Rapyalstores レビュー 

487
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Ordered a bed and it came within a few days. Instantly felt a difference from my old one. The most comfortable bed I've ever owned. Customer service was amazing and I highly recommend.

5つ星のうち5の評価

Great service, staff were friendly and were always happy to help. They was very efficient in getting my mattress to me. Great customer service

5つ星のうち1の評価

Absolutely appalling quality for the money I paid. I ordered a king-size bed, and when it arrived it was broken and ripped in the middle. There were also no connecting devices/fittings provided... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered the 3ft 6bed which came with mattress and headboard .I have to say I'm really pleased with it it's got room for 2 and it's great quality,easy to put together ,I'm 650i carried it all upstai... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ベッド専門店
  2. 家具製造業者
  3. 子供用家具店
  4. 寝室家具店

当該企業による記述

Rapyal Stores is a family-run business based in the UK, known for its commitment to quality, craftsmanship, and personal service. With a deep-rooted tradition in the bed-making industry, we take pride in manufacturing your products in-house, ensuring full control over every aspect of production. This hands-on approach allows us to create custom-made beds that are both durable and comfortable, using premium materials sourced with care. Being family-run means that our business carries a personal touch, with each customer treated like part of the extended family. We value customer satisfaction and aim to provide a personalized experience, whether that’s helping you to choose the perfect mattress or designing bespoke bed frames. Our in-house manufacturing process means that you can offer unique, made-to-order solutions while maintaining an unwavering standard of excellence, blending traditional techniques with modern innovations. Our company stands for trust, reliability, and the kind of service that only a family-run business can offer, giving customers a true sense of pride in the products they purchase.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

487件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 91%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(487)

過去12か月のレビュー数: 115件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Potential to be a good company but needs better customer Service

What I liked
Mattress quality: The mattresses feel comfortable and are made of decent material.
Assembly: The bed was fairly easy to put together, even though no written instructions were included.

Delivery
First delivery – The driver never rang the doorbell or knocked, despite his claim that he did. I saw him waiting outside after a missed call, but he didn’t answer my phone. The company couldn’t locate him either. It felt like a one‑person job that should have been a two‑person delivery.
Second delivery – A two‑person team arrived after being called 30 minutes in advance, and the experience was much better.

The Bed Itself
The bed is sturdy and the mattresses are good, but it’s really two twin‑size frames, not a true double.
There is a 4–5 inch length mismatch and a 2–3 inch height difference between the two sides.
The product page is misleading: the description mentions the length difference, but the main image shows a uniform double‑sized bed, giving the impression it can be used as a single double.

Customer Service
Getting through required selecting the sales option; the after‑sales line never answered.
The representative I finally spoke with was pleasant and acknowledged the misleading website. She asked me to email a request for a mattress swap (to equalise the heights) or a refund.
I emailed on 9 July, followed up on 15 July (email) and 16 July (call), then again on 20 July. I have received no response.
Its a shame as this could have been an easy fix and 5* review had the company acknowledged the issue and swapped one of the mattresses for one of a smaller height.

Overall Experience
The refund/return policy is restrictive: the item must be in its original packaging, returned within 14 days, and the customer pays the return shipping. This makes it almost impossible to get a refund, especially when the company is hard to reach.

Recommendation
I would avoid Rapyal for this product.
Consider other retailers such as Dreams (longer wait time – about 5 weeks for a trundle) or IKEA, which actually offer true double‑size options.

Bottom line: I’m stuck with a bed that does not meet my needs, had to buy a 2‑inch mattress topper to level the heights, and plan to replace it within a year. The delivery hiccups, misleading product images, and unresponsive customer service make it hard to recommend.

2026年7月1日
自発的なレビュー
Rapyalstores ロゴ

Rapyalstores からの回答

Hi,

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. We’re pleased to hear that you found the bed sturdy, the mattresses comfortable and that your second delivery experience was much better.

We are, however, sorry to hear about the difficulties you experienced with the initial delivery and subsequent communication. We appreciate how frustrating it is to send several follow-ups without receiving the response you expected.

Regarding the bed configuration and difference between the two mattresses, we would like the opportunity to review your order and the options discussed with our team. We also take your comments regarding the product images and description seriously and will review these to ensure the configuration is as clear as possible for future customers.

Please contact us again quoting your order number and reference your Trustpilot review so that the matter can be looked into.

We appreciate both the positive comments about the quality of the product and the constructive feedback regarding the areas where you feel our service needs improvement.

Kind regards,
Rapyal Customer Services

5つ星のうち5の評価

What a great find I had with this…

What a great find I had with this company. Great service. Kept me updated with the arrival . Nelu the driver is a credit to the company. Nothing was too much trouble for him very professional.
The bed is fabulous can’t believe the quality for the price I paid for a package of bed, headboard and mattress. Would definitely recommend 10/10.

2026年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poorly made item and faulty item…

Poorly made item and faulty item received.
False advertising.
Terrible customer service.
Very poor communication.
Cancelled collection.
Collected at night by none delivery company.
Charged for delivery.

2026年8月4日
自発的なレビュー
Rapyalstores ロゴ

Rapyalstores からの回答

Dear Customer,

We are sorry that you were dissatisfied with your experience.

When you initially reported an issue with the drawers, we acted promptly and arranged a collection so that the item could be inspected. Unfortunately, the first collection was unsuccessful due to you not being home on the agreed date, but we immediately rebooked the collection, which was successfully completed on 30th July.

Following receipt and assessment of the item, we processed your full refund.

Throughout the process, we worked to resolve the matter as quickly as possible and kept you updated. While we regret the inconvenience caused by the courier delay, we do not believe it reflects the level of service we aim to provide.

Kind regards,

Customer Services

5つ星のうち5の評価

I was a bit sceptical buying

I was a bit sceptical buying a Superking bed but I absolutely love it bed and mattress had the best nights sleep in a long time had it delivered the next day delivery driver was polite and friendly I highly recommend this store to anyone looking to purchase a bed 10/10 thankyou so much

2026年7月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I ordered from this website and…

I ordered from this website and initially started to feel a bit panicky because of the tracking number, but about two days later I received a message which completely put me at ease.
I received the bed today and the quality is absolutely fantastic. I am over the moon with both the bed and the headboard, especially with how beautifully the fabric has been put together. The craftsmanship and overall finish are amazing.
My daughter absolutely loves her new king-size bed, and I will definitely be purchasing from here again next month for my own bedroom. I will continue to support your business.
Thank you so much to everyone involved, especially the delivery driver, who was very kind and professional. I really appreciate all the hard work that went into everything today.
Fantastic service from start to finish.

2026年6月9日
自発的なレビュー
Rapyalstores ロゴ

Rapyalstores からの回答

Thank you for your lovely feedback!

5つ星のうち1の評価

I order a bed online a month ago but…

I order a bed online a month ago but the payment was held by PayPal for a few days and then released . I confirmed with PayPal and phoned Rapyal . I was initially told the payment had not gone through . I was asked to send a screenshot of said payment which I did . They confirmed they had received the payment and send me an email to arranged delivery. I have phoned more than 15 times over . No one ever picks the phone no matter the option you select . One month later I don’t have the bed I paid for .
I had bought another bed from them that had a problem . Still i phoned for help and it’s all crickets .
This is the worst customer service I have ever come across .

2026年6月1日
自発的なレビュー
Rapyalstores ロゴ

Rapyalstores からの回答

Dear Customer,

We are sorry to hear that you are dissatisfied with your experience.

We would, however, like to clarify a few points.

The order in question was never successfully completed, as the payment was not received by us. If we had received your payment, your order would have been processed and dispatched in the normal course of business. We would never ask a customer to pay for the same bed twice, as this would make no sense.

We understand there may have been confusion due to the payment status shown within PayPal, but from our side the transaction was not completed and no funds were received for the order.

Regarding your previous order, we have always been happy to assist and regret that you were unable to reach us. We continually work to improve our customer service and apologise if you experienced difficulty contacting us.

If you would still like to resolve the matter, please contact us directly with your order details and we will be happy to investigate further.

Kind regards,

Customer Services

5つ星のうち5の評価

Bed base

Easy to order,,delivery options explained clearly,ordered sunday, delivered Tuesday, ordered standard bed base, live tracking and a phone call 20 minutes before delivery to say nearly there,, happy with product,,

2026年5月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great experience

Ordered a bed and mattress. It arrived quickly and efficiently. The bed is good quality and just as advertised. The delivery driver was very helpful. The whole experience of was first class. Thankyou

2026年5月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Bought myself a double bed

Bought myself a double bed, head board and mattress for a bargain price. The head board is plush. The mattress is really comfy really suprised at that. The all round experience is A+. The delivery was speedy and efficient. The delivery man was polite. Thank you all very much.

2026年1月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Smooth order, great service & product

Smooth order process, fast delivery and even though I selected the wrong delivery date on my order, meaning I wasn't in when they arrived, they were patient with me and allowed time to wait for my husband to pop home from work to be in to take the delivery. They assembled the bed speedily and well. The bed quality seems great and I'm very pleased. Thank you! Would use again.

2026年4月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I recently purchased beds

I recently purchased beds and mattresses from Raphael and couldn't be happier with the experience. The products are high quality and extremely comfortable, offering great value for money. The customer service was brilliant helpful, professional, and approachable. I’ll definitely be shopping here again!

2026年4月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great value, great product and good service.

We were in need of a new mattress and were looking for the same type as this had been comfortable for the duration that we had it. We found one on the Rapyal site at a great price and promptly ordered it. It was delivered within a couple of days and with good communication.

Unfortunately the mattress had a fault. This was nothing to do with Rapyal and was a supplier issue. I notified the Rapyal customer service team and they arranged for a replacement without delay. There was some delay in getting through to the team initially but I was told they were having problems with the lines at the time, however I spoke with Adam on the team who was very helpful and provided his direct number and he dealt with the process with great manners and efficiency.

2026年4月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible customer service ad after…

Terrible customer service ad after service.

2025年5月7日
自発的なレビュー
Rapyalstores ロゴ

Rapyalstores からの回答

Dear Customer,

We are sorry to hear that you feel this way.

Providing good customer service before and after a purchase is very important to us, and we regret that your experience did not meet your expectations.

Unfortunately, without further details, we are unable to investigate the circumstances surrounding your review. We would welcome the opportunity to discuss your concerns and work towards a resolution.

Please contact our customer service team with your order details so we can look into the matter and assist you accordingly.

Kind regards,

Customer Services

5つ星のうち5の評価

Speedy, efficient, friendly service

This is the 2nd time we've used RPYALSTORES. Sham was very helpful, making sure we had the correct mattresses for our hotel. The supply was really quick and the delivery very prompt, efficient and friendly.
We are now preparing another specialist order for one of our boutique rooms in the hotel

2026年3月31日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報