Wandsworth Sash Windows レビュー 

506
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Wandsworth Sash Windows have been professional from start to finish. They arrived at the times we agreed and the fitting was on schedule. Their after installation care to fix a minor issue was also... もっと見る

5つ星のうち5の評価

We had Wandsworth Sash Windows install a new bay sash window for us. The work was completed to a very high standard and looks great. Immediately we noticed far better insulation – the room feels warme... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Wandsworth Sash Windows did a great job of fitting a hardwood sash for us. The process was very smooth and the staff were attentive and updated us frequently; and the fitting was done with care and at... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Just had a single sash window replaced in our living room, and the difference is incredible. There are no more draughts, and the new window looks perfectly in keeping with the original style of the ho... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 窓ガラス設置業
  2. ・
  3. ドア製造業者
  4. ドア専門店
  5. ドア提供業者
  6. 指物師

当該企業による記述

At Wandsworth Sash Windows, we began life solely supplying sash windows in the South West London area. We have since expanded to cover the whole of London and the home counties, supplying casement windows, front doors, French doors, bi-folding doors and much more.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

506件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(506)

過去12か月のレビュー数: 30件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great experience and great team

Wandsworth Sash Windows just finished a big job for us, a handful of sash windows plus a casement at our period property. The whole job ran tight and clean.
Sean ran the survey and didn't rush it. He walked uss through the options and helped us land on the right trade-off between keeping the house's character and adding double glazing.
Ghas and Morgan did the fitting and they were brilliant. Showed up on time every morning, worked quietly, and you could tell they cared about how it looked at the end. Joints, beads, and edges all clean. Floors and furniture stayed covered the whole time, and by the last day the place was spotless.
The admin team kept us in the loop too. When one sash cord needed a tweak afterwards, they had a fitter back at the house within a week (no chasing, no hassle).
The house is warmer, quieter, and the paint finish looks gorgeous. A couple of neighbours have already asked who did them. Worth every penny, reliable, friendly, and the work itself perfectly blends into the rest of the house.

2026年4月29日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Egor,

We’re delighted to hear that you’re pleased with both the process and the finished result.

We love to hear that Sean’s survey helped you find the right balance between preserving the character of your period property and improving comfort with double glazing. We understand how important those details are in older homes.

We’ll also be sure to pass your kind comments on to Ghas and Morgan. They take great pride in their workmanship, so it’s fantastic to hear their care, attention to detail, and respect for your home stood out throughout the installation.

Hearing that your home is now warmer, quieter, and receiving compliments from neighbours is the best feedback we could ask for. It was a pleasure working on your property.

All the best,
WSW Team

5つ星のうち1の評価

A repeatedly poor customer experience

We have dealt with WSW a few times, and have been disappointed with our experience.

When they first installed three windows in our house, the redecoration service was incredibly sloppy - for example the frame around the sash windows in our sitting room has areas that have only been filled to half way up the window, and the installers took it upon themselves to use decorators caulk on a new window seat we had just had custom built, which was designed to have a removable top. Furthermore, the finish on the painting done around the area was terrible.

When we then ordered another window to be replaced with vacuum glass at a later date, it took seven months between ordering the window to when the window was installed, and my emails chasing for updates on production timelines were repeatedly ignored by the company for month long periods. We had been originally told to expect a lead time of 12 weeks. What was particularly surprising was that I was prompted to pay for the second deposit (taking the deposit paid to 90% of the price of the windows) only before we were made aware of any delay, which seemed very convenient.

For our third interaction with the company, when we ordered vacuum glass windows for the final two windows that needed replacing in the house, we were misquoted for the windows due to an error with WSW's invoices, and only told this after we had paid a deposit. When I asked to share the extra cost incurred due to the misquoting, I was told this was not possible. After agreeing to pay the full amount for the windows, I was then told that our order had been cancelled and WSW were not willing to do the job, whilst being given no reason why this was the case. This was in spite of the fact that we already had builders in our house renovating the rooms where the windows were to be replaced, one of which was the only bathroom in our house, whilst we had a six-month old baby (which WSW was aware of).

For anyone looking work with WSW, be sure to check their asymmetric Terms and Conditions, as they will use these to justify cancelling orders, significant delay in lead times, or to absolve themselves from any responsibility for costs incurred to their customers due to factors that are their fault.

I would recommend using The London Sash Window Company instead, who have been incredibly helpful when we had to find an alternative sash window company to deal with, and have shorter lead times. Vacuum glass sash windows are an excellent product, but WSW are not the only company in London who supply them, and our experience with them, from installation to customer services, has been terrible.

In response to WSW's response:

- The review was amended following a request from trustpilot, via WSW, for further details.
- The difference between the quotes was not picked up because WSW said that a discount had been applied to the second quote.
- "Rebuffing" WSW's offer for a refund is a misrepresentation of events - we were in the middle of a renovation project and were trying to reason with WSW who were refusing to do the job in spite of the deposit being paid, given the huge inconvenience associated with not being able to source the windows, the fact that we had since agreed to pay the full price difference between the invoices (which turned out to be £1372), and had paid the small difference in deposit price based on an invoice that had been sent to us for the revised amount.
- Note that per GDPR legislation, WSW are not able to directly share details of our communication with them to other customers.

2026年4月29日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Hello Victoria. We are sorry to have received this review. In early February you asked us for an indicative quote with a view to placing your third order with us. We were pleased to know that you were interested to proceed with us a third time.

In April you indicated that you might like to proceed with this new order and so we scheduled a site survey to come and have a look. Following the survey we sent a new quote to you which was £2,136.86 cheaper than the indicative quote we sent in February.

On 24th April you paid us a deposit for your third order according to this cheaper quote.

Shortly afterwards we contacted you because the specification you paid the deposit for was for regular double-glazed glass whereas your previous two orders included vacuum insulated glass, which is more expensive. We apologised for the error which we made when sending the specification but we were also surprised this was not picked up given the April quote came out significantly cheaper than the February quote. We asked if you would like to instead proceed with the more expensive price.

You asked if we could reduce the price because via email you stated; "We have ordered multiple windows from you in the past and have recommended you to other friends doing similar projects, and we were very patient with out last order which took significantly more time to be produced than originally guided."

We could not achieve the price you requested because it would have meant doing the job at a heavy loss and we offered a refund which you did not accept.

We offered you a refund in full via email on 7 separate occasions between 29th and 30th April but we were rebuffed each time. On 30th April we then received a short 1 star review on Trustpilot which contained 27 words.

On 5th May we were then surprised to have received an additional payment from you to cover the total cost of the more expensive vacuum insulated glass, especially in the light of having received a 1 star review from you on Trustpilot a few days earlier.

At this point we decided that it would be best if we go our separate ways rather than moving forward with the project. So despite you now accepting the higher price we offered again a refund in full. On 7th May we offered a refund in full on 3 separate occasions before it was accepted. This then lead on 8th May to us receiving an edited 1 star review which was extended from 27 words to the 472 words we have now received.

We are more than willing to provide evidence for everything we have noted above to anyone who requests it. We are very sorry to have received this review and we will continue to try to improve.

5つ星のうち5の評価

Brilliant company from start to finish

We've had 2 sash windows, a bay window, and a new front door fitted with WSW and cannot fault them at any point in the process - from the email interactions and updates, to the surveying, to the quality of the product, and the professionalism of the fitting team.

Everyone we've dealt with has been friendly, professional, and helpful, keeping us updated throughout. The joinery itself is of amazing quality - we can't stop staring at it! The house is so much quieter and warmer too.

Special shout out to Bipi and David who fitted everything - they have been lovely to have around and have done a brilliant job, including all the finishing touches. They also left the house cleaner and tidier than when they arrived!

Would never go anywhere else now.

2026年2月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Double glazed traditional sash windows

I live in Hove and recently had all new front sash windows fitted by Parsons Joinery / Wandsworth Sash Windows. I'm extremely pleased with the end result.

Initially, I was quite nervous about spending such a significant amount of money, but from start to finish the team were excellent and completely put me at ease. Their communication, professionalism, and attention to detail were outstanding throughout the process.

The quality of the windows is superb and has exceeded my expectations, and just as importantly, the team were genuinely friendly and a pleasure to have around. Everything looks fantastic and has really transformed the front of the house.

I’m absolutely delighted with the work and wouldn’t hesitate to recommend them. In fact, I’m already recommending them to all my neighbours.

2025年11月17日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Anna,

Thank you for taking the time to write us a review, we very much appreciate this.

We completely understand that investing in new windows is a big decision, so it’s great to know our team helped put you at ease and that our communication, professionalism, and attention to detail stood out throughout the process. Hearing that the transformation has made such a positive difference to the front of your home really means a lot to us.

It was a genuine pleasure working on your property in Hove, and we truly appreciate your recommendations to your neighbours , that’s the highest compliment we could receive and as a small family owned buisiness means a lot.

Thank you again for choosing Parsons Joinery / Wandsworth Sash Windows,

All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

We had several sash windows replaced…


We had several sash windows replaced and overhauled, and the result is fantastic. The team from Wandsworth Sash Windows handled everything carefully — they even helped with planning advice. The finish on the paintwork and fittings is flawless, and the house is noticeably quieter and warmer. I was especially impressed with how clean the fitters left each room. We’ve already recommended them to friends. A solid 5-star experience from start to finish.

2025年11月21日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Kieron,
Thank you for taking the time to leave your review. As a small family owned business it means a lot. We are glad to see the service did not go unoticed and your home is now more quiet and warm.
We hope to work with you again, and enjoy your new windows!

All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service from them. Great quality I would highly recommend

2025年11月11日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Nick,
Thank you for your review! We are glad we met your expectations and hope to work with you again in the near future.

All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

Extraordinary service, from buying through to aftercare

am a huge fan of Wandsworth Sash Windows, for a number of reasons:

- above all, the quality of the product. We had four beautiful sash windows installed in our flat in 2019, and six years later they are as perfect as the day they were put in. They've perfectly held their shape, the movement needs only one finger for opening and closing, and the finish is beautiful. We also had wooden shutters installed at the same time, and again the finish was immaculate, and they look as new today as they did the day they went in.

- the professionalism and skill. The installation by WSW was quick (but not too quick) and showed true craftsmanship. They even brought their own vacuum cleaner to clean up the dust after themselves. It's quite nervewracking to see replacement of a window, cill and arch in an old Victorian property. Six years later, the brickwork hasn't shifted even a millimetre;

- the customer service. We dealt with Matthew and Nathan most of the time, and they were unfailingly responsive, solicitous, and careful to attend to every last detail. When we needed to check up on an aspect of the finish and spec for people looking to buy our flat, Matthew could not have been more responsive to my enquiry, even though there was nothing commercially of benefit to him.

A huge shout out for Wandsworth Sash Windows. I am 100% impressed by this 'local champion' for South London's building community. I'd not hesitate to buy from them again, not least because you feel like you are being supported right through the buying, installing and aftercare service.

2025年11月25日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Thank you so much for taking the time to leave such an exceptional and detailed review. We’re genuinely delighted to hear about your sash windows and shutters have stood the test of time.

Your comments about the installation mean a great deal to us. Working on older Victorian properties requires care and precision, so it’s wonderful to know the craftsmanship and attention to detail from our team gave you confidence then and continues to show six years on.

Matthew and Nathan will be truly touched by your kind words. Their commitment to clear communication and genuine support is something we’re very proud of, and your feedback reinforces why they love what they do.

Thank you again for your generous endorsement and for calling us a “local champion” it’s a compliment we value enormously. It was a pleasure working with you, and we hope to work together again in the future.

Warm regards,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

Very pleased with our sash windows

Very pleased with our sash windows, the team were professional, tidy, and friendly.
Great communication from start to finish. cant fault, would absolutely recommend.

2025年11月4日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Thank you so much for your lovely review. We’re really pleased to hear you’re happy with your new sash windows and that our team’s professionalism and friendliness made the process smooth for you.

Great communication and a tidy installation are things we care deeply about, so it’s wonderful to know that came through. We truly appreciate your recommendation.

Thanks again for choosing Wandsworth Sash Windows!

All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

We had a complete new set of sash…

We had a complete new set of sash windows fitted throughout our top floor flat and they look brilliant. The quality of the joinery is exceptional, proper traditional styling but double-glazed for comfort. The fitters worked quietly, cleaned up each evening, and were very polite. Charlie in the office was super responsive to emails, even when I asked for small changes. It’s rare to find a company that combines craftsmanship and good communication so well.

2025年11月10日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Thank you so much for your wonderful review. We’re delighted to hear how pleased you are with your new sash windows combining traditional styling with modern comfort is what we aim for, so your feedback means a great deal to us.

Our installation team will be glad to know their professionalism and care made the process smooth for you, and Charlie will be especially pleased to hear your kind words about his communication and support.

Thank you again for choosing Wandsworth Sash Windows if you ever need anything in the future, we’re always here to help.

Warm regards,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

We had a new set of French doors

We had a new set of French doors installed by WSW and they’ve completely lifted our living space. The craftsmanship is beautiful, solid, smooth, and finished in a perfect satin tone that matches our interior. James in the office kept us informed throughout and the fitters were genuinely lovely people. A little delay in the manufacturing stage, but they were upfront about it. The final product is worth every penny. Wouldn’t hesitate to recommend them to anyone.

2025年10月30日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Andre,
Thank you very much for your wonderful review. We are delighted to hear you had a great process with your new French doors installed by our team. We always strive to give the best service possible and make sure every client is happy with our product.
We hope to work with you again in the near future.
All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

Happy costumer!

Wandsworth Sash Windows fitted a new front door for us and it looks amazing. From the first quote with Sean to the installation, everything went smoothly. The fitters were polite, careful, and really skilled. The door feels solid and secure, and the polished brass fittings give it that extra touch of class. There was a slight delay in delivery, but communication was excellent, and the final result is better than expected. Excellent company.

2025年11月6日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Karl,
Thank you for taking the time to give us this review, we are happy to hear you are pleased with your new front door! Sean is a great team member as well as our team of fitters so we are happy they gave you the best customer service we strive to give.
Enjoy your new door!
All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

The guys were professional & efficient…

The guys were professional & efficient with the work, really happy with the result & they even came out on a Sunday

2025年10月26日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

It is very pleasing to know that you are happy with the service provided, thanks very much!

5つ星のうち5の評価

Great service - very happy

The team have been fantastic to deal with throughout. They took time to understand what we want, and we are really happy with the final window. When we had a small issue with a couple of handles a few months later, they quickly arranged for someone to come round and fix the problem.

2025年10月16日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Thanks very much for your kind review David.

5つ星のうち5の評価

Very friendly staff

Very friendly staff, thanks guys!

2025年9月29日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Jonathan,
Thank you for your review. We are delighed we were able to assist with your sash windows. Enjoy the new additon to your home!
All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

Great service from the entire team

Great service from the entire team. Very happy to leave this 5 star review. Would definitely recommend this company to others needing new sash windows.

2025年8月26日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Xheton,
Thank you for your review, we are delighted we were able to assist with your new sash windows.
We hope to work with you again in the near future.
All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

Great company

Great company, great communication, very friendly.

2025年8月29日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Nikki,
Thank you for taking the time to do a review, we greatly appreciate it and we are glad we met your expectations.
All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

Great communication

Great communication, friendly and helpful.

2025年8月28日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Hannah,
We are delighted to hear we were able to assist. We always strive to give the best service and glad we managed to for your job.
All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

Highly recommended for first class product and service

This window company is highly efficient providing a fantastic product with first class customer service. I can’t recommend them highly enough.

2025年8月20日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Deborah,
Thank you for your review, we are delighted to hear you were pleased with our service. We strive to provide great product and customer service to all our clients. We hope to work with you again soon!
All the best,
WSW Team

5つ星のうち5の評価

wandsworth sash windows fitted double…

wandsworth sash windows fitted double glazed windows to my early victorian house. I was very impressed with the quality of workmanship and the result. All my visitors say what a difference the windows make. Thank you WWSW.

2024年8月20日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Liz,

Thank you very much for your review, we are delighted to hear you were impressed by the wonderful workmanship our team put into your windows. We hope to work with you again in the near future.

WSW Team

5つ星のうち5の評価

Three cheers for Bipi the Technician…

Bipi the technician was incredibly knowledgeable, extremely sweet, very fleet in his repair work and clean and tidy. And he came on a Saturday morning which suited me brilliantly and it was very kind of him.

2025年8月9日
自発的なレビュー
Wandsworth Sash Windows ロゴ

Wandsworth Sash Windows からの回答

Dear Liza,
Thank you for your review, we are glad Bipi met your expectations. We strive to always provide the best service with our work. Thank you again for choosing and we are happy to provide service to your sash windows even years after installation.
All the best,
WSW Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報