Echt een klasse team van toppers! Ik heb mijn toestel zondag opgestuurd en heb vandaag al geld op mijn bankrekening! Echt WOW! Super snel, top service en precies de waarde dat ik verwachtte. Heel er... もっと見る
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
Oplichters! 2 iPhones in perfecte staat persoonlijk in de winkel gebracht. Pas na 14 dagen een bod gekregen, gelijk online geaccepteerd maar nooit het geld ontvangen! Meermaals gebeld maar geen geld... もっと見る
Apple Watch opgestuurd meer dan n maand geleden, apparaat beoordeeld en zou geld ontvangen. Nog steeds niks gehad telefonisch en via mail zijn ze niet bereikbaar dan krijg je een keuze menu en daarn... もっと見る
Een hele goede deal voor een "als nieuwe" iPhone 13 Pro Max 256Gb Graphite. Bij deze winkel €100-€300 goedkoper dan bij vergelijkbare sites. De dag voor Kerst besteld, daarom een paar dagen gewacht. B... もっと見る
企業情報
当該企業による記述
Refurbished iPhone kopen? Rephone heeft de beste kwaliteit refurbished. ✓ Scherpste prijs ✓ Incl. alle accessoires ✓ Morgen gratis thuisbezorgd
連絡先
Simon Stevinweg 26, 3241MD, Middelharnis, オランダ
- 0851301646
- klantenservice@rephone.nl
- rephone.nl
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューに回答していません
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Echt een klasse team van toppers
Echt een klasse team van toppers! Ik heb mijn toestel zondag opgestuurd en heb vandaag al geld op mijn bankrekening! Echt WOW!
Super snel, top service en precies de waarde dat ik verwachtte. Heel erg blij mee. A tot Z klasse service. Thanks boyz! Ik heb nog nooit deze service gehad, mijn complimenten.
KOOP HIER ABSOLUUT NIET – WAARSCHUWING!
Ik heb een iPhone besteld en pas na 3 à 4 weken ontvangen. In die periode heb ik meerdere mails gestuurd om te vragen waar mijn bestelling bleef, maar ik kreeg nul reactie. Omdat het zo lang duurde, heb ik uiteindelijk bij een ander bedrijf besteld en daar had ik de telefoon binnen 2 dagen binnen.
Toen de iPhone van dit bedrijf eindelijk aankwam, had ik hem niet meer nodig. Maar terugsturen? Blijkbaar onmogelijk. Ze beloven een “gratis en eenvoudige retourservice”, maar je moet een retourlabel aanvragen via e-mail. Dat heb ik gedaan, meerdere keren, maar ze reageren totaal niet.
Nu zit ik met een ongebruikte iPhone die ik zelf moet doorverkopen en ben ik €400 kwijt aan een bedrijf dat niet bereikbaar en totaal onbetrouwbaar is. Het voelt als een scam of op z’n minst een webshop zonder enige klantenservice.
Mijn advies: blijf ver weg van dit bedrijf en bestel ergens waar ze wél doen wat ze beloven.
iPhone 14 Pro max
Ik heb de iPhone 14 Pro Max besteld voor een heel aanvaardbare prijs. Na het bestellen vond ik het even spannend ondanks de vele negatieve revieuws die ik tegen kwam. Na een aantal dagen niks gehoord te hebben terwijl mijn gsm de dag na bestelling geleverd zou worden heb ik een mailtje gestuurd. Hieruit bleek dat de kleur niet meer op voorraad was maar een andere kleur wel die de dag zelf nog verzonden kon worden. Ik kreeg de gsm een dag later al binnen en ben zeer tevreden er zit een nieuwe batterij in en heeft nergens gebruiksporen. Ik heb wel 10 dagen moeten wachten ipv de dag erna levering. Maar voor de rest echt top.
iPhone 11 ingeleverd
iPhone 11 ingeleverd, absolute krasvrij. Heeft altijd in hoesje gezeten en screenprotector. Konden ze nu maar fractie van afgesproken bedrag voor betalen omdat hij onder de krassen zat. Je wordt belazerd

Rephone からの回答
Negatieve ervaring met Rephone
In het verleden heb ik bij dit bedrijf 2 x een I phone aangeleverd wat netjes en correct en tijdig volgens afspraak werd afgehandeld. Daarom had ik nu ook vertrouwen en besloot mijn I watch aan te leveren. Na aanlevering hoorde ik 4 weken niets. Hierop gemaild maar kreeg geen antwoord. Vervolgens gebeld. Een medewerker vertelde dat er nog een test mee moest worden gedaan en dat het spoedig afgehandeld zou zijn. Na 2 wkn volgde er bericht waarin werd vermeld dat de I Watch mankementen zou hebben. Ongelofelijk aangezien deze prima werkte wel zat er een kras op het scherm wat ik ook bij opgave vermeld had. Hierdoor wist ik dat het uit te keren bedrag lager zou zijn. Ondanks dat wilde het bedrijf het bedrag nogmaals met €40 verlagen. Voordat alles werd afgehandeld was ik 2 maanden verder en dat was iets anders dan werd beloofd op de website en wat ik in het verleden bij hen had ervaren. Erg jammer dit. Daarom lijkt het mij beter niet meer in zee te gaan met het bedrijf Rephone. Voelt niet goed maar voelt wel als oplichting.
Oplichterij
Ik heb een absoluut 100% schadevrije iWatch aangeboden omdat ik een nieuwere versie heb aangeschaft. Na vrij lang wachten kwam er uiteindelijk een reactie dat de opgestuurde watch beschadigd was (krassen) en dat het absurde bod om die reden € 20,00 kon zijn in plaats van € 50,00. Ik heb hierop via mail gereclameerd en inmiddels ben ik een week verder zonder reactie te hebben ontvangen. Naar mijn idee wordt de consument willens en wetens door Rephone op het verkeerde been gezet, wellicht in de hoop dat het absurde bod toch maar wordt geaccepteerd. Wees gewaarschuwd; ga niet met deze club in zee!!
Oplichters!!
Oplichters! 2 iPhones in perfecte staat persoonlijk in de winkel gebracht.
Pas na 14 dagen een bod gekregen, gelijk online geaccepteerd maar nooit het geld ontvangen! Meermaals gebeld maar geen geld, uiteindelijk na weer 14 dagen erheen gegaan en de telefoons weer opgeëist.
Nu maar hopen dat ze in de tussentijd niks hebben uitgehaald met mijn telefoon en opnieuw verkopen elders, waarde is inmiddels wel ruim €80 per stuk gedaald.
Verkoop niet je toestel!!!
iPhone 13 Pro Max verkocht aan rephone omdat ze binnen 48 uur zouden uitbetalen. Toestel netjes de volgende dag bij hun geleverd maar zelf ruim een week later niks gehoord. Maar eens contact opgenomen. Pas na de 2e mail kreeg ik een reactie. Het toestel zou niet binnen gekomen zijn. Onzin natuurlijk want PostNL geeft aan hem netjes bezorgd te hebben. Er zou een onderzoek gestart zijn maar ook daar nooit wat over gehoord. In de tussentijd meerdere keren contact proberen op te nemen met telkens valse beloftes. Nu inmiddels 2,5 maand verder en nog steeds geen geld gekregen. Ik ga een klacht indienen bij Thuiswinkel Waarborg. Niet bestellen of verkopen. Zijn een stelletje oplichters!!!
Soon as I saw the ridicuScam!!lously low…
Soon as I saw the ridiculously low prices I knew it was a scam.
I thought it was legit because it was…
I thought it was legit because it was backed by PayPal. Email that PayPal gave me went nowhere. Now I have to file a dispute and hope to get my money back.
Too good to be true, don't buy it's a scam
Thought I was getting a good deal on a refurbished Samsung Galaxy s22 should have known better that the deal was too good to be true. Seller email is not legit. PayPal email provided is not legit. This site has terrible reviews and is considered a scam by retail review sites. Do not purchase from this company. You will not receive your item and maybe not your money back either.
Ik heb een bestelling geplaats vóór een telefoon
Ik heb een bestelling geplaats vóór 22.00 uur zodat deze de volgende dag geleverd zal worden. Zoals ze dit op hun website vermelden. Helaas kan dit bedrijf niet aan deze verwachting voldoen. Je moet het dan maar doen met een sorry. Dus als je haast heb, zal ik zeker niet bij dit bedrijf bestellen.
They scammed me
I orderd an iPhone....no phone and nobody responds from customer service to help you
Ze hebben mijn gsm 06/12/2023 ontvangen…
Ze hebben mijn gsm 06/12/2023 ontvangen nog steeds geen antwoord.
Ik ga nooit meer een gsm bij jullie kopen.
En als je belt zijn ze niet bereikbaar en op mails reageren ze ook niet!!!!!
Als binnen 2 weken geen reactie krijg , ben ik ook genoodzaakt een klacht in te dienen bij de politie.
Of misschien toch een bezoekje brengen
in Nederland adres heb ik!!!
Mijn Iphone zou binnen 3 dagen…
Mijn Iphone zou binnen 3 dagen teruggestuurd worden met een track and trace nummer. Maar het is nu een week geleden en ik heb nog steeds geen track and trace code en dus heb ik mijn Iphone ook niet terug.
Goede deal iPhone 13 Pro Max 256Gb, snel geleverd
Een hele goede deal voor een "als nieuwe" iPhone 13 Pro Max 256Gb Graphite. Bij deze winkel €100-€300 goedkoper dan bij vergelijkbare sites. De dag voor Kerst besteld, daarom een paar dagen gewacht. Bellen met de Klantenservice werkte niet (verbinding verbroken), maar via de mail meteen antwoord en daarop de mail van PostNL met de track&trace. De volgende dag het toestel in huis en inderdaad in prima conditie.
Even spannend, maar gelukkig toch uitbetaald
De toezending van mijn oude iPhone en beoordeling daarvan liepen heel vlot. De communicatie was helder en ik had er een goed gevoel over. De terugbetaling was niet binnen 14 dagen, zoals ze wel vermelden op de site. Na het lezen van slechte reviews hier begon ik me zorgen te maken. Gisteren kreeg ik alsnog een mailtje dat de uitbetaling vertraagd was en vandaag stond het geld op mijn rekening. Gelukkig!
OPLICHTERS KIES EEN ANDER
Ze hebben mijn telefoon (iphone 14 pro) aangenomen. Daarna sturen ze een akkoord voor de prijs.
Twee weken wachten en toen kreeg ik te horen dat die terug kwam. Twee weken nu en nog steeds geen telefoon terug. Telefonische zijn ze niet bereikbaar en op mail reageren ze ook niet meer.
Aangifte maar doen dan. Voor andere, KIES NIET VOOR REPHONE!
Waardeloos bedrijf
Apple Watch opgestuurd meer dan n maand geleden, apparaat beoordeeld en zou geld ontvangen. Nog steeds niks gehad telefonisch en via mail zijn ze niet bereikbaar dan krijg je een keuze menu en daarna wordt de verbinding verbroken. Heb ook aangifte gedaan bij de politie. Helemaal klaar mee met deze gasten.
Update: onverwachts m’n pakketje teruggekregen zonder communicatie uiteraard!! Hebben die eikels m’n oplader nog, aangifte blijft nog steeds staan uiteraard.
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。







