Santorinistyles レビュヌ 

47
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I am an attorney and have practiced law for 15 years in state and federal courts across the country. This website is 100% fraudulent. The “customer service” emails, tracking numbers and “rate our cu... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

3 months, and still no order. Now they're 'offering' a gift card but no refund. I've asked for my money back and now they're not responding at all. SCAM. 6/11 update - they finally sent me a digital g... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY!!! Ordered a set and it NEVER arrived! Tracking number i was sent was a fake and customer service responded once telling me "to be patient" and then they just stopped responding. My order... もっず芋る


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

47件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.6

すべおのレビュヌ

(47)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Same with the others here

Same with the others here. It’s been 4 weeks since the purchase and nothing is happening to the delivery/shipping side. I ordered a single swimsuit and been in a contact with this retailer’s customer service team for a multiple round of emails. No ETA and there are no available options for refund or to cancel this item. I’ll take the advise from others and will contact my bank to proceed with the dispute on this charge. Do yourself a favor and save the time/money to deal with this site. STAY AWAY! I shop online all the time and I can’t stress enough how horrible they handle the shipping/delivery status with you. I’m seeing many others like me to note that they are not receiving the product in the end. Don’t buy anything from this site. A pure headche over a piece of swimsuit.

Adding another warning here as there are so many suspicious fake reviews here. It turns out this is notorious online retailer fraud based in China. They appear in different business entity and scamming the customers without sending the product and posting fake reviews to induce more people still. The bank forwarded this case with the authorities to request investigation as they are so many similar cases reported. Don’t buy and stay away from this money sucking cheap scheme by fraudulent foreigners.

2024幎7月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

BEWARE

BEWARE: Placed an order April 30, 2024. It is July 3rd 2024 and still have not received the item. I did email the company with no response. I will be disputing the charge with my credit card company.

2024幎4月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

FRAUD

FRAUD. SCAM.
I would give zero stars if I could.
I placed an order with Santorini Styles in January 2024. I was told March 9 “The usual transit time after the shipment is 2–4 weeks.” It had been 5 weeks since the order was placed. I was given bogus tracking numbers. I requested a refund on April 1. I was told April 2, “We regret to inform you that your recent order appears to have been lost in transit” and “In light of the lost shipment, we would like to offer you a replacement for your order at no additional cost. We will expedite the processing of the replacement and ensure it is shipped to you promptly.” I accepted the offer against my better judgment. April 23, I asked for updates, as I had not received the replacement. I received a generic response stating that they were working to process my order. On May 11, I sent a request for updates and requested a refund again. I received a response the same day, “We're pleased to inform you that your reshipment has been handed over to the courier service. We are currently awaiting the tracking information from them.” I responded that I did not want the item anymore and suggested that the company was running a scam and demanded a refund once more. On May 13, I received a generic email telling me that they are not a scam. I again requested a refund in response. May 20 I had not received a response and again requested a refund. May 25, I received an email from a manager, Kimberly, who said they had submitted my refund request. On June 8 and again on June 18, I had not received my refund or any updates and again demanded my refund. Today, June 21, I received a response stating “Unfortunately, our accountant has declined the refund request citing that the order is considered to be very old. However, we would like to offer you the option of receiving the refund in the form of store credit or a gift card for our store.” This is unacceptable.

2024幎6月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

SCAM SITE!! DO NOT BUY!!

DO NOT BUY!!! Ordered a set and it NEVER arrived! Tracking number i was sent was a fake and customer service responded once telling me "to be patient" and then they just stopped responding. My order was placed on Apr 28 and today is Jun 12... almost 8 weeks! I guarantee any positive reviews on here are fakes.

2024幎6月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

SCAM!!!

SCAM!!!! Placed an order, was charged and never even got confirmation of my order. They have dodged giving me a refund for months. I don’t think I will ever see my money! Chinese scam!!!!

2024幎5月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Complete scam

Complete scam. Placed order beginning of April and it is almost middle of June. Support is no help and refused to refund while always replying it is on the way or they will contact shipper. And do not use Apple Cash to pay because they will not dispute the charge so now I am out of money.

2024幎6月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Scam-nothing ships and they won’t refund

I have ordered two swimsuits, one was two months ago and they stated it was lost in delivery. In the interim I had reordered the swimsuit and asked them to refund the first one. They now say they’re looking into it and have not processed the refund even though they know it was their fault. Now the second swimsuit seems to have the same tracking issue and I get zero help from them. It’s a scam and now I’m out $160.

This was first ordered on April 6th and still no resolution.

2024幎6月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM! I felt like it was legit bc Sezzle is a checkout option. Yeah hell no. 55 days later no swimsuit. I’ve been emailing and they keep lying stating that it will come and nothing. I’ve now just reported it as fraud and will get my money back that way.

2024幎6月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

It's a scam - don't order

3 months, and still no order. Now they're 'offering' a gift card but no refund. I've asked for my money back and now they're not responding at all. SCAM. 6/11 update - they finally sent me a digital gift card after 6 emails and this negative review. I can not confirm if this is real until I actually receive a shipment. The response from them is not accurate. How do you they know who is writing this review and what my order number is? They're lying.

2024幎5月23日
自発的なレビュヌ
Santorinistyles ロゎ

Santorinistyles からの回答

Hi Michelle,

According to our details your original shipment was marked as delivered by the postal carrier. However we have gone ahead and re-shipped your order to you at no additional cost.

We hope that you will give us another opportunity to make things right for you.

We thank you for your support and understanding, Michelle.

-SANTORINI

5぀星のうち1の評䟡

This company is definitely a fraud

This company is definitely a fraud, they also gave me the run around. Do not shop here! Their LLC has over 60 complaints! Never received my top

2024幎5月8日
自発的なレビュヌ
Santorinistyles ロゎ

Santorinistyles からの回答

Hi Joen,

We sincerely apologize for this inconvenience experienced! Due to increased demand, the item that you purchased was out of stock, and we attempted to offer a replacement item to you.

We have since gone ahead and canceled your order, and we hope that you will give us another opportunity to make things right for you.

We thank you for your support and understanding, Joen.

-SANTORINI

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報