Reeva Europe レビュー 

128
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Ordered a lifting belt mid January using the fitting guide. Belt was way bigger than advertised. Requested a change from XL to L and got that granted. After sending over the belt, and it arriving a... もっと見る

5つ星のうち2の評価

The clip of the of the buffalo lifting belt opens itself multiple times during lifts which caused some dangerous situations. Thankfully no injuries but also the pin which keeps the clip in places rand... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Me han encantado el conjunto deportivo que tienen, ya que es flexible, se amolda al cuerpo mostrando una figura del cuerpo bastante esbelta. Merece mucho la pena!! Quiero nuevas colecciones🥰

5つ星のうち1の評価

Op 8 januari wrist wraps besteld. Pas na 10 dagen, na twee pogingen tot contact, werd er een verzendbevestiging opgestuurd. Met daarbij een mail dat mijn kleur was uitverkocht en ze zo vrij waren een... もっと見る

企業情報

当該企業による記述

Reeva Europe is your go-to destination for top-quality lifting gear that includes lifting belts, knee sleeves, wrist wraps, and more. Our products are designed to enhance your performance and keep you safe during your workouts. We design lifting gear for both professional athletes and fitness enthusiasts to meet their specific needs and requirements. We make long-lasting, comfy products to help you reach your goals. We focus on quality, so you can perform your best. Shop with us today and experience the difference that premium lifting gear can make in your training sessions. Elevate your performance with Reeva Europe!


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

128件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(128)

過去12か月のレビュー数: 7件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Premium Produkt!

Am Montagmorgen, den 28. November d. J. bestellt. Und einen ganzen Tag eher, am Donnerstag, den 7. November habe ich endlich meinen Büffelleder-Gewichthebergürtel mit verstellbarer Schnalle (10MM) aus den Niederlanden erhalten. Auf den Kontaktformular reagierte zunächst der Support nicht. Doch ein paar Tage später hatte ich aufgrund von Fehlen meiner Versandbestätigung, den Inhaber vom Unternehmen Reeva persönlich über seine offizielle E-Mail Adresse kontaktiert auf die ich eine freundliche Antwort von ihm erhielt. Die Kommunikation war sehr angenehm und reibungslos, denn es wurde auf all meine Fragen eingegangen und gesorgt, dass ich meine Bestellung zeitig erhalte. Meinen Gewichthebergürtel habe ich gestern beim schweren Beintraining eingeweiht und bin von der Wertigkeit, Stabilität und dem Tragekomfort restlos begeistert! Das Produkt ist in hoher Qualität handgefertigt, sodass ich diese nicht nur riechen, sondern auch an meinem Rumpf fühlen kann. Vielen herzlichen Dank!

2024年11月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ergste webwinkel waar ik ooit besteld heb

Ik wacht nu al twee weken op mijn bestelling zonder enige updates over de levering. Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice, maar zonder resultaat. Hoewel de producten van Reeva zelf prima zijn, laat de service en levering zwaar te wensen over.

Update: Na drie weken krijg ik eindelijk te horen dat mijn product niet op voorraad is, met het voorstel om het om te ruilen. Dit bericht kreeg ik twee keer van dezelfde medewerker, en daarbij werd mijn naam zelfs verkeerd gespeld. Ondanks herhaalde verzoeken om de bestelling te annuleren, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Bestel hier NIET!

2024年10月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Well I've contacted the company 3 times…

Well I've contacted the company 3 times on the support page, and I have had no reply. I ordered on the 6th Sept and I'm still waiting for my package.
I still haven't heard back and it's a birthday present.
Very very dissapointed.
Won't be ordering from this company in the future

2024年9月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Well

Well, I bought belt and knee sleeves on 08.12, received confirmation just 08.13 and received package on 08.20. On website they say "Once your order is placed and confirmed it can take 1-2 business days for your order to be processed and shipped. Once your order has been shipped, you will receive an email with detailed tracking information. Most orders arrive within 2-6 business days after they're shipped."
Though it took some time to arrive, I would say distribution was pretty good. Having in mind weekend and public holiday ( in some part of Europe).
Support was pretty good, but in some questions would love quicker answers.
Quality, well not much to say about that. Belt and sleeves was too small ( that's my fault ). Filled exchange form, will look how quickly and how professionally they will handle it. And will update this review.

2024年8月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Keine Lieferung und keine Reaktion vom Support

Ich habe bereits vorher einmal einen Artikel bestellt und diesen prompt erhalten. Bei meiner jetzigen zweiten Bestellung wurde meine Bestellung am 10.05. bestätigt und über den Versand sollte ich gesondert informiert werden. Nachdem 4 Tage später nichts passiert war, habe ich per Mail nachgefragt und keine Antwort erhalten. Da auf eine weitere Anfrage einen tag später auch keine Reaktion erfolgt ist, habe ich Paypal informiert. Auch auf Weiterleitung meiner Mail per Paypal an den Verkäufer erfolgt weder eine Antwort noch irgendeine Reaktion. Ich kann nur davor warnen hier zu kaufen. Einen Support gibt es faktisch nicht und ich bezweifle, dass diese Firma noch solvent und handlungsfähig ist. Ich darf jetzt auf Prüfung durch Paypal und Rückerstattung warten.

2024年5月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ich bin ohne etwas übrig geblieben

Ich möchte meine äußerst negative Erfahrung teilen und dringend davon abraten, Waren von diesem Unternehmen zu kaufen.Alles begann, als ich beschloss, mir einen Gürtel zu kaufen. Ich wählte sie aufgrund des Preises aus, in der Hoffnung auf Qualität und guten Service. Als ich jedoch die Ware erhielt, stellte ich fest, dass sie nur die Hälfte dessen wert war, was ich bezahlt hatte. Die Qualität des Leders war in Ordnung, aber mit der Metallschnalle gab es Probleme. Die schwarze Beschichtung begann abzublättern, noch bevor ich den Gürtel angelegt hatte.Was mich jedoch am meisten verärgerte, war der Kundenservice. Alles schien darauf ausgelegt zu sein, Ihre Nerven zu strapazieren.Trotzdem konnte ich den Gürtel zurückgeben, aber das Geld wurde mir nie erstattet. Ich bin enttäuscht und es tut mir sehr leid, ohne Geld auf der Karte und ohne Gürtel dazustehen.

2024年3月29日
自発的なレビュー
Reeva Europe ロゴ

Reeva Europe からの回答

Dear Roman, After checking your correspondence with our customer support team I can see they respond every message very quickly. The problem was that your size was too big for the belt you ordered which is why your belt didn't close properly and we offered you to exchange as well as offer a free buckle even though the buckle was totally fine that we sent you initially. You sent us a new email last night at 19:30. Please give us some time to respond.

Thank you. Reeva support

5つ星のうち5の評価

Ordine 21776 Refund

Ho fatto un reso ma non mi hanno risposta ancora .Azienda poca seria.
Aggiornamento!Loro hanno deciso di rimborsarmi.

2024年3月26日
自発的なレビュー
Reeva Europe ロゴ

Reeva Europe からの回答

Hello Adi. You sent an email yesterday. Can you wait for the response from our customer support please. On your last email we also responded within 2 days on how to make the return. We would appreciate your patience.

5つ星のうち4の評価

Very bad s̶u̶p̶p̶o̶r̶t̶ email filter

Ordered a lifting belt mid January using the fitting guide. Belt was way bigger than advertised. Requested a change from XL to L and got that granted. After sending over the belt, and it arriving at their depot, it has now been almost a month of multiple mails and radio silence from their support.

Edit 09/03:
Support came back after noticing this review, my mails ended up in their spam folder. They proceeded with sending the belt as promised + extra goodies for the inconvenience, much appreciated!

2024年2月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Verlorene Sendung + Geschenk

Nach dem meine Bestellung nicht ankam, habe ich die Fa. kontaktiert. Wurde auch pers. zurück gerufen.
Da meine Sendung verloren ging wurde mir der Betrag sofort zurücküberwiesen. Als Entschuldigung sendete die Fa. mir ein Präsent! Sowas erlebt man selten!
Ich kann die Fa. nur weiter empfehlen...

2023年8月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Black Leather Lifting Belt

The clip of the of the buffalo lifting belt opens itself multiple times during lifts which caused some dangerous situations. Thankfully no injuries but also the pin which keeps the clip in places randomly falls out which causes the clip to fall off. The belt itself is really nice quality leather but its a shame that the clip system randomly opens itself which makes it scary to use.

2022年5月27日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報