleasure, lovely ppl who work hard to make things as easy as possible, turn up on time when arranged. Very pleasant workmen, respectful of your home. Good tradesmen are hard to find and these are my go to now.
I also passed on another customer who was in need of a boiler but only had weeks to live! They were brilliant and made him priority, this alone was worth its weight in gold. Thankyou

2023年10月27日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you so much Joanna, what a lovely review. It has been a pleasure doing work for you and we are so pleased you have been happy with our service! Many thanks, QBP Team

5つ星のうち5の評価

I had my boiler serviced by QBP

I had my boiler serviced by QBP. The technician arrived on time, completed the service in reasonable time with no mess. He explained the tests he was undertaking a completely transparent service.

2023年11月17日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you Brian, we are so pleased you were happy with our service. QBP Team

5つ星のうち5の評価

Professional service provided

Professional service provided, person was punctual and polite, they offered to show photos of the work performed and promptly provided a report after completion of the work.

2023年11月17日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you Paul, we really appreciate your custom and the great review. QBP Team.

5つ星のうち2の評価

Broken boiler was told no charge as they did not investigate but they would not refund us.

Our boiler broke and we asked them to come out and have a look at it. On the phone they said we pay in advance so paid the £100. Person came same day they were polite they looked the boiler for around 10 minutes, where they tried to reset the boiler but nothing more. They told us the boiler was broken and they wouldn't try to find out why as it's old and unlikely to find the parts. He said we wouldn't be charged for his time. There was no mention that this would only apply if we went with them for a new boiler. We then discussed different boiler types with him.

They sent through a very expensive quote which made no mention of getting a refund for that hour and we went with someone else who did not charge to confirm the boiler was broken and gave us a cheaper quote for the exact same boiler Quarrybank had quoted us for.

After we had made the decision about the boiler. I then rang up to inform them we would not go with them and ask for that refund we were promised and they said no as it would of only been refunded if we went with them for the new boiler. I told them this wasn't clear, it was never mentioned to us at any point. Which they then argued with me about.

To be clear we got multiple quotes for the exact same boiler they quoted for and the two other quotes were both cheaper.

Because of this I won't recommend them but two stars as the person who visited seemed like a nice person.

2023年11月14日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Hi Katie,
I apologise that you feel there was a miscommunication however following your first call with Quarrybank Plumbers you called us about a boiler breakdown which we advised at the time was chargeable and you agreed to and therefore paid upfront as requested. Our engineer came out and investigated the issue and advised that due to the age of the boiler this would not be fixable or worth fixing and advised you to get a new boiler. Our engineer was at your home for around 25 minutes, he advised at the time that if you went ahead with our boiler quotation that we would knock off the price of the call out charge. Following the quote being emailed to yourselves we followed up with 2 phone calls but unfortunately there was no answer or call back even though we left a voicemail. (We record all phone calls in and out).
As stated your initial call was for a boiler breakdown, we stated our costs and we turned up to the appointment when we said we would and advised you best, we would not give you a refund if your boiler is beyond repair but we would knock it off the boiler installation if you had gone with us for the new boiler.
As a Worcester boiler accredited company we always quote for a Worcester boiler and offer addition benefits with us being a Worcester accredited company. We are an extremely reputable and busy company.
Many thanks QBP. 

5つ星のうち5の評価

New boiler fitted

Quarrybank Plumbers fitted my new Worcester boiler. Was very pleased with the job - really professional and efficient, completing the job in one day. No mess, no fuss.
After sales service excellent! - couldn’t remember how to work the programmer and after a phone call, someone popped round the same day to sort. Brilliant job!

2023年10月9日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you so much for your positive feedback! We appreciate your kind words and are so glad that you had a great experience with us. We strive to provide the best customer service, and we’re glad to hear that we succeeded. Thanks again
Quarry Bank Team

5つ星のうち5の評価

A huge thank you to Quarrybank…

A huge thank you to Quarrybank Plumbers.

Our overall experience from Quarrybank plumbers from start to finish was extremely impressive. Everyone involved were helpful, polite and professional.
From our initial enquiry to Steve, his quick response with his expert advice to him sending over quotes was prompt. To then him sending out an engineer to assess the area where we were wanting our new boiler to be situated; Dave advised us of the best boiler to get for the size of our home and then John the engineer who fitted the boiler explained everything as he went along and then demonstrated how the boiler worked at the end. The newest member of the team, Young John also came to assist with the removal of our old boiler and was very friendly and polite. Every piece of debris was removed and the installation area was cleaned before the team left .
Quarrybank plumbers are very reliable and I would highly recommend this company to anyone seeking any form of plumbing requirements.

2023年3月28日
自発的なレビュー
Quarrybankplumbers ロゴ

Quarrybankplumbers からの回答

Thank you so much for your positive feedback! We appreciate your kind words and are so glad that you had a great experience with us. We strive to provide the best customer service, and we’re glad to hear that we succeeded. Thanks again
Quarry Bank Team

5つ星のうち1の評価

Very poor customer service

Not recommended, very poor customer service.
I had one of my worst experiences fixing my boiler. I had an appointment booked to inspect the issue and I had to call few times to know what time is the appointment. The engineer is professional and advised with parts needs to be replaced mentioning they must be on the shelf and shouldn’t take long for an appointment to come and replace them.
I had the appointment booked after 10 days which I can understand but again no time given. I took a day off work for this appointment which was today and yet no sign so I had to call them. I was fuming as they “apologised” for not informing me that they will not come as the parts didn’t arrive. 10 days for common parts on the shelf in which I had to deal with this freezing weather. Not even a call before a day to let me know they will not come. Absolute nightmare service. I was arguing why not to inform me that the appointment is cancelled and even not booking another one, for that, I was called rude.

2022年12月15日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報