レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

Tot nu toe nooit geen enkele problemen gehad met rakoo. Echter wacht ik nu al 13 dagen op een uitbetaling. Alles is geverifieerd dus daar ligt het niet aan. Ik mail elke dag naar support maar krijg... もっと見る

5つ星のうち1の評価

they are scammers, request document from deposits one year ago, trying explain i delete some account what i operate in that time mean 2024.02 its year ago!! dont give any results. take from customers... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Veel casinos sturen veel spam alleen dit casino doet ook echt wat het beloofd . Na een aantal stortingen kon ik VIP worden . In de meeste casinos merk je totaal geen verschil om VIP te zijn of niet. A... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I want to note only positive sides of this casino! The best thing that can be is the ability to play from your computer or mobile device, the interface and design is thought out to the smallest detai... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. オンライン カジノまたは胴元

当該企業による記述

Have a warm welcome to Rakoo Casino! It is the right place for you if a diverse gambling experience and high-quality service are what you need. We have gathered a team of professionals that strive to make your time in Rakoo Casino as joyful and comfortable as possible. We keep on developing to excellence and implementing excellent new features. So sit back and forget your worries for a while — enjoy all the benefits while we take care of the rest! We bet you’ll appreciate the numerous advantages of our club.


連絡先

重要なお知らせ

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

359件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 42%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(359)

過去12か月のレビュー数: 42件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Scam do not play here whatever you do…

Scam do not play here whatever you do don't waste your money or energy or time because they will scam you as good as they can I had a bonus and they didn't give it to me and they refused to tell me why and afterwards they said I have used my funds they can't give me bonus and they said I should have called the support but there is nothing in the welcome bonus that states that I need to call the support to get my bonus stay away

2024年11月14日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear DeadlyPantalones,

Thank you for sharing your experience, and we’re genuinely sorry to hear about the frustration you’ve encountered with the bonus. We understand how disappointing it can be when things don’t go as expected. Please know that we take all concerns seriously, especially when it comes to bonuses and promotions.

We apologize for any confusion caused regarding the bonus terms. To better assist you, we would need to look into the specific details of your account and the situation. Unfortunately, without this information, we’re unable to verify or investigate the matter fully.

To resolve this issue and ensure you receive the assistance you deserve, please reach out to us via email. Our team is ready to look into the details of your case and provide any support we can.

We truly value your feedback, and we are committed to offering the best possible experience for our players.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち5の評価

the best

the best! good service

2024年11月10日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Niels Oosterhof,

Thank you so much for your kind words! We’re absolutely delighted to hear that you think we’re the best and that our service has met your expectations. It’s incredibly rewarding to know that our efforts are being appreciated by players like you.

We pride ourselves on delivering a high-quality experience and are thrilled that you’ve had such a positive interaction with us. Your feedback means a lot and inspires us to keep improving every aspect of our casino, so you can continue to enjoy the best service possible.

We look forward to seeing you again soon, and don’t hesitate to reach out if there’s anything more we can do for you!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Why every profile in here giving…

Why every profile in here giving positive and green rate has totally given 1 or 2 reviews since they created their Trustpilot account? :)) never again at this casino

2024年11月1日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Hassan Dehghan,

Thank you for sharing your thoughts with us. We completely understand your concerns, and we would like to take a moment to address them directly.

All the reviews you see, both positive and negative, are shared voluntarily by our players. We truly value every piece of feedback, as it helps us understand what we’re doing well and where we can improve. Our goal is to maintain transparency, and we take great pride in the fact that the reviews reflect the honest opinions of those who have experienced our casino firsthand.

We believe that both positive and critical feedback are equally important. Positive reviews let us know what’s working and what players enjoy, while constructive criticism gives us the insight we need to make meaningful improvements. We never take this feedback lightly, and we are always working to make your experience even better.

We respect your perspective, and we’re sorry to hear that you feel disappointed. Should you wish to discuss any aspect of your experience further, please don't hesitate to reach out to our support team.

Thank you again for sharing your thoughts, and we hope that, in time, your experience with us might improve.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち5の評価

super casino

super casino , top manager Oliver

2024年10月27日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear leo,

Thank you for your fantastic review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience at our casino and that Oliver made such a positive impression as your manager. Our team works diligently to ensure every player feels valued and supported, and it’s rewarding to know we succeeded with you.

Your kind words motivate us to continue delivering top-notch service and an enjoyable gaming experience.

We look forward to seeing you again soon!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち5の評価

Insane site

2024年10月26日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Aspect,

Thank you for your exhilarating feedback! We are absolutely thrilled to hear that you find our site "insane." Your enthusiasm is contagious and inspires us to keep pushing the boundaries of what we offer.

Our team is dedicated to creating an engaging and dynamic gaming environment, and it’s fantastic to know that we are hitting the mark with you. Whether it’s our diverse game selection, exciting promotions, or responsive customer service, we strive to ensure every visit feels extraordinary.

If you have any suggestions on how we can make your experience even better, we’d love to hear from you! Your insights are invaluable to us as we continue to enhance our platform.

Happy gaming!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち5の評価

Good service

2024年10月23日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Jacqueline Kruzen,

Thank you for your brief yet impactful feedback!

We’re delighted to hear that you had a positive experience with our service. Providing top-notch support is something we take great pride in, and knowing that our efforts resonate with our players brings us immense joy.

Your insights are invaluable to us as we strive to enhance our offerings and ensure your experience remains exceptional.

Thank you once again for your support! We look forward to welcoming you back to our casino soon for more exciting moments!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち5の評価

Great Casino

Great experience playing on this site.Very fast withdrawal via crypto,Nice games and bonuses.Excellent support A+++ Highly recommended

2024年10月17日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Sir Walter Buffalo the III,

What an absolute delight it is to read your glowing review! We’re thrilled to hear that your experience with us has been nothing short of fantastic. It’s wonderful to know that our fast cryptocurrency withdrawals, exciting games, and generous bonuses have made your time on our site enjoyable.

Our support team works diligently to ensure every player feels valued, and we’re so pleased to see your A+++ rating for their service! Your recommendations mean the world to us, and we appreciate your trust in our casino.

We look forward to continuing to provide you with great experiences, thrilling gameplay, and more exciting rewards in the future.

Happy gaming!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち4の評価

Good chatbox and fast contact with lufe…

Good chatbox and fast contact with Domenic. Hé was kind and helpfull

2024年10月10日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear mieke Vermeulen van Duijn,

Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had a positive experience with our chat support, especially with Domenic. His kindness and helpfulness truly reflect our commitment to providing exceptional service, and we’re delighted to know he made a difference for you.

We’re always happy to help and ensure you have the best gaming experience possible.

Thank you once again for sharing your thoughts with us!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Dont trust these casino rakoo these is…

Dont trust these casino rakoo these is a casino that strives to get your money legasy of dead the slot dont even gives you the bonus free spins as its always pushed down and wen you ask for investigation the come back with we see no mistake or issue efry time its redicules that these casino fix her slots to 96%TFP (Take From Player) because RTP its not on the game above thats why new i believe that its the workers that done all good revues just like thare standard answer back on bad revues like its based on luck and chance A software all casino have is unfair based on the country because if a game state 96%RTP the will come tell you its on all players and thats unfair because these players that spins on €100 max spin always win and the one lowest stake never wil win.....just like Kansspelautoriteit or malta gaming Commission will never controle these casinos on unfair gaming as the getting payed to look away its.....i have no words for it other than DONT PLAY HERE IF YOU WANT FAIR GAME

2024年10月4日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Pedro Uuldersma,

Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We genuinely appreciate your feedback, as it helps us understand our players' perspectives better.

We understand your concerns regarding the RTP (Return to Player) percentages and the gaming experience. At our casino, we pride ourselves on being transparent and fair. The outcomes of our games are determined solely by luck and chance, with no influence from our team. We ensure that all our games are provided by licensed and reputable developers, who adhere to strict regulations regarding fairness and randomness.

We genuinely regret if you encountered any issues or if your experience did not meet your expectations. Should you feel that there have been any mistakes or misunderstandings, please do not hesitate to reach out to us via email. We are ready to help and ensure that your concerns are addressed promptly.

Your satisfaction is crucial to us, and we are committed to providing a fun and fair gaming environment for all our players. Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to improve your experience with us in the future.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Wel gestort, niks in account

Mail gehad dat ze heel snel uit betalen.

Helaas kan ik dat niet uitproberen want het geld dat ik zaterdag gestort heb staat er nu maandag middag nog steeds niet in mijn account.

2024年9月30日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear gametheo echt,

Thank you for sharing your experience with us. We’re truly sorry to hear that you are facing delays with your deposit, especially when our aim is to provide a seamless and efficient service.

Typically, deposits are processed instantly, but occasionally, there can be unexpected delays due to the payment provider’s processing times. We understand how frustrating this can be, and we appreciate your patience in this matter.

If you need assistance or further clarification regarding your deposit, please feel free to reach out to our support team through live chat or email. They are ready to help you resolve this issue promptly and ensure you can enjoy your gaming experience without any hiccups.

Thank you for your understanding, and we hope to have this sorted out for you soon!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Jullie zijn de grootste oplichters en…

Jullie zijn de grootste oplichters en fraudeurs!! Ze vragen je bank gegevens en te veel wat andere online casino's nooit vragen. Je stuurt ze duidelijk dat je niet wil en dat de bank je voor deze oplichting je waarschuwt. Proberen ze op alle manieren toch aan je bank gegevens te geraken. Rakoo casino zijn oplichters en dieven !! Ze stelen je geld en halen je bank rekening leeg als jij ze jou bank gegevens door geeft. Mensen casino Rakoo zijn groote oplichters en dieven !!! Speel niet bij dat online casino!! Het zijn de grootste oplichters en dieven!!

2024年9月27日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Francine Aerts,

Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We genuinely appreciate your feedback and want to address your concerns regarding the verification process.

After reviewing your account, we noticed that it has not yet been fully verified. Unfortunately, the documents you previously submitted do not meet our document requirements for verification and have therefore been rejected by our relevant department. We understand that this may be frustrating, and we want to assure you that your privacy is our top priority, and all information is handled with the highest level of confidentiality.

If you need any assistance with the verification process or have questions about the specific documents required, our support team is here to help! You can reach out to them via live chat or email at your convenience, and they will gladly guide you through the necessary steps.

Thank you for your understanding, and we look forward to helping you resolve this matter quickly so you can enjoy all that our casino has to offer.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち5の評価

Good cazino

A yem hapy with cazino

2024年9月4日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Nanu Adrian,

Thank you for taking the time to share your thoughts with Rakoo Casino! We’re delighted to hear that you’re happy with your experience at our casino. Your satisfaction is incredibly important to us, and it’s always wonderful to know that we’re meeting your expectations.

If there’s anything specific that you enjoy or if you have any feedback for us, we’d love to hear it! We’re here to ensure that your gaming journey remains enjoyable and fulfilling.

Thank you once again for your support, and we look forward to seeing you again soon!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Weken bezig met het blocken van mijn…

Weken bezig met het blocken van mijn account , elke dag meerder malen contact en ze blijven maar proberen om je over te halen . Het is heel triest. Vraag ze elke dag mijn account te blokkeren en dan proberen ze je weer een bonus aan te smeren die ik NIET wil .
Speel hier niet echt een scam casino

2024年9月11日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Priscilla,

Thank you for sharing your concerns. We’re genuinely sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be for you.

To thoroughly investigate and resolve the issue with your account, we’ll need some specific details. Please reach out to us directly via email with your account information and any additional context related to your request. This will allow us to assist you more effectively and address the situation with the attention it deserves.

We appreciate your patience and look forward to resolving this matter for you.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち5の評価

Helping with verification

Good service experience with Lilly

2024年9月11日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Krijn,

Thank you for sharing your experience with us!

We’re pleased to hear that Lilly provided you with excellent service during the verification process. It’s great to know that her assistance made the process smoother for you.

We take pride in offering top-notch support and it’s always encouraging to hear that our team is meeting your expectations.

Thanks again for your feedback!

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Nooit problemen gehad met rakoo tot de…

Nooit problemen gehad met rakoo tot de laatste weken. Winnen is hier bijna onmogelijk. Nu eindelijk eens een mooi bedrag gewonnen doen ze er alles aan om het niet te moeten uit betalen.

Update ik heb 15000 euro op mijn account en nu kan ik in eens niet meer op de site. Dus oké top dag 15000 euro en al mijn stortingen. Bedankt.

2024年9月4日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear customer,

Thank you for your feedback. We’re glad to see that you had a significant win, and we want to extend our congratulations on your impressive achievement!

However, we understand your frustration with the current situation. Please remember that our games are entirely based on chance, and we have no control over the outcomes.

To address the issues with accessing your account and to check the status of your withdrawal, we need to review your account details. Please contact our support team through live chat or email with your account information so we can assist you promptly and resolve the matter effectively.

Thank you for your understanding, and we look forward to helping you get this sorted.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Rakoo grootste oplichters die er zijn…

Rakoo grootste oplichters die er zijn mensen trap er niet in de slots zijn zo afgesteld dat 100% naar dat casino gaat. Ik had free spins en kreeg €0.06 cent kijk uit want je wordt opgelicht door dit bedrijf zie andere revieuws dat zegt al genoeg. .En trap niet in die positieve revieuws. Die hebben gratis spins gekregen omdat ze niks gewonnen hebben nee nummer 1 grootste scammers ooit blijf weg bij Rakoo casino !!!!!

2024年8月27日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear John,

Thank you for sharing your thoughts with us. We understand that you have concerns regarding the outcomes of our games and the fairness of our casino. We want to assure you that all of our slots are provided by licensed and certified developers. This means that the games are designed to be fair and random, with outcomes determined solely by luck, as we have no influence over the results.

We truly value honest feedback from our players and strive to continually improve our services to meet the expectations of all our users. Regarding bonuses, we aim to offer attractive promotions to enhance your gaming experience and reward loyalty and activity.

If you’ve encountered any specific issues, such as errors in games or betting problems, please don’t hesitate to reach out to our support team via live chat or email.

Thank you once again for your feedback. We hope to have the opportunity to address your concerns and improve your experience in the future.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

This is a scam they keep inserting good…

This is a scam they keep inserting good comments between bad to keep the rating up.

They come up with weird rules on the fly to extract information out and not let you withdraw or get verified.
I hope my review can help someone not loose their money to them.

Edit: since my review i have been verified only to find after 8 attempts at withdrawal they keep saying address incorrect

i have switched to another crypto token sent email requesting 9th time to withdraw. I will again update my review with true experience so other are aware in advance

2024年8月11日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Abhi M,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the challenges you've faced with your recent withdrawal attempts. It’s important to us that all our players have a smooth experience, so we’re committed to resolving any issues you might encounter.

We have checked the details from the information you have provided and we see that your latest withdrawal request has been successfully processed by us. We hope you received your funds quickly. We appreciate your patience during this process and currently do not see any more active withdrawal requests from you.

We value all honest feedback, whether positive or negative, as it helps us improve. Please be assured that we do not manage or influence these reviews in any way. Your candid opinion is important to us, and we hope that your future experiences with us will be more positive.

If you continue to experience difficulties or have further concerns, please don’t hesitate to reach out directly. We want to ensure that your experience improves and that you feel supported in resolving these matters.

Thank you for your persistence, and we look forward to your continued feedback.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Costa rica license is worthless

Costa rica license is worthless, don't fall for it :)

2024年8月19日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear Julian,

Thank you for your feedback!

We understand your concerns about our licensing. Please be assured that Rakoo Casino adheres to international standards for online gaming, and our policies and procedures are designed to ensure fairness and transparency. We operate under a license, which complies with the legal requirements of the jurisdiction and is in line with industry norms.

Our games are provided exclusively by licensed and reputable developers, ensuring a secure and trustworthy experience.

If you have any questions about our licensing or if there’s anything specific you believe could improve our service, we encourage you to reach out to our support team. We are always ready to address any inquiries you may have and to enhance your experience with us.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち1の評価

Rakoo waar zijn jullie mee bezig

Rakoo waar zijn jullie mee bezig? Meer dan 40k weg gespeelt op big bass ..... jullie moeten je schamen kwa betalingen geld storten kan wel meteen en als je wint word er lang over gedaan om het uit tebetalen heb screens alles !! Zoveel geld er in zitten

2024年8月19日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear j scheermeijer,

Thank you for bringing your concerns to our attention. We’re sorry to hear about the issues you’ve experienced with your withdrawals and your recent gameplay.

To assist you effectively, we need some details about your account so we can investigate the situation thoroughly. We encourage you to reach out to our support team via live chat or email, where our dedicated managers will be able to review your case in detail.

Your feedback is valuable to us, and we want to ensure that any problems you’re encountering are resolved as quickly as possible. Thank you for your patience, and we look forward to resolving this for you.

Best regards,
Rakoo Casino Team

5つ星のうち5の評価

Ralph is my man

Ralph is my man, this webpage has a verry good livechat functie! Always a nice chat ! Excellent games they have

2024年8月18日
自発的なレビュー
Rakoo Casino ロゴ

Rakoo Casino からの回答

Dear nieky,

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear that Ralph has been such a great help and that you’ve had enjoyable interactions through our live chat feature. We strive to make every chat both informative and pleasant, and it’s wonderful to know we’re hitting the mark.

It’s also exciting to hear that you’re impressed with our selection of games. We’re always working to offer a diverse and engaging range of options to keep our players entertained.

Your positive experience is incredibly important to us, and if you have any more thoughts or suggestions on how we can make your experience even better, please feel free to reach out.

Looking forward to many more great conversations and gaming adventures with you!

Best regards,
Rakoo Casino Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報