Rgothic レビュヌ 

94
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

This company is a legit seller, but they will do everything they can to not refund you, even when you send in a return. It's been a couple of weeks of fighting to get my money back from them. Still... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

If I could give zero stars, I would! This is a stolen design! Do not trust this company! If you want the original designer/clothing then visit the utterly fantastic Jambats site. It's a small UK bus... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Zero stars isn't possible but that's all that is deserved. Stealing original designs from small businesses and passing them off as their own work. Literally lifting the design exactly as desig... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

SCAMMERS! They exploit what we Americans understand to be a "refund policy". God forbid you have an issue with your item such as mine not fitting, you will NEVER get your money back-only about a thir... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 婊人服店

圓該䌁業による蚘述

On a boring day in 2022 , designers Samuel and Sukia created the Rgothic brand. Life is boring, add some gothic style to defy the passage of time. Our belief is "Make everysize gothic” 100% original designs.


連絡先

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

94件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.5

すべおのレビュヌ

(94)

過去12か月のレビュヌ数: 7ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Con artists and intellectual property thieves.

This company professes to be 100% original designs, they steal designs from independent designers, not just in part, but completely lifted. They have been served a cease and desist notice today,They are thieves who hide their theft behind links. Their products are cheap and shoddy. They just shut down and start up again when the heat gets too much.Do not buy from these con artists.

2025幎8月17日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Customer,
We apologize for any inconvenience.
Thanks for your feedback and kind advice again. We have been trying our best to improve our service! Our relevant department will investigate the issue and resolve it as soon as possible.
If you have any related order issues, please kindly provide us with your order number.
Meanwhile, you can send a message to rgothic@rosegal.com and then describe your request clearly.
Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

SCAMMERS!!!!!!

Ripping off designs from a small family business in the UK is disgusting and I guarantee you cannot match the quality, care and love that JAMBATS who's designs you stole give to each and every customer

2025幎8月17日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Customer,
We apologize for any inconvenience.
Thanks for your feedback and kind advice again. We have been trying our best to improve our service! Our relevant department will investigate the issue and resolve it as soon as possible.
If you have any related order issues, please kindly provide us with your order number.
Meanwhile, you can send a message to rgothic@rosegal.com and then describe your request clearly.
Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

If I could leave zero stars I would

If I could leave zero stars I would! This company has blatantly used the print from another company who has a very good reputation both with their designs and their customer service.
This company reeks of laziness and a lack of imagination, and it's a shame they cant make as much effort with their designs as they do ripping designs off others.

2025幎8月17日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Customer,
We apologize for any inconvenience.
Thanks for your feedback and kind advice again. We have been trying our best to improve our service! Our relevant department will investigate the issue and resolve it as soon as possible.
If you have any related order issues, please kindly provide us with your order number.
Meanwhile, you can send a message to rgothic@rosegal.com and then describe your request clearly.
Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

DIRECTLY STOLEN DESIGN

This company rips off other people’s designs. It doesn’t even have the tenacity to change them a little bit. They have lifted a design from Jambats.co.uk and used it. If you do want original IN-HOUSE designs with high end quality and excellent customer service get your butt over to
Jambats.co.uk

2025幎8月17日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Customer,
We apologize for any inconvenience.
Thanks for your feedback and kind advice again. We have been trying our best to improve our service! Our relevant department will investigate the issue and resolve it as soon as possible.
If you have any related order issues, please kindly provide us with your order number.
Meanwhile, you can send a message to rgothic@rosegal.com and then describe your request clearly.
Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Steals designs from small independent


Steals designs from small independent designers such as Jambats. Avoid like a plague!

2025幎8月17日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Customer,
We apologize for any inconvenience.
Thanks for your feedback and kind advice again. We have been trying our best to improve our service! Our relevant department will investigate the issue and resolve it as soon as possible.
If you have any related order issues, please kindly provide us with your order number.
Meanwhile, you can send a message to rgothic@rosegal.com and then describe your request clearly.
Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

I have emailed three times to return


I have emailed three times to return some items from my order but have been ignored. Tried the online chat - only an automatic answer saying they’ll deal with it via email.
Really disappointing

2025幎8月13日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Beki,

Thank you for your message.
We apologize for any inconvenience.

We have checked it for you and found that our colleague has provided the refund successfully in the email according to your request, we suggest you can check your account, we refunded you successfully on 2025-08-15 14:32:15.

​If you still have any issue about this order, you can recontact us in the email, our colleague will solve it for you until you are satisfied, please rest assured.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

The material is cheap for the price

The material is cheap for the price. I asked for a refund and have been offered less than my order value. Rubbish

2025幎7月29日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Customer,
Thank you for your feedback.
Could you please tell us your order number?
We will check it for you and then solve your issue until you are satisfied.
Awaiting for your reply.

Meanwhile, you can send a message to rgothic@rosegal.com and then describe your request clearly.

Thank you for patience and understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Took 3 weeks to even start the shipping process

I ordered WEEKS in advance so that the items would be delivered before Christmas. Kept looking for an email saying it had been shipped and for weeks, I got nothing. Until December 21, when I finally did get an email saying it had JUST started the shipping process. It's not expected for another few weeks. Absolute garbage shipping and handling, I now have gifts for everyone, except for one person, because rgothic takes weeks just to finally ship your item. I won't be ordering from them again, and I will be telling everyone I know who also likes fun print or goth dresses that rgothic is not a good company to buy from.

2024幎12月21日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Nessie,
Thank you for your message.
We apologize for any inconvenience.

Would you mind giving us your order number?
We will check it for you and then solve your issue until you are satisfied.
We are looking forward to hearing from you.
​
Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Scam

I put in an order five days ago and it was not shipped. Then I looked at other reviews this is apparently how they operate, from China, where they most likely pay close to nothing for slave labor. Their phone has been under maintenance supposedly for months now, the chat is automated to say they are at break. I emailed them for a refund. I should have done my research before buying from this company. Don't buy from this company.

2024幎9月29日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Customer,
Thank you for your review.
We apologize for any inconvenience.

We are sorry that we have no phone service now but the chat service and email service is available and we will reply to you, you can wait for the recent message from our website.

Would you mind giving us your order number?
We will check it for you and then solve your issue until you are satisfied.
We are looking forward to hearing from you.
​
Thank you for your cooperation.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

I placed an order still waiting on


I placed an order still waiting on tracking, need this dress for a wedding this weekend. I have emailed and used the chat screen ( they replied Sorry, it's customer service's break time now. We'll reply to you later. Thank you for your patience and understanding
Automated • 2:13 PM ) oh my god really - still nothing.
no phone number is good - web site says ( Dear Customer, our telephone service is under maintainance, We apologize for any inconvenience. If you have any questions, kindly contact us by email or submit a ticket.Thank you for your understanding.)

2024幎9月17日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear JOAN,

Thank you for your feedback.

We are sorry that there is no phone service now, we have checked it for you and found that our colleague has replied to your email already, you can also check it now.

As for your order, we have processed it and refunded you successfully according to your request in the email, we will try our best to improve the issue in the future.

Thank you for your patience.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Worst Quality Dresses I've Ever Owned

I wanted to love these gorgeous dresses, but this was such a scam. They don't make it clear where they come from, and give you a tracking number that doesn't work for weeks. It turns out it's imported from...who knows where...and gets that number when it hits customs. The quality is atrocious, I have had cheap Halloween costumes with better fabric, pattern and sewing skill. It's mostly shapeless, flat tops and a-line skirts, the straps are just tacked on messily, the prints are poor quality and look awful when stretched. The fabric is like very thin spandex. Seams are messy and unprofessional. The return policy is so bad, it's not even worth trying to send them back--they require approval to send it back, you have to pay international shipping to return it, then they look at it to decide if it's eligible for a refund. and if it's not, then you're out the original price and return shipping! They also require all tags to be attached for returns, when none of my dresses even had tags when they arrived! I regret ever buying from them, huge waste of money. I rarely write reviews for anything, but if I can save somebody else from the disappointment, I guess it's worth it.

2024幎8月26日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Lily,
Thank you for your review.
We apologize for any inconvenience..

Would you mind giving us your order number?
We will check it for you and then solve your issue until you are satisfied.
We are looking forward to hearing from you.

Thank you for your cooperation.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Order # RGO15828

I ordered a dress on 7/25. I still don't have it. I received a tracking number in an email saying it shipped 2 weeks ago but the tracking number does not exist. I have tried contacting rgothic and no one responds. I don't think I'll ever get my order so I guess I'll be contacting my credit card company. I would not recommend ordering from them.

2024幎8月14日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Susan,
Thank you for your message.
We apologize for any inconvenience.

We have checked it for you and found that our colleague replied to you in the email in time, you can check it.

We receive the feedback that the local tracking number is 92612903466057000073089212.
​According to the tracking website, your package has been delivered.
https://t.17track.net/en#nums=92612903466057000073089212

In order to resolve this issue, kindly confirm the following information:
1)Please reconfirm your delivery address as following:
Consignee name:
Detailed address:
City:
State(Province):
Postal code:
Country:
Phone:
2)Please contact your USPS, stating your name ,address and tracking number.
In some cases, they may require customers to collect parcels in person.
3) Please check with your neighbors and family whether they have collected the item for you.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち2の評䟡

You definitely won't get what you pay for

This material was thick and stiff, not flowing like the pics. It was downright uncomfortable. Also. I bit the $70 bullet on this because their return policy is strict and a nightmare of steps. I will never order from this place again, I also sent my teen a dress, she loves the print but the size is off and it's way too big. Blah.

2024幎7月15日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Addison,
Thank you for your feedback.
We are so sorry to hear that you have been experiencing quality issue and size issue.

Please check our warranty policy here:https://www.rgothic.com/policies/refund-policy

We are sorry that we can not find the exact order you mentioned, could you please provide the order number without spaces or punctuation?

Once we receive the reply, we can reconfirm the issue and then send the solution to you until you are satisfied, please rest assured.

​Meanwhile, you can also send a message to rgothic@rosegal.com.


Thank you for your cooperation.
Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Item Never Went Back in Stock

Ordered a few shirts because I liked the designs. Checkout process was fine. The confirmation email indicated items would ship in 3-5 days. I spent almost a month waiting for the items to ship. During this time I was told the items were not in stock and it would be a few additional days before they would be available. As mentioned previously, nearly a month went by with the items never being back in stock. While the designs are very nice, the fact that items can be out of stock and you won't know until after you ordered them is very frustrating. Until this practice stops I can't recommend them.

2024幎8月5日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Thank you for your message.

Would you mind giving us your order number?
We will check it for you and then solve your issue quicker.
Awaiting for your reply.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a small swim suit and got a xl


Ordered a small swim suit and got a xl shirt... waiting to hear back from the sellers... I'm pretty pissed

2024幎7月15日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Micah,

Thank you for your feedback.
We are sorry to hear that you received the wrong item.

As for the issue, we have checked the email and our colleague has replied to you to ask for the details.
Could you please check it now and then kindly reply us?

Once we receive it, our colleague can look into the issue and send the solution to you immediately.

Meanwhile, we will make sure it does not happen in the future.

We are looking forward to hearing from you.

Thank you for your cooperation.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Another Scam Company

I just learned RGothic is part of RoseGal, if I had know earlier I would have NEVER placed an order.

The order was placed fine, my debit card charged immediately, and a confirmation sent. Then crickets! Five days later I emailed for an update on shipping. About 1-1/2 days later I get a reply that the item is NOW in stock and ready to ship.

Then crickets again! No shipping notice or update. I email again; still waiting on a reply. Go to the website to find a way to cancel the order, but the only option I locate is “chat”.

Fill out my info, provide the order number, hit send, and get a “we’re at lunch” message! This is a Chinese company, the time difference means they are not at lunch.

As of right now no communication, no product, no way to cancel! DO NOT ORDER - complete waste of time and money.

UPDATE: when I demanded a refund, the order was suddenly shipped so they couldn’t refund my money. The order was placed on June 25. It is now July 15 and I still do not have my order.

I’ll say it again do not order from this company!

2024幎6月25日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Ann,

Thank you for your feedback.

We are sorry that we can not locate the exact order via your name, could you please tell us your order number?
We will check it for you and then solve your issue quicker.

As for the service, once we receive the order number, we can check the email you sent to us or you can check if we reply to you already since we does not ignore any message from our customer.

We are looking forward to hearing from you.
​
Thank you for your patience.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

I never received my order nor a reply


I never received my order nor a reply to my emails and it is the only way to reach out to them.

2024幎6月30日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Veni,
Thank you for your message.

Would you mind giving us your order number?
We will check it for you and then solve your issue quicker.
Awaiting for your reply.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Won't be buying again.

It takes almost a month to receive your items in the USA. Which would have been fine. Except your shipping does not describe that.
I finally got my package. I tried on the swimsuit. The top is made for someone much much smaller and looks nothing like the photo. I am unable to return the swimsuit. The pattern is like the picture.
Purchased June 3, 2024, Received June 29, 2024

2024幎6月3日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Nancy,
Thank you for your review.

As for the delivery time, please click the following link to know more details:https://www.rgothic.com/pages/shipping-handling

As for the after-sale issue about the swimsuit, we send the message to your email.
Could you please check it now and then kindly reply us?

We are looking forward to hearing from you.

Thank you for your cooperation.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

The quality of the clothing/swim suit


The quality of the clothing/swim suit was poor and shapeless. Very disappointed & Returns policy equally disappointing. Won’t be recommending or shopping with R Gothic again.

The email I received from RGothic was : “If you just mean you don't like the quality,we are very sorry to tell you that we do not accept product return and exchange for the following items: clearance items, discounted items, and all apparel listed under both the lingerie and swimwear categories.”

They said to send a photo of their item showing the poor quality. As they know the quality of their product I felt there was little point.

2024幎6月10日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Zillah,
Thank you for your message.

All of our items follow strict quality checks and we always aim for our items to meet our customer's satisfaction. We regret to hear that you have the quality issue.

We noticed that you sent the email to you and our colleague has replied to you to confirm the issue clearly, once we receive the details, we can send the solution to you immediately and then look into the issue to make sure it does not happen in the future.

Awaiting for your reply.

​Thank you for patience and understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Sizing is terrible

Waste of money. I ordered swimwear and I checked the size guide on their website but when it arrived it was far too small and would barely fit a child. They don't accept returns on swimwear so I can't return it, I'm stuck with it, also the fabric is horrible and cheap looking. Avoid like the plague.

2024幎6月14日
自発的なレビュヌ
Rgothic ロゎ

Rgothic からの回答

Dear Customer,
Thank you for your message.

Would you mind giving us your order number?
We will check it for you and then solve your issue quicker.
Awaiting for your reply.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Rgothic Customer Service

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報